A Juve Dzsudzsákot figyeli

Egy olasz szakértő szerint a magyar szélső Torinóban köthet ki.

Dzsudzsák Balázs

A Sky Sport televízió riportere, Gianluca Di Marzio arról beszélt, hogy a Bianconeri figyeli Dzsudzsák Balázst, és hamarosan ajánlatot is tehetnek érte, mivel a középpályás kitűnően beleillik Luigi Del Neri elképzeléseibe. Az értesülést azóta több weboldal is megerősítette.

A PSV nem szeretne megválni egyik legértékesebb játékosától, ám Dzsudzsák már többször jelezte, hogy egy nagyobb csapat ajánlatát nehezen tudná visszautasítani.

A 24 esztendős magyar válogatott szélsőért mintegy 10 millió eurót kellene fizetnie a Juventusnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr764653144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G 2010.11.09. 20:37:27

MEKKORA LENNE!!! :D Krasic-Marchisio-Melo-Dzsudzsák.. azért igen adná :p és még ott van Aquilani,Pepe,Sissoko :) (már amennyire pepe erősítés de cserének jó) uhh de jó is lenne :D

Krilehor 2010.11.09. 20:45:09

Hatalmas játékos, a legjobb a magyarok közül.Gyors, hajtós, remek cselei vannak és félelmetes a bal lába. ennyiért jobb szélsőt keresve sem találhatnánk! mekkora lenne Dzsudzsi a juventus mezében:P

Ismeretlen_149085 2010.11.09. 20:45:34

Nem tartom valószínűnek, mivel nekünk más posztokon van szükségünk elsősorban erősítésekre, másrészt Dzsudzsákot meg már sok csapattal szóba hozták, most éppen mi voltunk terítéken.

Ismeretlen_125315 2010.11.09. 20:45:54

De szép is lenne Dzsudzsák feliratú Juventus mezben flangálni...! Pláne ha jönne, és olyan jó teljesítményt nyújtana, mint mostanság Eindhoven-ben! :)

Arnijuve 2010.11.09. 20:45:56

sztem nagyon jól jönne:D !!! erősítést jelentene ..fiatal, fejlődőképes .....egyszóval kell:D nagyon zsír lenne a középpályánk

Tomi 82 2010.11.09. 20:47:45

De fasza lenne!!! Bármelyik bal szélsőnknél jobb! Már csak az a kérdés hogy hogyan bírná az olasz focit? Forza JUVE

Ismeretlen_164215 2010.11.09. 20:49:11

Azért azt nem szabad elfeledni, hogy egy holland bajnokság messze nem olasz bajnokság. Mikor is szerepelt utoljára pl. BL legjobb négy között holland csapat? Nem mostanság...

Ismeretlen_96517 2010.11.09. 20:52:12

én csak abban kételkedem, hogy tud e megfelelően védekezni...

cs4szi 2010.11.09. 20:53:22

Nagyon örülnék neki, de sajnos nem nagyon figyeltem a játékát eddig, de ha leigazolják, akkor hajtson, látszódjon rajt az elszántság, jól védekezzen és akkor nem lesz gond.:D

atty10 2010.11.09. 20:58:07

Robben nem volt ilyen jó és most nézzétek meg igaz sérülékeny DE Bali jobb!!

atty10 2010.11.09. 20:59:52

Ja és krasic honnan jött?

Ismeretlen_113070 2010.11.09. 21:08:55

KELL IDE!!!

buub 2010.11.09. 21:10:35

Szerintem nem rá lenne szükségünk. Ha már bal oldalra akarunk venni valakit akkor olyan ember kéne, aki védekezni is tud.

Lord Viktor 2010.11.09. 21:13:52

Szerintem mindenképpen jöhetne, de az is lehet hogy kölcsönvesszük :) Aztán ha bizonyít akkor maradhat. Én nagyon örülnék neki, pont egy bal szélső kéne most a csapatnak mert Pepe egy fos, Martinez meg sérült sokat.

Ismeretlen_171940 2010.11.09. 21:22:51

Na jó, aki kritizálja a holland bajnokságot, hogy gyenge azoknak elmondom, hogy ne a bajnokságból induljunk ki mert az valóban gyengébb a nagy 4-nél, de azt sem felejtsük el, hogy kik kerültek ki onnan: Davids, Ibra, Snejder és még hajnalig lehetne sorolni, jó Ő és gyanítom, hogy nem kéne küzdenie azért, hogy kezdő legyen. Jöjjön csak!

Ismeretlen_109592 2010.11.09. 21:44:59

kar h csak pletyka

devil-z 2010.11.09. 22:02:33

Nem tudom, én nem tudnék szívből örülni neki még ha akár a csapat legjobbja lenne, egyszerűen antipatikus ember - függetlenül attól, hogy Magyar és egy Holland-bajnokságban mennyire megy neki. Nem érzem úgy, hogy felnőtt volna ahhoz a feladathoz, hogy a kedvenc csapatom mezét hordja magán.

Dana 2010.11.09. 22:04:20

De jó lenne!! És simán befér a csapatba, és úgy tudom Dzsudzsinak a Juve egyik kedvence! És ez is számíthat! Én biztos vennék egy Dzsudzsákos Juve mezt :D

Gio20 2010.11.09. 22:06:02

"a Juve egyik kedvence" Ez akkor lenne a szép ha csak ez az EGY "kedvence" lenne.....

Dana 2010.11.09. 22:06:59

devil-z Ne haragudj, de Martinez megérdemli? Vagy Grosso megérdemli? és még van egy jópár játékos aki nem érdemli meg!

juventino per sempre 2010.11.09. 22:10:03

Nem kötözködés: "Mikor is szerepelt utoljára pl. BL legjobb négy között holland csapat?" És mikor volt a Juventus a legjobb 4 ben ? :D az sem ma volt !!! Ettől függetlenül nem tudom elképzelni Dudzsi-t az olasz bajnokságban.

Lord Viktor 2010.11.09. 22:11:23

Mindenkinek joga van eldönteni, bírja-e balázst mint embert vagy sem. Nekem semmi bajom vele, egy jó játékos és nincs elszállva magától, én örülnék neki ha a Juvéban játszana.

Ismeretlen_170662 2010.11.09. 22:16:22

20 kommentből csak 2-3 volt olyan ami nem nagyon szimpatikus. És ez jó. Szerintem simán eltudna játszani a balszélen és pont Krasicból lehet kiindulni.Ő se volt a legnagyobb sztár amikor idejött meg le is szólták hogy nem sokat ér és most? Oktatja a Serie A-t :D

Tony 2010.11.09. 22:24:07

Azért nem szimpatikus,mert nem ért egyet a másik 17-el?... Szerintem Dzsudzsák nem Juve szint.A holland bajnokság meg 1 vicc,ahol 1 rangadó 10-0-val ér véget és 100 rúgott gólokkal nyernek bajnokságokat.

Ismeretlen_149085 2010.11.09. 22:28:12

A szimpatikusság egy szubjektív dolog, én speciel nem emlékszem Dzsudzsáktól semmi irritálóra. De arra igen, hogy Ibrahimovic és Vieira is a Juventus tagja volt egykor... Az viszont nekem sem tetszik, hogy védekezésre ő sem alkalmas. Ki fogja DC hibáit ellensúlyozni?

devil-z 2010.11.09. 22:35:29

Dana: Az, hogy vannak mások is akik nem érdemlik meg a Juventust még nem indok. Az csupán azt jelenti, hogy a csapat élén álló 'szakemberek' ismét nem végeztek jó munkát.

Lord Viktor 2010.11.09. 22:42:45

Jaj hagyjuk már ezt a nem Juve szintet! Már rég vissza kéne venni az arcból és elfogadni hogy jelenleg akár Dzsudzsi és a PSV is el tudna minket picsázni. Ez egy formálódó csapat, mellesleg a Juventusba ritkán jöttek klasszis játékosok, mert mi nem a Real vagyunk, Ibra, Henry, Trezeguet, Del Piero ezek a játékosok sem voltak klasszisok mikor megvettük őket. Emellett be kell látni hogy ez egy fejlődő csapat, és én állítom hogy Balázs jobban tudna játszani mint pl. Pepe. Az meg hogy nem tud védekezni, ezt egy ember leírta és most már szentírás? Ja és Marrotta meg Del Neri akkor fogja idehozni ha lát benne fantáziát.

Diego2889 2010.11.09. 22:43:17

én ugy tudom h Juve drukker

janika88 2010.11.09. 22:48:45

egyetértek az elöttem szólóval!én sem tudom itt elképzelni!öszintén én egy magyart se szeretnék a közel jövöben itt látni lekicsinyitené a klubot!mert a juventus nem eindhoven!!persze egyik kedvence a juve,milan-barcelona imádatú!!

Ismeretlen_149053 2010.11.09. 23:26:26

Ez a 100 rúgott góllal nyernek bajnokságot nem jó érv, hiszen néhány éve pl. a Spanyol bajnokságban is mentek 100 gól fölé. Janika 88: ez a ’én egy magyart se szeretnék a közel jövőben itt látni lekicsinyítené a klubot’ szöveg nagyon demagóg. Nem attól lesz valaki jó játékos, hogy milyen származású, különösképpen igaz ez a mai felgyorsult, globalizált foci világban. Én soha nem voltam egy nagy Dzsudzsák fan, sőt nekem sem volt néha szimpatikus. De aki két éve folyamatosan ilyen teljesítményt nyújt a PSV-ben ( ami sajnos szerintem játékerőben jelenleg nem gyengébb csapat mint a mai Juventus), az bőven megérdemelne egy esélyt egy nevesebb csapatban. Ezért én személy szerint nagyon örülnék ha érkezne ( erre persze kicsi az esély, mert nem lenne olcsó szerintem, és nekünk 2-3 másik poszton nagyobb szükségünk van erősítésre), és büszkén flangálnék egy Dzsudzsákos Juve mezben Budapest utcáin. Forza Juventus!

Ismeretlen_171792 2010.11.10. 01:02:51

Ugyan már, srácok , már előttem is leírták... Aki figyeli azt a gyenge holland bajnokságot, az láthatja, hogy Balázs igenis kiváló teljesítményt nyújt, ehhez nem fér kétség... Amikor a hollandok megvették a Debrecentől, akkor ők is érvelhettek volna úgy, hogy "Persze egy gyengében ligában jól ment neki, de itt sehol se lenne"... ehhez képest ugyebár tudjuk, hogy egyrészt nem voltak ilyen buták az eindhoveniek másrészt meg ahogy már említettétek a PSV jelenleg felveheti a versenyt a jelenlegi Juventusszal... Bőven elférne, és a legutóbbi 4 év lutri átigazolásaihoz képest még olcsón meg is tudnánk szerezni! (Amauri 22 milla volt, Dzsudzsák 10 lenne, csak az összehasonlítás kedvéért). Szerintem jó vétel lenne, DE csak akkor ha DC helyére veszünk egy normális hátvédet, addig maradjon csak Marci, mert ő azért rendre besegít a védekezésben, még ha ez a támadás rovására is megy....

milo 2010.11.10. 06:39:28

Lehet, hogy gyenge a holland bajnokság, de talán pont azért mert mire klasszissá érne ott egy játékos már előszerződése van egy nagy élklubnál. Az ajax, psv, AZ, Twente tele van fiatal tehetségekkel, aki meg nem fiatal az levezet otthon. Elég megnézni a mai holland válogatottat, ők az alapot a fentebb említett klubok futballiskolájában tanulták. 15x jobban passzolnak, vesznek át labdát szerintem mint pl.: Pepe, Martinez, vagy Motta. De szerintem ez elég régóta így megy Hollandiában. Dzsudzsákról meg annyit, hogy egy rendkívül jó képességekkel rendelkező focista. Aki nézi PSV meccseket tudhatja, hogy kb. mindenhol ottvan. Gyors, technikás, jól lő és nem mellesleg elég jól tud beadni (ellentétben a mi szélsőinkel) Szóval a mostani keretünknek bőven hasznos tagja lenne.

Scooter82 2010.11.10. 08:13:49

Én szívesen látnám a Juvéban. Szerintem az hogy gyenge a holland bajnokság valamennyire igaz, de nézzük meg az Európa ligát, ahol nekünk nem nagyon megy, viszont Dzsudzsák ott is mindig nagyon szép teljesítményt nyújt. Úgy gondolom nem veszítenénk semmit az Ő leigazolásával. Az más kérdés hogy pont nem ezt a posztot kellene megerősíteni, hanem a hátsó alakzatot, de egy gólerős robotoló balközép minden csapatnak jól jön. Forza Juve!

Kyralyus 2010.11.10. 08:43:06

Azért hasonlítsátok össze a holland és az olasz bajnokság védekezését is. Nem zárom ki, hogy itt is érvényesülhet egy Dzsudzsák-szerű szélső, de az itteni daráló azért a madridi bájgúnár, műeső-királynak is okozna pár kellemetlen percet (vagy szezont:D) Gondolom utóbbi tagot nem szükséges jobban körülírnom.

Alessandro 2010.11.10. 09:12:40

10 millió euró nem sok egy olyan képességű focistáért, mint Dzsudzsák, tökéletesen ad be, jól tud szabadrúgást lőni, egész jól cselez, szerintem semmivel sem rosszabb, mint egy Lanzafame, Pepe vagy Martinez, a kérdés inkább az bele tudna-e szokni az olasz fociba, bár ha nem csak ő kötné le az ellenfél védői, hanem mellette még Krasic, aztán jövőre egy új érkező klasszis csatár és Gio is, akkor neki is nagyobb területe lehetne. Ha a sérülésekre gondolok, akkor viszont jobb ha nem jön Balázs Torinoba, Hollandiában ő az egyik legjobb játékos, itt könnyen összeszedhet egy sérülést, ami megtörheti a pályafutását.

keshudioo 2010.11.10. 09:15:36

Azért annyival megvédeném Dzsudzsit, hogy Krasicnál sem tudhattuk, hogy bedarálják-e az olasz védők vagy sem. Ha fele annyira tudna a Serie A-ban érvényesülni, mint a szerb, már jobban járnánk, mint Pepével vagy Martinezzel. De persze értem, hogy egyesek szerint miért lenne pénzkidobás.

Ismeretlen_102194 2010.11.10. 09:54:52

Istenem ezt a sok szemellenzőst!!!Amikor San Marino-i válogatott volt az egyik legjobb játékosunk az senkit nem érdekelt mert jól játszott!Dzsudzsák még tt sincs de már "nem juve szint" meg "lekicsinyítené a nívót" stb.Mert aztán pl. Marchisio akkora világsztár hogy két kézzel kellene hozsannázni?! Ez a gyerek azon túl hogy magyar -és erre talán még büszkének is kellene lenni- kiemelkedően játszik már évek óta és vezére egy hollandiai topcsapatnak!Akkor már Suarez meg stb se jöjjön mert a "holland bajnokság szar..."?????Nemis értem, komolyan. Mellesleg nem vagyok se Loki-fan, sem Dzsudzsák-fan, de jelen helyzetben igeni tudna hozzá tenni. Ez meg hogy hány csapat van a legjobb négy között a kupákban, pfffffffffff Az Intert leszámítva azt hiszem a seri a is csak szégyent szégyenre halmozott az utóbbi időkben, mert csapatai csúnyán leszerepeltek..... Szóvel ez az olasz bajnokság még mindig kurva jó szöveg egy kicsit erős, sőt túlzó!

Ismeretlen_171940 2010.11.10. 09:57:45

Mennyi dilettáns van itt, de most komolyan! Ennyi erővel Suarez meg Affelay sem lehet Juve játékos mert gyenge a holland bajnokság... Pfff

turorudi 2010.11.10. 10:41:09

janika88 engedd meg h gratuláljak, igazi értelmes, logikus hozzáállás! krasics mit keres itt? koszos szerb...dzeko minek jönne?bosnyák... nedved is csak egy senki cseh volt! ha nem akarnál 1 szlovák vagy román játékost juve mezbe látni, még meg is érteném!de magyart??kis cigó... na mind1, csak felidegesítesz! amúgy asveed véleményével értek 1et! a psv és a juve jelenleg közel azonos szinten van, bár nyilván a juve erősebb bajnokságban játszik, de a hollandok már hány nagy sztárt exportáltak?eleve arról híresek h kinevelik a jkó játékosokat. amúgy marchisio nem bal kp, csak kényszerűségből játszik ott, tehát vele felesleges is összehasonlítani. martinez meg pepe, esetleg még lanzafame vannak zsuzsi posztján! valaki komolyan azt hiszi h ez a 3 játékos jobb mint a balázs? olcsó,fiatal, jól ad be, gólerős, gólpasszokat osztogat, gyors, jól cselez... kell mögé venni 1 jó hátvédet, ez egyértelmű(hacsak nem válik be traoré), de amúgy a jelenlegi helyzetünkben, szerintem a legjobb megoldás lenne, remélem megvesszük! a bundabotrány előtt nyilván nem fért volna be, de most nagyonis!(mondjuk moggi simán idehozta volna gareth balet ha bk kellett volna:)

petis 2010.11.10. 11:47:33

Az átigazolási hírekkel foglalkozó Tuttomercatoweb internetes oldal szerint Giuseppe Marotta és Fabio Paratici, a Juve vezetőségének tagjai úgy vélik, hogy a magyar válogatott futballista fegyelmezetlen és taktikailag nem elég képzett, ezért nem tudna alkalmazkodni az olasz bajnoksághoz. - Nemzeti Sport

Ismeretlen_102246 2010.11.10. 11:49:16

Én azért nem írnám le általánosságban, hogy Marchisioért nem teszük össze a két kezünket. Én például összeteszem a kezem és gyanítom nem vagyok ezzel egyedül. Ráadásul Ő legalább itt bizonyít(ott) és nem PSV-ben. Dzsudzsák egyelőre kevés ide, mert a holland bajnokság teljesen más mentalitást kíván és aki onnan eljött mostanában egy erősebb bajnokságba, az nem az első szezonjában tudott jó lenni. Huntelaar, VdV, Sneijder. Utóbbi kettőnek a Real nagy csalódás volt, de VdV Németországban sem tudott igazán nagyot fakítani (igaz gyenge sem volt és nehezen engedték el). Huntelaar meg... ugye láttátok a Milanban, pedig előtte 30-40 gólokat lőtt a sokak által erősnek ítélt Holland bajnokságban. Ne Van Bastenből induljunk azért ki. És Martinez igen is jó játékos, csak rengeteget sérült, így nem tudja megmutatni a kétkedőknek. Ha továbbra is ilyen sérülékeny lesz, akkor majd gondolkozhatunk szélső igazolásán, de addig a védő és csatár sokkal égetőbb javításokra/fejlesztésekre szorul. Ha már magyar játékos, akkor Koman-t sokkal többre értékelem és becsülöm, de a jelenlegi kkp sorunk az olasz liga talán legerősebbje, így felesleges lenne vele kapcsolatban is spekulálni.

Ismeretlen_102194 2010.11.10. 12:09:39

Igen, Ruud Gullit, Marco van Basten,Edgar Davids,stb is évekig alkalmazkodott a serie a rettentően magas színvonalához......;) Elfogadom a vélemyényed de nem értek veled egyet!Az meg hogy Marchisio szted már bizonyított.....lelked raja!Nekem azért több kell, vagyis kellene, egyanlőre számomra továbbra is csak egy lehetőség, majd elválik mi rejlik benne, vagy sem.;) "....magyar válogatott futballista fegyelmezetlen és taktikailag nem elég képzett, ezért nem tudna alkalmazkodni az olasz bajnoksághoz"- szánalmasan gyenege kifogás!Főleg egy olyan bajnokságban ahol nála sokkal nagyobb "primadonna" van, a fegyelmezetlenekről már nemis beszélve!!! A taktikailag nem képzett megállapításra pedig már kár minden szó, nehogy a rengeteg "favágót" megsértsem..... Martinez meg egyenlőre egy nulla, eddig.

Ismeretlen_149085 2010.11.10. 12:09:53

ShyrKhan: Egyetértek, hogy Martinez nem olyan gyenge. Szinte nem is játszott még, így nem lehet megítélni. Viszont nem hinném, hogy sérülékeny, mivel előtte a Cataniában 3 szezon alatt 86 meccset játszott. Egyszerűen csak pech, vagy Vinovo átka, nem tudom. Remélem, hogy ha rendbe jön, majd bizonyít. Dzsudzsákot én sem helyezném elé, mivel az uruguayi azért már a Serie A-ban bizonyított, míg Dzsudzsi a hollandban, és itt nem a holland bajnokságot nézem le, egyszerűen csak más stílus.

Ismeretlen_171940 2010.11.10. 12:17:39

Egyet meg kell érteni srácok! Martinez jó játékos, technikás tud a balszélen is játszani, viszont szerintem mindenképpen egy ballábas játékosra van szükségünk a bal oldalon. Jelenleg 3 ballábas játékosunk van, Chiellini, Traore, De Cegle, ez édes kevés, főleg, hogy egyik sem középpályás. Bale vagy Balázs szintű beadni képes ballábas játékosok jelenthetnek jelenleg potenciált.

Lord Viktor 2010.11.10. 12:21:06

"Giuseppe Marotta általános igazgató és Fabio Paratici sportigazgató szerint a magyar szélső játéka „taktikailag anarchikus”, ezért nem tudna alkalmazkodni az olasz futballhoz. A klubvezetőknek talán Dzsudzsák váratlan felfutásaival lehet problémája, ám a magyar játékos éppen kiszámíthatatlan megmozdulásaival teremt gólhelyzeteket a PSV-ben." (NSO)

turorudi 2010.11.10. 12:34:08

martinez eddig a cataniaban vagy hol játszott, az mitől jobb ajánlólevél mint a psv? én mielőtt idehoztuk, semmi kiemelkedőt nem hallottam róla. amióta itt van, játszott 2 meccset, azon nulla volt, azt leszámítva sérült. szerintem ezeket a kifogásokat, h gyenge bajnokság, gyengébb csapat stb. el lehetett mondani krasicsról is, ráadásul sztem őt kevesebben látták játszani mint zsuzsit! mégis bevált! 10 millából kit lehetne hozni arra a posztra?

Arnijuve 2010.11.10. 12:39:58

gyenge kifogás ez hogy taktikailag anarchikus.... martinez sztem is jó. csak peches szerencsétlen... ha mindenáron ballábas balszélsőt akarunk akkor sztem dzsudzsák a legjobb megoldás...túl nagyot nemis bukhatunk rajta de nyerni nyerhetünk ha bejön......

turorudi 2010.11.10. 12:54:42

szerintem a psv drukkeri leszarják h taktikailag mennyire anarchikus, ameddig 90 meccsen 30 gól,33 gólpassz a mérlege...

Ismeretlen_102194 2010.11.10. 13:30:22

"Bale vagy Balázs szintű beadni képes ballábas játékosok jelenthetnek jelenleg potenciált."- látod mégis olyanoknak jut hely mint De Ceglie, aki ha jól megszámolom talán egy kezem eég hozzá hogy hányszor adott be. Ez a nyilatkozat is akárcsak vezetőink nyilatkozatának nagy része badarság! Idáig Marotta is nyalta(már bocs) Cassano seggét hogy ilyen mágus meg olyan szuper ember, igaz nála kezelhetetlenebb játékost aki bomlasztó tud lenni keveset láttam!És most nem a képességeit firtatnám mert azok megkérdőjelezhetetlenek! De mégis napirenden volt hogy esetleg idejön, érdekes nála meg sem említték a viselkedési morált!?????? Melo tavalyi ámokfutásairól szintén egy szó sem esett pedig erősen szankicióképesek voltak, de semmi..... Kicsit sem értem ezeket a nyilatkozatokat, mintha kettős mérce lenne, vagy mittudomén...... Nem mellesleg ez a taktikailag anarchikus úgy hat vagy azt engedi sejtet ni hogy aztán itt egy "véresszájú" zabolázhatatlan,nagyképű f@szról van szó, de ez persze közel sem igaz! Komolyan, ha nem látnám a nevet, azt hinném Balottelliről van szó...............;)

Bianconero 2010.11.10. 13:59:32

Jobbat nem találnánk akit meg is tudnánk venni.(Bale,Silva,Mata).Pepénél jobb Dzsudzsi és jó vétel lenne nagyon.

Lord Viktor 2010.11.10. 14:19:32

asveed: Kellett valamit mondania, mert kiszivárgott és a hír. Messze van még a téli átigazolási időszak, addig többször átgondolják.

petis 2010.11.10. 14:24:50

hiába irja valaki h a holland bajonkság gyengébb vagy erösebb, hiába dícséri valaki és hiába szidja valaki dzsudzsákot senki nem lát a jövöbe ,senki nem tudja ,hogy játszana ha itt lenne .lehet h kurva jol menne neki és rengeteg golt/golpasszt adna, de lehet h az olasz védök bedarálnák és esélye sem lenne mint diegonak... lehet ,lehet ,lehet...

Delneri 2010.11.10. 14:46:14

Marrotta szerintem ténylegesen számol Balázzsal, furamód amikor megkérdezték a riporterek akkor egyből tudta, hogy ki is Ő! Na ezekszerint elárulta magát és tényleg figyelik Balázst. Emlékezzünk vissza Krasicnál is ugyan így kezdődőtt. Ez jó taktika lehet, csendben kell vele megállapodni, nehogy az Mu és hasonló csapatokkal kelljen árversenyt folytatni!!!!

Ismeretlen_102246 2010.11.10. 15:19:55

asveed: "Igen, Ruud Gullit, Marco van Basten,Edgar Davids,stb is évekig alkalmazkodott a serie a rettentően magas színvonalához......;)" - ezért írtam, hogy ne Van Bastenből induljunk ki. A mai holland bajnokság azért sokkal másabb, mint akkoriban. A 90-es évek felé menet a holland bajnokság baromira erős volt. Most meg örüljenek ha a 10 legjobban ott vannak. Dzsudzsák (ahogy az NSO-n is olvastam) taktikailag nem valószínű, hogy elég érett lenne a Juvéhoz (nem mondom biztosra, mint ahogyan Marottáék is a valószínűség miatt vetették el a leigazolását). Ezzel egyetértek. Nagy kockázat és ez a legfőbb probléma. Nekünk olyat kell igazolni (ráadásul más posztokra), aki nagy valószínűséggel képes a fegyelmezett, taktikus játékra.

juventus 79 2010.11.10. 15:21:21

Bianconero, kihagytad Adra Turant

Juvehooligan 2010.11.10. 15:54:52

SOHA !!!!! UNDORÍTÓ MAGYAR FOCI ÉN SÍRVA FAKADOK HA EZ IGAZ !!!!!! :'''''((((((((

Ismeretlen_171940 2010.11.10. 16:08:03

ShyrKahn: Dehogy másabb a Holland bajnokság mint akkoriban. Azért tűnhet annak, mert jelenleg a Holland csapatok a játékosnevelésekből élnek meg, szóval, ha kikerül onnan egy tehetség, akkor már el is lehet könyvelni, hogy lecsap rá egy nagy klub. Szóval koránt sem gyenge csak jelenleg előnyben részesítik a gazdasági stabilitást, ami betudható a válságnak. Hollandiában éppen ezért nincsenek jelenleg Bl esélyes csapatok, mert inkább a pénzügyi stabilitás a cél. Marotta nyilatkozatából leszűrhető az is, hogy nyilvánvalóan figyelték/figyelik Balázst mert tudta, hogy kiről van szó. Tisztában van a képességeivel, de azzal is tisztában kell lenni, hogy a jelenlegi gazdasági helyzete a Juventusnak nem engedheti meg a két kézzel való költekezést és nem fog egy árversenybe belemenni, akár egy elismerő nyilatkozat is nagyban változtathatja egy játékos árát. És az én véleményem pedig az, hogy Balázs még fiatal, lenne ideje belerázódni a közegbe, Marotta sem idióta, Ő is tisztában van azzal, hogy Dzsudzsák a nulláról kezdte, szóval a fejlődése Balázsnak vitathatatlan és egyre jobb lesz. Simán beférne már most, mivel jelenleg egyik szélsőnk sem jobb nála a bal szélen. Marchisiot most nem sorolnám ide mert stabil megbízható teljesítményt nyújt ott, de nem kiemelkedőt, nincsenek felfutásai és ez kevés.

fmtomi 2010.11.10. 16:31:27

HÚÚÚ DE ÖRÜLNÉÉK EGY FIATAL JÁTÉKOS AMLEYIK MAGYAAAR ÉS MÉG JÓ IS FOCIZIK KIRÁÁÁLY....nagyon jó lenne

Drughi di Bianconeri 2010.11.10. 18:39:28

végig sem olvastam a kommenteket, de amint azt már több alkalommal említettem Dzsudzsák esetleges JUVE-ba szerződéséről : ISTEN MENTS ! tehetséges, elismerem, ügyes, azt is elismerem...de azt meg ti ismerjétek el, h. 1 Olasz bajnokságban nem biztos -sőt szinte kizárt- h. úgy menne neki, mint Eindhoven-ben..legalábbis jó pár szeonzig nem...a másik, meg h. Maagyar focista nekem ne játsszon életem csapatába, még ha az történetesen a jelenleg legjobb Hazánk-szülte focista...felejtsétek el gyorsan...én komolyan mondom kiakadnék, ha itt játszana...nem azért mert nem ismerném el képességeit, csupán azért, mert jelen állás szerint 1 Magyart sem tudnék elképzelni a JUVE-ba... FORZA JUVE !!!

Ismeretlen_102194 2010.11.10. 19:53:44

Hirzer Ferenc, Viola József, Sárosi György, Károly Jenő, meg forog a sírjában!!!:(

walter csaba 2010.11.10. 20:06:43

ebbe egy pozitívum van minden juve meccset közvetíteni fognak dzsudzsi miatt

Ismeretlen_53881 2010.11.10. 20:18:34

És ha majd a Juve drukkerei egy szarul sikerült meccs után nem ünnepelnek, esetleg még ki is fütyülik, akkor Balázs majd lenyilatkozza, hogy ti nem is vagytok Juve-drukkerek... :D

janika88 2010.11.10. 20:29:22

akkor is büszke lennél rá ha tudnád milyen a pályán kivül?mert én gecire tudom mert lugosi vagyok!

Lord Viktor 2010.11.10. 23:33:01

janika88: Nem, nem tudom milyen. Én csak a tévéből látom. Ahogy játszik, ahogy cselez, ahogy nyilatkozik, ahogy beszélnek róla szakértők nemcsak mint játékosról hanem mint emberről is (pl. Mészöly meg nyilasi korábbi Zuhanyhíradóban). Ennyi. És nekem eddig semmi bajom a sráccal, a játéka pedig tetszik. De nem ezért védtem, hanem azért, mert egyesek úgy nyilatkoztak, hogy azért ne jöjjön a Juvéba, mert magyar, és az milyen szégyen. Na ők bekaphatják a f@szomat :D Ha te személyesen ismered Dzsudzsákot és bajod van vele, elfogadom, a te dolgod. PEACE FORZA JUVE Jóéjt

fmsteve 2010.11.11. 08:52:39

Az eszem megáll amikor ilyen hülyeséget hallok h valaki azért ne játsszon itt mert ilyen vagy olyan nemzetiségű... Más: Azért elég sokan emlegetik itt Suarezt, Affelayt, van der Wiel nevét h mekkora jó lenne ha nálunk játszanának. Hát ők is pont abban a ligában játszanak mint Balázs, úgyhogy nem értem ezt a dolgot. Azért mert az egész holland bajnokság összességében gyengébb attól még vannak ott kiváló játékosok. Az meg h az olasz bajnokság milyen roppant erős azt sajnos most pont szeretett csapatunk is bizonyítja...

turorudi 2010.11.11. 12:58:18

rühellem a real margitot, de nagyon büszke vagyok rá, h még ma is mindenki tudja ki az a Puszkász, szobrot állítottak neki meg hasonlók... dzsudzsi nyilván nem lesz akkor játékos, de akkor is kurva jó lenne juve mezben látni, és ha még tudna hozni egy hasonló szintet mint a psv-ben, akkor kíváncsi lennék mit szólnának itt azok, akik le"magyarozzák"!! eleve tök mind1 honnan jön valaki, ha jól játszik, de ti meg nem h örülnétek h egy honfitársunknak van lehetősége bizonyítani!

csakakriston 2010.11.11. 13:39:33

remélem ez csak egy rossz álom...ha ez tényleg így lesz, felakasztom magam egy juve mezemmel. ez egy nímand, szerintetek milyen szintű megalázása lenne a klubnak, ha Nedved után Ő rohangászna a bal szélen??? igazoljon inkább a steaua-ba, ott bizonyítson...

DynamicZ 2010.11.11. 13:40:13

Csak gratulálni tudok azoknak a magyarellenes parasztoknak, akik azért ellenzik, hogy zsuzsi idejöjjön, mert "magyar". Gratulálok. Tényleg. Ilyen emberekből épül a jövő...

DynamicZ 2010.11.11. 13:50:35

Végre itt egy magyar gyerek, aki igenis letett valamit az asztalra, erre büszkének illene lenni, de nem! Még csak véletlenül sem... asveed véleményével értek egyet. Egy támadó szellemű csapatban játszik, ahol a taktikai utasítása az egyik legjobb támadóként nyilván nem az, hogy a saját kapuja előtt bóklásszon... ezért aztán már teljesen egyértelmű hogy nem is tud védekezni? Persze, lehet hogy Martínez kurva jó... erre csak annyit tudok mondani, hogy bizonyítson. 2 mérkőzésen mutatott egy adag szart, azon kívül folyton sérült. Ha majd mutat valamit, akkor én leszek az első, aki bocsánatot fog kérni, de jelenleg az uruguayi srác nem megoldás. Zsuzsi játszik, nem sérült, és olyan váratlan fordulatokat képes produkálni amelyek klasszissá tehetik őt. Taktikailag egy fos? Amikor az a feladata hogy támadjon, indítson, rúgjon gólt, és ő támad, indít, gólt rúg... hol a hiba? Én nem látom. Béke :)

csakakriston 2010.11.11. 14:44:48

csak kerülne a pl-be...a félpályán nem jutna át a labdával ez a "nagy sztár".

Lord Viktor 2010.11.11. 14:58:14

csatakriston ha elárulod miért utálod ennyire az jó lenne, de ha így ok nélkül szidod akkor készül fel hogy elküldünk a retkes p*csába. :) Szép napot :P

frustrate 2010.11.11. 15:12:56

"janika88, 2010. november 10., 20:29 akkor is büszke lennél rá ha tudnád milyen a pályán kivül?mert én gecire tudom mert lugosi vagyok!" Felőlem a szabadidejében szívószállal szívhatja ki őzikék vérét is, ha a meccseken jól játszik. A PSV-ben mutatott játékára pedig nem lehet panaszotok így marad betonbiztos ellenérvnek az, hogy magyar... Így kell játékost választani a bal szélre.:D

csakakriston 2010.11.11. 15:25:30

miért utálom? mert egy megélhetési játékos...abból is a rosszabbik fajta.

Lord Viktor 2010.11.11. 15:32:01

Pfff megélhetési játékos? Én nem sok hasonlóságot látok Balázs és Tiago között ;) Amúgy miért lenne az? Meg ha az is miért baj, hogyha ha jól játszik? Azt te sem vitathatod el hogy jó játékos, és már egy ideje ott van a PSV-ben és szereti a klubot, nem is hagyta el az első adandó alkalommal.

Ismeretlen_108746 2010.11.11. 15:54:18

Az mit takar, hogy valaki "megélhetési játékos"? Normál esetben röhögőgörcsöt kapnék, ha arról olvasnék, hogy Dzsudzsák Balázs neve felmerül a Juventus-szal kapcsolatosan, de addig amíg Pepe és Motta a Juventus első csapatának tagja lehet, addig értelmetlen Dzsudzsákot fikázni. Amúgy példaértékű (a magyar játékosok számára), hogy mennyit fejlődött a srác az utóbbi években.

DynamicZ 2010.11.11. 16:54:43

Megélhetési játékos, rég röhögtem ilyen jót :D Ha még mindig itthon játszik és megelégszik azzal amilye van akkor azt mondom oké... :D

csakakriston 2010.11.12. 09:01:46

1.nézzétek meg, mit produkál a válogatottban, ahonnan nem kap pénzt. egy nagy darab sz@rt...nem ment elsőre a psv-ből?! hmmm, milyen kedves srác, h ezt évi közel 400 millióért nem tette meg... 2. olyan buta, mint kevesen a világon. első dolga volt venni egy m6-os bmw-t, gondolom, minden normális fiatalnak ez lenne a legfontosabb. 3. egy juve mezt ne öltsön magára olyan, aki estkénént a fókuszban ontja magából a sötétséget és a pökhendiséget, 4. ne hasonlítgassa magát cristina ronaldohoz, h ő olyanat életet élt korábban mint ő. ennyi...

4Evorg 2010.11.12. 10:20:54

Csakakriston Ezek tényleg szakmai érvek, gratulálok 2.: Neked megmondják mire költsd a pénzed? Na ugye... Nem tudom miért baj az, ha a pénzéből vett egy bömbit. Megdolgozott érte, nem úgy mint MO.-n néhány barna ember. És inkább BMW-t vegyen, mint drogot, meg kurvázzon. És azért megnéztem volna azt a jelenetet, amikot Affellay meg Engelaar begurul egy Merci-BMW párossal, ő meg elmegy az edzésre egy Opel Kadett-el, csak azért, hogy neked szimpatikus legyen :) 3.: Fókuszt nem nézek, de én azért Balázst nem láttam olyan gyakran a média pöcegödrében szerepelni, nyilván, ha meghívják elfogadja, de a szurkolónak elsősorban azzal kell foglalkoznia amit a pályán nyújt a játékos. Azt hiszed más labdarúgók nem szerepelnek a médiában. Véleményem szerint meg az ilyen Tiagok meg Martínezek ne öltsenek Juve mezt. 4.: Majd pont te fogod megmondani, hogy kihez hasonlítgassa magát:)

Lord Viktor 2010.11.12. 10:26:15

csatakriston, erre csak annyi: 1. Egy darab szar a válogatottban? A gólja Finnország ellen, San Marino ellen? Ha van olyan akivel összejátszhat, akkor a válogatottnak is fontos tagjává válhat, mindegyik szövkap számított rá és mostanában ott is egyre jobb lesz. 2. Az, hogy milyen kocsit vett magának, kurvára semmi közünk hozzá. Én is vennék egy Nissan Skylinet ha pénzem lenne rá :P 3. Az téged minősít, ha az alapján ítélsz meg valakit amit nyilatkozik vagy mondanak róla az ilyen szenny bulvárműsorokban. Az alapján ítéld meg amit a pályán mutat. 4. Gondolom Fókuszos kérdés lehetett ez is, ő meg mondott rá valamit. Leszarom, kihez hasonlítja magát. Összességében ezek nem jó érvek arra, hogy egy jó adottságokkal rendelkező futballista ne legyen egy klub játékosa. A modern futballban vagy teljesítesz, vagy a padon találod magad, ez Balázsnak sem lehet álma.

Lord Viktor 2010.11.12. 10:27:47

Plusz, ha ketten mondják élből ugyanazt, nem lehet hülyeség ;)

turorudi 2010.11.12. 10:30:57

csakakriston: 1. két különböző csapat! én örülnék ha jönne, de benne van a pakliban h itt se menne neki! (szerintem menne) ilyen alapon, akkor a világ legnagyobb megélhetési focistája lionel messi, te sötét paraszt?? 2. szerintem többet is keres mint évi 400 milla. rakja be a bankba, és járjon bkv-val? ha valaki ennyit keres, nyilván vesz magának és a családjának új lakást, kocsit stb. 3. nem láttam a szóban forgó műsort, de olyanokat nem hallottam zsuzsiról mint pl ibráról vagy cassanoról, szóval ameddig jól játszik, és nem bomlasztja a csapategységet, azt csinál a szabadidejében amit akar.

frustrate 2010.11.12. 10:31:34

Csatakrisna: Te csak irigy vagy.:)

Ismeretlen_108746 2010.11.12. 10:37:25

Alapvetően teljesen értelmetlen dolog mások pénztárcájában turkálni, abszolúte semmi köze senkinek ahhoz, hogy egy játékos mire költi a pénzét. Egy labdarúgót leginkább az minősít, amit a pályán nyújt, teljesen indifferens, hogy a magánéletben szimpatikus-e, kukkolja-e a szomszédját, megcsalja-e a barátnőjét, csokit lop-e a közértben, vagy esetleg drága autót vesz a fizetéséből. Bizonyos vagyok benne, hogy a világ labdarúgásának, sőt megkockáztatom a Juve keretének is, kevés olyan alakja van, akivel szeretnék heti rendszerességgel sörözgetni. Az is teljesen normális, hogy egy megfelelő ajánlat esetén eligazol a PSV-ből vagy bárhonnan. A labdarúgók 99%-a ugyanígy tesz, s ez fennáll a drága autók ügyére is. Fókuszt (sem) nézek, de emlékeim szerint más focisták sem szoktak gyakorta feltűnni kulturális és irodalmi műsorokban. Elfogadom, ha valakinek nem szimpatikus egy játékos, de ez aligha lehet komoly hivatkozási alap. Egy játékost a játéktudása alapján kell leginkább megítélni. Más kérdés, hogy normál esetben Dzsudzsák ezen a téren sem kerülhetne szóba egy Juventus szintű csapatnál.

tudojuve 2010.11.12. 10:46:51

Nem lenne rossz, de valamiért én sem támogatnám az idejövetelét. Nekem is fenntartásaim vannak az eredivisieből érkező játékosokkal szemben. Oké, hogy sok klasszis került onnan ki, de arányaiban nézzétek. Hány olyan játékost vettek meg Hollandiából akinek kulcsszerepet szántak egy nagy klubnál, és hány játékosból vált ténylegesen is ilyen játékos. Rengeteg Hollandiából érkező játékos van, aki egyszerűen nem tudta megállni a helyét egy erősebb bajnokságban, lásd Kezman, Alfonso Alves, Huntelaar, Mido, Bouma...ezt is lehetne reggelig sorolni sztem.

Lord Viktor 2010.11.12. 10:50:59

Apuleius, igazat adok neked az utolsó mondatot kivéve. Most mi is a normál eset? Ha már kész, világverő csapatunk van? Jah, lehet. De ez egy fejlődő fiatal csapat többnyire, ha csak Krasiccsal hasonlítod össze, ő 26 éves és a CSZKA Moszkvában játszott, Balázs még csak 24. Itt most nem azt kell nézni, hogy Nedved nyomába se ér, hiszen Pavel már kész játékos volt mikor hozzánk került(, amúgy meg ő is 24 évesen igazolt el a Sparta Prahatól a Lazioba). Én látnék benne fantáziát, és oka van annak, hogy a PSV nem akarja elengedni, egyik legjobb játékosuk.

Lord Viktor 2010.11.12. 10:52:33

Egy féléves kölcsönvételből nem lenne baj szerintem. Bár a PSV nem hiszem hogy elengedné max ha pénzt lát belőle.

Ismeretlen_108746 2010.11.12. 11:00:27

Lord Viktor: Teljes mértékben egyetértek veled, az utolsó mondatom még a tegnapi hozzászólásomhoz csatolt vissza (lásd feljebb). Vagyis úgy értem, hogy egy az európai labdarúgásban a Juventus-t megillető helyre visszaemelkedett csapatban aligha lenne helye Dzsudzsáknak, de amíg egy Pepe vagy Motta tagja lehet az első csapatnak, addig nonszensz Dzsudzsákot fikázni. Vagyis mindezt nem Dzsudzsák kritikájának szántam, a jelenlegi csapatba bőven beférhetne, de azért tisztában kell lenni a valós képességeivel, s annak határaival.

turorudi 2010.11.12. 11:08:42

Apuleius: a képességeit mindenki láthatja! a határait pedig csak akkor fogjuk megismerni, ha eligazol hollandiából. szerintem ha tudná hozni bárhol ezt a szintet, kevés csapat monda rá nemet. 24 évesen még van lehetősége fejlődni. és azt se felejtsük el, h zsuzsi már viszonylag régóta, és folyamatosan nyújt jó teljesítményt! amaurit pl megvettük 29 évesen úgy, h volt 1 jó szezonja(azóta is)!

Lord Viktor 2010.11.12. 11:19:40

Apuleius, elbeszéltünk egymás mellett :D Te úgy értetted, hogy egy kész csapatba nem férne be, ezzel egyet értek én is, de én úgy látom, hogy ha a fejlődő csapatban helyet kap, én látok benne annyit, hogy ha kész csapatunk lesz, annak is tagja lehessen. Persze ezt nem tudhatjuk, de a szezonban vagy annak végén Balázs szerintem tuti eligazol valahova, ha nem hozzánk akkor másik csapathoz.

Ismeretlen_108746 2010.11.12. 11:26:28

turorudi: Igen, persze, ez igaz. Innentől minden megállapítás szubjektív vélemény, mert természetesen nem tudhatjuk, hogy Dzsudzsák mekkorát tud még ugrani. Én nem érzem elég jónak ahhoz, hogy egy igazi sztárcsapatban (amivé remélhetőleg a Juventus hamarosan válhat)kezdő lehessen, de le a kalappal előtte, hihetetlen sokat fejlődött eddig. A jelenlegi Juventus-ban szerintem nem vallana szégyent.

Ismeretlen_108746 2010.11.12. 11:29:09

Lord Viktor: Igen, elég valószínű, hogy lép egyet felfelé, s szerintem jól teszi, megérett a váltásra. Mondjuk azt furcsának találtam, hogy a Fenerbahce ajánlatában is látta ennek lehetőségét, de sebaj.

Alessandro 2010.11.12. 11:56:55

Jó látni, hogy egy magyar játékos esetleges leigazolása ennyire megmozgatja sokak fantáziáját, talán többeknek éppen ez a problémája, hogy mivel magyarnak született Balázs, így már eleve nem lehet jó és nem lehet belőle igazi klasszis egy komoly bajnokságban. Garancia nincs semmire akár egy Messi vagy C Roni leigazolása esetén sem, tehát Dzsudzsák is simán eljuthat magasabb szintre is nálunk, nem csak a jelenlegi keretben hanem akár egy említett világverő csapatban is. Egyébként is a korábbiakban mindig voltak olyan játékosaink, akik nem voltak klasszisok, viszont többször képesek voltak kiemelkedőre, tehát Balázs simán befér a csapatba, és ha már 10 beadásából mondjuk 7 pontos belülre a csatárainknak, akkor bőven megéri idehozni, az meg egy másik dolog hogy meccsenként hányszor kerülne Itáliában olyan lehetősége, hogy tisztán beadjon, szerintem ha más játékosaink is lekötik a védők figyelmét, akkor sokszor. Kíváncsi lennék hogy vélekedtek Afellay esetében, aki szerintem semmivel sem jobb Balázsnál, -legalábbis gólok és gólpasszok esetében biztosan nem- ettől függetlenül biztosan többen látnátok őt szívesebben Juve mezben, mint Balázst, csak azért mert ő egyrészt holland válogatott, másrészt talán jobb a marketingje, jobban eladható és régebb óta ismert a neve.

ToMi015 2010.11.12. 12:59:31

Afellay jó játékos, de én sem érzem nagyon jobbnak Balázsnál. Ha Dzsudzsi is egy holland válogatottban lenne szélső, szerintem őt már elvitték volna a Psvből, meg sokkal drágább lenne az ára. Úgy érzem, Dzsudzsi van olyan jó, mint a gyengusz Pepe gyerek, Krasic jobb oldalon, Balázs bal oldalon szerintem megoldást jelentene a problémákra. :) Őszintén örülnék neki, ha leigazolnánk és meggyőződésem, hogy nem járnánk vele rosszul. Gyerünk Marotta... ;)

Lord Viktor 2010.11.12. 15:41:52

Manapság sajnos az a 'klasszis' vagy ennyi idősen 'nagy tehetség', akire jobban odafigyelnek. Krasic is 26 éves már, egyideős Chiellinivel és eddig hol volt? Én speciel nem hallottam a nevét amíg fel nem merült a leigazolása. Minél többet beszéltek róla, és hogy a ManCity is ajánlatot tett érte, egyre híresebb lett. Megvettük és tessék itt van és ő a csapat egyik legjobbja. Afellay is csak azért tűnik jobbnak sokak szemében mert többet forog a neve a sportsajtóban mint Balázsé, és holland. De teljesítményben nem nő Balázs fölé, sőt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása