Aquilani: "A Juventus fejlődik"

A Juventusnál kölcsönben szereplő Alberto Aquilani hiszi, hogy csapata faragni tud az élenállókkal szembeni hátrányából - de fontos a türelem.

A középpályás egyre jobban visszaszokik a Calcio ritmusába a Liverpoolban eltöltött egy évet követően. Ugyanakkor a játékos emlékszik, hogy kellett neki egy kis idő, míg pályára tudott lépni a Juventusban.

"A csapat lépésről-lépésre fejlődik, akárcsak én" - mondta a Sky Sport Italiának.

"A Juventus nagyon sokat változott, és természetes, hogy időre van szükség, de már láthatjuk az általunk megtett apró lépések eredményeit."

Alberto alig-alig jutott szóhoz a szezon első négy meccsén, de a legutóbbi két Serie A összecsapáson, a Cagliari és az Inter ellen már kezdőként szerepelt.

"Tény, hogy a Juve megadta nekem az esélyt, hogy visszatérjek Olaszországba, én pedig éltem ezzel a lehetőséggel. Nem volt könnyű döntés, mivel a Bianconerinek nagyon jó középpályásai vannak, így tudtam, hogy kemény küzdelem vár rám."

Aquilani válaszolt azon szavakra, miszerint ő elárulta a Roma csapatát.

"Néhány dolog egyszerűen nem igaz. A Roma annak ellenére adott el engem egy nagyon nagy összegért, hogy tudták, én náluk akarok játszani. Rómában nagyon könnyű az árulásról beszélni, de én nem árultam el senkit" - magyarázza Alberto.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr234653029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g3ronymo 2010.10.09. 16:06:44

Aquilani, Melo, Marci, Sissoko!! TÉNY és való h nagyon jó belső középpályásaink vannak:) csak szegény Sissokot sajnálom h alig kap lehetőséget:(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása