Három csapat is Sissoko nyomában

Egyre több az érdeklődő a középpályás iránt.

sissokoA Manchester City, a Wolfsburg és a Marseille is érdeklődve figyeli Momo Sissoko helyzetét a Juventusnál, állítja a football-italia.net.

Úgy tűnik, hogy Sissoko nem szerepel kiemelt helyen Luigi Del Neri terveiben, hiszen a mali játékos Felipe Melo, Claudio Marchisio és Alberto Aquilani után csak negyedik a sorban.

A Wolfsburg már a nyár folyamán is meg szerette volna szerezni a középpályást, ám ajánlatuk túl későn érkezett. A német csapat még mindig érdeklődik, és a pletykák szerint Džeko átigazolásába vonhatják be Sissokót.

Állítólag a Manchester City menedzsere, Roberto Mancini is nagy rajongója a középpályásnak, így Sissoko a Liverpool után a City mezét is magára húzhatná.

Végül pedig hallani a Didier Deschamps által vezetett Marseille érdeklődéséről is, noha Sissoko 4 millió eurós évi fizetése gondot okozhat a francia alakulatnak.

A középpályást 2013-ig köti szerződés a Juventushoz. A beszámoló azt is tudni véli, hogy Andrea Poli, a Sampdoria fiatal tehetsége érkezhet Sissoko helyére.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr314653021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Victor90 2010.10.05. 17:45:52

Marseille lemondott róla,de egyébként Momo maradjon csak a seggén,vagyis a vezetőség ne adja el!Poli ha jönne Momo helyett erős visszaesés lenne!Ha a city nagyon akarja,akkor áron felül kell eladni nekik,és Momo helyett pedig 1 Ledesma-t kellene leigazolni minimum!De nagyon reménykedem benne hogy maradni fog nálunk!

Peti 2010.10.05. 17:51:35

Végül pedig hallani a Didier Deschamps által vezetett Marseille érdeklődéséről is, noha Sissoko 4 millió eurós évi fizetése gondot okozhat a francia alakulatnak. Sissoko 2 millát keres...

Ismeretlen_53881 2010.10.05. 17:56:48

@Peti:nem a hasamra ütöttem, eredeti cikkben ez volt.

Ismeretlen_114321 2010.10.05. 17:56:56

A Wolfsburg 9 milliót adna érte, mi 11-ért vettük, úgyhogy tökéletesen beleillene az eladása Marotta üzletpolitikájába :)

Patrick 2010.10.05. 18:06:06

Hétvégén is Marchisio-Melo-Aquilani középpályával álltunk fel. Ha eladjuk Sissokot ki marad cserének eltiltás vagy sérülés esetén?

devil-z 2010.10.05. 18:07:38

Minden bizonnyal távozni fog, egyrészt mert nekem szimpatikus játékos és azokat sorra takarítja el a mi kis félistenünk (Diego,Gio,Candreva,stb.) Másrészt áron alul tudjuk elpasszolni, ez feltétel nálunk. Harmadrészt pedig egy fiatal, hasznos játékosról van szó, aki helyére bizonyára valami Olasz fog kerülni. Sissoko csupán a negyedik? ki az az Aquilani? mit csinált mióta itt van? miért van itt egyáltalán? Sissokora rohadtul szükség van, ezt bizonyította a City ellen is.

Ismeretlen_147985 2010.10.05. 18:11:00

A Manchester City óriási előrelépés lenne Sissoko karrierje szempontjából, de Marseille is kitűnő állomás lehetne számára. Ha azonban a Wolfsburg-gal üzletelnénk, és valóban be lenne vonva az üzletbe Dzeko, akkor a németek már nem feltétlen erősebbek nálunk, így ők akár már visszalépésként is felfoghatóak Sissoko számára. Egyébként az ő és a mi szempontunkból is Manchester lenne a legoptimálisabb hely számára, hiszen egyrészt visszakerülhetne a világ legerősebb bajnokságába, rengeteg pénzt keresne, s mivel nálunk is jelenleg pados, így tökmindegy hogy Torinóban vagy Manchesterben padozik, de utóbbi most mégiscsak nagyobb dolog. Másfelől a Man City annyit adhat érte, amennyit nem szégyell, szóval ha árverseny lenne, akkor akár 15-18 milliót is le lehetne akasztani róluk. Amúgy keshudioo-nak tökéletesen igaza van, a legvalószínűbb az az, hogy bukunk rajta, mert Marotta mester másképp képtelen eladni bárkit is.

tataboy 2010.10.05. 18:14:09

Ez pletyka nem kell mindjárt kombinálni hogy Marotta így Marotta úgy,neki sem érdeke hogy áron alul adjon el valakit!

Ismeretlen_147985 2010.10.05. 18:21:14

devil-z: azért nem kéne ennyire lenézni Aquilani-t. Óriási játékos, hatalmas tehetség, aki rendkívül fiatal kora ellenére már rengeteget bizonyított, főként Liverpool-ban, ahol transzparensekkel, tüntetésekkel, görögtüzekkel próbálták megakadályozni a kölcsönadását. Ráadásul egy olasz játékosról beszélünk, aki szinte mindig bevethető, abszolut nem sérülékeny, gólokat lő, gólpasszokat ad, emellett góltól menti meg csapatát. Vagy nem... Viccet félretéve, nyilvánvaló hogy a Sissoko-Felipe Melo kettősnek kellene középen játszania, de ezt Del Neri nem így gondolja. Mindenesetre most nem igen lehet ezért megtámadni, hiszen az elmúlt két meccsen két pontot szerzett a csapat jóval erősebb ellenfelekkel szemben. Egyébként meg az összes külföldi játékost előbb-utóbb kirúgják majd, mert Marotta valódi terve sztem az, hogy a Juventus csapata adja majd az Olasz Válogatott 23 fős keretét a 2012-es EB-n.

Ismeretlen_102194 2010.10.05. 18:21:59

Nem zörög a haraszt ha...... Mondom én hogy ez a .uzi Marotta eladja majd sz@ré-hu..é!!!Hogy a franc essen bele abba a majom fejébe!!!De ebben Del Neri is sáros, nem kicsit.... Szal majd idehoznak valami/hogy-hogynem??/ ex-sampdoriás majmot aki persze megoldja és tuti hogy olasz lesz vazze.... Tököm kivan ezzel az átigazolási politikával...

Ismeretlen_149053 2010.10.05. 18:34:47

Nagyon szeretem Sissokot, de azért az egyértelmű, hogy ha formában van Aquilani, akkor sokkal erősebb támadásba mint ő! Forza Juventus!

Ismeretlen_53881 2010.10.05. 18:55:34

Ne hülyéskedjetek már, mi ez a szarér'-húgyér' dolog? Eddig a pletykák alapján az a legvalószínűbb, hogy megy a németekhez 10 millió mellett, onnan meg jön Dzeko. Ergo elmegy egy cserejátékos, és jönne egy simán alapjátékos. Akármikor aláírnám. Persze ez sajnos még csak pletyka.

Roli921 2010.10.05. 19:03:27

Melo jelenleg sokkal jobb formában van. Nem értem mért neki kéne kezdenie. Előre játéka nulla védekezésben meg piros veszélyes. Cserének megtartanám de azért nem mindenáron.

cd 2010.10.05. 19:26:12

nem nagyon örülnék ha eladnánk, hihetetlen mennyi labdát szerez a középpályán, sztem ebben az egyik legjobb a világon man city-t én nem tartanám az esetében előrelépésnek, közel sincs akkora presztizse mint a juvénak (még jelen állapotban sem)

david 2010.10.05. 21:10:25

candrevat alternatívának megfelelne, nekem :)

Tony 2010.10.05. 23:05:17

Sissoko mellőzése teljesen érthetetlen számomra.

Ismeretlen_102246 2010.10.05. 23:43:09

Csak a tisztánlátás kedvéért a hivatalos adatok: Buffon:5.5 milla Alex:4.5 milla Aquilani:4.0 milla Amauri:3.5 milla Melo-Siska:2,6 milla Tehát 4 millát közel sem keres. Persze ettől nmég a 2,6 milla is sok lehet a Marseille-nek.

adams 2010.10.06. 00:11:41

amagyuri mi a kurva anyjára kap annyit amennyit???? ki ő???hulla nulla gyenge fos picsa szar !trezegól százszor veszélyesebb lenne még mindig a kapura mint ez a müolasz" !állítólag volt fizetés csökkentés is,akkor előtte mennyit kapott ez kurányi hasonmás fos???6milliót évente???de felbaszott ez h.ennyit keres.....hatalmas alibi játékos!

Robi 2010.10.06. 04:59:44

Már előttem is megjelentek a jövő rémképei: Sisoko kedvezményes áron (6-7 misi)megy a Wolfsburgba, hogy így lenyomjuk Dzeko árát 35 millára. Középre pedig kölcsönvesszük Polit, a fiatal olasz sztárt. :( Komolyra fordítva a szót, remélem marad, legalábbis nem lesz elkótyavetyélve. Dzeko nagyon jó, de azért nem kell mindent egy lapra feltenni, hogy megszerezhessük.

Ismeretlen_149085 2010.10.06. 09:32:28

Ha már itt megint szóba került: igen, áron alul adott el játékosokat Marotta, de kiváncsi vagyok ki az az átigazolási guru, aki ilyen szezon után, ilyen leszerepelt/kiégett játékosokat áron felül ad el...

Ismeretlen_102194 2010.10.06. 10:13:26

ronny34 : -Ok.Visszakérdeznék hogy feltétlen el kellett adnunk ezeket az embereket, mind??? Én nem hinném, de mindegy is! Buktunk nem keveset, ezen már nem tudunk változtatni, de továbbra is ez lenne a helyes út??? Sztem nem! Sissokonak lehetőség kell, és nekem ne hozzanak ilyen pl.: Lucas Leiva szerű futbalistának mondott szerencsétleneket,meg "ősolasz tehetségeket" Momo helyére. Ez nem megoldás! Kicsit az az érzésem hogy itt sincs arany középút, csak végletekben gondolkodó Marotta! passerby : -Veled nem vitatkozom!;)))

supeter 2010.10.06. 12:37:37

Én is nagyon bírom Momot, de ő pont arra jó,amire Del Neri jelenleg használja. Ha ez neki nem jó így - és ez teljesen értjető, főleg ilyen fiatalon - akkor menjen. Melo most jó, ebben mindenki egyet ért, mellé pedig kell valaki, aki támadni is tud (Aquilani). Más, nem juvés fórumokon azért jókat nevetnek Momo "támadásépítésein", és sajna meg kell jegyeznem, én Juve fanként is többször elmosolyodtam, még abban a pár percben is, mikor az Inter ellen beállt. Alberto meg szerintem egyre jobban küldi, határozottan látni benne a perspektívát. Mmartin "viccét" meg hadd ne jellemezzem..

Ismeretlen_147985 2010.10.06. 18:02:44

supeter: "Mmartin "viccét" meg hadd ne jellemezzem.." Nagyon helyes, senki nem is kért meg rá. Egyébként én is látok valamit Aquilani-ban, leginkább azt, hogy a következő meccsen eltöri a lábát és legközelebb már csak a Liverpool-ban láthatjuk, ha lesznek olyan szerencsétlenek hogy nem tudnak megválni tőle.

Ismeretlen_169211 2010.10.06. 18:45:48

Énszeretem Sissokot,10-ból 9 szer kb megnyeri párharcát,de 9 megszerzett labdából kb.5-6 játszik meg jól.Ugyanakkor már a pályán léte is valamiféle rettegést idézhet elő az ellenben,:D de sajnos ha jól megnézzük támadásban nem nagyon tud segíteni.De a másik két játékos akivel versenghet is kb.ugyanennyi jó és rossz tulajdonsággal bír.(Melo nem említem mert ő sztem kiemelkedik)Én akkor mennék bele ebbe a Dzekos dologba ha mondjuk 20-22 millió plusz Momo és a helyére minimum Lassana Diarrat vagy hozzá hasonlo játékost hoznak a helyére.(Ajánlanám MArotta figyelmébe Fellainit az Evertonból.)

Ismeretlen_102194 2010.10.06. 19:08:10

Én bírom mmartin szarkazmusát!;) Az a baj hogy nagyon sokan mellre szívják, így már lőttek az élvezeti értékének!;))))))) Momo lehet nem egy spíler de rengeteg labdát szerez, ütközik és hajt, míg Aquilani.......??????

Ismeretlen_114321 2010.10.06. 19:49:17

asveednál a pont, Sissoko egy kíváló védekező középpályás. Továbbra is tartom, hogy a feladatkörével van gond. Én nem engedném, hogy meginduljon a labdával a kapu fele. Álldogáljon a védelem előtt, szerezze meg a labdát, gurítsa le Melonak, Marchisionak, Aquilaninak, aztán ők majd intézkednek. A Manchester City ellen nagyon hasznos volt, főleg, hogy alkatilag szinte csak ő vette fel a versenyt az ellenféllel a középpályán.

real_bro 2010.10.06. 20:08:29

:D :D :D mindig feldobja 1-2 komment a napomat :D

Ismeretlen_126209 2010.10.06. 21:00:03

Én sem szeretném, hogy Sissoko távozzon! De ha mégis menne min. 10 milláért! Ha a Citynek tényleg annyira kell ők adnának akár 15-öt is érte. És ha mindenáron Olaszosítani szeretnének én Montolivo-t látnám a helyén. Ha érkezne Montolivo, Dzeko egy balszélső és még 2 szélső hátvéd, szerintem készen is lenne a Serie A (Világverő) csapat!:)) Bár még nem láttuk, hogy Traoré mire képes... Remélem beválik és ezzel a poszttal már nem lesz gond. Hajrá Marotta! Forza Juve!!!

Ismeretlen_114321 2010.10.06. 21:53:10

Montolivonak most van egy komolyan tűnő sérülése. Én nem hoznék még egy porcelánlábút.

tudojuve 2010.10.06. 23:54:16

Nehéz az ügy, mert Sissoko egy nagyon jó játékos, viszont ahhoz, hogy csere legyen túl sokat keres. Citynek nem értem miért kéne Momo..ott van Toure, Vieira, Barry, De jong, Kompany is jól játszik a középpályán. Bár a City az City.

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 15:16:12

keshudioo: Sissoko-nak is tört már el a lába. Akkor most ő is porcelánlábú?

Ismeretlen_114321 2010.10.07. 17:45:00

Mert nem az?

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 19:48:29

Szerintem nem!

babo410 2010.10.08. 19:53:48

Én is szeretem Momot, de! Az a baj, hogy előre nem tud játszani, a megszerzett labdáinak nagy részét el is adja, és nagyon durván tud becsúszni, sokszor kap pirosat. Cserének jó, és Del Nerinek meg ahogy észrevettem inkább olyan játékosok kellenek, akik előre is tudnak játszani. Ami helyes, mert tavaly pont ez volt a gondunk, mert még vesztes állásban is képesek voltak remek edzőink támadót védőre cserélni. Most ilyen nem volt még. Mondjuk a zinter ellen mikor beállt én is furcsáltam, de értettem, hogy Marotta a biztos 1 pontot választotta a bizonytalan 3 helyett. Így is csak a nagy mázlinknak köszönhető, hogy nem lett 0 az 1 pontból. Itt értettem miért Sissoko jött be. De sztem ő nagyon kevés lehetőséghez jutna itt. Én amondó vagyok ennyi fizuért Ne padozzon. Marotta adja el, de jó pénzért, és lehetőleg ne bukjunk rajta! És én nem értek egyett Mmartinnal, mert sztem Aquillani jó játékos, csak tényleg sokat sérült. Én bízok abban, hogy ez nálunk másképp lesz! És sztem a Juve még mindíg nagyobb csapat, mint a City! Visszalépés lenne Momonak ha oda menne! Pláne, hogy még nagyon sok játékos elismerően nyilatkozik a Juvéról!!! Én nem tartanám itt Sissokot, mert egyértelműen kevés szerephez fog jutni, és ahhoz túl sokat keres, hogy padozzon!!! Csak akkor kell vki a helyére, mert akkor csak 3 játékos lesz a belső kp-n, ami kevés. Mert két helyre nem árt 4 játékos. 1 helyre elég kettő, de 2-re jó ha van 4 játékos. Pláne a Juvéban. Habár idén eddig elkerültek a komolyabb sérülések! Remélem ez meg is marad!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása