Manchester City-Juventus 1-1

A Juventus az Európa Liga csoportkörének 2. fordulójában Manchesterbe látogatott, hogy megmérkőzzön a Manchester City-vel.

gólöröm

Del Neri a megszokott 4-4-2-es felállásban küldte pályára a Bianconerit. Változás a hétvégi, Cagliari elleni meccshez képest, hogy most kezdőként lépett pályára Manninger, De Ceglie, Martínez, Sissoko, Marchisio és Del Piero.

A mérkőzést a Juventus kezdte veszélyesebben, ugyanis már a 3. percben Iaquinta lövését kellett fognia Hartnak, a City kapusának.

Nem sokkal később, egész pontosan a 10. percben Iaquinta kapott labdát az ellenfél térfelének bal oldalán, elindult befelé, majd messziről lövésre szánta el magát, ami egy kicsit megcsúszott Kolo Touré fején, és a hosszú alsó sarokba zúgott. 0-1

Ezt követően a City átvette a játék irányítását, azonban ez csak mezőnyfölényben és a kaput messzire elkerülő lövésekben mutatkozott meg, egészen a 34. percig, amikor is Barry csúsztatása a kapufán csattant, majd a kipattanó labdát Johnson lőtte el közelről, de Manninger védeni tudott.

Alig telt el 1 perc a kapufa után, és máris 1-1 állt az eredményjelzőn. Johnson indult be nagyszerűen a két középső védőnk mögé, és kapta is a labdát, már a labdaátvétellel becsapta Manningert, így gyakorlatilag üres kapuba passzolt.

A második félidő City-fölényben telt, igaz nemegyszer Juve-lehetőségek is kialakultak. Ilyen volt egy Del Piero-szabadrúgás a 65. percben, amikor a hosszú sarkot célozta meg a Kapitány, de a labda néhány centivel mellé szállt.

A 80. percben, a közben csereként pályára lépő, David Silva lövését védte könnyedén Manninger.

A 85. percben nagyon közel került a vezetés megszerzéséhez a Juventus: ismét szabadrúgás, és ismét Del Piero. Most Alex a felső lécet találta el, a labda onnan a vonalra, majd kifelé pattant, így maradt az 1-1.

A hosszabbítás második percében még Sissoko lőhetett elég tisztán, de a labdája  mellé szállt, így maradt az 1-1-es végeredmény.

A Juventus ennek az értékes egy pontnak köszönhetően 2 mérkőzésen 2 pontot szerzett az Európa Liga csoportkörében.

MANCHESTER CITY – JUVENTUS: 1-1

Összegzés:

Gólok: Iaquinta (10'), Johnson (37')

Sárga lapok: Krasic (40'), Barry (63'), Grygera (73')

MANCHESTER CITY: Hart, Boateng (Milner 83'), Kompany, Kolo Tourè, Zabaleta (Boyata 45'); Yaya Tourè, Vieira, Barry; Johnson, Adebayor (Silva 74'), Tevez.

Fel nem használt cserék: Given, Lescott, Jo, De Jong.

Edző: Mancini.

JUVENTUS: Manninger; Grygera, Bonucci, Chiellini, De Ceglie (Motta 72'); Krasic (Melo 75'), Sissoko, Marchisio, Martinez (Pepe 54'); Del Piero, Iaquinta.

Fel nem használt cserék: Storari, Legrottaglie, Lanzafame, Giannetti.

Edző: Del Neri.

Bíró: Gonzalez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr504653002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehhehh 2010.10.01. 06:53:53

Simán nyerünk ha nem állunk be 1 gól után védekezni... Kaptunk 1 gólt azonnal más lett a meccs képe, miután kaptunk 1-et! Laquinta nagyon szép gól volt!

ehhehh 2010.10.01. 06:54:45

-"miután kaptunk 1-et" :)

Alexdon 2010.10.01. 07:20:28

...simán nyertünk volna, ha az a fatökű játékvezető, megadja a 11est, DP gólját....vagy ha sárgalapokat oszt az igazi szabálytalanságért! FORZA JUVENTUS! tisztelet a blogon jelenlévő igazi Juventínóknak! a többi senkiházi szégyelje magát! gondolom úgyis tudjátok magatokról, hogy melyik csoportba tartoztok!

Bianco 2010.10.01. 07:22:35

A védelem előtt le a kalappal, kár azért az egy hibáért. Igazatok van, a meccs előtt bármelyik Juventino aláírta volna az 1:1-et! Forza Juventus!

Ismeretlen_160819 2010.10.01. 08:01:03

Végignéztem a meccset és természetesen örülök az eredménynek de lenne 1-2 megállapításom: - 15-20percig jól játszottunk utána meg beálltunk, most ez elég volt egy döntetlenre de kétséges hogy a későbbi meccseken ez eredményes lesz. - Martinez nagyon gyenge, nem Juve szint. - a jobb oldal nagyon jó volt Krasziccsal de ha őt "leveszik" esetleg a védők a pályáról akkor ki fog támadást szervezni, indítani?

vizi8 2010.10.01. 08:08:01

A City otthonában remek eredmény a döntetlen, sok premieres csapat is örülne egy ilyen eredménynek. A játék egy kicsit eltolódott a 2. félidőre, de az elején megtudtuk hogy milyen lesz az igazi Juve. Akik azon fanyalognak milyen rossz focit játszunk, akkor arra válaszolnék. Még Zidan idején sem játszottunk szép focit, csak voltak formás támadásaink.

Ismeretlen_150170 2010.10.01. 08:56:44

ez egy nagyon jó eredmény az arab milliárdos mancity ellen! tessék neki örülni! a játék képével nem kellene foglalkozni mivel egyrészt az ellenfél sokkal jobb egyéni képességű játékosokkal rendelkezik másrészt idengenben játszottunk! én meg vagyok elégedve a csapattal, legalábbis azzal hogy végig koncentráltan tudtunk játszani ez kellene a bajnoki meccseken is és akkor nem kapnánk meccseken hármat. Sisso megmutatta hogy rá is lehet számítani csak most az van hogy a középpályán Marchi és Melo is jó formában játszik ezért nehéz visszakerülnie a kezdőbe. Összességében csak így tovább és mutassuk meg az internek is!

Ismeretlen_152362 2010.10.01. 09:20:06

Del Piero szabadrúgása nem volt gól, azt nem kellett volna megadnia a bírónak. Ellenben Krasic két 16-oson belüli felrúgása 11-es volt.... mindent egybevéve nem nem volt rossz a csapat, bár én ezt a de ceglie-t elfelejteném, mert szegény borzasztóan gyenge.

cd 2010.10.01. 09:20:11

az eredénnyel én is elégedett vok, de a játékkal nem (meccse előtt két gólok vereséget jósoltam 2-0 v 3-1, szerencsére nem lett igaza) :)

Söci 2010.10.01. 09:20:28

Nem láttam a meccset sajnos de örülök hogy szereztünk egy pontot.Gratula a csapatnak. Forza Juve!!!!

Papy88 2010.10.01. 09:26:53

Így van....! Az a faszopó bíró annyira idegelt engem is tegnap...Basszus Krasic-ot 3 szor baszták fel és semmit nem ítélt és még az a geci neki adott sárgát...Szánalom:-S Del Piero nem egyszerűen kettélőtte a felső kapufát=) Am simán nyerhettünk is volna,az meg semmit nem jelet hogy náluk volt többet a labda,csak egy kicsit jobban is támadhattunk volna! De jó ez így is!Idegenben a City ellen 1 pont az nagyon jó! DE! Már más jár a fejemben....!! VASÁRNAP SINTER-JUVENTUS! Ez az hiszem minden Juventinona-k az egyik legjobban várt meccse! Remélem a legjobb játékunkat mutatjuk majd a patkányok ellen...!Már alig várom...! + MERDA INTER + +++FORZA JUVE+++29!!

Victor90 2010.10.01. 09:28:41

Első félidőt láttam csak,kifejezetten jól játszottunk kb 25-30pervet!0-1nél Krascic-ot buktattták sima tizinek kellett volna lennie...na de mind1!Első félidő végére magunkra húztuk a city-t,és sajnos meg is lett az eredménye!Második félidőről írjatok valamit!Meccs előtt x-el szerintem mindenki kiegyezett volna,és így azt mondom jó ez az x nekünk Manchesterbe!

alibi 2010.10.01. 09:40:15

hello.nem tudjátok esetleg honnan tudnám letölteni az egész meccset vagy vmi hosszabb öszefoglalot?

Mikikem 2010.10.01. 10:07:47

"tisztelet a blogon jelenlévő igazi Juventínóknak! a többi senkiházi szégyelje magát! gondolom úgyis tudjátok magatokról, hogy melyik csoportba tartoztok!" Nem igazán értem, itt mire gondolsz Alexdon. Elnézést, hogy nem ezen a blogon izgultam végig a meccset, és nem jöttem utána rögtön ide ujjongani. De ettől függetlenül nem érzem magam "senkiházinak". Furcsa egy logikád van.

juvem 2010.10.01. 10:22:49

1-2 ember nagyon álomvilágban él vagy nem tom... Alex szabija nem volt gól full rajta volt a vonalon, a 11est meg elsőre én sem fújtam volna be csak a visszajátszásból láttam h a lába volt!És nem mi vettünk vissza a gól után hanem a city pörgött fel és hajtott mégdurvábban szal nem a bíró miatt lett X, bár én örülök az eredménynek mert a city anglia top 3 klubjában van már (Mu, Chelsea, City) szal szép eredmény idegenben. Ja és könyörgöm télen egy bal hátvédet aki nem bambul el ha egy normális passzal indítják az emberkét akit fognia kéne... hazai pályán is egy X-et vagy egy győzelmet kérek:) Forza Juve

kacy85 2010.10.01. 10:23:37

Mikikem! Szerintem most te nem vagy képben...de mivel nem voltál itt ez érthető is. A meccs végeztével a tegnapi este folyamán egyes magukat Juve szurkolónak mondó egyének elkezdték becsmérelni és szidni a csapatot, itt a fórumon az előző posztban. Undorító egy magatartás, no comment...

kacy85 2010.10.01. 10:25:39

juvem Én már nagyon várom Traoré bemutatkozását. Remélem ő tud enyhíteni valamelyest a bajunkon. Sajnos a bal oldalunk komoly erősítésre szorul:/

álnév 2010.10.01. 10:26:02

Jól kezdtünk. A csapat jelenlegi formáját tekintve mondhtani meglepően jól kezdtünk. Aztán a gólunk után beleestünk a szokásos hibánkba, és visszaálltunk bekkelni. Innentől kezdve a City lefocizott minket a pályáról, csak néha volt egy-két szép momentumunk. Győzelmet semmiféleképpen nem érdemeltünk, a pontosztozkodást igazságosnak érzem. Két embert emelnék ki. Az egyik Chiellini, aki hozta a formáját, és még mindig az ő szemében látom a legnagyobb tüzet. A másik pedig egy újabb véglet, Martinez. Hát... ő az aki... akiről most nem tudnék emberi hangnemben megnyilvánulni.

adams 2010.10.01. 10:39:40

akkor nem csak én érzem ugy h.martinez árát egy jó csatárra kellett volna fordítani??? de sztem giovinco is eljátszott volna a szélén ,sokkal nagyobb lendülettel ,sztem gio a szélén nem lett volna rossz, más kérdés h.a védekezni nem nagyon tud ,de ez a martinez sem, én remélem hogy gio visszatér még, én a szélén is eltudnám képzelni ,gyors jól cselez ,jól rúg! ebbe a martinezbe nem látok fantáziát, a nyírlagusi hollandot " is hozhattuk volna helyette , akár... Ha Dévényi TIbi bától kérhetnék akkor most az lenne a kérésem hogy alázzuk le a tolvaj brigádot hétvégén! forza juve!

Lord Viktor 2010.10.01. 10:42:15

Áh, ne becsüld túl a Cityt Álnév. Túlzás hogy lefociztak minket a pályáról, 1-2 szép megoldást és a góljukat leszámítva a kapura nem voltak veszélyesek. Hagytuk őket játszani, mert már az interre koncentráltunk, DN kamuzott, hogy nem foglalkozik a hétvégi meccsel. Nem a bivalyerős City nyomott el bennünket, hanem leszartuk őket és kibekkeltük az X-et, a végét kicsit megnyomtuk, majdnem gól is lett belőle, végül maradt az 1 pont, ez nagyon jó. EL-ebn most a Salzburg jön 2x ha jól tudom, ott sima 6 pontot hozni kellene aztán seggbe rúgjuk a Cityt itthon meg a Poznant idegenben, addigra összeáll a csapat és nem lesz gond a továbbjutással. A hétvégi bajnokin viszont nem ezt a játékot várom, és ha nem is nyerünk (ami egy Juventinonak minden körülmények között csalódás lenne), akkor is legalább játszunk úgy, hogy volt értelme itt pihengetni.

Arnijuve 2010.10.01. 10:43:05

én nagyon örülök ennek az egy pontnak mert ez azt mutatja hogy már fejlődünk..csak az első félidőt láttam de határozottan tetszett az első 25 perc és akár 3-0ra is vezethettünk volna kis túlzással de....de nem így történt ezért jó az x :D és én igazán nemtudom megérteni hogy egyesek miért becsmérlik hőn szeretett klubbunkat ...türelem mindenkinek mert sztem most az kell nekünk...mindenki juve szurkoló itt csak van aki felkapja hamarabb a vizet ennyi az egész. én inkább már nem is foglalkozok az olyan kommentekkel amelyek "fikázó" hangvételűek(bár korrektek általában és sokkal egyet lehet érteni de vannak kivételek persze) ....az már legyen az ő baja hogy így látja a dolgokat... Ja és még valami: FORZA JUVE!!!! vasárnap is hasonló eredménnyel kiegyeznék(bár jólenne megruházni a zintert)

Ismeretlen_171940 2010.10.01. 10:49:36

Én nem csalódtam a srácokban előjött (és ez a Cityt is meglepte szerintem) a technikai és taktikai tudása a csapatunknak, ilyen szervezetten játszani csak a legkomolyabb csapatok tudnak, semmire nem ment a City a labdabirtoklással. Gyönyörűen hoztuk ki a labdákat, a kommentátor nem győzte mondogatni, hogy "brilliant combinaton", pedig a ity adását néztem...

Diego2889 2010.10.01. 11:19:18

mint már tegnap is irtam én elégedett vagyok. a védelem sokkal jobb volt mint eddig. 1-2 dolgot nem értkek. pl mért kellett 1ből visszaállni a gól után. a játékvezető nagyon gyenge volt. összességében igazságos 1-1 lett Egy jó ideje(több éve)már olvasom és hozzá szólogatok a bejegyzésekhez. Szeretem az oldalt olvasgatni, hozzá szólalni az írottakhoz, már 1 jó ideje minden napos dolog nálam. Az elmúlt időben 1re többen szidják a csapatot, káromkodnak, anyáznak, buziznak itt. Nem tudom mi értelme van ennek. Jó lenne sztem ha normálisan, kulturáltan folynának a beszélgetések. Régebben nem volt ilyen. Ez ahoz vezet h azok a srácok akik szívesen irogattak régebben, most már nem teszik,vagy legalábbis nem olyan sűrűn. Jó lenne ha normálisan, emberekhez méltóan menne itt az élet. Bocsi ezért a kis magánszámért, de már többen is jelezték és jó lenne ha változtatnánk. Köszönöm

Ismeretlen_171940 2010.10.01. 11:26:07

Dego238975: Azért kellett megszálni a saját térfelünket mert a gól után elkezdett focizni a City és birtokolták a labdát, nem futhatnak előre, akkor ki védekezik? Ne ítéljük el Delneri munkáját, mert minden csapat úgy játszik ahogy az ellenfél engedi, minket így engedett...

Diego2889 2010.10.01. 11:31:25

a gól után kurvára szétesett a city. volt vagy 20 25 perc mig magukhoz tértek. hidd el h tudunk ugy focizni mint a city. és nem ítélem Del Nerit 1általán.

Diego2889 2010.10.01. 11:33:46

ja és sanyika!! kérlek legalább annyit tegyél meg h másold be normálisan a nevemet. kössz

Papy88 2010.10.01. 11:47:24

Na akkor most én is írok még ide valamit nektek.... kacy85: Ezt neked írom...... Most felháborodsz azon hogy egy két ember nem a csapat melett van stb....Akkor had mondjak én is valamit....Eljött az idei első forduló....Kikaptunk a Bari-tól bazdki egyedül én nem temettem a csapatot és én vitatkoztam össze vissza itt az összes idióta emberkével.... Nyugodtan vissza is keresheted....Mindenki orrba szájba ocsmárolta már akkor a csapatot és amikor megpróbáltam összekapni a társaságot még engem lincseltek +...... Sokaknak a türelmük nagyon határtalan..... De gondoljatok bele....Új csapat,összeszokatlanság stb...... Én most is bízok a csapatban idén jó eredményt fogunk elérni és jövőre vagy télen még 1-2 igazolás(Bal hátvéd,csatár)aztán kész is...! Higgyetek a csapatban....! A hétvégi meccsről meg nincs mit mondanom... +MERDA GECINTER+ +++FORZA JUVE PER SEMPRE+++29!

Diego2889 2010.10.01. 11:50:04

köszi Papy88! valakivel lehet még értelmesen beszélni itt.

devil-z 2010.10.01. 12:50:37

Teljesen elégedett vagyok az eredménnyel, a Lech Poznan elleni 3:3-as hazai pályán elszenvedett szégyenhez képest igazán előrelépés. Sőt, a meccs elején olyat láttam amit már régóta nem: letámadtunk, küzdöttünk, nem engedtük az ellenfelet játszani. Igaz, ez a lelkesedés nem tartott sokáig, utána leginkább az eredményt próbáltuk tartani. Én a City-t ennél erősebbnek érzem mint amit mutatott, de ez legyen az ő és az edzőjük problémája. Sissoko eszméletlenül hasznosan játszott, Del Piero is megérdemelte volna a gólt (mert egyértelműen nem volt az) A Krasic-féle 11-esekről itt vannak lassítások, mindenki döntse el maga.. youtube.com/ watch?v=NVk_qN1JbEw

gom3z 2010.10.01. 15:11:15

sziasztok!mindenki aki "city drukker" az divatdrukker.-éshogy miért?mert van 1 manchester united. 1évvel ezelőtt még semmi nem volt a city.ésmost felvásárolták a rohadt arabok és megveszik a legdrágább játékosokat,manchesterbe 1 nagycsapat lehet és aza united!!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása