Ferrara: "Nem csak az én hibám volt"

Ciro Ferrara szerint nem csak ő a felelős a tavalyi bukásáért.

A Juve egykori nagyszerű védője a brazil Diegót is megvédte, és elárulta, hogy külföldön is szeretne szerencsét próbálni.

Ferrarát januárban menesztették a Bianconeri kispadjáról, de az utóda, Alberto Zaccheroni sem javított a helyzeten, és eddig Luigi Del Neri irányítása alatt is döcög a Juve.

"Amikor megérkeztem a Juventushoz, néhány üzlet már meg volt kötve. Például Fabio Cannavaro, akit nem elleneztem, vagy Diego." - árulta el Ferrara az Il Corriere dello Sport újságírójának.

"Diego kétségtelenül tehetséges, és minőségi játékos, de neki egy köré épített csapatra van szüksége a jó teljesítményhez. Nem hiszem, hogy lehetséges volna hozzászoktatni egy olyan rendszerhez, amely más, mint amilyenbe ő a legjobban beleillik."

"Én nem adtam volna el őt, de megértem a lépést. A Juventus úgy döntött, hogy visszatér a gyökerekhez, és a 4-4-2-es felállásra koncentrál, így tehát bonyolulttá vált volna az ő beillesztése. Ez szinte az ellentéte annak, ami az én irányításom alatt történt."

"Az idő kétségtelenül bebizonyította, hogy nem csak az én hibám volt, vagy az övé, hiszen Diego problémái ugyanazok voltak, mint mindenkié. Sajnos a győztes korszak lezárult."

"A múlté lett az a csapat, amely uralkodott Olaszországban és Európában, az újjáépítés pedig időbe telik. Ez megértést igényel, bele kell szokni ebbe az új valóságba, mely nem illik a Juventushoz. A mentalitásra is nagyon oda kell figyelni."

A Juve volt Ferrara első csapata edzőként, ám Ciro újra ki szeretné próbálni magát.

"Jeleneleg elég sok időt a kanapén töltök, és TV-t nézek. A szezon kezdete előtt volt néhány egyeztetés, de semmi komoly. Türelmesen várok, és inkább külföldön próbálkoznék. Angliában töltöttem el egy kis időt, Roberto Mancini, Carlo Ancelotti, Sir Alex Ferguson és Gianfranco Zola munkáját figyeltem. Most újra kezdem, megkérem Giampiero Venturát, hogy figyelhessem egy hétig az edzéseit, hiszen a Bari tényleg szép focit játszik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr564652957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papy88 2010.09.18. 14:25:25

Én szerettem őt!És tudom hogy nem csak az ő hibája volt..Oylan játékosok sorozata volt tavaly hogy hihetetlen..nem Juve szintű játékosok....Azért köszi Ciro...edzőként nem is de játékosként igazán nagyokat alkottál!Köszönjük!

wiltore 2010.09.18. 14:33:38

Ki tudja lehet hogy látjuk még a kispadunkon.. több rutinnal és a saját elképzelésével... Én szorítok neki.. sajna az "új" Juve nagy falat volt neki.. Ki tudja ha ő is kapott volna egy kész csapatot, mit tudott volna ki hozni belőle..pl: Guardiola...

cs4szi 2010.09.18. 15:49:15

"Sajnos a győztes korszak lezárult." Hát már majdnem így van, de majd a szezon közben kiderül. Még az elején vagyunk.

Lord Viktor 2010.09.18. 17:39:20

Egyszer már olvastam tőle egy nyilatkozatot pár hónapja, ugyanez volt a címe. Mondjuk nyilván nem ő ment oda az újságírókhoz panaszkodni :) De itt minek mentegetőznie. Én bírtam, de túl nagy falat volt neki a Juve, nem kellett volna kinevezni anno, mert én úgy hiszem, vastagon benne van a helyzetben, hiszem a tavalyi szezont jól kezdtük és megvertük az intert is. Szal tudott az a csapat is játszani, nem is rosszul, mi voltunk legtovább veretlenek. Az egy dolog, hogy sok volt a sérült, de mentálisan estek szét, ezt pedig az edzőnek kell helyretenni. Ha nem tudja mennie kell. A másik hiba a vezetőségé volt hogy az inkompetens Zaccheronit hozták ide... egy erős kezű, magabiztos edzőre lett volna akkor szükség és most talán nem tartanánk itt és nem kellett volna kicserélni a fél keretet, csak a selejteket eladni és hozni 1-2 klasszist... De ettől függetlenül én bírom Cirot, ettől függetlenül is, játékosként sokat tett a klubért, és ezt nem tudja feledtetni a tavalyi eset sem.

blake11 2010.09.18. 19:06:11

cs4szi Mégis mit vársz?Ez a Juventus a Berlusconi kupán kívül ebben szezonban semmit nem fog nyerni.Sajnos ez az igazság.Ne dobálózzunk itt,hogy bármi lehet legyünk már végre reálisak.. Annak idején amikor a Juve feljutott a vezetőség anno azt mondta,hogy 8év alatt újra eléri régi szintjét a Juve,nekem úgy tűnik ez több időbe fog telni. Amíg meg ilyen emberek irányítják a Juve-t esély nem lesz arra,hogy komolyabb sikert érjünk el. 2008 óta süllyedünk sajnos és ez fura,mert nem ennek kellene történnie. De,hogy kicsit optimista is legyek hosszú még a szezon.-Oh te jóég hányszor mondtam és mondták már ezt...

Ismeretlen_128149 2010.09.18. 20:08:06

Szerintem nem rossz edző, de neki valóban külföldön kellene dolgoznia...Spanyolország lenne a neki való.

CSunderlik András 2010.09.18. 21:12:02

csicsok csicsok

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása