Hivatalos: Miloš Krasić a Juventus játékosa

Aláírta szerződését a szerb szélső.

krasic_juveA Juventus a hivatalos weboldalán jelentette be ma, hogy Miloš Krasić, a CSKA Moszkva játékosa Torinóba igazolt.

Az aláírással régóta húzódó ügy ért véget: a középpályás már hónapokkal ezelőtt elígérte magát a Bianconerinek, ám a moszkvai klubbal eddig nem sikerült megegyezni, és egy új átigazolási szabály is hátráltatta a szerződtetést.

Ami a pénzügyeket illeti, a Juve 15 millió eurót fizet a szerbért. Ezt az összeget három egyenlő részletre bontva kell átutalni az oroszoknak: 5 millió eurót 2010. augusztus 25-én, 5 millió eurót 2011. július 5-én, és az utolsó 5 millió eurót 2012. július 15-én.

Krasić az előzetes hírekkel szemben nem öt, hanem négy éves szerződést írt alá a ma délelőtti órákban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr124652835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Ocean 2010.08.21. 13:01:16

Üdv Milos, váltsd be a hozzádfűzött reményeket. Sok sikert!

adamp 2010.08.21. 13:01:49

Grat! Évi 5 misit simán megért az üzlet!! Már csak egy bal hátvéd kell PAPA!

Csülök 2010.08.21. 13:08:43

Remélem megkapja Salitól a 7-es mezt... Nem Salinak való az a mez...

supeter 2010.08.21. 13:10:43

Remek!! És ez a fizetési konstrukció is előnyös. Nagyon várom már, hogy láthassam játszani! :) Szerintem amúgy ha a Krasic, Pepe, Lanzafame, Martinez négyesből egy kiugróan jól teljesít majd (ez jó eséllyel Krasic lesz), a maradék háromból mindig lesz egy, aki megfelelő lesz a másik szélre (főleg hogy eléggé variálható, ki, melyik szélen játszik). Így valóban erős lesz a középpálya széle, és Aquilani érkezésével a közepe is, úgy tűnik tehát, hogy az előre játékban Diegon fog nagyon sok múlni.. Persze ezt eddig is tudtuk, de most még inkább így lesz. (ha ő nem hozza magát, akkor félő, hogy minden hiába: a 98/99es Juve jut eszembe erről, ami szintén 4:4:1:1-ben állt fel, és kitűnő erőkből állt, de Zidane nélkül nem lett volna Bl elődőntős)

goku06 2010.08.21. 13:13:08

na akkor jól csinálta Marotta hogy 15re lealkudta az árát. lehet gratulálni neki (nem csak szidni állandóan) am. ez biztos jól van így??: "5 millió eurót 2010. augusztus 5-én" 2 hete már kifizettünk nekik 5 millát? nemhiszem:D

Doma 2010.08.21. 13:18:31

Hát akkor mégiscsak jól csinálta Marotta papa. Nagyon örülök ,hogy ittvan és remélem szívét-lelkét kiteszo a pályán.:)

zacsi 2010.08.21. 13:19:55

azt elírták én máshol úgy olvastam h augusztus 25...

Ismeretlen_53881 2010.08.21. 13:32:22

Valóban elírás volt, javítottam.

Victor90 2010.08.21. 13:34:01

Húúú de kellett ez az igazolás!!!!!Mint 1 falat kenyér.....!!!

Zs.M. 2010.08.21. 13:36:48

Mindenképp meg kell jegyeznem, hogy ez egy zseniális húzás volt! Remekül látható a koncepció amit Marotta folytat, s azt hiszem előnyére fog válni a csapatnak. Amauri így már szerintem nem fog szégyent hozni a csapatra, lesz aki végre kiszolgálja. Martinez dolognak utána néztem, szedtem le meccseket stb, és most már értem miért vették meg csak amíg szinte one man army volt a kiscsapatban, itt vagy idő kell neki, vagy én nemtom... de ha azt csinálja amit lehetett tőle tavaly látni, s még Marotta szerez egy jó balhátvédet azt hiszem végre egy JUVENTUS fog kifutni a gyepre, és nem zebramezes bohócok siralmas gyülekezete.

peti 2010.08.21. 13:47:55

még egy balhátvéd és jo lenne egy értelmes csatár is... egy fiatal,robbanékony,golerös..

balintttt 2010.08.21. 14:02:14

Azért azt senki se felejtse el hogy idén nincs bl! Én úgy gondolom, hogy amit tud, Marotta meg is tesz! Úgy nem könnyű nagy sztárt igazolni hogy a bl miatt sok pénztől is elesett a csapat, valamint azok a játékosok akik olyan csapatban vannak ami bl induló miért igazolna ide? Szerintem nem zárunk rossz átigazolási időszakot, ezzel a kerettel kell bizonyítani, s ha így is jövőre bl induló lesz a csapat, biztos hogy érkezik egy-két csatár klasszis is!

babo410 2010.08.21. 14:05:56

Végre! Neki örülök. Kéne még pár ilyen igazolás. Most jöhet egy balszélső védő, meg középre 4-nek vki. remélem az is jön, és csatárt is lehetne hozni. Meg kell egy jobbszélső, meg egy középső védő. És sztem, ha arra kerülne sor, hogy Martinez kell beálljon, mert nem lesz más szélre, akkor ha hozunk egy balszélső védőt, akk. én inkább De Ceglie-t tenném szélre, mert a másik három szélső nem rossz, Lanzafame egészen jól tolja, és még lehet jobb is, még fejlődhet, Pepe a vártnál jobb, és Krasic meg elvileg nagyon jó játékos. Én csak egyszer vagy kétszer láttam, akk nagyon jól csinálta. De Marínezben annyira nem bízok, hogy De Ceglie nálam előbb jön szóba szélre. Mert szélső kp-nek nem rossz. Védekezni nem tud jól. Szélső kp-nek sztem jobb, és Martíneznél sokkal jobb. Én meg se vettem volna. Ha még a minimum két igazolás meg lesz védelembe, és az eladások is meglesznek, akkor sztem egész erős keretünk lesz, ha nem megint a sérülések miatt fogunk szenvedni. És remélem végre mindenki azt csinálja majd, amihez ért, mert tgavaly ezen nagyon sok ment el. Melo is azé volt szar, mert azt kellett csinálnia amit nagyon nem tud. Sztem még a 2. hely se lehetetlen ezzel a kerettel, ha az edző csak azt várja majd el a fiúktól, amihez értenek. És ha jók vagyunk én meg merem kockáztatni, hogy akár az első helyért is harcba szállhatunk. Ez a keret már alkalmas lehet rá, pláne ha jön még a két védő. Mert csatárgondok megoldodni látszanak Diego új feladatkörével, meg Krasic érkezésével. Meg az se mellékes, hogy ott van Chiello, meg Bonucci, akik nem rosszak elől se, és Pepe meg Motta jól adnak be. Remélem idén sikerül megoldást találni arra is, hogy a kiscsapatok betömörülő védelmét megtörjük, meg a kontrajátékukat is megállítsuk. Habár ahhoz az kéne, hogy Motta ne hagyja üresen jobb oldalt, de sajna megteszi, de ezt lehet javítják még. Kezdek hinni ebben a Juvéban, korán írtuk le Marottat. Ügyes sportiginek látszik. Úgy néz ki eddig csak Martínezzel nyúlt nagyon mellé. Krasic és Aquilani megszerzésével erős kp-nk lett. Lesz keresnivalónk jövőre. Remélem ezt januárban is elmondhatjuk majd, amikor vagy 1, vagy 2. helyen tanyázunk, és lesz esélyünk bajnoki címre. Meg azt mondom idén inkább Milán, Roma, Inter tengely verjen meg minket, de a kötelezőket verjük meg! Mert eddig a kötelező győzelmek nem jöttek. visszajutás után is akár azonnal bajnokok lehettünk volna, mert internél akkor kiesett Ibra, nem ment a gólgyártás, pontokat buktak. Nekünk meg pont az a pár kötelező győzelmünk maradt el. Pl. Reggina elleni 1-2-es vereség, 0-0 Torino ellen, és a Fior ellen győztes helyzetből pokoli rossz játékkal, inkább egy labdábarúgdosást játszva 3-2-re kikaptunk. Az a 9 pont volt ami kellett volna, és sztem megcsináltuk volna a bajnoki címet. Idén ilyet nem szeretnék látni. Ja és nem kéne megint fél csapat kiessen folyton. Ezért kérdéses mennyire jó, hogy Aquilani érkezett. Mondjuk az se véletlen, hogy Marotta csak kölcsön hozta vételi opcióval. Jó döntés volt. És Krasic megvétele is sztem csak azért nem történt meg előbb, mert kicsit hittek Dzekoban, meg sztem Dzeko inkább egy csali volt, hogy Diégot is odaadjuk érte, csak jöjjön már, közben meg arra mentek rá, hogy a Moszkva 15-ért hajlandó legyen ideadni Krasicot. Marotta nem hülye, csak a sok buta pletyka mutatott róla más képet. Ügyesen csinálja, mert egész jó csapatot hoz össze kevés pénzből. nem szórja a lét, pláne, hogy a BL pénz is kiesik idén, tehát ügyesen kell gazdálkodni. És az se véletlen volt, mikor azt mondták, hogy előbb el kell adni, hogy jöjjön vki. Okos ez a Marotta, csak sajna én is a pletykákra hallgattam. Remélem januárban is ezt mondhatom majd! Egyenlőre úgy tűnik! Ha idén 2. hely meg lesz, már elégedett leszek Marottaval, meg Del Nerivel, és az érkezőkkel. Ha csak 3-ok leszünk, akk. azt mondom hát, jobb is lehetett volna, 4. hely meg ezzel a kerettel kizárt. csak az első 3 elfogadható. de idén cél mostmár lehet a Scudetto. Del Neri nem olyan rossz edző, mint amilyennek elején gondoltam. Későn érő típus. Ennyi.

epaska 2010.08.21. 14:21:29

babo410: "Úgy néz ki eddig csak Martínezzel nyúlt nagyon mellé." Még ez sem biztos! Lehet, hogy jobb teljesítményt fog nyújtani, mint a "nagy" Krasic.

Ismeretlen_114321 2010.08.21. 14:26:29

Krasic a 27-es mezszámot fogja viselni juventus.com/site/filesite/news/krasic_21luglio2010_cover.jpg

Ismeretlen_153094 2010.08.21. 14:34:48

Remélem legalább azt a szintet hozza mint az előző szőke...

babo410 2010.08.21. 14:44:12

Egyenlőre nekem úgy tűnik Martínez egy kalap lószar, és én csak az inter elleni csodálatos gólját tom pozitívumként említeni vele kapcsolatban, Krasicot meg kb kétszer láttam játszani, két teljes BL meccsen, ott meg nagyon jó volt egész meccsen. Tehát eddigiek alapján sztem Krasic sokkal jobb lesz, mint Martínez. És eddig Martínez nem is nyújtott említésre méltót nálunk. Én azt hiszem Martínezt eddig nevezhetjük melléfogásnak. Már csak az ára miatt is.

Ismeretlen_147985 2010.08.21. 15:37:17

Hihetetlen...az ember nincs gépközelben pár napig, és erre jön haza. Hála Istennek végre itt van Krasic, nagyon kellett!

DelPiero86 2010.08.21. 17:42:10

Végre 1 normális igazolás! Nemtudom mit akarunk ilyen Pepe félékkel.. Összeigazoltunk megin egy rakás "húdenagyjátékost" Bonuccin kivül a többieknek megint csak nem a mi csapatunkban lenne a helye! FOrza JUVE!

Ismeretlen_108746 2010.08.21. 19:06:05

Én is most kerültem csak gépközelbe. El sem hiszem, hatalmas igazolás lehet, remélem tényleg beválik. Végre! Végre! A végén még komolyan bizakodó leszek :-) Még a védelembe mindenképpen elkelne némi erősítés.

Ismeretlen_152362 2010.08.21. 19:20:25

akárki akármit mondjon is, szerintem marotta nem végzi rosszul a munkáját. nyilván nem csak sztárokat igazolt, de egy ilyen szezon után nem is lehetett ezt elvárni tőle és mint ahogy utólag kiderült nem nagyon volt pénz, ami a rendelkezésére álljon. 1ébként valahol, lehet, hogy pont itt olvastam, hogy még lesznek távozók és érkezők is. a védelemre valóban ráférne az erősítés, a csatársorra is bár ebben nem vagyok biztos. mostmár azért vannak olyan középpályások, akik megfelelően tudják támogatni a csatárokat.

Juventus YE · http://juventus blog 2010.08.22. 00:28:07

Örülök hogy krasic a juve játékosa,csak addig nem mondok semmit még nem látom mien tejesítményt ér el!!!Ha olyan lessz mind Mello ak küldeni kell a levesbe vele együtt :(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása