Poulsen egyre közelebb a Liverpoolhoz

Távozófélben van a dán középpályás.

Egyre nagyobb az esélye, hogy Christian Poulsen a Liverpool gárdájában folytatja a pályafutását. Ahogyan arról korábban is lehetett hallani, az angol csapat a valószínűleg távozó Javier Mascherano helyére keres embert, és első számú kiszemeltjük a Juve középpályása.

A footballpress.net úgy tudja, hogy a Bianconeri és a Liverpool már a transzfer anyagi részéről is tárgyal. A pletykák szerint az angolok mintegy 6 millió eurót fizetnének Poulsenért, persze csak Mascherano távozása esetén.

A weboldal beszámol arról is, hogy Andrea Poli, a Sampdoria 20 esztendős tehetsége is felkerült a Juve vezetőinek a listájára. A 15 millió euróra taksált középpályást a Milan szeretné leigazolni, de állítólag az Öreg Hölgy is lecsaphat rá ebben a hónapban, de legkésőbb egy év múlva.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr564652758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsigadani 2010.08.01. 12:10:24

Kik ezek a nevesincs emberek? Andrea Poli??? És mégis 15 miller az ára? Én ezt nem értem. Ha ezek az emberek 15 millióba kerülnek akkor ha eladjuk gio-t akkor mértenm tudjuk legalább 10-ért eladni?

Ismeretlen_147985 2010.08.01. 12:25:01

Mascherano egyáltalán nem biztos hogy távozik, így értelemszerűen az sem, hogy Poulsen Liverpoolba megy. Egyébként a Pool-nak több kiszemeltje is van arra az esetre ha Mascherano távozna, nem gondolnám hogy pont Poulsen mellett döntenének. Andrea Poli esetleges leigazolása pedig elképesztő lenne, ha az az ember nem lett volna kezdő a Sampdoriában, akkor már fordulókkal a bajnokság vége előtt biztos lett volna a 4. helyük. Hihetetlen gyenge játékos, ritkán látható hogy egy ilyen ember kezdő egy BL-ben induló csapatban. Mentsen meg tőle minket az Isten...

goku06 2010.08.01. 12:28:23

Ha Poulsen menne, akkor ott lennénk hogy a két belső kp posztra lenne 3 emberünk. Akkor oda kellene megint valaki? vagy Ekdallal komolyabban számol a csapat? sérülés, eltiltás tuti lesz azon a poszton, azért elfér oda 4 ember legalább.. Polit meg ugyse igazoljuk le, az csak pletyka.

Ismeretlen_149085 2010.08.01. 12:34:17

goku06: Így van, legalább belső középpályás poszton azt lehet mondani, hogy jól állunk, kár lenne ezt elrontani. Bár Poulsen fizetése elég magas, ezért érthető, hogy el akarják engedni, ki tudja, nem marad-e a nyakunkon, mint Tiago.

Ismeretlen_141491 2010.08.01. 12:36:24

Mennyééééééé máááááááá!!!

valaki 2010.08.01. 13:21:47

Poli szerintem jó játékos csak kicsit balhés ( nem láttam sok Samp meccset csak amit a TV adott de pl az inter ellen majdnem verekedett is :D ) de messze nem ér 15 millát max a felét, sokkal jobb lenne inkább pastore a palermo ból

keshudioo 2010.08.01. 14:08:20

Nem hinném, hogy olcsón adnák Pastorét, főleg, hogy kint volt a VB-n is. Én kicsit sajnálom Poulsent, nem szerettem túlságosan, de az utóbbi időben, ha pályára lépett, úgy vettem észre, hogy nagyon jól és keményen szerel, jó zsugákat oszt, amire azért szükség van, ha Melo megint nem találja meg önmagát, Sisso meg ugye amúgy is hajlamos eladni a lasztit. Ekdal szerintem jó lenne középre, Sienának is az egyik legjobbja volt a szezonban. Ügyes gyerek.

Ismeretlen_153094 2010.08.01. 15:01:10

Poulsen kiváló játékos a maga posztján. Az egyetlen baj a fizetése. Nincs a földön mégegy olyan barom mint Secco, aki ennyit ajánlott volna neki. Az utóbbi időben meggyőzőbb teljesítményt nyújtott mint Sissoko.

Hirosima 2010.08.01. 15:30:15

tavaly nagyon megkedveltem én is Poulsent. megmondom őszintén azt hittem h majd a Roma kopogtat érte. Ranieri csípte

Ismeretlen_128149 2010.08.01. 18:44:13

Én kedvelem és tisztelem poulsent, és igazából remélem elmegy a Liverpoolba. Mert kivá VKP és megérdemli hogy kezdő legyen!

devil-z 2010.08.01. 20:58:53

Azért hihetetlen, hogy a mi játékosaink anyagi szempontból mennyire értéktelenek - míg egy Andrea Poli nevezetű futballistához hasonló képződmény ára 15 millió! fogalmam sincs miért ilyen magas az ára, amennyit én láttam játszani harmadát sem éri. Azért kiegészíteném azzal, hogy annyira nem figyeltem végig a pályafutását de amennyit láttam belőle elég volt. Pólzen hülye lenne elmenni, itt a kispadon is megkapja az irreálisan magas fizetését, nem hogy harcoljon a kezdőbe kerülésért. Mert ha nálunk maximum csereember, akkor a Poolba igencsak harcolnia kellene a játéklehetőségért.

Ismeretlen_53881 2010.08.01. 21:05:18

Poulsen és Poli között van 10 év, nyilván ez indokolja az árkülönbséget.

Tony 2010.08.01. 21:25:34

Szerintem fölösleges eladni Poulsen-t. Főleg nem szaros 6 milláért.Jól lesz bőven belső-kp cserének. Poli=vicc.

devil-z 2010.08.01. 21:34:48

passerby: Szerintem elbeszélünk egymás mellett; az, hogy fiatalabb Poulsennél még nem indokolja, hogy ilyen magas legyen az ára. Játéktudásban szerintem sehol sincsen, volt egy jó szezonja - mint ahogy a többi Samp játékosnak - és ennyi. Ez a 15 millió verseny mellett akár nagyobb is lehet, és azért 15-20 millióért komoly játékosokat lehet leigazolni. Pólzen igaz, hogy a 30-as éveit tapossa de azért a 6 millió igencsak kevés érte.

Ismeretlen_102194 2010.08.02. 09:22:05

Ez komolyan már-már a vicc kategória.... Egy Martinezért kib@szunk az ablakon csont nélkül 12 milliót, Poulsenért elfogadnánk a 6 millát!Pfffffffff Sztem sem Top10 játékos, de amit kellett azt megcsinálta, és kár volna eladni, de!Ha már eladjuk akkor ne sz@ér-hugyé......... Amit nem értek hogy Sculli Juve nevelés se máris fikázzák, ilyenkor hol van a híres torinói lokálpatriótizmus?????????? Ha egy Martinez elfér akkor ő sem sokkal rosszabb igazolás, sőt.... Én tartom magam egy régebbi kommentemhez, Sculli és Aquafresca olasz szinten jó játékos!

Ismeretlen_150170 2010.08.02. 09:46:52

én nem tudom mi bajotok ezzel a Poulsen gyerekkel? sisso és melo tavalyi játékához képest egy világbajnok! egyébként is szerintem elég masszív gyerek, nagyon tud takarítani ha kell a középpályán,sokszor szabálytalan vagy alattomos ami miatt nekem se szimpatikus de nagyon stabil tud lenni a pályán! Ha eladjuk akkor csak reménykedhetünk hogy melo meg sisso formába lendül, da ha nem??? Poulsen sokkal megbízhatóbb, kiegyensúlyozottabb teljesítményre képes én megtartanám, azt értem hogy sok a fizuja meg Tiagot úgyse tudjuk eladni ezért sokan vagyunk ezen a poszton meg ott van még Ekdal meg Marchisio. Ekdal még nagyon fiatal, lehetőséget kell adni neki de még nincs azon a szinten hogy kezdő legyen, Marchisio meg nagyon túl van értékelve! Szerintem a belső középpályánk se valami erős vagyis inkább nagyon nem kiszámítható ezért inkább legyünk többen egy dán favágóval mint kevesebben!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása