Végső roham Džeko megszerzéséért, Huntelaar is a kiszemeltek közt

A Juventus a héten megteszi utolsó ajánlatát.

A Bianconeri a napokban egy utolsó ostromot indít Edin Džeko aláírásáért, amennyiben ez sikertelen lesz, úgy letesznek a gólvágó szerződtetéséről.

Korábbi pletykák szerint a bosnyák a Juve első számú célpontja, de eddig nem sikerült megegyezni a Wolfsburg vezetőivel. Múlt héten Dieter Hoeness, a német csapat elnöke arról beszélt, hogy Džeko nem eladó.

Amennyiben a következő napokban sem jön létre a megegyezés, úgy a Bianconeri új jelöltek után néz. Korábban Diegót - valamennyi készpénz kíséretében - már felajánlották a németeknek, ám ezt a Wolfsburg visszautasította.

Az Il Corriere dello Sport szerint Andrea Agnelli most egy utolsó, 30 millió eurós ajánlatot tesz majd. Amennyiben ez is sikertelen lesz, úgy állítólag Giampaolo Pazzini és Alberto Gilardino kerülhet újra képbe.

A Tuttosport ugyanakkor egy merészebb pletykával állt elő a Juventusba esetlegesen érkező csatár személyével kapcsolatban. A lap szerint megeshet, hogy a holland Klaas-Jan Huntelaar Torinóban köt ki.

Ahogyan arról korábban olvasni lehetett, a Milan érdeklődik a távozófélben lévő Mauro Camoranesi iránt, és ezt kihasználva hozna létre egy csereüzletet a torinói klub. Azonban a lap azt is hozzáteszi, hogy a milánói gárda jobban örülne, ha Huntelaar teljes játékogát készpénzben fizetné ki a Bianconeri. Ez az összeg mintegy 15 millió euró lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994652742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drughi di Bianconeri 2010.07.28. 16:46:53

unalmas már ez a wolfsburg...ők tudják, ha nekik ez így jó, h. jövőre eligazol ingyen a legjobbjuk valahová...akkor ám legyen...sokat kérnek érte sztem amúgyis, ez a 30 milla is rengeteg már szerintem, annyiból már jöhetne talán suárez is, aki nekem sokkal szimpibb, és szerintem jobb is...de amúgy hülye ez a tuttosport, mint azt megszokhattuk...ha tényleg jön(jött) krasic, akkor már megvan az 1 hely, az eu-n kívüli játékosnak, most akkor: hogy is van ez ?!?!?! :) Huntelaar meg nem kell, ne jöjjön a klubomba, így is van ott elég falábú :) viszont a pazzini-gilardino 2ős vmelyike simán adná, és még realitása is van...majd meglátjuk.. FORZA BIANCONERI !!!

Ismeretlen_149053 2010.07.28. 16:50:17

Szerintem sem Huntelaar, sem Pazzini, sem Gila nem kell ide. Vagy igazoljunk fiatal nagy nevet, vagy maradjanak a mostani csatáraink, van sokkal fontosabb része a csapatnak ami erősítésre szorul! Forza Juventus!

GeoThrasher 2010.07.28. 16:52:10

Az Isten óvjon Huntelaar-tól, szerintem.

juveman 2010.07.28. 16:58:32

Ez biztos kacsa,mert tegnap és ma is azt irták orosz ujságok h krasic a mién és hétvége előtt hivatalos lezs.Ugyhogy Dzeko nemjöm max jövöre.

Ismeretlen_633 2010.07.28. 17:10:24

Még h csak egy szokásos pletyka. de am nem kell Gila nem kell Pazzini

Ismeretlen_108746 2010.07.28. 17:31:05

Drughi di Bianconeri: Dzeko szerződése 2013-ig szól a Wolfsburg-nál, vagyis nem megy jövőre ingyen sehova. A Pazzini, Gilardino, Huntelaar trió még pletyka szintjén is rémisztő. Ha a Dzeko üzlet nem jön létre, akkor szerintem nem kellene erőltetni a támadósor megerősítését. Papíron a jelenlegi állomány is elég lehet. Ha máér sok pénzt akarunk költeni, akkor vegyünk minőségi játékost, talán később Dzeko is elhalászható a Wolfsburg-tól.

Ismeretlen_165062 2010.07.28. 17:31:56

Nem kell egyik se!!!! A VB-n is mindegyikük leszerepelt és különben sem olyan jók mint amennyiért meg lehetne őket venni.

valaki 2010.07.28. 17:46:57

VB-n leszerepelt Dzeko ? WTF ? okos vagy ! Huntelaar tényleg nem kell viszont jöjjön már Dzeko ! :D

Ismeretlen_165062 2010.07.28. 17:50:35

A másik 3 alternatívára gondoltam nagyokos.

Ismeretlen_102194 2010.07.28. 17:54:24

Hát Huntelaar két kézzel a seggében többet csinálna mint a TapsikolósAmauri!Trez befáradt, Alex is kevés egy teljes meccsre már, szal kellene a holland. Dzeko sztem közel sem ér ennyit, kicsit elszálltak ott wolfsburgban.........

Ismeretlen_165062 2010.07.28. 18:01:29

Lavezzi nem lenne jó, én nagyon szeretem a játékát és több poszton is tud játszani.

Ismeretlen_102194 2010.07.28. 18:33:50

Lavezzi tökéletes lenne, de sztem esély 0% hogy megszerezzük.

adam0123 2010.07.28. 20:47:08

örültem volna Dzekonak, de nem annyi pénzért, amennyi kér érte a Wolfsburg. egyébként meg tuti kacsa az egész... és ha már választani kellene a Pazzo,Gila,Hunti trióból, akkor egyértelmű, hogy a holland. biztos többet csinálna mint Amauri, aki cs reklamál,szövegel a bírónak,dobálja magát és a haját igazgatja...

Diego2889 2010.07.28. 20:50:16

Pazzini és Gilardino semmiféleképpen nem lenne erösités

billy 2010.07.28. 20:59:12

KRAIC KELL mint eu-n kívüli nem igaz már nem dzeko....

Csülök 2010.07.28. 21:43:30

Bele gondolok,hogy ha Huntelar még az Ajax-ban lenne,sokan örülnétek neki... És ne felejtsük,hogy amikor "játszott" a Milanba,akkor jól teljesített... és egész szezonban játszott össz-vissz kb 2 meccset..... Nem lehet annyira rossz... Utolsó megoldásnak nem lenne rossz ő sem... Diego előtt,vagy mellett....Krasicsal az oldalán...

Tony 2010.07.28. 21:55:03

Ideje lenne mindenkinek felfogni,hogy Dzeko nem igazol a Juventusba,idén biztos nem. A többi szánalmas alternatíva meg említésre sem méltó.Szerintem sem olyan nagy gáz nekifutni még egyszer a jelenlegi támadókkal. Diego 1 gyors Krasic-al kiegészülve már meg tudja támogatni őket. Amúgy jó,hogy megemlítettétek Lavezzi-t,ő tényleg jó és azt a 30 millát akár rá is el lehetne költeni.

goku06 2010.07.28. 22:02:37

viszont ha Dzeko lenne az eu-n kívüli igazolás. vagy akárki más Krasicon kívül, akkor a szélsőposztra rámennénk Eliára, akit kb annyiért lehetne elhozni mint Krasicot, fiatalabb, gyorsabb... szóval nem kell kétségbeesetten könyörögni Krasicért amikor van rajta kívül más (eu-n belüli) szélső akit meg tudunk szerezni. De ettől függetlenül valószínűleg Dzeko nem jön, Krasic jön mint eu-n kívüli, és Eliáért sem teszünk ajánlatot.

billy 2010.07.29. 01:39:33

huntelaar nagyon jó lenne szerintem, főleg camoért cserébe.. nmetudom ajaxban nagyon jó volt. sokan úgy élik meg a madridi kalandját, hogy kudarc, de szerintem egyáltalán nem az. a reál egy temető. 20 meccsen sokszor csereként 8 gól nem rossz, úgy hogy télen vették. ennyi.. milanban alig játszott de akkor mindig jól. több odafigyeléssel és diegoval meg krasiccal szerintem is nagyszerű lenne. elia meg nem jönne el, és sztem drágább is lenne mint a jó öreg milos. transferm. szerint 17 millát ér egyébként elia, de sztem 18-20 között lehetne elhozható.

Drughi di Bianconeri 2010.07.29. 06:54:10

1. Huntelaar , mint Juve játékos...elképzelhetetlen...rémisztő még a gondolat is...nem tudom itt egyesek mit esznek rajta, kb. Iaquinta is technikásabb csatár, pedig az sem 1 labdazsonglőr :)...meg amúgyis, utálom a hollandokat, mondjuk Drenthe pl.: jöhetne, mert hasonlít davidsra, és még rokonok is :)...csak mondjuk ő pont nem fog jönni :S...mind1..visszatérve...sztem Gilardino jó csatár, ne vb-t figyeljétek, pláne az ilyen kis 14 éves csicskák -már tisztelet a kivételnek- ne ugassanak, h. nem kell gilardino...igen is: jobb teljesítményre képes, mint Iaquinta, meg Amauri...Pazzini meg fiatal és jó is, szóval nem tudom mit veritek itt magatokat...ez a dzeko dolog rég off-os. én eleve a juve helyébe suárez-re mentem volna rá, kezdettől fogva, mert az ajax managment-je nyilatkozta, h. 30-35 milláért bárki elviheti...ergo nem ilyen dzeko-kért kéne 30 millás ajánlatokat tenni...de háát már mindegy..reménykedem benne,h. idén még marad az ajax-ban, aztán jövőre mi csapunk le rá :) jaa, am. nem tudom Lavezzi neve h. merült fel most..de tényleg adná, az gecijó lenne :)...csak háát ugye ő is EU-n kívüli...meg aztán nem is tipikus csatár, hanem kb. ez a mostani Diego poszt,szóval nem biztos,h. taktikailag beférne...nem baj,. lényeg,h. legkésőbb jövőre vagy Lavezzi vagy Suárez kell...ezt a Dzekot meg hagyjuk a p.icsába :P asveed , nem tudom mi a f@szért ugatod a csapatot, Trezegól 1 klasszis, és a JUVE történetének legsikeresebb idegen légiósa (platinit , zidane-t is beleértve !), és ha nagyon akar, még igenis tud jó teljesítménnyel előrukkolni(lásd legutóbbi felkészülési meccseken), Amauri technikás, csak qrvára nem akar semmit csinálni, de ha van önbizalma, és játékkedve, + használható labdákat kap, akkor igenis jó csatár, Iaquinta viszont mehetne a gecibe már, nagyon tré :D A Fenomén-t meg ne vedd a szádra sztem...most ok, h. már nem 20 éves, nem bír végig 90 percet, de teszem azt, bejön csereként , akár csak 20 percre is, olyan lelkesedést, tüzet visz a csapatba,h. meg is fordíthatja a meccset,ha addig vesztésre álltunk(volt is hasonlóra példa az előző szezonban), és kifejezetten úgy láttam tavaly, h. annyi "nagy klasszis" közül ( viccnek is rossz, kb. van 4-5 klasszis játékosunk ) stb. Alex volt az 1etlen, aki ha pályára lépett élt a játékkal, nagyon hajtott, küzdött, és lehetett látni rajta a győzni akarást, ez sztem olyan nem is játékos, hanem emberi gesztus, ami még így 35 éves fejjel is megérdemli, minimum a tiszteletet, pláne ilyen kis senkitől, mint Te vagy, fiacskám...:P FORZA LA VECCHIA SIGNORA ! FORZA DRUGHI ! FORZA ALEX 'IL FENOMENO VERO' !!!

Bobek 2010.07.29. 08:09:07

Nos ez a sztori már tényleg unalmas!+ És nem is értem minek erőlködünk ezért a gyerekért ennyire, főleg ennyi pénzért. Csatár poszton nem vagyunk azért elveszve, főleg hogy Del Neri 1 csatár plusz Diegot játszat. Ennyi pénzt kidobunk Giovincot meg kölcsön adjuk, nem játszatjuk?!Hihetetlen!!!Inkábbb vennék meg Krasicot meg egy balbekket ennyi pénzért, sokkal előrébb lennénk. Nem is értem.....

Alexkirály 2010.07.29. 08:25:02

Szerintem se Pazzini,se Gilardino,se Huntelaar nem kéne,Dzekón meg kár agyalni,ha Krasic jön.

Ismeretlen_150170 2010.07.29. 09:33:57

Egy biztos, ha már 30 milla akkor sokkal inkább Suarez! De lehet csak azért mondom mert őt jobban ismerem mert Ajax meccseket néztem az elmúlt évben és Suarez nagyon jól nyomja igaz hogy csak a holland bajnokságba, de azért a vb-n is megmutatta magát. Dzeko-ról viszont nem sokat tudok egy-két EL meccsen láttam de akkor semmi extrát nem mutatott! Suaerez-nek van EU-s útlevele? Off: az alpári stílust nem lehetne mellőzni? Kinek nem inge ne vegye magára!

Ismeretlen_140492 2010.07.29. 10:01:59

Fogják már fel hogy nincsw esélyünk Dzekora, főleg hogy a Wolfsburg 40 milla alatt rá se néz az ajánlatra, inkább tegyünk hozzá egy ötöst a 30-hoz és álljunk oda az Ajax elé, megmonták hogy olyan 35 milláért eladják bárkinek, ha a játékos beleegyezik, egy próbát megérne. Huntellar meg ne jöjjön Torino környékére se, akkor már inkább Pazzini, ő legalább olasz.

Ismeretlen_102194 2010.07.29. 13:28:44

Drughi di Bianconeri : Látod, erre írtam hogy ultrák : fej van agy nincs!;) Ne gyere és oszd itt az észt, főleg úgy hogy rohadtul félreértetted amit írtam! A senki max te vagy hogy egy hete idejársz és osztogatsz kiskancsó! Ha értelmeznéd is amit elolvasol akkor talán nem lennének problémáid a szövegértéssel, és már ne is haragudj de a magam 37 évével nem vagyok a fiacskád te személyeskedő kis pöcs! A véleménymet ahogy te is, leírom de ha nem tetszik ne olvasd el és ennyi! Alexet meg nem leszóltam csak pusztán megemlítettem hogy egy teljes meccsre már kevés és ézt ő is tudja, ill. láthattad volna te is ha nem csak "nézed" hanem látod is a meccset!!!!!!

Ismeretlen_102194 2010.07.29. 13:30:14

U.i. : - Remélem az adminek látva a kötözködő dilettantizmusodat kitiltanak a 'csába!Hidd el nem fogsz itt hiányozni senkinek.....

Drughi di Bianconeri 2010.07.29. 15:19:23

asveed, rád inkább már nem is reagálok, lépten-nyomon belekötsz mindenbe és mindenkibe...úh.szerintem hagyjuk... Pedro ! nem beszélnék alpári stílusban, hogyha egyesek -nem is feltétlenül asveed - nem hoznák ki belőlem, mióta az eszemet tudom Juve-s vagyok, így érthető, ha kiadok, amikor ócsárólják a világ legjobb csapatát, mély érzelmi kötődésem van a Juve-hoz kissrác korom óta, ezért nem tűröm, ha valaki alázó stílusban rosszat mond róla...ennyi... U.I.: azért örülök,h. sokan egyet értenek itt velem a Huntelaar, meg a Dzeko, és a Suárez gyerek kapcsán :) EVVIVA LA VECCHIA SIGNORA !!!

Ismeretlen_53881 2010.07.29. 15:35:13

Gyerekek, nyugodjatok már le, a fenébe is. Amúgy ez nem verseny, hogy ki a nagyobb Juve-szurkoló.

Ismeretlen_102194 2010.07.29. 19:30:33

Elnézést kérek minden rendszeresen itt komentelő és a témákat normálisan és higgadtan megvitató személytől hogy lesüllyedtem arra a szintre ahová nem kellett volna! Cirka 3,5-4 éve járok ide és ilyen alpári stílusban senki nem szólt be nekem, a kommentemet teljesen elferdítve, és senki ne higgye rólam hogy akárcsak egyszer is tűrném a csapatom ócsárolását, ikonjainak leszólását! Pusztán azt a tényt szerettem volna megemlíteni hogy -figyelembe véve a tavaszi idény legjavát- Alex eléggé elfáradt és sztem mentálisan is kicsit megzuhant, ami főleg fizikálisan látszott meg rajta, ami talán érthető is 35 évesen, nem bír 90 percet!Ehhez kapcsolódva azt a konzekvenciát bátorkodtam levonni hogy talán a jövő juventusát nem rá kellene építeni- de annak szerves része kell hogy legyen!- hanem ifjú tehetséges támadokkal többek között, amibe beleértettem Huntelaart is, bár látom ez sem esett le..... Szóval mindenkinek szép napot és sajnálom! asveed egy alibi-szurkoló;(((

Ismeretlen_108746 2010.07.29. 20:25:44

asveed: Szerintem nem kell magyarázkodnod, csaknem mindenki értette a mondandót lényegét. Őszintén szólva elkezdtem olvasni a hozzászólásokat, mert kíváncsivá tett, hogy vajon mi válthatta ki a vitát, s először azt hittem, hogy biztosan valami olyan kommentedben van a megoldás, amit a moderátorok eltávolítottak. De nem... Azt hiszem némelyek genetikai és szociális problémáit lehetetlen egy ilyen fórumon orvosolni, felesleges ilyesmivel terhelned Magad :-)

Ismeretlen_102194 2010.07.29. 21:30:02

Köszi!;) Nem teszem.

Drughi di Bianconeri 2010.07.30. 02:18:17

szerintem is mellőzzük a vitát, főleg, h. ugyanannak a csapatnak szorítunk ,napról-napra, évről-évre... csak kissé be-steameltem 1-2 komment kapcsán, ezért fakadtam ki oly' hosszasan, és beszéltem nem ide illő, hanem sinter-drukker stílusban...elnézést érte... azzal együtt: Huntelaar ne jöjjön ide, mert elég tehetségtelen srác, legalábbis szerintem...és Amauri igenis -mint azt korábban írtam- ha akar, akkor tud focizni, példa rá a mai, rovers elleni meccs is, duplázott :D EVVIVA BIANCONERI !!! SZÉP VOLT, ÖREGHÖLGY !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása