Giovinco távozhat

Az apró termetű támadónak elfogyott a türelme.

Sebastian Giovinco bevallotta, hogy nyáron kész távozni a Juventustól.

Az 'Atom Anti' becenéven is ismert játékos 2008-ban tért vissza a Bianconerihez, ám meghatározó szerepet azóta sem sikerült kiharcolnia magának Torinóban.

"Ha a klub nem akar engem, én miért maradnék itt?" - idézi a Tuttosport Giovinco költői kérdését.

"Két szezon után nem fogok még egy évet a padon ücsörögve tölteni, ennek nem lenne értelme. Nem is gondolom, hogy megérdemlem a padot. Sőt mi több, biztos vagyok benne, hogy nem."

"Folyamatosan szeretnék játszani, ezt az egy dolgot kérem."

Giovinco a Juventus saját nevelésű játékosa, néhány éve a legnagyobb olasz tehetségnek tartották.

"Ha távoznék, az azt jelentené, hogy megbuktam itt? Egyáltalán nem. Ha valami, akkor ez a klub kudarca lenne, ők nem hittek bennem. Azt hiszem, hogy hosszútávon megcáfolom őket. Több, mint biztos vagyok benne, hogy meg fogják bánni..."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr114652501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_134586 2010.05.30. 12:30:14

Teljesen igazad van... Ha ez alatt a két év alatt folyamatosan játszottál volna közel járnál egy Messi szinthez...(ez az én véleményem) És nem csodálkoznék rajta ha 1-2 éven belül egy Barca, Real, Mu féle nagy csapatban játszanál.. Sajnálom a klubb vezetőségét h egy ilyen kaliberű játékosra nem számítanak... :( De sok sikert a jövőre Egyik Örök Kedvenc Maradsz

Ruida 2010.05.30. 12:32:59

"Folyamatosan szeretnék játszani, ezt az egy dolgot kérem." "Ha távoznék," Én nagyon reménykedem h. csak elege van és maximálisan jogosan...és talán azok a nyomorékok fejükhöz kapnak és maradásra bírják. Ha nem, akkor Marotta is hatalmas lángelme:S:S Kedvenc játékosom:(

juvem 2010.05.30. 12:47:42

végre van megint 1 fiatal olasz srác aki gyors és nagyon technikás látványosan játszik de nekünk nem kell egy idén harmatgyenge juvéba nem játszott semmit... meg is értem a srácot... ha nem akarja a juve akkor mennyen és kívánom h hatalmas sztár legyen, hogy észrevegyék h mit pocsékoltak el!

Ismeretlen_149053 2010.05.30. 12:49:50

Nekem ez a nyilatkozata most nem tetszik ( bár lehet, h 2 év padozás után én is így reagálnék), de alapvetően igaza van sajnos! Ha eladjuk legalább külföldre kéne! Mondjuk az Arsenalban szívesen megnézném! :)

Ruida 2010.05.30. 12:52:34

Hát akkor mi ez a Made of Italy v. milyen szöveg....Fiatal olaszokat fogunk milliókért igazolni...őt meg kb eladni lofasz pénzért...

Ismeretlen_53881 2010.05.30. 12:54:42

"Fiatal olaszokat fogunk milliókért igazolni" Vagy nagyszájú brazilokat még több millióért. Én komolyan nem tudom, mi lehet a gond a sráccal. Ebben a szezonban szinte akárki helyett játszhatott volna, mégis a szart erőltettük.

Ismeretlen_114321 2010.05.30. 13:01:39

én bírom a gyereket, de kicsit nagy arca van :) lehet, hogy a jellemével, modorával van baj, azért nem "kedvelik" az edzők.

Ismeretlen_99954 2010.05.30. 13:02:38

szerintem elo fog allni a Criscito szindroma, hogy elpasszoljuk, mas csapatnal fut egy-ket kurvajo szezont, bekerul a valogatottba, aztan vissza akarnank hozni, de akkor mar sokat kell erte fizetni + versenyezni mas nagy klubokkal, de remelem marad es nem lesz igazam

Ismeretlen_99954 2010.05.30. 13:04:11

keshudioo amelyik edzo nem tud kezelni egy problemas jatekost, az rossz palyat valasztott, az edzo dolga, h helyretegye a jatekosait, amikor kell, ha erre nem kepes, nem lesz tekintelye, es szar edzo, ha Zsoze elbirt Balotellivel, akkor nincs mirol beszelni...

Juveboy24 2010.05.30. 13:10:02

Az érdekes, hogy egyszer-egyszer amikor berakták akkor jól játszott és a következő meccsen meg már megint nem játszott. Del Neri-nek talán van annyi esze, hogy ne engedje el.

cd 2010.05.30. 13:10:53

szerintem nincs semmi baj a modorával, 2 évig meg sem nyikkant, és ebben a nyilatkozatban teljesen igaza van!! csoda h eddig türelmes volt, gondolom mindenki csak hitegette

rmc 2010.05.30. 13:11:04

kicsit nagyarcú nyilatkozat...

Cucu 2010.05.30. 13:12:25

Tényleg elbírt vele? :) Ugyanolyan nagyképű gyökér mint volt, még az inter szurkolói is utálják.

Alessandro 2010.05.30. 13:24:50

Elhiszem hogy elfogyott a türelme, nem nagy arcú, inkább csalódott és kiábrándult, sajnos itt valóban nem fog kiderülni hogy mit is tud valójában, számomra szimpatikus a srác, drukkolok neki hogy ha itt nem is de másik csapatban sikeres legyen, Samp, Napoli, Palermo vagy az Arsenal egy elég komoly erőfelmérő lenne a számára, ha majd kap lehetőséget sorozatban 6-7 meccsen keresztül, akkor utána kiderül hogy mit is tud. Nem érdemes kockáztatnia, mivel nem lehet tudni hogy milyenek az új edző elképzelései, új csapatot kell építeni, amibe neki simán be kéne férnie, mert ha most sem kezdődik meg a fiatalok beépítése és néhány utánpótlás játékos előtérbe helyezése, akkor soha. Ő már két éve a felnőtt keret tagja, és egyik edző sem számolt igazán vele, így belegondolva mennyi az esélye hogy éppen Bamba, Iago, Belcastro vagy Fausto Rossi és egyáltalán a tehetséges fiatalok nagy szerephez jussanak? Előre nem kell leszólni Del Nerit, jó lenne ha ő egy teljesen más koncepció alapján végezné a munkáját mint közvetlen elődjei.

Ismeretlen_99954 2010.05.30. 13:26:04

Cucu ugy ertem, hogy a palyan, szart a modorara, amikor arcoskodott, kitette a keretbol, aztan amikor elnezest kert, visszakerult, es jatszott, amikor meg a szurkolok ellene fordultak, akkor is jatszatta, ez az elbirt vele dolgot ugy ertem, hogy egy jatekosnal az szamit, amit a palyan nyujt, es egy edzonek is ez kell hogy szamitson, aztan a tobbi mar maganugy, gondolom edzeseken nem arcoskodott amugy Gio nyilatkozataban semmi nagy arc nincs, ha valaki az olasz utanpotlasvalogatott meghatarozo embere, aztan amikor jatszik, jol jatszik, megis ok nelkul padoztatjak ket evig, annak tele lehet a toke, teljesseggel igaza van, foleg, hogy nemreg mehetett volna az Arsenalba, ahol valoszinuleg tobb jateklehetoseghez jutott volna

Ismeretlen_99954 2010.05.30. 13:27:59

a masik, hogy amikor jatszott a palyan, latszott rajta az alazat, hajtott, komolyan vette, es bizonyitott is, szoval ezek utan egy ilyen nyilatkozat a minimum, elobb-utobb barkinel betelik a pohar

buub 2010.05.30. 13:32:00

Felőlem mehet, igazából teljesen mind1, hogy mi fog történni vele. 2 éve úgy gondoltam, hogy komoly húzóember lehet majd a csapatnak, hát ennek a legapróbb jelei sem mutatkoztak.

epaska 2010.05.30. 13:35:39

Remélem Del Neri maradásra bírja és ad neki lehetőséget több meccsen keresztül! Forza Juve!

Ismeretlen_117673 2010.05.30. 13:39:14

Buub te miről beszélsz? Legapróbb jelei sem? Foglalkozz inkább a Forma1-gyel ,ahhoz talán jobban értesz.

Mátéé 2010.05.30. 13:42:23

Játszatnám, és ha bizonyit maradhat.. ha nem télen el kell adni/cserélni.

juventino10 2010.05.30. 13:48:58

Abszolút érthető a nyilatkozat! Nem tudom mi ebben a nagyképű!? Ő legalább akart és látszott rajta! El tudott lőni a kapuig nem úgy mint a megváltótok Diego, aki szerintem semmivel sem nyújtott jobb teljesítményt mint Gio! Most jöhettek azzal hogy nem a posztján játszott stb stb. Én szívesebben látnám majd rajta a 10-es mezt mint Diegon.

juvem 2010.05.30. 14:25:20

én meg csak a kapitányunkon látom szívesen a 10es mezt:)

juventino10 2010.05.30. 14:33:33

Hát persze mint minden juventino! De sajnos eljön a pillanat amikor nem lesz többé, én meg könnyezek majd mint egy gyerek :( Rossz belegondolni is.

Ismeretlen_128149 2010.05.30. 15:02:08

Remélem Giovinco marad. + a Tuttosportból kinézem, hogy kicsit felkeményítik az igazi szavait. A lényeg, hogy maradjon, ez a nyilatkozat nem jelenti azt, hogy távozik.

Tony 2010.05.30. 15:34:59

Szerintem baromi unalmas már ez a Giovinco téma. Kezdejenek már vele valamit,ha kell játszon,ha nem menjen,csak történjen már vmi.

zoolko 2010.05.30. 15:38:11

ha már eladják akkor egy jó játékos transzferébe üzleteljék már bele....mondjuk Van Persie:D:D

Ismeretlen_145917 2010.05.30. 15:45:00

én is remélem, hogy Delneri beszél vele és tényleg alapemberré válik a szezonban. az egyik kedvencem, sajnálnám ha elmenne :(

juventino10 2010.05.30. 15:46:28

Az Van Persie !!! Remek játékos félre ne értsd mert nekem is tetszik a játéka, de ugyan már mit kezdene itt egy porcelánlábú ?! Egy edzésen Chiellini odalép és 2 hónap pihi + felmarkolja a zsét

Ismeretlen_147985 2010.05.30. 15:59:03

Hála Istennek! Éppen ideje volt. Csak arra kéne törekedni, hogy minél előbb zárjuk le ezt az egészet, mert már a gyerek 2 éve arról beszél, hogy lehet, hogy elmegy.

buub 2010.05.30. 16:05:11

DonMatteo én sem személyeskedtem, kérlek te se tedd, csak szimplán hozzászóltam a hírhez. Szerintem az nem igazán számít pozitív jelnek, ha valaki 3 edző alatt egyszer sem tud hozamosabb ideig a csapat kezdőjébe bekerülni. Persze itt lehet azzal jönni, hogy de ilyen rossz edzők voltak, meg ennyire vakok stb. De Marchisio mégis ott van a csapatban és a középpályánk legbiztosabb pontja jelenleg és szerintem hosszú-hosszú évekig az is marad, pedig neki több volt a konkurencia.

Juvehooligan 2010.05.30. 16:10:28

Nem ügyetlen de nekem nem fog hiányozni...

Ismeretlen_153094 2010.05.30. 16:29:37

Kár lenne a kölökért, főleg így, hogy szinte lehetőséget sem kapott a bizonyításra. Az meg, hogy 3 (vagy inkább 2, mert Ranieritől azért kapott lehetőséget) ilyen nagyszerű, mondhatni klasszis szakember nem adott neki lehetőséget az égvilágon semmit nem jelent. Empoliban végigzúzott egy serie A-s szezont, nem is akárhogyan. Nedved mellett nem kapott annyi lehetőséget az első felnőtt Juvés évében, ez rendben is van. Utána meg jött a pokol. Remélem Del Neri azért számol vele.

Ismeretlen_146600 2010.05.30. 16:40:36

Ha valaki bizonyít amikor játszik és akar az ő. Nagyképű lenne? Nem tudom akkor Zsé Ronáldó mi ha Giovinco nagyképű

Ismeretlen_146600 2010.05.30. 16:42:13

mmartin te meg úgy vagy hülye ahogy vagy :D De mondjuk ezt mindenki tudja itt

buub 2010.05.30. 16:53:17

ADP10 CR nagyépű az igaz, de a világ legjobb játékosa jelenelg.

Ismeretlen_117673 2010.05.30. 17:01:22

CR legfejlebb az EGYIK legjobb játékos a világon... ;)

Ismeretlen_108746 2010.05.30. 17:04:19

Elképzelhető, hogy Giovinco valóban nem tud annyit, amennyit a sajtó belelátott, de a minimum minimuma lett volna, hogy egyáltalán kapjon lehetőséget a bizonyításra. Főleg, hogy olyan emberek meg állandó kezdők lehettek, akiknek soha, semmilyen körülmények között nem lett volna szabad Juve mezt húzniuk magukra. Sajnos nagyon félő, hogy elmegy, s máshol bebizonyítja, hogy méltatlanul bántak vele. Fogadni mernék rá, hogy így lesz.

juventino10 2010.05.30. 17:23:11

ADP10 Most sírva röhögök !!! Köszönöm ezt így késő délutánra :DDD

Ismeretlen_145917 2010.05.30. 17:30:18

mmartin91, eddig csak azt hittem szimplán nem vagy idevaló, de most rájöttem, hogy te nem is vagy Juve-szurkoló.

devil-z 2010.05.30. 17:31:12

Elég határozott, magabiztos - szinte már arcos nyilatkozat ;) Viszont ő azon kevés játékosaink közé tartozik, aki élt a kevés lehetőségével: kreatívabb focit játszottunk és a támadójáték is javult. Én sajnálom, hogy nem kapott több lehetőséget - ebbe a csapatba / mutatott teljesítménybe igazán belefért volna. Az más kérdés, ha most tényleg érkeznek nagyobb nevek (ideje volna) akkor méginkább esélytelen lenne a játékra.

juventino10 2010.05.30. 17:35:49

devil-z Végre valaki aki látja !!!

buub 2010.05.30. 17:47:57

Amúgy tudom, hogy mmartint nem különösebben érdekli a baszogatás, de szerintem szánalmas, hogy ellene érvként azt hozzátok fel, hogy "hülye vagy", "nem vagy Juve drukker", "Interes vagy". Nem muszáj mindenkivel egyetérteni de el lehetne fogadni a másik álláspontját. Mellesleg szerintem soha sem mond nagyon nagy baromságokat, attól függetlenül, hogy esetenként nem értek vele egyet.

Ismeretlen_128149 2010.05.30. 17:49:32

Szerintem lesz helye a csapatba. 4-4-2. Ki ha nem ő lene az új balszélső? Di Maria vagy David Silva 30millió euróért...felesleges. Jön még a Vargas meg a Criscito is vissza, és ha kell ők is tudnak balszélen focizni ha nincs Gio..Giovinco ingyen, olasz, és kúrvajó.

forzaargentinaaa 2010.05.30. 18:02:24

én betenném a kapuba

Krilehor 2010.05.30. 18:15:59

Giovinco nagyon jó játékos én sajnálnám ha elhagyná Torinót.abszolút igaza van, amennyiben elmegy sajnálni fogjuk mi juvésok h nem kapott elegendő szerepet a pályán.

joceeb 2010.05.30. 18:32:51

ha olyan jó játékos akkor miért nem kezdő?bizonyítani kell

Ismeretlen_128149 2010.05.30. 18:43:05

Azért nem vol eddig kezdő, mert Ciro és Zacc is 4-3-1-2ben játszattaa caspatot, ahol Gio Irányító vagy Csatár lehetett volna, emellett sokszor sérül volt. Ranieri adott neki azért játéklehetőséget a 4-4-2ben. Del Nerinél meg majd kezdő lesz...

Krilehor 2010.05.30. 18:52:55

Marchisio ebben bízom én is...hatalmas baklövés lenne elengedni őt!

steven-h 2010.05.30. 19:05:11

joceeb, ha nézted volna rendszeresen a juve meccseket nem írnád, hogy bizonyítani kell. Akárhányszor játszott a srác volt elképzelés a csapatban, Diego is sokkal jobban tudott olyankor játszani mert volt kivel.

Ismeretlen_147985 2010.05.30. 19:27:02

buub: soha senkitől nem kaptam értelmes magyarázatot arra, hogy Giovinco miért nem játszik. Az általad említett 3 jelzőt szokták rám használni, egy ":D" vagy ":)" kísérettel. A rám eme kifejezéseket használó személyek azt gondolják, hogy ők most aztán milyen nagyok, meg hogy ők aztán most ám megmondták a tutit. Persze nem mondtak semmit, legalábbis semmi érdemlegeset, Giovincoról meg aztán még egy szó sem esett. De sebaj, Giovinco már biztosan Cé meg Messi lenne, ha nem itt játszana, meghát a barom Ranieri-Ferrara-Zaccheroni trió is hibás, ami ugyebár most már négytagúvá válik, hiszen Del Neri is csatlakozik, mivel ő sem számít rá. Ennyi...ennyivel el van intézve az egész.

Arnijuve 2010.05.30. 19:35:40

mmartin honnan vetted hogy nemszámít rá del neri? egyébként ha néztél volna juve meccseket amikor játszott giovinco akkor tudnád miért gondoljuk sokan hogy bizonyított már és van helye a csapatban!!

Ismeretlen_141491 2010.05.30. 19:43:24

Én 80%-ot adok arra, hogy nyáron pénzt fognak belőle csinálni ill. beveszik egy hazai transzferba! Őszintén szólva nekem csak 3-4 játékos minden áron a csapatban tartása fontos a többi felőlem mehet amerre lát, feltéve ha jönnek a gárda számára értékes emberek akik legalább a harmadik helyre tolják a csapatot.

Ismeretlen_147985 2010.05.30. 19:51:54

Arnijuve: véleményem szerint Alex Manninger is bizonyított már a Juventusban (annyit bizonyosan, mint Giovinco) mikor Buffon hosszú ideig sérült volt. Mégsem mondta rá senki, hogy a világ egyik legjobb kapusa lenne, ha nem a Juventus padján ülne. Azt sem mondta rá senki, hogy egyszer majd aranylabdás lesz. Giovinco-ra azonban mondtak hasonlókat, sőt, cifrábbakat is, pedig érdemleges eredmények nem állnak a neve mellett. Amennyit Giovinco tett a Juventusért, annyit tett Pepe az Udineséért, Mesto a Genoáért, Mannini a Sampdoriáért vagy Lazzari a Cagliariért, mégsem mondják róluk, hogy ha nem ott lennének ahol, akkor ők már Cé, Messi magasságokban lennének. Lehet egy játékost szeretni, meg éltetni is, de ez a világ legjobbjaihoz való hasonlítgatás, meg ez az aranylabdás vonulat egészen elképesztő, mivel egy olyan játékosról beszélünk, aki a Juventus cserejátékosa, s semmilyen eredmény nem fűződik a nevéhez. Az, hogy valaki bemutat két jó cselt egy mérkőzésen, plusz háromból kétszer befűz egy sienai vagy egy livornói védőt, attól még az az ember bármily meglepő is, nem a világ egyik legjobb játékosa. Sőt, még attól sem az, hogy a Chelsea ellen megforgatta Bosingwát, vagy kötényt adott Ashley Cole-nak.

Arnijuve 2010.05.30. 20:02:09

értemén hogy miről beszélsz! nem azt mondtam hogy most aranylabdás lenne már ha játszana...de egy meghatározó játékos lehetne... akiket felsoroltál mmartin hát hogyis fogalmazzak hogy nesértődj meg, de nem éppen olyan szintű játékosok mint gio. de ha nemlesz igazam és nemtud sehol sem bizonyítani akkor vállalom ,és meghívlak egy italra minimum! de könyörgök ha valaki nemkap lehetőséget sem akkor hogy legyen aranylabdás?

Arnijuve 2010.05.30. 20:04:30

ja és mielőtt félreérted, nem cr-re és messire gondoltam amikor azt írom nem egy kategória(bár sajnos velük sem)

Ismeretlen_108746 2010.05.30. 20:21:08

Giovinco-val kapcsolatban nem az a kérdés, hogy mérhető-e napjaink legjobb játékosaihoz, mert nyilvánvalóan nem. Számomra az a kérdés, hogy valóban annyira szar-e, hogy indokolt volna az ilyen mértékű mellőzése? Mikor elvétve berakták, én nem arra emlékszem, hogy fájóan gyengén játszott volna, hiszen rendre javított a Juve játékán (mondjuk nem volt nehéz). Attól, hogy nem tartozk a Messi-hez mérhető játékosok közé (akikből nem sok jut egyébként az eszembe hirtelenjében), ha játszatták volna, talán mégis hasznos játékos lehetne. Felesleges és irreális Messi-hez mérni, de amíg pl. a Grygera, Zebina, Marchionni és Tiago nevű senkiháziak fekete-fehér mezt ölthettek, s rendszeres játéklehetőséget kaptak, Giovinco legalább ugyanannyit megérdemelt volna. Ennyi és nem több, nem a két végletben kell gondolkodni.

solution454 2010.05.30. 20:31:52

én ugytudom a samp megakarta venni anno és mikor meg idejön marotta akkor meg eladná?

Ismeretlen_149085 2010.05.30. 20:38:35

Én igazából féltem őt mindig, amikor pályára lép, hisz így is gyakran sérült, ha huzamosabban játszana, akkor tartok tőle, hamar szétrúgná valaki, lehet hülyeség, de én úgy érzem, ezért nem játszatják, próbálnak rá izmot rakni, azért Messit is jól felépítették, vagy Miccoli is jó példa, aki kicsi, de bivalyerős. Így védekezésben is hasznavehetetlen, és itt olaszban ez bizony nem a legjobb tulajdonság, egy Barcába valószínűleg be lett volna építve, mert a képességei szerintem is fantasztikusak. Sajnos a Juve nem neki való. Talán, ha Iago, Rossi be lenne építve, és játékos focit produkálnánk, akkor több esélye lenne, vagy lenne egy atom védelem.

Victor90 2010.05.30. 20:44:34

Eddig van 2 remek hír számunkra:az első, hogy nem lesz Aquilani a Juve játékosa.,Második:Jobbvagyokmessinél távozik már végre valahára!!!!!!!!!!!!

babo410 2010.05.30. 22:02:30

Én azt vettem észre, hogy itt vannak páran, akik nagyon nem bírják Giot. Na pont azok meglátásom szerint, akik amikor olasz játékossal kerülünk szóba akkor nagyon fújolnak, hogy nem Juve szint, meg az olaszok jelenleg szarok. A fiatal olasz játékosokat méginkább fikázzák. Külföldi edzőre voksoltak, és a VB-n is esélytelennek tartják az olaszokat. És ők színte csak külföldi játékost vennének, és csak nagy nevet. De arra úgy sincs szerintük pénz, meg mi jó játékost úgyse, mert más elviszi, mert miért jönne ide, mikor mehet a Realba is, meg stb. Na ezért nem foglalkozok azokkal, akik Giot fikázzák. Én szeretném, ha maradna, egyik kedvencem. Csak egy kis izmot kéne rárakni. Ja és Alex is úgy került ide, hogy hasonló testfelépítése volt, mint Gionak, és itt erősítették meg. Giot is meg kéne, és szerintem ő lehetne Alex utódja.

devil-z 2010.05.30. 22:21:47

Én meg ezeket a Gio-utálókat nem értem. Fröcsögtök, hogy menjen innen holott épkézláb indokot nem tudtok mondani, hogy miért. Mikor játszott akkor jól játszott és ez a lényeg, nem az hogy hány kg. vagy hogy miket nyilatkozott. Nem játszatják, ez sem indok. Úgy tűnik nem vettétek észre, de Marchision kívül nem sok fiatalunk játszik. mmartin91 téged nem tudlak komolyan venni a témában, csoda, hogy a frizurájába nem kötöttél még bele.

buub 2010.05.30. 22:25:32

babao: Alexnak soha az életbe nem lesz utódja ennél a csapatnál és sehol sem. :) Állításaid meg rám például nem igazak, pedig én se nézek ki jelenleg sok mindent Gioból. És szerény véleményem szerint ez az állandó olaszozás egy baromság, jó játékosokat kell hozni, és ha olcsóbb egy külföldi akkor őt, lehet, hogy kicsit ez szembe megy a hagyományokkal, de örülnék, ha végre jó focit látnék a csapattól és nem arra kell várni, hogy a 20 éves olaszok beérjenek.

buub 2010.05.30. 22:30:35

devil-z: Szerintem mindenki észrevette, hogy Marchisio az egyetlen aki be tudott épülni az utánpótlásból a kezdőbe. De, ettől sokkal fontosabb az a kérdés, hogy miért? Miért csak ő? Lehet, hogy abból a korosztályból csak ő rendelkezett a megfelelő kvalitásokkal? De akkor meg mégis miért olyan híres az utánpótlásbázisunk? Rmélem eljön majd az az idő, amikor évente ad majd az utánpótlás egy játékost a csapatnak, bár az már eléggé nagy álom lenne.

Ismeretlen_117673 2010.05.31. 05:47:22

"Lehet, hogy abból a korosztályból csak ő rendelkezett a megfelelő kvalitásokkal?" Erre a válasz szerintem egyértelműen a NEM! Giovinco és Criscito legalább akkora (ha nem nagyobb) tehetségeknek voltak kikiáltva pár évvel ezelőtt ,mint Marchisio. Claudio jókor volt jó helyen. Ennyi lehetőségből ,mint amennyit Seba kapott Marchisio sem tartana ott ahol.

buub 2010.05.31. 08:21:51

De ő valamiért kapott, pedig arra a posztra volt több játékos és így neki kellett a legtöbb társsal megküzdeni a csapatba kerülésért. Hiába voltak nagyobb tehetségnek kikiáltva, mert nem attól lesz valaki tehetséges, hogy annak mondják. Számomra most már egyértelmű, hogy közülük Marchisio volt messze a legtehetségesebb ő nemhiába tart ott ahol tart.

Ismeretlen_102194 2010.05.31. 09:25:07

Ő az "örök ígéret" kategória nálam! 23 éves emberekre meg ne aggasuk már rá a "legnagyobb olasz tehetség" jelzőt mert ez nem helytálló!!!! Valamiért egyik edző sem játszatja, és sztem Del Neri sem fogja. Az hogy ő egyáltalán csak megközelítse Messi szintjét , finoman fogalmazva is baromság!Nálam még Valbuena is ezerszer jobb, mint ez az atomanti!Talán még Koman Vladimir is;) bár ő még csak 21........

Ismeretlen_149085 2010.05.31. 12:18:48

Egy dolog a tehetség, és még egy a szorgalom. Biztos vagyok benne, hogy Marchisio dolgozott a legtöbbet és tett azért, hogy nagy játékossá váljon, a tehetség önmagában nem sokat ér, és Giovinco a példa erre. Hozzáteszem, nyilván nem voltunk ott az edzéseken, és nem tudhatjuk, mi történt, de az, hogy 3 edzőnél se kapott sok lehetőséget, nekem ezt mutatja.

Ismeretlen_150170 2010.05.31. 15:56:40

Gio-t már rég be kellett volna építeni a csapatba mint Marchisio-t! Csak hogy Gio előtt ott volt Nedved vagy Alex, őket azért nehéz lett volna kiszorítani ha játéklehetőséget kap akkor is. Másrészt se Ratyieri se Cirocky nem a támadó futball híve, szóval így még ez is nehezítette Gio helyzetét, Zacc alatt meg jóformán sérült volt meg ebbe a fél évben amúgy se volt már mit bizonyítani. Rosszkor volt, rossz helyen, sajnálom a srácot mert elpocsékolt itt éveket, már rég neves játékos lehetne, de talán majd máshol számítanak rá, szerintem Del Neri sem tervez vele. Sok sikert máshol! :(

Ismeretlen_150170 2010.05.31. 16:02:03

A kétkedők meg valószínű hogy elfelejtették Gio Empolis idényét ahol is a csapat legjobbja volt, pedig ez már 3 éve!!!

Victor90 2010.05.31. 21:10:40

Úristen!!Tényleg???1 Empoliban?????Ahhoz képest,hogy a vele egykorú tehetségek (Jovetic,Hamsík,Pedro)..miket alakítanak,ő meg...padozik!!Pedro például a világ legjobb csapatának alapembere,meghatározó embere,és aki ott lesz a Világbajnokságon,Hamsík:Serie A erős középcsapatának,kimagasló alapembere,aki a válogatottjával szintén ott van a Világbajnokságon,és aki válogatottjának szintén kimagasló,meghatározó alapembere...és még ott van 1 Jovetic...van nem is beszélek 1 Bojan-ról,akit szeretnének a MU_nál látni....és még sorolhatnék jó pár nevet,de szerintem ennyi elég is!!Gio 1 Chievo,Catania-ba eljátszogatna,de nem 1 Juventusba!!Nem értem mire ez a nagy gio szeretet,imádat..stb...?!!!!

steven-h 2010.05.31. 21:48:39

Victor90, azt elfelejted, hogy ők megkapták a lehetőséget a bizonyításra! Giovinco akármit csinált következő meccsen ugyanúgy a padon volt, egy Pedroval ez nem fordult elő. Meg még ha padon is kezdett mindig kapott legalább 20 percet, az meg akárhogy nézem több mint elvétve 5 perc 5 meccsenként...

Ismeretlen_102194 2010.06.01. 06:39:57

Ha Gio maradandót alkotott volna bármelyik meccsen akkor biztosan kapott volna lehetőséget a kedőben! Az meg hogy egy Empoliban kimagaslót alkotott, pff, hagyjuk!

Ismeretlen_117673 2010.06.01. 09:01:01

Mire ez a nagy Gio-imádat? Akkor nézzük: A Primavara tizese és abszolút vezére volt, Toulon torna legjobbja , első Serie A-s idényében 6 gólt lőtt a kieső Empoliban ,ezzel jelölték a Seria A legjobb fiatalja díjra,ahol Balotelli mögött csak a második lett , a 2009-es svédországi u21-es EB-n ismét csapata vezére volt ,beválasztották a torna tíz legjobb játékosa közé ,sőt ha úgy vesszük akkor a gólkirály Berg és a döntőben brilliánsan focizó Özil mögött Gio lett a harmadik legjobb játékos. Sokak szerint ha a németek nem ütik ki hatalmas mákkal az olaszokat ,akkor Gio lehetett volna a torna játékosa... A Juveban első két meccsén őéldául három assistot adott ... persze ilyesmire már senki sem emlékszik. Egy szó mint száz ez a gyerek tényleg egy senki. Tehetségtelen gyökér ,nem is értem,hogy mit keres a Juventusban...

Ismeretlen_117673 2010.06.01. 09:06:42

Egy-két dolgot kifelejtettem: Primvera bajnok ,kupa és szuperkupa győztes. Most gondolom sok anti Gio-fan azzal fog jönni ,hogy oké a fiatalok között nem volt rossz, de az idősebb játékosok között egy nulla! Erre meg azt válaszolom ,hogy meg sem kapta a lehetőséget (a Juveban). Idén ő játszott nálunk az egyik legkevesebbet ,most ne mondjátok már nekem ,hogy ő még annyit sem érdemel ,mint Zebina,Grosso,Grygera,Sali,Poulsen vagy a többi gyökér??? Egyébként javaslom mindenkinek ,hogy keressetek rá a youtuben úgy ,hogy "Giovinco Roma" , és nézzétek meg az első és a harmadik videot.

Ismeretlen_117673 2010.06.01. 09:08:06

Végszó: Tehetsége VITATHATLAN ,de ilyen-olyan okok miatt sajnos nem tudta/tudja kihozni magából azt ami benne van.

Ismeretlen_102194 2010.06.01. 10:53:26

" Seria A legjobb fiatalja díjra,ahol Balotelli mögött csak a második lett" - ugye ezt még kommentálni is felesleges! A Bl győztes vs. Cserepados......

Ismeretlen_117673 2010.06.01. 10:57:23

asveed te miről beszélsz?

Ismeretlen_102194 2010.06.01. 11:24:34

Arról hogy te egy két évvel ezelőtti összehasonlítással, eredménnyel(?) példálózól, ami számomra elég kétes, de azóta láthatóan szegény Anti mintha beragadt volna!Az idő múlik és a két játékos között ég és föld a különbség mára, ezt a vak is látja........ Balotellit útálom mint sz.rt, de hogy roppant jó játékos az biztos, míg a hangyaboy csak "örök ígéret" marad!

Ismeretlen_102194 2010.06.01. 11:29:28

És ez a 6 gól egy kieső empoliban, eléggé vicces mint csúcsteljesítmény, már ne is haragudj!;) No OFF!

Ismeretlen_117673 2010.06.01. 12:00:03

Már miért lenne vicces? Abban az évben az egyik legjobban teljesítő fiatal játékos volt Seba a Seria A-ban. Ez igenis elismerésre méltő eredmény. Nem értem mi ebben a vicc.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása