HIVATALOS: a Juventus visszaköveteli a 2005/06-os bajnoki címet

A Juventus Igazgatói Testülete a mai napon úgy döntött, hogy a Szövetségi Ügyészséghez és az Olasz Futball Szövetséghez fordulva hivatalosan is visszaköveteli a 2005/06-os idény bajnoki címét, melytől a bundabotrány során fosztották meg a klubot.

Juventus FC

A Juventus a következő közleményt adta ki:

"A döntést a Nápolyi Bíróságon folyó tárgyalás alapján hoztuk meg, mely rávilágított arra, hogy széleskörű kapcsolat állt fent a játékvezetők, és a tőlünk elvett bajnoki címet birtokló klub között."

"A Szövetségi Ügyészség által hozott korábbi - a Juventus sújtó - ítélet, és a Sportbíróság törvénykönyvének 1-es cikkelye alapján ezek a kapcsolatok nem sorolhatók az őszinteség és becsületesség kategóriáiba."

"Sőt, a Juventus Football Club úgy véli, hogy a Futball Szövetség illetékes bizottsága 2006-ban figyelmen kívül hagyta ezeket a bizonyítékokat. Csak ezzel magyarázható, hogy egy olyan klubnak ítélték oda a 2005/06-os szezon bajnoki címét, mely "tisztázatlan" kapcsolatokat ápolt a bíróküldésekért felelős szervezet elöljáróival."

A Juventus Igazgatói Testülete a klub vezetésével kapcsolatban a következő változásokat is elfogadta:

A Sampdoriától az idény végén csatlakozik a Juventushoz Giuseppe Marotta, aki a klub általános igazgatója lesz, míg a játékosmegfigyelők irányítását Fabio Paratici veszi át.

Az Igazgatói Testület megvitatta az új edző személyét is, mivel a legújabb fejlemények szerint a posztra kiválasztott Rafael Benítez mégsem vállaja a feladatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr154652393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tataboy 2010.05.10. 20:01:03

4 év után erre most sikerült rádöbbenni?!

tataboy 2010.05.10. 20:03:08

Marottának nagyon örülök! Talán valami elkezdődik a klubbon belül! Erről a Paraticiről tudtok valamit?!

buub 2010.05.10. 20:07:53

nem érzem jogosnak. Legokosabb az lenne, ha visszavenné a szövetség ezt a bajnoki címet és nem osztaná ki senkinek.

Ismeretlen_146333 2010.05.10. 20:13:24

Ennyit Benítezről! Marottának örülök nagyon! Remélem jönn Cassano vagy Pazzini és esetleg hozza magával Del Nerit is ha úgy alakul a helyzet! Igy jelenleg tényleg talán ő lenne a legjobb megoldás! Forza Juve

Ismeretlen_128290 2010.05.10. 20:16:27

Mondom én, hogy Prandelli lesz ebből...vagy legalábbis nagyon remélem. Marotta tényleg orvendetes,de Del Nerinek nem tudnék szívből orülni.

Ismeretlen_146333 2010.05.10. 20:31:42

Az a baj h Prandelli jelenleg nagyon elérhetetlennek tűnik! Nagyon szereti a Fiot! Bár ha idejönne remélem Melot magához téríteni,mert szerintem nagyon jó játékos én kedvelem de az tény hogy itt nem ment eddig valami jól neki! De ő is nagyon jólenne! Juve kötödés és amugy is jó edző

Ismeretlen_135917 2010.05.10. 20:42:36

Nagyon helyes! Szerintem ez a MINIMUM amit egy ilyen gyenge szezon után a klub tehet a szurkolókért (bár ezt egyébként is elvártam volna). Bár bejelenteni még édeskevés.... azért tenni is kell. Nem vagyok annyira elvakult, h a mai napig bizonygassam akárkinek h mi nem csaltunk, stb meg h csak moratti hozta össze az egészet. Elfogadtam (ha nem is könnyen) az ítéletet. Most viszont az egyenlőség és az igazságosság elvei lapján tessék vmit mutatni kedves FIGC! Én még kártérítést is követelnék, hisz láthatjuk, hogy akik hasonlóan cselekedtek azok pl ma a bl döntőben lehetnek. Ezt egy magára vmit is adó klubnak meg kell lépnie. Marotta: Welcome! Benítez miatt meg nem siránkozom tulságosan, bár várható volt h az EL neki kevés lesz, hisz akár még a realnál is kiköthet. Én még mindig (tudom h már nem lehet és sose fog jönni, de) Lippi párti vagyok, ha nem akkor pedig tessék kilóra megvenni Prandellit és kész! Álljon már a sarkára egy-két ember, mert az utóbbi években ebből keveset láttam!

Ismeretlen_22017 2010.05.10. 20:50:46

@tataboy: Fabio Paratici a Sampdoria utánpótlás akadémiájának igazgatója, és ő a felelős a tehetségek felkutatásáért a genovaiaknál. A szakértők szerint Paratici szerződtetése is annak a jele, hogy Benítez nem érkezik, mivel a spanyol erre a posztra a saját emberét, Eduardo Maciát hozta volna.

Ismeretlen_127033 2010.05.10. 20:54:09

Na akkor valószínűleg marrotta hozza magával del nerit.

Ismeretlen_22017 2010.05.10. 20:55:29

@pancsika06: így van, szerintem is ez lesz. Elkezdhetünk vele barátkozni.

Tony 2010.05.10. 21:04:37

Vagy előkészíthetünk 1 kötelet...

Csülök 2010.05.10. 21:05:12

A Csapat becsületét már nem adhatják vissza,szóvel tökmindegy... Azért küzdeni kell... Most olvastam,hogy a Juve le mondott benítez szerződtetéséről...

Ismeretlen_53881 2010.05.10. 21:06:08

OK, aláírom, hogy ez fontos, de a klub remélem azon is tevékenykedik, hogy többet nem ismétlődjön meg az idei szégyen. Nem csak kinevezni kell, hanem elzavarni is. Sokakat. Del Nerinek továbbra sem örülnék, én azért még reménykedem másban. Talán ha meglesz nekik a BL, akkor nem jön el.

Ismeretlen_128290 2010.05.10. 21:06:23

Én mondjuk személy szerint abban reménykedem, hogy ha már Andrea Agnelli annyira arcoskodik a játékospiacon, hogy Torressel meg Ibrával meg a f*szom tudja kivel dobálózik, akkor edzőkérdésben sem elégszik meg ilyen Del Neri félékkel. Mert mondhatjátok, hogy Del Neri ilyen meg olyan zseniális szakvezető, azért valljuk be, ez is ugyanolyan filléres, rovidtávú megoldás lenni, mint Ferrrara vagy Zac.

tataboy 2010.05.10. 21:12:52

Köszi Lassus! Fene tudja ez a Del Neri milyen lenne,tavaly bíztunk Ferrárában hogy milyen jó lesz majd aztán mi lett,most szidjuk Del Nerit lehet kellemeset csalódunk majd!

Ismeretlen_22017 2010.05.10. 21:17:26

Az a legnagyobb baj, hogy Benítezen kívül nincs ténylegesen nagy nevű edző, akit el lehetne hozni. Félreértések elkerülése végett - minden érdeme elismerése mellett - Deschamps nem ez a kategória. Capellót emlegetik még, meg olvastam Wengert is, de ez egyszerű pletyka, semmi több.

devil-z 2010.05.10. 21:27:45

Ezekkel a nevesincs, középszerű edzőkkel semmire se fogunk menni. Persze, nem tudhatjuk előre - de azért az utóbbi 'próbálkozásaink' erre utalnak. A vezetőség megint elcseszi az egészet, hiába hozunk ide egy/két(?) sztárjátékost ugyanilyen szarok leszünk. Egy komoly edző kell, aki összetudja szedni a csapatot. Ja, mondjak egy jó nevet? nem vagyok benne a Juve stábjában, nem kapok ezért fizetést, nem az én dolgom egy normális edzőt találni. Ha meg találunk, az istenért se tudjuk idehozni - ez megint a vezetőség balfaszsága.

cs4szi 2010.05.10. 21:27:49

Én már úgy vagyok vele, hogy nekem mindegy ki ül az elnöki székben, vagy ki az igazgató, milyen játékosok vannak itt, vagy hogy ki az edző, csak tegyenek már rendet!!!!

Ismeretlen_127033 2010.05.10. 21:33:19

At tény hogy a mostani juve játékosoknak valami eszméletlen motivációra van szükségük,amit kevés edző tud nyújtani.

Ismeretlen_128149 2010.05.10. 21:54:43

Meglássuk. Pletykálnak itt Mancini, Capello, Wenger...aki nyáron nagy edző név lehet az Mourinho! És ha ő megy a Realba pl, akkor Pellegrini álás nélkül marad, szal ő is lehet alternatíva...

Ismeretlen_145917 2010.05.10. 22:02:08

és Pellegrini mitől lenne nagyobb edző mint Del Neri? DelNeri legalább ismeri az olasz bajnokságot. Ezt nem értem bennetek, valaki irányít egy nagy csapatot és már "sztáredző"? ennyi erővel Zaccheroni is az! XD

Ismeretlen_153094 2010.05.10. 22:03:18

Lippi nem tér vissza? Eről is volt szó.

Regulus93 2010.05.10. 22:34:58

Ha Benítez nem jön, akkor kicsoda? Hát én Mourinho-t kétlem, pont ő? Kicsit érdekes lenne, vagy csak nekem? Ez ugyanolyan pletyka szerintem akárcsak az ibrahimovic-pletykák; egyikőjüket se látnám szívesen a csapatnál. D3V1TO jó lenne Lippi, de nem hiszem, hogy ismét elkötelezné magát a klub mellett! :(

Ismeretlen_99954 2010.05.10. 22:42:33

de eszrevettetek, hogy miota Agnelli az elnok, kb tobb tenyleges mozgas volt a klubnal, mint Blancnal egy ev alatt? ez igy nem rossz kezdes :)

Cucu 2010.05.10. 23:07:25

@enseric, 2010. május 10., 22:02 Ott a pont!

babo410 2010.05.10. 23:27:02

Én személy szerint Marrotanak örülnék, de ki az a Del neri? Azon kívül, hogy most a Samp edzője. És azért azt se feledjük, hogy Ferrara azért is bukott meg, mert valószínűleg a vezetőség bábja volt. És Diego meg Melo azért csődöltek be, mert Melonak az lett volna a feladata, hogy mélységből, a kp elejéről támogassa Diegot, de ő erre nem alkalmas, ő egyszerű védekező kp. Ő megszerezni tudja a lasztit, aztán továbbadja másnak. De hogy még Diegonak is segítsen a támadásokban! Erre D'Agostino lett volna alkalmas, nem Melo. Diego meg egyedül lett hagyva, nem kapott senkit, aki támogatná őt a támadásokban, ezért nem tud mit kezdeni, ezért kapcsolják ki szinte mindig. És ezért nem kell olyan jónak nevezni a tavaly nyári igazolásokat. Tavaly csak sok pént költöttünk, de megint nem értelmesen. kvk-nk már volt három, és nem is arra volt szükség. De ha már Melot vettük, akkor talán inkább Marchisionak kellett volna azt játszania, amit Felipére bíztak. Sajna ezt nem vette észre senki.

csuma 2010.05.10. 23:45:04

tehát az edző kérdés továbbra se lesz megoldva... Del Neri nem rossz edző, de nem nevezném végső megoldásnak. Ez is egy lassú, és attól tartok fájdalmas átmenet lenne. Persze, Del Neri azért szerény véleményem szerint pár klasszissal zac meg ferrara felett áll. Én olyan Ranieri szintű edzőnek mondanám, de messze nem egy Mourinho, Capello, Benitez, Wenger stb.. szint, ami ide kéne. Egyrészt kéne, hogy rendbe tegye a fejekben a dolgokat, másrészt, hogy egyáltalán eltudjunk valami értelmes játékost hozni! Ki akarna ide jönni, ha nem látja biztosítva a klub sikeres jövőjét? Ha csak szaros EL-ben szereplünk, és a bajnokság felső harmadában küzdünk holmi (és itt most nem akarom lebecsülni a seria a felső-közép csapatait) palermoval, samppal, napolival és így tovább. Mer azért ezek a csapatok hozzá sem hasonlíthatóak egy realhoz, muhoz, bayernhez... Márpedig a Juvébe győzni jönnek játékosok. Megnyerni a serie a-t, a bl-t, aranylabdáért, gólkirályi címért, legjobb védő címért stb stb... lófasz meghatározó (kiemelkedő) játékos nem fog a csapathoz jönni ha nem látja ezen címek elnyerésének esélyét. És első lépésnek egy edző kell...aki hozhatja az eredményeket. Szerintem minden ott lett (2x-ra) elbaszva, amikor januárban húzta a száját a vezetőség Hiddink 7 millájánál.... basszák meg!

csuma 2010.05.10. 23:47:31

jah, amúgy örülök, hogy legalább kiállnak a múlt mellett... hurrá!

Ismeretlen_145917 2010.05.11. 00:01:10

ja, és még valamit: aki azt mondja DelNerinek volt egy jó szezonja, annak azt lehet válsazolni, hogy ennyi erővel Beníteznek is csak egy jó szezonja volt, amikor megnyerte a BLt... ennyit rólatok

Tony 2010.05.11. 00:12:06

Azért mert tudtlan vagy még nem kéne leszólni másokat,Benitez-nek tényleg 1 jó szezonja volt! A Valencia-val nem is nyert 2 bajnokságot és UEFA kupát,az btos Del Neri volt...

babo410 2010.05.11. 00:48:51

Eddig azok közül, akiknek volt egy jó szezonja, azt rögtön hoztunk, kik váltak be? Senki. A Samp előtt mit tud Del neri felmutatni? Én nem tudok róla semmit. És nem hiszem, hogy egy akkora vonzerő a neve, hogy mondjuk egy Di Mariat, egy Kjaert, egy akárki nagy nevet ide tudjunk csábítani. Már az a tény, hogy EL-ben indulunk, és ott is selejtezőket kell játszani megneheziti a dolgunkat. És ha nem tudunk egy olyan edzőt hozni, akivel garantálni lehet, hogy két év múlva BL-t nyerünk. Del neri egyenlőre nem ilyen. Sőt. ugyan olyan lutri, mint Ferrara kinevezése volt. És bízom benne, hogy az új vezetőségnek jó döntéseket fog hozni, és nem még tovább rombolni a csapatot.

csuma 2010.05.11. 01:36:13

babo410: abban igazad van, hogy a neve nem fog sztárjátékosokat ide csábítani (mondjuk az általad említettek nem ez a kategória, mert oké mind2 nagy tehetség, de egyelőre csak tehetség és még semmi komolyat nem tettek le az asztalra), azonban azért mert nem tudsz róla semmit még nem jelenti, hogy teljesen "no name" edző. Nekem rémlett egy ún. "chievoi csoda" ami speciel a nevéhez fűződik, és nem lebecsülendő. Mind emellett egyetértek veled abban, hogy nem ő kellene a csapatnak. Tapasztalata nincs "nagy csapattal", mivel sosem vezetett (egyedül a Romat vezette 1 évig de onnan is kibaszták), válságokat sem oldott meg karrierje során, szóval még azt se mondhatjuk, hogy tehetséges "építkező", és legfőképpen nincs meg az a tekintélye ami egy ilyen csapat vezetéséhez kell. Egy db Cassanoval is szenved, vajon mit kezdene 10 hozzá hasonló "sztárral"? Sztem szart se... (leendő igazolásoknak pedig nem túl csábító, de erről már kifejtettem a véleményem azt hiszem) Üdv

buub 2010.05.11. 07:41:00

Hogy akartok ti 2 év múlva BL-t nyerni?????? Ne legyünk már nevetségesek, az ilyen irreális célok miatt van a csapat ott, ahol van. 2 év múlva örüljünk, ha a scudettoért harcba tudunk szállni. Nem 1 évbe fog kerülni, hogy ezt a csapatot szinte nulla állapotról felhozzák. De lehet, hogy ezt egyesek csak viccnek szánják vagy valóban ilyen naivak lennének? Garantált BL győzelem 2 éve múlva xD...

Ismeretlen_150170 2010.05.11. 09:11:24

Ha elvileg mindenki sáros akkor nem kellene odaadni senkinek azt a bajnoki címet, viszont ha elfogadjuk hogy olaszországban ez a "normális" akkor egyértelműen vissza az aranyat! Valami tényleg elkezdődött, kár hogy ilyen nagy árat fizettünk érte! Remélem Benitez tényleg nem jön, azt a sok pénzt amit érte kellene fizetni költhetjük játékos igazolásra is. Én még meg várnám a "vébét" és aztán döntenék edző kérdésben, lehet hogy Capello még megszerezhető, vagy Dunga bár az ő neve még fel se merült. Del Neri nem rossz edző hiába probáljátok bebizonyítani az ellenkezőjét. Ja és mindenki imátkozzon egy kicsit hogy Mourinho-t elvigye a reál, mert ha itt marad akkor tök mindegy ki lesz az edzőnk, mert ez a Mourinho szinte verhetetlen!

Type-R 2010.05.11. 10:27:25

én attól tartok, hogy hiába hozunk Beniteznél olcsóbb edzőt, a maradékot sem költjük majd játékosokra.

Ismeretlen_145917 2010.05.11. 12:16:21

nyilván a Liverpoolnál eltöltött éveiről beszéltem, hisz' a Valencia sokaknak nem számít nagy csapatnak, így ott nem lehet valaki "sztáredző". Vagy akkor Unai Emery is az?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1903) bajnokság (3556) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (979) elemzés (40) előzetes (896) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1704) játékosokról (10318) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2507) meccsek (4372) mercato (4304) nyilatkozat (7720) Olasz Kupa (335) összefoglaló (442) pletyka (4313) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (233) Címkefelhő
süti beállítások módosítása