Nincs győzelem - nincs fizetés

Új rendszer kerülhet bevezetésre a bajnoki hajrában.

Az idény hátralevő részében a Juventus megnyírbálhatja a játékosok fizetését, amennyiben nem sikerül a mérkőzések megnyerése, értesült a Sportmediaset.it.

Jean-Claude Blanc ma tartott megbeszélést, amelyen részt vett Roberto Bettega, Alberto Zaccheroni és néhány tapasztalt játékos is. A Juve elnöke itt körvonalazta elképzelését, mely reményei szerint nagyobb erőbedobásra készteti majd a csapatot.

A szezon nagy részében sokan kritikusan beszéltek a legtöbb játékos hozzáállásáról, és Blanc ebben a tekintetben is gyökeres változást akar látni. A francia szerint a fizetésmegvonás közelebb viheti a Bianconerit a negyedik hely megszerzéséhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr174652221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

momo 2010.04.07. 18:46:58

anyád picsáját BLANC! hát ez hülye...én magamból kiindulva csak azért is rosszul játszanék h eszükbe jusson a csapatnak h belőlem élnek! csökönyösebb játékosoknak ez tuti nem fog tetszeni!

buub 2010.04.07. 19:01:21

Szerintem meg szükséges. És őszintén remélem, hogy ha valakin még az igyekezet is alig fog látszani, akkor Alex odamegy leordítja, ahogy azt illik.

Diego89 2010.04.07. 19:01:30

sztem meg tök korrekt döntés.

-mjz- 2010.04.07. 19:04:05

Ez egy kétélű penge. Személy szerint nem preferálom.Inkább a fizetések meghatározásánál kellet volna egy kicsit gátat szabni egy két játékosnál...

Ismeretlen_53881 2010.04.07. 19:04:15

Korrekt, vagy nem korrekt, egy a lényeg: ezzel szerződést szegne-e a klub. Mert ha a játékosok szerződésében nincs erről szóló kitétel, akkor nincs miről beszélnünk.

Juve... 2010.04.07. 19:08:43

Nem akkora hülyeség de rosszul is elsűlhet... de akkor már Blanc fizetését is megvonnám mivel ő sem érdemel egy eurot se :@

zsolt93 2010.04.07. 19:10:31

Ha a Milan megtehette azt hogy minden jatekosanak 30%-ot csokkentett a fizetesebol akkor ezt a Juventus is megteheti ha nem jonnek az eredmenyek. Abba biztos vagyok hogy nem teljesen a jatekosok hibaja a sok rosz eredmeny de megiscsak ok vannak fent a palyan...

Juveboy24 2010.04.07. 19:10:59

Remélem a saját fizetését is csökkenti Blanc. Amúgy én egyet értek vele. Túl sokat kapnak ilyen teljesítményért. Akinek meg nem tetszik, az elmehet.

Juve... 2010.04.07. 19:12:00

Persze az olyan játékosokkal szemben akik még lehetőséget se kapnak nagy kib...ás csak ilyen Amauri félék érdemlik meg akik nem hajtanak a meccseken hanem csak állnak a pályán és tellegnek...

west 2010.04.07. 19:25:24

Szerintem inkább mondjon le,olyan ne szövegeljen aki a Riviérán sütteti magát közben pedig a csapatát megalázza egy Udinese.

alessandroitaly10 2010.04.07. 19:33:52

Ó,HOGY ROHADJANAK MEG MICSODA DISZNÓ BANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alessandroitaly10 2010.04.07. 19:36:07

Biztos ezzel akarják motiválni a csapatot pedig a csapat igyekszik!!

buub 2010.04.07. 19:46:21

alessandroitaly10, melyik csapat? A Barcelona, a Real vagy melyik csapatra gondoltál? Mert, hogy ennek a csapatban nagy része lusta emberekből áll, akik csak sétálni mennek fel a pályára az biztos.

Ismeretlen_149085 2010.04.07. 20:31:21

Én egyetértek. Blanc is hibás, de azért ne ő legyen már a főbűnös, hogy ezt a keretet egy Udinese is megalázza.

tataboy 2010.04.07. 20:37:36

Ez egy baromság,ezzel csak a már így is romokban levő morált teszik még szarabbá!!! Ezek egyre nevetségesebbek,de komolyan!!!

Ismeretlen_137164 2010.04.07. 20:41:04

teljesen jó döntés feltéve hogy ezek a majmok se vesznek ki a kasszából egy centet sem!! sekko és blanc már régóta nem érdemel semmit!!! forza

juveteam 2010.04.07. 20:49:20

Ez egy nagyon korrekt döntés! én teljes mértékben egyetértek! az meg ,hogy Blanc nem érdemel egy forintot sem,ezzel is vitatkoznék ,mert pénzügyileg nem vezeti rosszul a klubot.

Ismeretlen_102246 2010.04.07. 23:25:19

Jó döntés mert: - azt a játékost, akiről gólt kapunk a többi játékos veri agyon, azaz mindenki hajtani fog - az a játékos, aki tud önkritikát gyakorolni nem szívja mellre ezt a fizu csökkentést... ha igen, akkor szerintem meg is vállunk tőle/tőlük Rossz döntés, mert: - A szerződésben több, mint valószínű nem szerepel ez a "csökkentéses dolog", ami miatt max. csak vissza lehet tartani a fizut... (és akkor még lehet rá is kell fizetni, de mint írtam, ha egy játékos képes önkritikát gyakorolni, akkor nincs gond, mert nem terelik jogi útra a dolgot)

Ismeretlen_103868 2010.04.07. 23:54:37

Szerintem is kétélű penge, de aki ezért jogi útra tereli az ügyet, azt hipp hopp ki kell fizetni utólag, aztán átadó listára tenni, meg persze ki a keretből. Aki nem csak a nyilatkozataiban akar mindent megtenni a csapat sikeréért, meg csak előre nézünk, bla-bla, az elfogadja. Amúgy meg nem hinném, hogy a klub jogászai ne lettek volna kikérdezve erről előtte. Nyilván lehet valami kiskapu. Egyébként nem lépik meg.

Alessandro 2010.04.08. 00:07:33

Jó ötlet, de ezt az edzőnkre is ki kellene terjeszteni, amíg 7-8 védekező játékossal kezdünk, addig nem érdemes sem nekünk illetve a vezetőknek sem sokat várni, egyszerűen egy maximálisan impotens taktikával, legtöbbször egy támadó középpályással hogyan is lehetne értékelhető támadó focit csinálni? Először változtasson Zaccheroni, és akkor várható valami javulás.

Ismeretlen_149053 2010.04.08. 00:10:31

Szerintem ez egy jó döntés, hiszen csak néhány forduló van hátra, tehát nem hiszem, hogy hatalmas összegekről beszélünk.... így viszont a szurkolok is látják, hogy történik valami. Forza Juventus!

Tony 2010.04.08. 00:19:30

Szerintem meg pont azért 1 baromság,mert 6 fordulóval a vége előtt kötve hiszem,hogy ez fogja majd jobb teljesítményre sarkallni a játékosokat. Sőt előfordulhat,hogy inkább támadásként élik meg aztán még frusztráltabbak lesznek.

devil-z 2010.04.08. 00:55:29

Ezt akkor tartanám ésszerű ötletnek, ha lenne egy nagyszerű edzőnk jobbnál-jobb taktikákkal, csak a játékosok 'sztrájkolnak', nem követnék az utasításokat. Jelen esetben van egy förtelmes edző, aki képtelen irányítani a csapatot. Mert ugye lehet, hogy mindenki vért izzad az eredményért (mondjuk ez sem jellemző, inkább 2-3 játékosra csak) és a Mester miatt ismét kikapunk. Másrészt viszont szomorú, hogy ha csak így tudják ösztönözni a játékosokat. Ebből is látszik a 'hozzá nemértés', ugyanis ez a legnagyobb problémánk; olyan emberektől függ a csapat, akik nem értenek a munkájukhoz.

Ismeretlen_149053 2010.04.08. 01:48:13

Tony! Ennél már nehéz lenne frusztráltabbnak lenni! Devil-z-vel egyet értek. Sok a kontár a csapat körül ( és sajnos a csapatban is néhány), minden szinten rendet kell rakni kemény kézzel! Forza Juventus!

Ismeretlen_118238 2010.04.08. 12:59:13

Én nem a fizetésüket manipulálnám, mert a szerződést aláírták, ami jár az jár. Igazi eredményt úgy lehetne elérni, hogy edzőtáborba kellene vonulni minden mérkőzés után, és nem tarthatnák a kapcsolatot a külvilággal. Ezt már hónapokkal ezelőtt meg kellett volna lépni, biztos nem itt tartanánk. Ha nem találkozhatnának a családjukkal, biztos másképp állnának hozzá a mérkőzésekhez. Nyáron meg jöhet a nagytakarítás, de abból úgysem lesz semmi.

Ismeretlen_102246 2010.04.08. 13:25:30

corvinus81: A rossz alapozást már nem tudják bepótolni az edzőtáborban. Igaz legalább nyugodt körülmények között lennének, de ez sem lenne megoldás. Legutóbb, amikor kizárták a külvilágot és edzőtáboroztak semmi jó nem sült ki belőle. Most se hiszem, hogy ez lenne a megoldás... és ami jár az jár, de nyilván akkor, ha a pénzüket megérik a labdarúgók. Amíg nem érik meg, addig nem biztos, hogy jár, hiszen kirúgni meg nem tudják őket szezon közben, ha csak nem csinálnak valami orbitális nagy baromságot. Mind a két oldal kényszer alatt van tehát. Éppen ezért ez egy jó ötlet.

Diego89 2010.04.08. 13:30:47

én kurvára leszarom mi van a szerződésükben és mi nem.valamit tenni kell már ezzel a szaros bandával. nem csinálnak semmit egész évben. én nem h 1 fillért nem adnék nekik szónélkül vágnám ki a felét. ti meg ugy gondolkodjatok h ha ti lennétek a Juve tulajdonosai hagynátok ezt?? hát nemhiszem h euro milliokat kellene ezeknek kifizetni. ezzel a játékkal szónélkül bontanék fel szerződéseket stb. ez igy nem müködik. 1 meccsen nem törték magukat össze.persze az edzö is hibás tudom, de akkor is ez már luxus amit megengednek maguknak.

Ismeretlen_150170 2010.04.08. 14:00:17

off: ShyrKhan! Már bocs, de ezt a rossz alapozást honnan veszed?? Mostanában mindig erre hivatkozol! Ott voltál az alapozásnál, vagy mi?? Eddig egy játékos meg úgy senki nem panaszkodott még az alapozásra!! Vagy azért mert egy-két játékos fáradtságra hívatkozik?? Ez csak kifogás a rossz eredmények miatt!! Egyébként is úgy gondolod hogy 3-4 hét alapozás aztán már mindenki fitt lesz egész évben??? Folyamatosan vannak edzések amik a játékosok erőnlétét szolgálják! Mit lehet egy alapozáson elszúrni? Csak egyet ha nincs alapozás!! Nem gondolhatod komolyan hogy egy juventusnál ilyen alapvető hibát vétenek, ez olyan mintha a játékosok a cipőjüket nem tudnák bekötni! Az alapozásban nincs semmi hű de nagy dolog amit ne tudtak volna megcsinálni! Ferraran kívül amúgy is volt és van is egy-két szakember, erőnléti edző, stb. akik ügyeltek erre a dologra, ezért szerintem ez a rossz alapozás is igen gyenge kifogás! Ferrara már csak futbalistaként is átélt egy tucat alapozást így tuti hogy ebben nem volt hiba!!! A minőség hiánya itt az egyetlen hiba minden szinten! Alapozni még a megye II.-ben is tudnak csak ettől még nem fognak focizni!!

Krilehor 2010.04.08. 14:55:12

Abszolút korrekt döntés! Legalább lesz, ami motiválja az ilyen felipe melo-féléket.

Ismeretlen_102246 2010.04.08. 15:25:43

@pedronegro: Abban igazad van, hogy nem voltam ott, de a játékosok már szeptemberben kidurrantak és nem azok, akik sérülésből tértek vissza, hanem azok, akik végignyomták a nyári alapozó edzéseket. Ebből vagy arra lehet következtetni, hogy az alapozás rossz volt (nem alapozta meg a későbbi növekedéshez szükséges erőnléti szintet), vagy arra, hogy az alapozás rossz volt (túledzettség), esetleg arra, hogy az alapozás rossz volt (sérülések), de lehet, hogy mind. Persze csak találgatok. Lehet nincs igazam, de ugyanakkor - javítom magam - a látottak alapján ezt elég valószínűnek érzem. Nem biztosnak, de valószínűnek. Ezt egyébként pont az edző rutintalansága miatt követhette el, azaz igen: előfordulhat a Juventusnál is.

Ismeretlen_102246 2010.04.08. 15:35:28

Aktív sportolóként mondom: az alapozás rendkívül fontos, mert arra lehet építkezni a későbbi aktív versenyszezon során. Ha ez rossz, akkor nem tudsz mire építkezni és így nem tudsz fejlődni, mert nem bírod a terhelést és inkább leépülsz, mint a célnak megfelelően leszálkásodsz. Persze, ha sokat sérült valaki, akkor az eleve azt mutatja, hogy nehezen tud visszakerülni a csúcsformájába. Az érkezett játékosok - miután kifulladtak - sokkal rosszabbul játszanak, mint előző csapatukban. - vagy mert nagy itt a nyomás - vagy mert rossz a kondijuk (rossz alapozás, vagy sérülés miatt) Tehát számomra világosan látszik, hogy valahol ezekben keresendő a hiba. Ha az aktív sportból kiesek egy hétre már akkor érzem, hogy sokkal kevesebb vagyok, mint előtte... ez pedig mentálisan is hátráltat, mert az ember azzal harcol, hogy újra minél hamarabb visszatérjen a régi formájába... No nem magyarázom tovább. Vagy egyet értesz, vagy nem.

Diego89 2010.04.08. 15:53:04

ShyrKahn teljesen 1et értek veled.14 éve focizok, igy van nekem is ebben tapasztalatom. az edzés munka minösége nagyon fontos.elmehet az egész szezon, ha nincsenek a játékosok megfelelöen felkészitve.

Ismeretlen_53881 2010.04.08. 16:07:34

ShyrKahn, amit írsz, az valóban igaz, de ettől még semmi bizonyíték nincs rá, hogy a csapatnál is ez van. Ahogy pedronegro is írta, erre utaló nyilatkozat még egy sem volt, pedig ha valamit tudnak, akkor az a szájkarate (Ferrarának is simán beszóltak). Szerintem ez az alapozás dolog csak egy újabb kifogás. Sérülések Ferrara előtt is voltak bőven, szóval van egy kis erőltetettség a magyarázatban. Ha tippelni kellene, azt mondanám, hogy morális válság van. Ez kb. mindent megmagyaráz - a kifulladást is -, és még logikus is. Ferrara alatt valami elromlott, gödörbe került a csapat, a nagy erőlködésben még szarabb lett a helyzet - jellemző - és Zaccheroni sem volt képes összekaparni a fiúkat. Hogy is lett volna képes, olyasvalakit kellett volna kinevezni, akinek van tekintélye, aki képes az útmutatásra. De ez csak szájtépés, biztosan nem lehet tudni, de én morális válságra tippelnék. Nem kenném el a dolgot azzal, hogy egyetlen személy - Ferrara és az ő alapozása - felelős ezért a katasztrófáért.

Ismeretlen_150170 2010.04.08. 16:34:49

ShyrKhan! Egyetértek azzal hogy az alapozás nagyon fontos, ezt mind tudjuk, csak az a furcsa hogy idáig erre senki nem hivatkozott! Ezért maximum csak feltételezhetjük de bizonyíték semmi nincs rá. Lehet ragozni a dolgot, hogy pédául minőségi anyagból lehet minőségi munkát kihozni. Ezen meg tovább lehetne vitatkozni hogy egyáltalán ki számít minőségi játékosnak! Pl. vannak akik korukból adódoan, vannak akik adottságaikból kifolyólag immunisak bármilyen minőségi alapozásra! Szerintem sok játékosnak tök mindegy hogy milyen jó az alapozás mert az rajta nem segít! Hozzállással és minőséggel van itt a legtöbb gond! Hogy rossz alapozás lett volna az túl nagy baki már ezen a szinten!

Ismeretlen_150170 2010.04.08. 16:35:59

Ja még annyi ha ezzel a csapattal elvégeznénk egy kifogástalan alapozást, akkor gondoljátok hogy szárnyalna a csapat???

Ismeretlen_102246 2010.04.09. 11:59:07

Amit leírtam az nem biztos, csak nekem tűnik annak... azaz helyesbítek: nagyon valószínűnek. A tiszta morális válság azért lenne nagy gond, mert abból sokkal nehezebb kijönni, mint a tiszta fizikaiból. A tiszta morális válságot egyébként azért nem tartom valószínűnek, mert abból nem lenne ennyi sérülés edzéseken. A kettő mindenképpen összekapcsolandó, amire az "Ép testben ép lélek" mondás is céloz. Ferrarát nem hibáztatom minden szempontból, de mivel valahol elkezdődött ez a lejtő és látszólag nála, ezért mégis hajlamos vagyok valószínűsíteni, hogy sok köze van a dologhoz. Ez egyébként lényegtelen dolog. Ujjal lehetne mutogatni sok emberre. A lényeg az, hogy bár nem látjuk konkrétan az okokat, de az eddig látottak alapján morális és fizikális válság is van. A kettő pedig nem független egymástól és hogy melyik kezdődött korábban? I dunno. Bár ezt nem is nekem kellene tudnom. BTW Zacc már célzott rossz kondira nem is egyszer. Azt nyilván nem mondhatja, hogy rossz volt az alapozás, mert akkor még nem volt itt és szerintem nem is akar látatlanul senkire sem mutogatni, felelősöket keresni, ami értékelendő tulajdonság.

Ismeretlen_53881 2010.04.09. 12:31:33

"A tiszta morális válságot egyébként azért nem tartom valószínűnek, mert abból nem lenne ennyi sérülés edzéseken. A kettő mindenképpen összekapcsolandó, amire az "Ép testben ép lélek" mondás is céloz." Értem a logikát, csakhogy sérülés tavaly meg tavalyelőtt is volt dögivel.

Ismeretlen_102246 2010.04.09. 12:44:08

Szerintem tavaly és tavalyelőtt is volt mentális mélypont is... Ranierit például lehet éppen ezért küldték el. Emlékszem mennyire hitehagyottan játszott a csapat múlt tavasszal a keze alatt... Persze mindenre lehetne találni érvet és ellenérvet. A lényeg, hogy mind a ketten találgatunk csak.

Ferrara 2010.04.09. 16:33:59

Rohadjanak meg a szemetek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása