Drenthe és Bale érkezhet a bal oldalra

A hátvédsor bal szélén kaphatnak szerepet a Bianconeri legújabb kiszemeltjei.

Pletykák szerint a Real Madrid csapatánál kevés lehetőséget kapó Royston Drenthe nyáron a Juventushoz írhat alá. A korábban a Feyenoord csapatában szereplő játékos partvonalra szorult a spanyol rekordbajnoknál, emiatt minden valószínűség szerint távozik majd.

A védelem és a középpálya bal szélén is bevethető holland azonban hamar csapatot találhat, hiszen a Juve mellett a Milan és a Fiorentina érdeklődéséről is hallani.

Drenthe játékjogától mintegy 7 millió euró ellenében válna meg a Real Madrid, ám kérdéses, hogy a nyári változások, illetve a valószínűleg csak az Európa Ligában szereplő Juventus mennyire lehet vonzó a fiatal játékos számára.

A védelem bal szélére nem Drenthe az egyetlen kiszemelt, ugyanis Olaszországból származó jelentések szerint a Juventus erősen figyeli a Tottenham együttesében szereplő Gareth Bale teljesítményét.

A 20 éves walesi játékost nyáron szeretné szerződtetni a torinói klub, és a Itasportpress.it szerint mindez 15 millió euróba kerülne a Bianconerinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr854652206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2010.04.05. 10:40:59

Láthatjuk, hogy ha a keret zömét középszerű játékosok alkotják, akkor maximum Európa Liga helyre lehet esélyünk egy adott szezonban. Drenthe óriási tehetségnek indult, majd elment a Real-hoz, ahol egy középszerű, semmitmondó játékos lett, nagy kérdés, hogy ha kapna lehetőséget mondjuk egy Juventusban, akkor tudna-e a szintnek megfelelően játszani. Bale egyértelműen túlértékelt játékos, aki sokáig még a padra sem fért a Tottenham-ben, mostanában játszik, más kérdés, hogy amennyire én láttam, inkább bal oldali középpályásként, mint sem balbekként. Walesi játékosból mindössze kettő játszott a Serie A-ban (Charles, Rush), mondjuk érdekesség hogy éppen a Juventusban. Ha Bale ára valóban 15 millió, akkor felejtsük el, ennyiből vagy kicsit többől kijön Kolarov is, aki teljesen más színvonal, s a szerbet illetően a "zsákbamacska" kategória is kizárható.

tataboy 2010.04.05. 10:44:12

Kolarov kell nem kérdés,ő egy óriási erősítés lenne!!!

Alessandro 2010.04.05. 10:46:25

Valószínűleg az európa ligában vagy még ott sem. Nem vitatom ezeknek a játékosoknak a képességeit, de Drenthe mégiscsak kispados legtöbbször, bár ha belejön az olasz fociba, akkor könnyedén felülmúlhatja Grosso vagy De Ceglie teljesítményét. Bale 20 évesen már többszörös válogatott, mégis kicsit soknak tűnik az a 15 millió, de kétségtelen hogy a védelem megerősítésére nagyon sok pénzt kell fordítani a nyáron.

Victor90 2010.04.05. 10:52:09

Kolarov-ot!!Min 4-5 védőre szükségünk van!

Ruida 2010.04.05. 10:57:56

Bal szélre: Criscito Középre: Mexes Jobb szélre: M.Motta,Cáceres(végleg) és én elégedett is leszek... Drenthe legalább "olcsó" de Criscito-nak sokkal-sokkal jobban örülnék...és könnyebben elérhető is.

DIZZYREED 2010.04.05. 11:10:54

azért a drenthe/bale kettős jobb mint a grosso/dc:D amúgy meg ruida-val egyetértek.

Seba 2010.04.05. 11:16:39

Mexes???? ne vicceljünk már. az a Juvegyűlölő szerencsétlen nem kell ide semmi pénzért

Victor90 2010.04.05. 11:33:22

Jó lesz Chiello,mellé Juhász Roland is!Criscito E.Ligába még lehet eljátszogatna,de 1 Bl-ben,ahová a csapatnak a Nou Campba,Old Trafford-ra kellene mennie játszani,oda nagyon kevés!Mert ez a csapat ha megszerzi a 4dik helyet,az lenne a világ 8-dik csodája!

bali 2010.04.05. 11:42:42

Bale elég jo és még fiatal is jó lenne ha leigazolnánk

Ismeretlen_128290 2010.04.05. 11:43:06

Criscitot felejtsük már el, de tényleg. Én is Kolarov mellett kardoskodnék, de sztem Drenthe is beválna. Ha jól tudom, ő egy bizonyos Edgar Davids unokaöccse, szóval, ha az ő mentalitása, meg mondjuk a tehetségének a fele szorult a kölyökbe, már megérte. 7 milla nem pénz érte.

juve94 2010.04.05. 12:10:37

Joe Cole nak most jűr le a szerződése ő mennyire lenne jó?

Victor90 2010.04.05. 12:17:12

Hát sajnos ismerve az Olasz védőket,vagy akik a Serie A-ba fociznak,egy-két meccs alatt tönkre tennék a szezonját!Pedig ilyesmi stílusú játékosokra lenne szükségünk,mint pl.Mata vagy Bastos!Pörgős,ritmusos focisták kellenek a csapatba,mert a mostani,nyugdíjas,lassú,körülményes játékunkat rossz nézni!

Ruida 2010.04.05. 12:21:59

Miért kellene elfelejteni Criscito-t? Max mert nem akarja a juve:D Egyébként mi a Bl-re nem lenne elég:D? Vb-re jó?...de a juvénak nem?

Norbi 2010.04.05. 12:34:46

Én a Juve mellett a Spurst is szeretem, szóval tom, hogy Bale nagyon jó játékos.Védőként és kp. is nagyon jó, de mivel a bal oldalon ott van Assou Ekotto aki az edző nagy kedvence így Bale kp-st játszik(meg a sérülések is közbe játszanak).De azt tom, h december óta minden meccsen ott van a kezdőben a walesi fiú, és osztogatja a gólpasszokat, keményen.Rendre ő az egyik legjobb, nagyon gyors, technikás, szóval én rá szavazok.

joo.robi 2010.04.05. 12:44:53

Bale.lel járnánk a legjobban nem vitás!!!!!

Ismeretlen_137099 2010.04.05. 12:52:59

mmartin91 nálad Candreva is egy semmit mondó nulla játékos volt, és ahhoz képest h egy káoszba, egy idegen csapatban kell játszani, Marchisioval egyetembe egyetlen normális középpályásunknak tekinthető. Gyerekek lassan rá kéne ébredni h nem feltétlenül az a jó játékos akinek a laikusok közt jól cseng a neve.Itt van Melo-Diego-Tiago-Amauri példája.Criscito egy jó Genovának a legjobbjai között van, és a szakmai igazán elismeri. Ettől függetlenül nekem az is jó ha Kolarov-Drenthe vagy a Welsi jön, mert mind nagyon jó játékosok. Bale mára a Totthonem alap embere lett, és szintén az egyik húzó embere, Drenthe meg gyakorlatilag soha nem kapta meg a rendszeres lehetőséget h bizonyíthasson. Kell legalább egy baloldali védő, és ha jön egy a Criscito-Kolarov-Drenthe-Bale 4esből nekem teljesen jó lesz.

Ismeretlen_147985 2010.04.05. 13:32:53

Hungarikum2: senkit nem érdekel, hogy neked mi lenne a jó, a lényeg az, hogy a Juventus ki/mi lenne a legjobb. A Criscito-Kolarov-Drenthe-Bale négyesből kurvára nem mindegy, hogy ki jön, ugyanis tényleges erősítést csak is egy ember jelentene, mégpedig Kolarov. Drenthe régóta nem játszik, lehet, hogy már egy egyeneset sem tud a labdába rúgni, Bale zsákbamacska, ráadásul a csapatában középpályást játszik. Criscitoról meg felesleges is beszélni, ő biztosan nem jön, mivel a Juventusnak nem kell, ezt már többször is megmondták ill. egy 20 kilós, szerencsétlen kisgyerekre nem is lenne szükség. Kolarov-on kívül nem igazán van a Juventus számára elhozható és egyben erősítést is jelentő balbekk a piacon. Persze, ha a klub megint beleszarik az egészbe és hoznak egy középszerű játékost 20 forintért, akkor megint ugyanott vagyunk, mint eddig, csak nem Grosso vagy De Ceglie adja hozzá a nevét, hanem Drenthe vagy 'xyz'.

Ismeretlen_99954 2010.04.05. 13:46:05

mmartin91 majd tessek megnezni Criscito-t a VB-n, akkor majd beszelgetunk ;) mellesleg 20 eves baszki, mit varsz? nem az Arsenalban jatszik, az, hogy 20 evesen egy Tottenham szintu csapat huzoembere, sokkal tobb, mint amit Kolarov jelenleg fel tud mutatni, attol meg nem vitatom Kolarov teljesitmenyet, vele is nagyon jol jarnank, de Bale a vilag legjobbjai ellen jatszik, Kolarov meg a haldoklo Serie A-ban, szoval Bale fele billen a merleg, mellesleg minden jatekos zsakbamacska, Sevcsenko is nagy asz volt, a Chelseaben meg keves Bale meg egyike a legtehetsegesebb balbekkeknek, 15 millio siman jo lenne, mas kerdes, hogy kevesen remekeltek az FA utan a Serie A-ban, de jo pelda Beckham tavalyi szezonja

é.sanya 2010.04.05. 14:08:03

Lassus: Láttam mit irtál ki cél mondtatként, nagyon tetszik;) A többiről azt tudom mondani: Kolarov az egyetlen jó játékos az említettekből. Cristico jó a Genoa-ban ahol nem olyanok az elvárások mint a Juvéban,Mexést valaki említette na hát ez a mexés gyerek nem ér egy fabatkát sem. Drenthe holland ezért nem szeretném itt látni. Walesi Bale esetleg szóba jöhet de 15 millió sok érte! Kolarovot egy 12,13 misiért elkell hozni,Cácerest leigazolni,azis 12 misi, Sissokot,Grygerát,De Cegliet,Camoranesit,Tiagot,Cannavarot,Zebinát,Giovincot ellehetne passzolni;) Belőlük meg venni egy ill. két jó játékost egy csatárt és egy középpályást.

juventino03 2010.04.05. 14:28:14

Én ezekkel a pletykákkal úgy vagyok, hogy elolvasom a cikket és annyi. Mégpedig azért, mert ez nem jelent semmit se. A nyáron ami biztos, hogy új edzőnk lesz és ő fogja megmondani, hogy ki jöjjön és ki nem. De, ha ez a vezetőség marad akkor tudjátok mikor szerződtetünk egy Kolarov játékost? Úgy kb. 3-4 év múlva az biztos. Diego is azt nyilatkozta anno, hogy a Juve már évek óta már érdeklődik iránta. Hát basszus, ha kell egy játékos akkor meg kell villantani a pénzt nem évekig tárgyalni :) Nekem ez a véleményem, de ha marad ez a vezetőség akkor nagyot csalódnék az Elkan családban.

csaakakriston 2010.04.05. 14:39:06

jövőre így kell felállni: -------villa----------rossi------- -------------diego---------------- mata--------------------------arda -------------melo----------------- kolarov-chiellini-barzagli-rafinha --------------buffon-------------- sajnos ennyit kell igazolni...

Dartagnanx 2010.04.05. 15:13:09

Európa Liga? Az nem zavarhatja szerintem az érkezőket, hogy ott kell játszaniuk, ugyanis oda sem kvalifikáljuk magunkat.

juventino03 2010.04.05. 15:45:27

Ha nem fogunk játszani kupát akkor megnézhetjük az érkezőket. Csak olyanok fognak eljönni akik a pénzre hajtanak. Nézd a Man.City-t ők is sokkal több játékost tudtak volna magukhoz csábitani, ha játszottak volna valamilyen európai kupát.

Ismeretlen_137099 2010.04.05. 15:55:39

mmartin91 úgy látom még mindig hülye vagy ehhez a sportághoz. Nekem diplomám van hozzá, úgyh megpróbálom újra hátha megérted. Nem attól lesz valaki jó védő ha 80kiló, és 190centi. Ott van R.Carlos-Marcelo-D.Alves-Montero-Puyol- vagy az aranylabdás Cannavro akik még kisebbek is Criscitonál és még is világklasszis voltak vagy még azok. Egy védőnél ami fontos a helyezkedés, a fordulékonyság, az ütemérzék, a térkoordináció, a gyorsulási mutatók, és a súlypontemelkedés. Az a faszomat se érdekli h hány kiló ha képes szerelni bárkit. Nyugtass meg h ez így érthető számodra mert ennél jobban nem tudom elmagyarázni. Azt is elírtam már múltkor h ha nekem nem hiszel legalább nézz bele a Gazetta D. Sport értékeléseibe, ott a világ legszínvonalasabb elemzői írkálnak, akiknek több közük van a focihoz mint nekem vagy neked bármikor is lesz.

Ismeretlen_137099 2010.04.05. 16:01:04

Drenthte: Annak idején Cambiasso-Sneijder se játszott a Realba és mára a legnagyobbak közé tartoznak a posztjukon. Tudjuk h megy ez arra felé. A holland egy jó védő, és még nagyon fiatal, csak az kell neki ami annak idején az említett két játékosnak is. Bizalom és lehetőség. Bale 20 évesen a a világ legnehezebb bajnokságának, egyik élcsapatában húzó ember 20 évesen, de neked ez kevés az elismeréshez........ Komolyan mondom fárasztó ezt a Kolarov lovesztorit olvasni itt állandóan.Tetováltasd a seggedre a nevét és kérd meg a kezét. Jó játékos de semmit nem mutatott eddig, vannak nagyon jó meccsei, de legalább annyi szar. Ugyan annyi lehetőség van rá h beválik mint Drenthe-Bale vagy Criscito.

Ismeretlen_147985 2010.04.05. 16:27:37

Hungarikum2: Szerinted hol érdekel engem, hogy neked miből van diplomád. Ne játszd már azt, hogy te mindent tudsz, te elmagyarázol mindent, mert te vagy az ász, ha te azt mondod, hogy ez a játékos jó, akkor senki nem szállhat ellened ringbe, mert amit te mondasz az szentírás. Most komolyan, ki vagy te? Te vagy Ferguson vagy Mourinho, megtanultál magyarul és most Juve blogra írkálsz, vagy mi? Hihetetlen... Egy védőnek szüksége van magasságra és súlyra, különben elnyomják a picsába. Remek ellenpéldák vannak, akiket te fel is soroltál, de ez a szerencsétlen, noname hülyegyerek nem tartozik közéjük. 23 éves, de az U15-be kéne játszania Giovinco pajtással együtt, mert egy Juventus szintű csapatba kizárt, hogy az ilyenek komoly tétmérkőzésen pályára léphessenek. Senki nem mondta, hogy Drenthe szar, de ül a Real padján, szökőévente egyszer lép pályára, ki tudja milyen formában van? Ráadásul ő is inkább középpályás, mint védő, mivel fegyelmezetlen és gólokat kaptak róla. Az meg aztán iszonyat erős kijelentés, hogy Bale húzóember. Jó, ha 2 hónapja kezdő a Tottenham-ben, előtte nagyon hosszú ideig ült a padon, ráadásul mostanában köze nincs a balhátvéd poszthoz. Minek igazoljunk középpályást balbekk posztra? Kolarov pedig mutatott már annyit, sőt, túl is szárnyalta a Drenthe, Bale, meg a kisgyerek Criscito-féléket. Ők sem mutattak semmit, annyit biztosan nem, mint Kolarov. A szerb egy erős, harcos, kiváló balbekk, akinek már régen nem a kiesés ellen küzdő Lazióban kellene játszania. Sajnos alkatánál és habitusánál fogva sokkal jobban illene az Interbe, mint a Juventusba, de én reménykedek, hátha meg tudjuk szerezni. Az a helyzet, hogy hozzánk az ilyen semmirekellőknek kellene jönnie (Criscito), mostanában ugyanis az a koncepció, hogy középszerű játékosokkal töltsük fel a keretet, mert azok olcsók.

Ruida 2010.04.05. 16:33:27

mmartin91 Látom te senkinek se hiszel. De szoval azt állitod, hogy te jobban értesz a focihoz Lippi-nél? Ugyanis nála befér a válogatottba, a vb-re.(Criscito) Egyébként valaki irta h. ő a Genoa-ba elég, ahol kisebb célok vannak. Az lehet,hogy kisebbek a célok, de, hogy nálunk sokkal kevesebbet nem fgonak elérni, az is biztos:)

Ismeretlen_53881 2010.04.05. 16:44:38

Hé, gyerekek, kulturáltan, ok?! Normálisan írjuk le a saját véleményünket, fogadjuk el másét, és ne személyeskedjünk.

Ismeretlen_137099 2010.04.05. 16:59:11

Látom nem fogod fel.De itt be is fejezem. Ostoba vagy mint egy kavics. Én a tudásom mellett próbálok tájékozódni, a külföldi szakírók véleményét megismerni, az igen neves szaklapok osztályzatait elemezgetni, és a statisztikákat böngészgetni, és ha tehetem neten megnézem ezeknek a játékosoknak a mérkőzéseit h egy komplex képet alkossak a játékukról és tudásukról. Te meg jössz és beböfögöd a tudatlanságaidat. Attól mert valaki nem magas és súlyos, nem fogják elnyomni.Erre már 15-20éve rájött a futball szakmai, és odáig jutottak az edzés módszerek, h egy Barca vagy Bayern vagy az Ajax akadémián direktbe keresik a kisebb, mozgékonyabb játékosokat szélső védő posztra, mert adottságaik alapján könnyebben használhatók ezen a mobilis és sokrétű poszton. De gondolom te is tisztában vagy a Bayern-Ajax és a Barca utánpótlás akadémiájának módszereivel, és az adott módszerek rostálási elveivel. Gondolom te jobban értesz ehhez mint mondjuk ezen három akadémia szakértői, vagy Gasperini,Lippi, vagy esetleg az a Murinho aki a galambtestű Santonból a világ legnagyobb reménységét faragja szép lassan a szélső védő poszton. Tudod onnan kezdődik az intelligencia ha elismerjük és respektáljuk a másiknak a tudását, és képesek vagyunk meglátni benne a sajátunkon túlnövő tartalmat. Ezek nem az én okosságaim és vesszőparipáim amiket mondok, hanem szakemberek-szakírók és világszínvonalú akadémiák módszereinek összessége.

Ismeretlen_137099 2010.04.05. 17:01:44

Azt hiszem összességében az a véleményem h Drenthe-Criscito-Bale-Kolarov 4es mindegyike igazán nagy jövő előtt állhat, és mind a 4ük erősítést jelenthet számunkra. Az h végül melyikükkel járnánk jobban azt majd csak az idő dönti el. Én csak a nevetséges és megalapozatlan kritikáiddal nem értek egyet és nem azzal h Kolarovban van e fantázia vagy nincs. Béke veled

buub 2010.04.05. 17:12:58

Én közülük Balenak örülnék a legjobban. Tottenhamet mindig is figyelgetem, szimpatikus csapat a számomra és jó játékosaik vannak. Szóval én nagyon örülnék neki, én már egy 2 éve kinéztem, hogy egyszer még jó lehet a Juvéba, remélem így is lesz. De hozhatnánk onnan nyugodtan Lennont is:).

csaakakriston 2010.04.05. 17:56:51

drenthe: egy bohóc, bale: max a rómában lehet egy középszerű vki. Semmi több. Egyik sem erősítés. Criscito? Már leszerepelt egyszer. Szegény Lippit meg inkább hagyjuk, aki a Cannavarot is viszi magával a VB-re...Ott a helye, ahova tart, a vén Milánban...

buub 2010.04.05. 18:07:29

csaakakriston, arról a Rómáról beszél, amelyik lehet, hogy bajnok lesz? De szar neki, ha csak oda fér be...És imádom, hogy előre meg van monda, hogy ki, hogyan fog szerepelni. Cannavaro meg igenis jó, csak nem kéne tőle elvárni sokat, ha csereemberként számítottak volna rá idén, minden 3. meccsen lett volna kezdő egy rossz szavunk se lehetne rá. lehet látni, hogy amikor ki van pihenve akkor megfelelően teljesít.

csaakakriston 2010.04.05. 18:12:02

buub: Te miről beszélsz? Cannavaro kb. 4 éve volt jó. Azóta nulla. Nála jobban már csak az Intert gyűlölöm. De nyáron távozik, szerencsére. Bizony, a róma középszerű csapat. Eddig is az volt, és ezután is az lesz. A szégyen az, h így is előttünk vannak...

steven-h 2010.04.05. 18:15:45

csaakakriston te milyen leszereplésről beszélsz? Egyszer lefordult róla Totti már adták kölcsön, többi meccsen hibája nem volt a srácnak...Ha nem Chiellini szerepelt volna bal szélen hanem mondjuk már akkor középen akkor Criscito bal szélre mehetett volna és kb még mindig itt lenne...Erről ennyit...

buub 2010.04.05. 18:18:29

csaakakriston én arról beszélek, hogy nézzél Juve meccset, reálisan.

csaakakriston 2010.04.05. 18:22:10

hát, ha juve meccset néznék mostanában reálisan, akkor vonat elé állhatnék :)

Ismeretlen_117673 2010.04.05. 18:24:33

Baleról nem tudok véleményt mondani ,mivel nem nézek PL-t ,viszont Drentheről igen. Szerintem ő balhátvédnek túlságosan felelőtlen, önfejű, és általában dekoncentrált. Védekezésben szerintem hasonló szintet képvisel ,mint De Ceglie. Drenthet leginkább 4-4-2-ben szélsőként ,vagy egy 4-2-3-1-ben a támadó hármas egyik tagjaként tudnám elképzelni. Ha bal bekk ,akkor Criscito sokkal inkább megfelelne erre a célra.

Ismeretlen_108746 2010.04.05. 21:29:46

Hát nem tudom, szerintem sem Bale, sem Drenthe nem jelentene igazi erősítést. Valami komolyabbat kellene villantani, mert különben a következő szezonban is égünk majd.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása