Juventus - Atalanta: 2-1

A Juventus hazai pályán fektette két vállra az Atalanta gárdáját.

del_atalantaA mérkőzést baljós előjelek előzték meg. A Juventus játékosait szállító buszt a szurkolók egy csoportja tojásokkal, üvegekkel dobálta meg, sőt, Zebinát állítólag meg is ütötték. A stadionban is észre lehetett venni az ultrák elkeseredettségének jeleit, hiszen a lelátók a megszokottnál is üresebbek voltak.

A mérkőzés torinói rohamokkal kezdődött, ám hamar magára talált az Atalanta is. A vezetést a Juventus szerezte meg, méghozzá egy nagyszerű De Piero szabadrúgás révén. Sajnos az Öreg Hölgy ezután visszavett egy kicsit, így az Atalanta még a szünet előtt egyenlített.

A második játékrész elején inkább még az ellenfél akarata dominált, de lassanként a Bianconeri átvette az irányítást. Ennek eredményeképpen Felipe Melo megszerezte a meccs hajrájában a vezetést, s mint később kiderült, ez volt a győztes gól is.

A Juve így 48 ponttal fellépett a tabella ötödik fokára (a Napoli és a Sampdoria is 48 pontos), ám még mindig három pont a lemaradás a negyedik helyezett Palermo együtteséhez képest.

 

JUVENTUS - ATALANTA: 2-1

Összegzés:

Gólok: Del Piero 30', Amoruso 45', Felipe Melo 82'

Sárga lap:  De Ascentis 29', Peluso 60', Giovinco 90'

 

Juventus: Manninger - Zebina, Legrottaglie, Cannavaro, Grosso - Candreva (Felipe Melo 57'), Sissoko, Marchisio - Diego (Giovinco 35') - Del Piero, Trezeguet (Amauri 70')

Fel nem használt cserék: Pinsoglio, Grygera, Marrone, Paolucci

Edző: Zaccheroni

 

Atalanta: Consigli - Garics, Bianco, Manfredini, Peluso (Volpi 83') - Ferreira Pinto (Ceravolo 86'), Paodin, De Ascentis, Valdes - Tiribocchi, Amoruso

Fel nem használt cserék: Coppola, Capelli, Radovanovic, Caserta, Gabbiadini

Edző: Mutti

 

BíróGervasoni

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr684652171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 17:39:10

Érdekes meccs volt. Félidőben egy fillért sem tettem volna Juve sikerre, a 65. perc környékétől viszont tudtam, hogy ezt megnyerjük. Amúgy a meccs embere minden kétséget kizárólag Buffon. Sérült játékosként kintről irányítja a csapatot, elképesztő.

Tony 2010.03.28. 17:43:14

Ez a csapat továbbra is harmatgyenge,ilyen teljesítménnyel nem lesz meg a 4.hely. Buffon tényleg nagyszerű volt!

juve94 2010.03.28. 18:15:42

Buffon(Y) láccik a szíve és őt akarju eladni:S:S giovinco jó volt ésd nagyon akart nálam ő sokkal többet jáccana... félidőben felírtam 2 cserét ,ahogy meglépte ezeket zacc megnyrtük a meccset:D;)

Ismeretlen_149085 2010.03.28. 18:33:23

Giovinco-nak valóban nagy érdemei voltak a hajrá megnyomásában, talán az ultrák reakciói azért hatottak valamennyire, Zebina is jobban akart, Melo is egy fokkal jobb volt, egy szó mint száz, a meccs végén olyasmit láttam, amit már rég hiányoltam, küzdést, az ellenfél kapuhoz szegezését. Mellesleg innentől kezdve tökmindegy, hogy hogyan nyerünk, csak nyerjünk és tudjuk le valahogy ezt a szezont.

alessandroitaly10 2010.03.28. 18:49:29

Nagyon szép volt Del Piero gólja:) Örülök a végeredménynek, de ahhoz, hogy elérjük a negyedik helyet, ezek a mostani szereplések nagyon gyengék!!!!

DP88 2010.03.28. 19:26:26

Nekem nagyon úgy tűnt, hogy ahogy Melo beállt, abban a pillanatban vettük át a játék irányítását.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 19:42:44

Úgy is mondhatjuk, hogy amikor Buffon lement a lelátóról a pálya szélére bekiabálni, akkor változott meg a helyzet.

bill 2010.03.28. 20:22:44

Szerintem Giovinco is bizonyította hogy helye van ebben a csapatban!

dr28 2010.03.28. 20:45:20

Ezt vártam már egy igazi Ale szabadrúgás gólt :D Most meg volt ne is akármilyen. És igaza volt a palinak a stúdioban hogy egy zseni volt és az is most is meg marad is. Buffon meg király volt ma :D

Ismeretlen_22017 2010.03.28. 21:24:12

Giovincónak valóban lehetőséget kell adni, mert nagyon motivált, de ami még fontosabb, gyors, és kreatív játékos, és sajnos idén pont ez hiányzik. Igazából valami olyan felállás kellene, ahol Diego, Giovinco és Del Piero is a pályán van, mert akkor biztosan tudnánk helyzeteket kialakítani, de szerintem a keret erre nem alkalmas.

juve94 2010.03.28. 22:20:33

így van del piero diego és giovinco is pályán kell legyen kezdőként és úgy érzem ,hogy emellett a hármas mellett ott lenne melo is akkorlehet,hogy ő is jobb teljesítményt tudna nyújtani.

steven-h 2010.03.28. 23:18:16

Igazság szerint megint csak bemákoltuk a meccset, Grosso borzalmas volt megint, Caceres is hiányzik...Igazság szerint ha én lennék Zacc az utolsó mérkőzésekre pár fiatalt is bedobnék a mélyvízbe. Diego sérülése nem tudom mennyire komoly, reméljük hogy nem annyira mindenesetre sztem pár meccset ki kell hagynia épp ezért én Grosso helyére betenném Bambát, 5 középpályás, Melo/Sissoko, Marchisio visszavontabban, bal szélen Gio, középen Candreva, Jobb oldalra pedig Rossi vagy Iago játszana nálam jövőre meg Ekdalt is itt kellene tartani, és beépíteni a fiataljainkat. Csak ennyit mondok Barcelona: Valdes, Pique (50%) Puyol, Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, Pedro, Bojan, Dos Santos és szerintem mindenki tudja mire gondolok...

Ismeretlen_149053 2010.03.28. 23:48:13

Szerintem is fiatalokat kell elövenni. Buffont meg nem szabad eladni semmi pénzért!

Risard 2010.03.29. 08:38:56

S most hol vannak akik trezt ajnározzák!Azok rég beláthatnák hogy már lejárt az idelye és egy küzdőbb szellemű csatárra kell lecserélni aki pl le tudja venni a labdát ha elé kerül!Nem olyan lassú és körülményes hogy a védő megkerüli s még akkor is le tudja szerelni!

Ismeretlen_152362 2010.03.29. 09:19:46

a teljesítmény valóban nem volt valami jó, de a küzdés látszott a srácokon, bár ez szentem kicsit görcsös is volt. diegot sajnálom, de neki is kijár 1 kis pihenő és giovinco is bizonyíthat. mert azért az látszott rajta, hogy nincs túl sok meccs a lábában. trezeguet helyett én megpróbálnám a mélyvízbe dobni immobile-t, mert mikor láttam játszani akkor elég jól helyezkedett, hamar helyzetbe került és gyors is. az ifit kinőtte, de hiba lenne kölcsönadni, mert annál szentem jobb, hogy vmi b ligás szarhoz elmenjen vagy kiscsapathoz, ahol szintén nem játszana. szegény candrevat sajnáltam, mert ő általában hozza a jó teljesítményt mostmár szinte minden meccsen. ha már nyáron igazolások lesznek én azt mondom, hogy őt és cacerest meg kell szerezni, mert van esélyük arra, hogy jó játékosokká váljanak.

babo410 2010.03.29. 12:19:37

Risard itt vok! Én Trezt még mindig jónak tartom! De tegnap nem ment neki. Pont, mikor felélénkültünk, akkor már nem volt ott. És az, hogy 10 gólt lőtt, az elmond mindent. Senki nem lőtt a csapatban ennyit idén. Mondjuk már nem ő lenne az első számú. Én nem adnám el, csak nem vele számolnék elsősorban. Szerintem is be kéne a csapatba építeni a fiataljainkat. És mindenki azzal jön, hogy mi nem a Barca vagyunk. NEM! De olyan sikeresek lehetünk! Én szeretném, ha egyszer, és nem 10-15 év múlva, hanem max 1-2 éven belül olyan szépen futballoznánk, mint akár a '70-es években, vagy a '90-es években. Mondjuk a szép foci ott lett elszúrva, mikor idehozták Capellot. Utána volt a B. azt most hagyjuk, de utána Ranieri jött, aki kapott egy rakás fost, és ő is hozta magával a deffenzív focit. Jött idén Ferrara, aki megint nem dönthetett az igazolásokról, meg tapasztalatlan is volt. Vele nem sikerült a szép foci. Őt mondjuk akkor hoztam volna, ha olyan játékosaink vannak, mint a Barcanak (utólag én is okos vagyok, mert én is örültem neki, mert jó elképzelései voltak, csak tapasztalatlan és beszari volt). Most meg Zacc. Sajna az volt a bajunk Ferrara alatt, hogy túl baráti légkört akart ahelyett, hogy kivívta volna a játékosok tiszteletét, és alázatát. Sajna Diego és Melo volt, az a kettős, akik a legnagyobb mértékben tojtak a fejére. Ekkor nem egy baráti csevej kellett volna, hanem egy alapos fejmosás, meg padozás. Én tuti lehordtam volna őket, hogy játszani kéne, nem rinyálni. Majd ha letesztek vmit az asztalra, lehet pofázni! addig kuss!!!! Ez kellett volna. Most lehet az első helyért harcolnánk. Meg esetleg a sérüléshullámot megfogni. És januárban vehettünk volna pár épkézláb védőt, hogy ne ússzanak el a meccsek hatalmas védelmi hibákon!

Tony 2010.03.29. 14:19:18

Trezeguet a Juve egyetlen valamire való középcsatára jelenleg.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása