Bettega szerint még elérhető a negyedik hely - Frissítve

A Juventus klubigazgatója, Roberto Bettega szerint a Bianconeri még odaérhet a negyedik helyre a bajnokság végén, a vasárnapi Sampdoria elleni 1-0-s kudarc ellenére is.

"Reménykedünk. Minden mérkőzésnek megvan a maga története, nincs két egyforma meccs. A tabella nagyon szoros, sokan odaérhetnek a negyedik helyre, így mi is." - magyarázta Bettega a tuttojuve.com-nak.

"Ezen a létrán még feljebb kapaszkodhatunk és mindkét kezünkkel erősen tartva meg is próbáljuk. Egy és csak egyetlen célunk maradt: a negyedik helyen végezni. Ennek a célnak a fontosságát azonban mindenkinek át kell éreznie."

"A jövő? Most a negyedik hely megszerzése a cél. Nem szabad ignorálnunk a jelenlegi helyzetet, de persze felelőtlenség lenne, ha közben a jövőre sem gondolnánk."

"Mi lehet a Juve baja? Az én feladatom nem az, hogy megmondjam, mi a probléma. Én azért vagyok itt, hogy változtassak a helyzeten."

A vereséggel a Zebrák a 6. helyre csúsztak vissza, két ponttal vannak a Palermo és a Sampdoria mögött, hárommal előzik meg a hetedik Genoát.

UPDATE: Bettega nyilatkozata további részében nyilvánvaló utalást tett arra, hogy a Juventus és Alberto Zaccheroni kapcsolata az idény végén lezárulhat.

"Jelenleg nem mondhatok neveket, de a fejemben már kialakult az új Juventus. Persze a csapat érdekében beszélek majd Zaccheronival az idény hátralévő kilenc mérkőzésén is. De Albertónak meg kell értenie, hogy nekem a klub jövőjére is gondolnom kell."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr324652126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlexDeLarge 2010.03.22. 08:30:15

"Ezen a létrán még feljebb kapaszkodhatunk és mindkét kezünkkel erősen tartva meg is próbáljuk." hát innen már csak felfelé kapaszkodhatunk azt hiszem...hát persze az elmúlt meccseken látszott mennyire próbálkozunk pont ezért kaptunk ki...nagyon remélem hogy itt gyorsan eszközölnek hatalmas változásokat mert ez így nagyon nem működik...Rossz nézni a csapatot:((nem gondoltam volna hogy valaha ilyet kell írnom) Forza Juve!

Alessandro 2010.03.22. 09:25:04

A Bayern elleni K.O. indította el a csapatot a lejtőn, a Fulham elleni meccs is hasonló lehet, nem vagyok benne biztos hogy a játékosok most még bíznak-e jelenlegi edzőnkben. Drága Bettega sajnos inkább úgy tűnik sokszor hogy mintha két kezünket feltartva megadni akarnánk magunkat az ellenfél előtt, lehet félnivalónk, a Fior már nincs a bl-ben látok rá esélyt hogy ők is utolérnek minket. Szó van személyi változásokról a vezetőségben is, vajon miért kell ezzel megvárni a szezon végét?

Ismeretlen_128290 2010.03.22. 09:33:56

Nem lehet erre mit mondani, mindenkinek csak fröcsögnek a szájából az üres frázisok blablabla. A faszom teli van már ezekkel a nyilatkozatokkal. A játékunk egy rakás fos, hányinger hétről hétre és még ez a szerencsétlen bettega is csak ilyen baromságokkal tud jönni. Buffon mondta még a szezon elején, hogy nekünk idén 38 döntőnk lesz és úgy kell küzdenünk mindegyiken, mint az oroszlánok. Hát tessék baszki, én speciel már nem is emlékszem, mikor láttam a csapatot utoljára KÜZDENI. Okádék az egész, ugyanaz a trágya egész évben mindenkitől, a játékosoktól, edzőktől kezdve a vezetőségen át a szertárosokig.

adamp 2010.03.22. 09:43:42

"Mi lehet a Juve baja? Az én feladatom nem az, hogy megmondjam, mi a probléma. Én azért vagyok itt, hogy változtassak a helyzeten." Ha nem a te feladatod, hogy megmondjad mi a baj akkor, hogy akarod megoldani??? Úgy látom, itt már mindenki alkalmatlan a vezetésre! Reménykedtem Bettegába, de csalódnom kellett! JUVE SZÍV

Ismeretlen_108746 2010.03.22. 10:52:10

"Mi lehet a Juve baja? Az én feladatom nem az, hogy megmondjam, mi a probléma. Én azért vagyok itt, hogy változtassak a helyzeten." Azért ez elég érdekes. Nem foglalkozik a probléma gyökerével, de az a dolga, hogy változtasson a helyzeten... csak én érzem az ellentmondást? Ez olyan, mintha az orvos azt mondaná, hogy nem az ő dolga a diagnózis felállítása, de azért nekikezd a műtétnek. Akkor miként és mit is akar változtatni Bettega?

Ismeretlen_118238 2010.03.22. 11:28:46

Apuleius: szerintem ez csak egy kitérő válasz lehetett, mert az mégsem mondhatja, hogy balfasz körülöttem mindenki. Ha valaki tud itt segíteni, akkor az pont Bettega, mert megvan a kellő tapasztalata és kapcsolata, kérdés, hogy mennyire hagyják érvényesülni.

Ismeretlen_53881 2010.03.22. 11:46:36

Nem tudom, én eddig tőle sem kaptam semmi olyasmit, ami miatt bíznom kellene benne.

adamp 2010.03.22. 11:52:14

Apuleius! Én is pont erre gondoltam, mint lehetett látni! Másoknak is felmerül, hogy senki se ért itt semmihez!

Csabah 2010.03.22. 13:18:09

meglehet, csak már szerintem sem érdemlitek meg!

G.G.B 2010.03.22. 14:16:17

A szerény véleményem szerint az edzőváltással semivel sem lettünk erősebbek, jobbak. Az előző évek dobogós helyei, így visszagondolva, nagy eredmények voltak! Ez a csapat jelenleg a Seria A-ban talán most került az igazi helyére. Ezzel a kerettel többet csak nagy szerencsével érhetünk el.

Tony 2010.03.22. 15:08:03

"a fejemben már kialakult az új Juventus" Te jó ég! Itt vajon mire gondol? Irány a másodosztály? Vajon ebben az "új" Juventusban a blanc,secco kettősnek is jut szerep?

Ismeretlen_122894 2010.03.22. 17:17:53

tony: a csapat jean claude blanc-nal fogja megerősíteni a védelmet, mert ingyen le lehet igazolni, és a világbajnok lauran blanc-nak a névrokona, tehát csak jó lehet. én pedig évi 300.000 euróért elvállalom az edzői feladakoat, hiszen a Football managerben is nyertem már bajnoki címet, bl-t, sőt vb-t is. ha meg nem jön be, marketinggel kompenzálunk, mert a lényeg, hogy haladunk előre a megkezdett úton, és a hiba a tanulási folyamat része, és meg kell értenie minden igazi juvésnak (aki onnan ismerszik meg, hogy most, ezekben a nehéz napokban tetováltat magára juve címert), hogy nem mindenkin születik klubvezetőnek, ezt meg kell tanulni...

Ismeretlen_114665 2010.03.22. 17:30:47

Szerintem meg nem..... Mondtam kőkemény 5 fordulóból nem hoztuk a fontos meccseket semmi keresnivalónk a bl-ben... (tudom, hogy anyagilag sokat jelent) de nekem nem ér annyit, hogy úgy lássam kiesni a Juvét mint a bayern ellen idén akkor inkább böjtöljünk.... Forza Bianconeri!

G.G.B 2010.03.22. 20:12:49

" akkor inkább böjtöljünk " Elég sok mostanában a böjtölés a Juventusnál, sajnos!

Dani 2010.03.22. 23:31:33

Inkább örüljünk, hogy Bettega itt van, érdekes, Secco valahogy nem tevékenykedik aktívan mióta itt van ő, és ez azért már jelent(het) valamit.

Dani 2010.03.22. 23:33:35

Ja, és mellesleg mióta itt van, jött egy Candreva, akit viszonylag olcsón meg is szerezhetünk, ami nem hiszem hogy egy rossz üzlet lenne. Eddig nem fogott nagyon mellé (persze alkalma sem nagyon volt), szóval ne utáljuk feleslegesen. Elhiszem, hogy sokan nagyon el vannak keseredve, de azért ne dobjunk el mindenkit mahunktól bánatunkban.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása