Zaccheroni: "Nagyobb előnyt kellett volna szereznünk"

Alberto Zaccheroni nem teljesen elégedett a tegnap esti eredménnyel.

Tegnap este a Juventus hazai pályán 3-1-re legyőzte a Fulham gárdáját, ám a Bianconeri mestere szerint nagyobb is lehetett volna a különbség.

A kiharcolt előny persze így is elégnek tűnhet a visszavágó előtt, bár nyilván kényelmesebb lett volna, ha a párharc már az első találkozón eldőlt volna.

"Ebbe a mérkőzésbe sok energiát fektettünk, és közben már gondoltunk a visszavágóra is. A Fulham ebben a szezonban inkább hazai pályán arat sikereket, szóval tudtuk, hogy fontos a megnyugtató előny kiharcolása."

"Figyelembe véve a csapat játékát, csalódott vagyok, hogy nem nyertünk nagyobb különbséggel. Jövő héten Londonban egy kiszámíthatatlan csapat lesz az ellenfelünk."

"A legfontosabb dolog számomra, hogy látom a csapategységet. Együtt támadnak és védekeznek. Most végre ezt látom. Van még idő a részleteket átbeszélni, de a játékosok keményen dolgoznak, és jó úton járunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr454652069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pa[SS]eD 2010.03.12. 16:23:21

Korrekt...! 4-1, 5-1 lehetett volna simán és jövőhéten nemkéne izgulni! De örülök ennek is!;) Forza Juventus ! ! ! ! ! !

devil-z 2010.03.12. 16:46:55

Számomra kissé megmosolyogtató ez az elégedetlenség, hisz nem is oly régen egy kiesőjelölt csapat ellen sem tudtunk győzni, ezen felül kizárólag negatív híreket kaptunk mint átigazolás, mint edzőkérdés, mint sérültek terén. Most meg megvertük a Fulham-et, és sokan bánkódnak 'hú, nyerhettünk volna 4-5 góllal is' - úgy tűnik sokan még álomvilágban élnek, ne legyünk már ennyire telhetetlenek. Ez a Juve még nem a régi Juve, hogy tényleg a világ legjobbjaival vegyük fel a versenyt. Sőt, sokan áradoztak Zac-ról és 1-2 játékosról (másik cikknél) akiket eddig utáltak, de egy jó meccs után hirtelen fordult a világ és Zebina is mekkora sztár lett pl. Az ilyen emberek is megmosolyogtatóak. :-) Szóval lehet örülni, biztató volt a meccs, de ne gondoljuk hogy ezután már egy Barcával is felvehetjük a versenyt. Továbbra is új igazolások, és új edző kell (Zac hosszútávon nem lesz jobb mint elődjei) Amúgy a 'cspat'-nál kimaradt egy betű.

Diego89 2010.03.12. 17:18:14

teljesen 1et értek. Zebina 1 szar marad akkor is. az tény h most rúgott 1 szép gólt. Viszont a fejlődés 1értelmü. Zac mester meg majd eldől mit tud év végéig ezzel a kerettel . A régi Juvét akarom látni és az valószinű h nem vele lesz majd BL gyöztes vagy bajnok. volt 1jó meccsünk most az tény. de 1 jó szezon kell a sikerhez.

Ismeretlen_53881 2010.03.12. 17:30:27

Az elégedetlenség oka egyszerű: mindenki tudja, hogy ez a Juve nem az a Juve, és ha már volt lehetőség a továbbjutás eldöntésére, akkor ki kellett volna használni. Így viszont nem lesz sétagalopp a visszavágó.

AlexDeLarge 2010.03.12. 17:36:15

Devil-z szerintem meg ez a jövőbe látásod megmosolyogtató:"Zac hosszútávon nem lesz jobb mint elődjei" :) én bízom benne hogy sikeres lehet vele a csapat miért ne? szerintem nem törvényszerű hogy vele nem lehet bajnok a csapat...A hulladék játékosok(zebina,legro...) éltetéséhez annyit hogy jól játszottak de még mindig nem a Juvéba valók. Korrekt nyilatkozat és örültem a meccsnek végre ujjongtam és nem dühöngtem mert most jól játszottunk.Szerintem jó úton járunk a cél felé(persze még hosszú az út).Forza Juventus

cs4szi 2010.03.12. 17:44:22

Sztem akár megnyerik az EL-t (bár erre kevés esélyt látok), akár nem, akkor is nagytakarítás kell. A védősort kéne megerősíteni, fiatalítani, mert ezekkel nem fogunk bajnokságot nyerni soha. Ez a Cannavaro meg olyan lassú, lehagyják mint a szart. A legjobb ha visszavonulna. Zebina meg nem tom mit keres még itt, de ezzel sztem nem vagyok egyedül. Grosso meg minek, inkább egy fiatalt vettek volna helyette. A középpályát is át kéne alakítani egy kicsit. Camoranesi jó játékos, csak többször sérült, mint játszik. Zaccheroni meg ért a munkájához, de ő egy középcsapathoz való.

Ismeretlen_108746 2010.03.12. 18:02:39

Úgy van, ahogy passerby írja. A meccs képe alapján (értsd első félidő) a Juventus 5-6 gólt rúghatott volna a Fulham-nek, s mivel nem tette, még nyílt lehet a visszavágó. Akár megmosolyogtató, akár nem, így van.

Ismeretlen_149085 2010.03.12. 18:26:31

Én úgy vagyok vele, hogy előzetesen elfogadtam volna ezt az eredményt. Persze, a játék képe alapján nagyobb is lehetett volna a különbség, de ez még mindig egy jó eredmény. Ha innen képesek kiesni, akkor nem is odavalók, és esélyük se lehetne egy Benfica vagy Valencia ellen. Egy gólra szerintem jók vagyunk, onnan meg már szinte esélytelen a Fulham.

devil-z 2010.03.12. 18:41:26

AlexDeLarge: én nem tartom őt olyan jó edzőnek, hogy komoly sikereket érjünk el vele. A játékunk javul, de a régi formánkhoz képest csak jobb lehet. :D De ha mégis tévednék és Zac lesz az a személy, aki visszaszerzi a Juve méltó hírnevét, hát úgy legyen. Örülök hogy nem játszott az az életképtelen grygera, sem Amauri. Rögtön feljavult a játékunk, jó lenne ha ezt a Mester is észrevenné, hogy bizony olyan játékosokat játszat akiket nem kellene.

Zsotya 2010.03.12. 19:11:49

Én is egyet kell h értsek Zac-el... Tény, h nem is olyan régen sorra jöttek a vereségek, de ezután a meccs után - látva a játékot - némiképp nekem is hiányérzetem van. Előzetesen azt mondtam, h ha keresni akarunk vmit a Fulham ellen, akkor a legrosszabb eredmény itthon a 2-1 -es siker, ellenkező esetben esélyünk sincs... Ahhoz képest jobb az eredmény, de a mutatott játékkal több gólt kellett volna rúgnunk. Manninger-rel teljesen elégedett voltam, a kapott gólról nem tehetett, viszont Legro nagyon felemás képet mutatott. Fejelt 1 gólt - bravó, bepattant róla egy - van ilyen, de amikor kézzel elsodorta a labdát, azért szerintem sima pirosat is kaphatott volna. Még jó, h a bíró is élvezte a meccset, sok esetben vigyorogva magyarázott. A visszavágón valahogy be kell gyűrni az első gólt, ezzel ki van egyenlítve az idegenbeli + hármat kell rúgni az ellennek. Ha ez meglesz, Chiellinivel és ilyen csapatjátékkal nem hiszem h kapunk annyit... Kíváncsian várom a revansot... Forza Juve !!!

Tony 2010.03.12. 19:51:27

Erről beszéltem.

szijem 2010.03.12. 19:59:51

vegre egy szep futballt jatszo juvet lattam, reg volt erre pelda. Remelem tovabb fejlodnek a fiuk zacc iranyitasa alatt es minden rendbe jon!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása