Korábbi interjú Claudio Gentilével

Korábban már írtam Claudio Gentiléről itt, de akkoriban oly sok hír kapott szárnyra Hiddinkkel kapcsolatban, hogy nem meglepő módon az egykori Juventus védő neve egyre kevesebbszer merült fel Ferrara lehetséges utódjai között.

A mai napon azonban újra arról lehet olvasni, hogy Ő lehet Ciro Ferrara lehetséges utódja. Ennek apropóján most lefordítottam a január elsején vele készített Tuttosport interjút, melynek eredeti címe körülbelül így hangzana magyarul: Bettega tudja, hogyan kell megoldani a krízist. A címből és a korábbi időpontból következően érdemes az akkori kontextusnak megfelelően értelmezni a következő dialógust, ugyanakkor remélem kis betekintést is kapunk arról, hogy Gentile miként is látta a Juventus akkori helyzetét.

Claudio Gentile

Claudio Gentile, Mit gondol Roberto Bettega Juventushoz való visszatéréséről?
"Technikai szempontból nézve nagy igazolás."

Mit ért technikai szemponton?
"Roberto jól ismeri a futballt és nagy tapasztalata van e téren. Rengeteg tanácsot adhat a [játékos]piaccal kapcsolatban és Ciro Ferrara mentora lehet. Olyan rossz idők során, amelyeken most is keresztül megy a Juventus, már korábban játékosként keresztül mentünk (megj.: Bettega és Gentile a 70-es évek végén és a 80-as évek elején csapattársak voltak a Juventusban). Bettega tudja, hogy megy ez."

Korábban már írtam Claudio Gentiléről itt, de akkoriban oly sok hír kapott szárnyra Hiddinkkel kapcsolatban, hogy nem meglepő módon az egykori Juventus védő neve egyre kevesebbszer merült fel Ferrara lehetséges utódjai között.

A mai napon azonban újra arról lehet olvasni, hogy Ő lehet Ciro Ferrara lehetséges utódja. Ennek apropóján most lefordítottam a január elsején vele készített Tuttosport interjút, melynek eredeti címe körülbelül így hangzana magyarul: Bettega tudja, hogyan kell megoldani a krízist. A címből és a korábbi időpontból következően érdemes az akkori kontextusnak megfelelően értelmezni a következő dialógust, ugyanakkor remélem kis betekintést is kapunk arról, hogy Gentile miként is látta a Juventus akkori helyzetét.

Claudio Gentile

Claudio Gentile, Mit gondol Roberto Bettega Juventushoz való visszatéréséről?
"Technikai szempontból nézve nagy igazolás."

Mit ért technikai szemponton?
"Roberto jól ismeri a futballt és nagy tapasztalata van e téren. Rengeteg tanácsot adhat a [játékos]piaccal kapcsolatban és Ciro Ferrara mentora lehet. Olyan rossz idők során, amelyeken most is keresztül megy a Juventus, már korábban játékosként keresztül mentünk (megj.: Bettega és Gentile a 70-es évek végén és a 80-as évek elején csapattársak voltak a Juventusban). Bettega tudja, hogy megy ez."

És miként jönnek ki belőle?
"A vezetőség összetartása fontos. A probléma az öltözőben oldható meg: alapvető, hogy a mérkőzéseken a játékosok legyenek az elsők, akik csöndben maradnak."

Néhányan úgy gondolják, hogy Bettega visszahívása enyhít a szurkolók csalódottságán.
"Bettega minden értelemben véve nagy igazolás. A vele kapcsolatos szóbeszéd értéktelen, hiszen ha nincsenek eredmények [akármilyen érkezőről is legyen szó] a figyelem középpontjába kerülünk. "

Pro és kontra Bettega mellett, a Juventusnál közösen eltöltött 10 évük alapján.
"Versengő, karizmatikus és a győzelmek terén telhetetlen. A hátránya? Gyakorta nagyon követelődző."

Külső szemlélőként mi a Juventus krízisének oka?
"Ha a csapat nem nyer mindig, az edzőt vádolják először, de valójában nem mindig a szakemberek hibájáról van szó. Nem tudom megmondani, hogy ez az egész vajon Ferrara hibája-e, vagy sem. Természetesen az eredményeket nézve nem lehetünk elégedettek."

Az edzőváltás elegendő a Juventus problémáinak megoldására?

"Kívülről nézve anélkül, hogy ismerném az öltözői hangulatot, lehetetlen megítélni. Olaszországban manapság trendi könnyen ítélkezni. Újabban ez a megoldás működik."

Guus Hiddink lehetséges kinevezése egyre többet merül fel.
"Tapasztalt, sokat nyert edző. Az eredményei önmagukért beszélnek. "

Ha felkérné Bettega a munkára?
"Boldog lennék. A Juventusnak nem lehet nemet mondani."

3 évi pihenés után - az U21 élén 2006-ban fejezte be a munkát - nem lenne ijesztő egy gödörben lévő Juventusnál?
"Ez csak két-három évet jelent. Ez idő alatt folyamatosan informált és felkészült maradtam. Olyannyira hiányzik a munka, hogy ha kispadra ülnék, mindent beleadnék, csakúgy, mint mikor játszottam."
"Nevek és felállások, megtartom őket magamnak. Valójában néhány dolgot megváltoztatnék, más útra helyezném a csapatot. A Juve kevesebb, mint amennyi lehetne."


Felipe Melo?
"Semmiképp sem adnám el. Olyan játékos, akit talpra kellene állítani, és a saját karaktere szerint játszatni. Melo valójában nem újonc, már bizonyította a brazil válogatottban, hogy nagyszerű középpályás. Megismétlem: a Seleçãóban bizonyított, és nem Luxemburg válogatottjában."

Az erősítések igényelnének egy határozott Bettegát?
"A jelenelegi játékosok jók. Csak a védelemben kellene változtatni. Mindig is úgy gondoltam, hogy a ház építését az alapok megerősítésénél kell kezdeni."

D'Agostino vagy Ledesma lenne jobb?
"Mind a kettő jó játékos."

Gigi Maifredi azt mondta, hogy ezzel a Juventusszal első lenne. Ön is így látja?
"Jobban szeretek realista maradni: ebben a Juvéban nagy lehetőségek vannak."

A Scudettoért folyó küzdelem véget ért?
"Az Internek nagy előnye van, de a bajnokság hosszú, így szorosabbra várom a végét. Néha találkozhatunk váratlan és hirtelen fordulatokkal."

A Juventusnak ügyelnie kell az AC Milanra és a Romára?
"A jelenlegi valódi rangsort nem tükrözi a tabella. Bettega tudja, hogy a higgadtság megtalálása segíthet a csapaton."

Olaszországon egyre jobban a fiatal és a külföldi, tapasztalt edzők kerülnek előtérbe. Mi történik?
"Sok választási lehetőségünk, van és mindet tiszteletben kell tartani. Van néhány felkérésem külföldről, de visszautasítottam őket."

Az edzők aranylabdája... kinek adná?
"Cesare Prandellinek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr364651873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2010.01.27. 18:05:39

Szerintem egy vicc lenne, ha ő jönne, de ettől a vezetőségtől kitelik.

Ismeretlen_122258 2010.01.27. 18:27:19

És miért gondolod, hogy vicc lenne? Nem kötekszem, komolyan kérdezem!!!

Ismeretlen_145917 2010.01.27. 18:41:14

szerintem nem lenne rossz megoldás

Ismeretlen_53881 2010.01.27. 18:42:48

Néhányszor már leírtam, hogy szerintem a mostani helyzetben egy tapasztalt, sokat megélt, öreg róka kellene. Gentile nem ilyen, egyik jelző sem illik rá. Komolyan tragikomédia lenne, ha egy tapasztalansága miatt becsődölt Ferrara helyett hoznának egy ugyanilyen tapasztalatlan volt játékost. De hogy érthetőbb legyen. Előny: - volt Juve játékos (ha ez előny) - olasz (ha ez előny) - olcsó - esetleg rávehető arra, hogy egy nagy név érkeztével vegye a sátorfáját Hátrány: - soha nem irányított felnőtt csapatot (56 éves!) - soha nem irányított klubcsapatot - 3 éve nem dolgozik sehol (biztos azért, mert olyan jó) - a fentiekből látszik, hogy rendkívűl tapasztalatlan Mindenki maga mérlegelhet.

Marshall 2010.01.27. 18:59:08

passerbyvel kell, hogy egyetértsek.Ide tényleg egy erős kezű edző kell aki tudja a dolgát nem egy olyan aki még nem volt felnőtt csapatnál...

Tony 2010.01.27. 18:59:13

passerby-vel teljes mértékben egyet értek.

Ismeretlen_128290 2010.01.27. 19:06:28

nem kötekedésképpen, de akkor mondjátok már ki annak az erős kezű, tapasztalt, gyakorlott öreg rókának a nevét, akit fél év tűzoltás után el lehet küldeni a faszba, mert jön helyette egy nagyágyú? de komolyan, kíváncsi vagyok, szerintetek ki ez az ember.

Ismeretlen_22017 2010.01.27. 19:08:35

Igen, ez a baj... senki nem fog idejönni, csak ilyen, Gentile szintű szakemberek. Úgy néz ki, ezt a szezont beáldozta a vezetőség.

g3ronymo 2010.01.27. 19:09:45

MÉRT NINCS MÁR FENN VÉGRE EGY HÍR HOGY AZ A NYOMORULT VEZETŐSEG TALÁLT VOLNA EGY ÉPPKÉZLÁB EDZŐT????? történelmi mélyponton a csapat!!az elmúlt 5-6 juve meccset direkt meg se néztem, csak idegeskedtem volna!!! MI JUVENTINOK nem ezt érdemeljük, hány éve kitartunk a csapat mellett és semmi. minden nap olvasni a baromságokat meg a kamu szar pletykákat!! Bajnokság Bl elúszott, sajnos csütörtökön az Olasz Kupa is, már csak egy fonnyadt Europa Liga maradt, de ha így folytatják, az se lesz!! Egy totál sima, nagymultú KÖZÉPCSAPATTÁ süllyedtünk!! Edzőt, orvosi stábot és secco-t meg blanc-ot kell cserélni!!!! A KERETTEL NEM LENNE BAJ amugy sztem:) Ennek most ki kellett jönnie, talán rossz rovatba rosszkor, de neharagudjatok:)

Tony 2010.01.27. 19:12:33

Tudom már unalmas,de ha én lennék ott vezető,akkor nem btos h fél évre keresnék és én (most mindegy a pénz) kötnék Hiddinkel 1 fél+1v2 éves szerződést és ha bejön hosszabb távra maradna és nem küldenék el senkit.

Ismeretlen_22017 2010.01.27. 19:17:29

g3ronymo: a történelmi mélyponttól messze van a Juve. Van még lentebb.

jst 2010.01.27. 19:34:30

Lassus> "Úgy néz ki, ezt a szezont beáldozta a vezetőség." Ha legalább az látszana rajtuk, hogy beáldozták, hogy eldöntötték, hogy van valami akarat és terv, elképzelés. De nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy csak sodródnak az árral.

Ismeretlen_102246 2010.01.27. 19:38:54

Asszem pontosan a Tuttosporton volt egy szavazás még decemberben talán, amiben 5-6 névre szavazhattak az olvasók. A kérdés az edzőváltás volt. Második lett Gentile Hiddink mögött. Nem véletlen. Lehet nem vezetett még felnőtt klubcsapatot, de 4 évig vezetett egy nagyon sikeres U21-es gárdát és azt sem érdemes elfelejteni, hogy fixen csak fél évre érkezne és abban az esetben hosszabbítanának vele, ha jól végezné a dolgát. Idény közben úgy látszik sem Hiddink, sem Benítez nem mozdítható és lemerem fogadni, hogy nyáron is elég meredek lesz elcsábítani őket jelenlegi helyükről. Hiddinknek extra motivációt adhat, hogy az oroszokkal legutóbb lebőgött és szerintem ezt feledtetni szeretné, míg Benítez már sanszosabb, de ki tudja, hogy Blanc szeretne-e egy spanyol edzőt a Juve élére.

Ismeretlen_102246 2010.01.27. 19:41:14

Szóval kíváncsi vagyok milyen név lenne számotokra meggyőző, mert pl. Zaccheroni elég gyengusz... talán Sacchi, vagy Van Basten lehet még a kalapban, de utóbbi se az a marha tapasztalt... Trap meg szintén mozdíthatatlan, azaz a tény az, hogy Gentile igen jó alternatíva a posztra jelenleg... Ferraránál nem mellékesen bárki jobb lenne ideiglenesen.

billy Spleen 2010.01.27. 19:49:24

Gentile is elég gyengusz.

Ismeretlen_99954 2010.01.27. 19:56:19

ez az interju alapjan kb jol latja kivulallokent is, mik a juve hibai, mig ferrara nem belulrol, ferrara a juve elott nem volt edzo (szoktak pep-el peldalozni, o is a barca b-nel kezdte...), mig gentilenek vannak edzoi tapasztalata, jol tud dolgozni fiatalokkal (gio a kezdoben, gondoljatok bele! :)), es ha jonne, vszinu, h kerne a vezetoseget, h igazoljanak par vedot, en mindenkeppen alkalmasnak tartanam, ha tobbre nem, erre a fel evre, aztan meg nagyobbat tuti nem bukhatunk, mint eddig ferraraval

Mr. Ocean 2010.01.27. 20:14:37

Az a baj, hogy ebben a helyzetből már nehezen lehet jól kijönni. Valakinek ez valakinek az nem jó edző, mégis mindenki Ferrara távozását akarja úgy, hogy nincs EDZŐ akit idelehetne MOST hozni. Így visszagondolva a vezetőségnek szezon kezdete előtt kellett volna igazolni edzőt ehhez már késő. Amikor láttuk a csapat 0 teljesítményét a pályán és a közelgő Botrányt ami kialakulhat a vezetőség akkor se nyúlt bele.(nálam a bayern kudarc vágta ki a biztosítékot) És ezekután ment a nagy semmi és hagyták idáig elfajulni a dolgokat. Edző legyen a talpán aki egyáltalán elvállalná ezt a káoszt és jelen esetbe akár egy semmitmondó Gentlie is jobb megoldás lehet a lényeg hogy Edzőféle jöjjön aztán a vezetőségben és minden sz*rban újjáépítés. Azt a "munkát" amit felakartak építeni egy laza mozdulattal tönkretették ebben a szezonban..Forza Juve!

Alessandro 2010.01.27. 20:32:00

Szimpatikus, korrekt nyilatkozat Gentilétől, sok dologban igaza van, mindenki tudja hogy Melo milyen jó játékos, csak egyszerűen Ferrarával neki sem megy. Gentile szintén védő volt mint Ferrara, valószínüleg ő sem éppen a támadójátékot favorizálná, persze ezt előre nem lehet tudni, fiatalokkal foglalkozott, talán ő bátrabban hozzá merne nyúlni az utánpótláshoz, de Ferraráról is ezt hittük, aztán még sem. Ezek a kényszermegoldások edző terén csak arra lehetnek jók hogy az első négybe bekerüljön a csapat valahogy, egy kupagyőzelemhez tapasztalt sokat megélt szakemberre lesz szükség. Ha beáldozzák ezt a félévet is akkor a nyáron a vb miatt is túl sok idő nem lesz az új edzőnek hogy igazán megismerje a csapatot és rövidtávon már sikeres legyen, most kell lépni, kár hogy Blanc erre nem gondol.

Ismeretlen_146604 2010.01.27. 21:00:54

Gentile szerintem azért lenne most jó, hogy meglássa a szurkolótábor,hogy mi is itt a hiba.A játékosok vagy csak Ferrara.Mert szerintem mindkettő.Ferrara nem tud új taktikát kitalálni és nem tudja motiválni a játékosokat.Akárhány meccsüket megnézem csak azt látom sajnos hogy a játékosok arcán az elkeseredettség ül ki.Már ők is éhesek a győzelemre és nem csak véletlen győzelmekre.Már ők is látnának szerintem a kispadjukon egy másik edzőt aki új taktikával és ötletekkel jönne.Már a kupa sem esélyes szerintem mert a játékosk ahogy én látom már megakarják buktatni Ferrara-t.De az előzőkhöz szólva már nem áldozhatják be a félévet mert jön a vb és aminek mi örülünk, hogy rentgeteg juve játékos van általában a keretben (de) így nem tudom kit fognak kivinni innen.Egy bukdácsoló csapatból ahol szinte mindenki a játéktudása alatt játszik nem nagyon szoktak vini játékosokat.Max Buffont viszi Lippi.A vezetőség meg most bebizonyította, hogy a focihoz nem ért és csak kivárnák hátha valami csoda történik és nemkell semmit csinálniuk. Sorry hogy hosszú lett :P

ronny34 2010.01.27. 21:24:32

Az a gond, hogy ezúttal végülis jogosan töketlenkednek a vezetők, mert annyit hezitáltak eddig, hogy mostmár nem nagyon lehet jó döntést hozni, nagy nevet nem lehet idehozni, Gentile pedig meglehetősen hasonló választás lenne, mint Ferrara. Alapvetően szimpatikus a kötődés miatt, de passerby "elemzése" sztem megmutatja, hogy nem valószínű, hogy sokkal jobban járnánk vele. Mondjuk, ha a tavalyi Bayern-re gondolok, ők találtak akkor egy megfelelő Heynckes-t utolós 5 meccsre, aztán nem tarották meg. Ide is valami hasonló kellene, egy Serie A-s tapasztalattal rendelkező, rutinos edző. Sacchi például ilyen lenne, de Trap is meggyőzhető sztem.

Ismeretlen_99954 2010.01.27. 21:41:04

aki azt mondja, h Gentile olyan lenne, mint Ferrara, az nem figyelt, Ferrara nem edzoskodott, kb itt kezdte el az egeszet, Gentile meg 4 evig vezetett sikerrel egy utanpotlas valogatottat, az olaszt, azert lassuk mar a kulonbseget... ok, klubot mas, de nekunk most olyan kell, aki olcson jon (vagyis a vezetosegnek kell, mert nincs penz, es Hiddink nem jon, lassan ra dobbenhetne mindenki), vezetett mar csapatot, es sikereket is ert el, raadasul nem olyan nagy nev, akit gaz lenne kirugni egy jobb jelolt miatt, raadasul vannak a juveban olyanok, akik dolgoztak a keze alatt, ez mar egy jo kiindulopont lenne, es jol kezeli a fiatalokat, raadasul jonne is szivesen (mert most kozepesen jo edzok felnenek elvalalni egy romos csapatot, ezt jobb, ha belatjuk), a lehetosegeinkeh merten Gentile lenne a legjobb megoldas

Ismeretlen_128290 2010.01.27. 22:02:04

csak a tisztánlátás kedvéért: Trapipapa kerekperec megmondta, hogy nem jön(teszem hozzá jogosan, ő mindent megnyert a Juvéval, amit edző megnyerhet), arrigo sacchi 2001-ben(!) ült utoljára kispadon, zaccheroni meg, amellett, hogy nyert egy bajnokságot a milannal, következő évben bohócot csinált belőlük, a Juve akkoriban 6-0ra mosta le a san siroban a pl. zvonimir bobannal felálló rossonerokat. szóval továbbra is várnám tőletek azoknak a komolyan vehető szakvezetőknek a nevét, akik tapasztalt örge rókák és leülnek fél évre szeretett klubunk kispadjára.

Type-R 2010.01.27. 23:25:09

Lassus: ezt a szezont IS beáldozták...

Tony 2010.01.27. 23:29:11

De miért kell annyira ragaszkodni ahhoz,h csak fél évre? Tényleg ennyire várják nyártól Lippi-t vagy mi? Vagy azt hiszik,h ő vagy Benitez nem fog hasonló összeget kérni mint Hiddink papa?

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 00:48:25

Bocsánat én írtam el... majdnem 6 év az a négy év, azaz Gentile 2000-től 2006-ig volt az U21 élén. Jóval tapasztaltabban ülne le ezért a padra, mint Ferrara. Érdemes elolvasni azt a posztot, amire a bejegyzésem első mondatában utaltam.

pedronegro 2010.01.28. 09:27:52

Gentile nekem szimpatikus de az hogy felnőtt csapatot még sosem írányított az több mint rizikós a jelenlegi helyzetben. Nyilatkozta hogy először az öltözőben kellene rendet tenni amivel nagyon egyet értek de pont ez amihez ő kevés lesz amiben Ferrara is tehetetlen nem a taktikákkal van itt a gond hanem a játékosok fejében kell rendet rakni meg úgy összességében mindenkit a helyére tenni! A legnagyobb baj hogy senki se tudja hogy ki volna a jó megoldás vagy hogy egyáltalán mi volna a megoldás! Visszajött Bettega és még se változott semmi pedig mindenki hogy elismeri kvalitásait és gondolom Ferraraval is nem egyszer elbeszégetett és adott neki tanácsokat vagy konkrét utasításokat mert azt seniki se gondolhatja hogy szó nélkül nézte a dolgokat!!! Tehát a másik irányban is el kellene indulni a játékos igazolás terén, ami részben el is indult de csak fiatal tehetségek vissza hozatala kevés lesz!!! És a napok csak mennek és mennek és semmi változás!

Ismeretlen_130011 2010.01.28. 10:27:04

Felix Magath,Harry Redknepp,David Moyes,Lourant Blanc!Szerintem ők megfeelőek lennének és nem is a kivitelezhetetlen kategóriába tartoznak.Bár Secco és Blanc talán idehozzák majd Zemant mint megmentőt.........

Ismeretlen_53881 2010.01.28. 11:23:21

Akkor egy másik tény a tisztánlátás végett: jelenleg hatodik helyen állunk, öt ponttal lemaradva a harmadik helyezett Roma mögött. Ez azért érdekes, mert jövőre nem biztos, hogy a negyedik olasz csapat is indulhat a BL-ben. Azt nem kell magyarázni, hogy ha lemaradunk a BL-ről, akkor ez a csapat teljesen széteshet. Namármost én nem szeretném, ha egy ilyen helyzetben olyasvalaki ülne le a kispadra, aki amúgy olasz bajnokin sosem csinált ilyet edzőként. Óriási zsákbamacska, és ha csak az az érv szól mellette, hogy Ferraránál jobb... nos, akkor itt nincs mit tenni. U-21-es "tapasztalat": ugye egy színházi és egy filmes direktor is rendez, mégis mást csinálnak. Van átjárás a kettő között, de mégsem ugyanaz. kicsitom: ha hozzámvágsz néhány száz millió forintot (ennyit keres Blanc és Secco), akkor olyan nevet adok neked, amilyet csak akarsz. Az nem az én kritikám, ha ezek a szerencsétlenek csak ilyen felhozatalra képesek. OK, kevesen vannak a piacon, de basszus, erre most nem kellene sajnálni a pénzt. ShyrKahn: érdeklődve várom a többi lehetséges jelöltről szóló ismertetőt, interjút is ;)

Ismeretlen_128290 2010.01.28. 11:44:10

passerby, félre ne érts, nekem is vannak kétségeim gentilével kapcsolatban, csak azokból a nevekből, amiket itt bedobtak a köztudatba, talán még ő a legelfogadhatóbb. én zaccheronit, meg sacchit nem tudom komlyan venni, mint lehetséges utód. jogosak az érveid gentile ellen, csak az még nem derült ki, hogy te kit látnál szívesen a padon. nekem lenne egy teljesen hipotetikus elképzelésem, ha bármelyik vezetőnek is lenne vér a faszában, akkor odacsörögne marseillebe, hogy szia Didier, ne haragudj ránk, sajnáljuk, ami akkor történt, mi lenne ha visszajönnél és a saját elképzeléseid szerint irányíthatnád a csapatot? persze ez is csak az álom kategória, bár szerintem nem lenne drágább kivásárolni, mint mondjuk a mindenki által istenített hiddinket idehozni.

Ismeretlen_53881 2010.01.28. 12:00:34

Leírtam, hogy nem kellene sajnálni a pénzt, meg hogy milyen embert szeretnék látni, ha összerakod a két dolgot, akkor nem túl sok név marad. Hiddink lenne az ideális, én őt szeretném - pedig nem vagyok rajongója -, de őt nem fizetik meg.

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 13:55:35

passerby: Az U21 hasonlatod nem kicsit ki van sarkítva. Gentile nem tökéletes, de ahogyan kicsitom írta a felmerült nevekből a legjobb. "Hiddink lenne az ideális, én őt szeretném - pedig nem vagyok rajongója -, de őt nem fizetik meg." - Mégis honnan vetted, hogy nem fizetik meg? Szerinted ezért nem jön? Nincs biztos infó róla csak pletykák ezerrel, mint ahogyan a lehetséges nevek is pletykák egyelőre. Lehet éppen a holland nem akar jönni egyéb okok miatt, vagy a vezetőségnek a hagyomány fontosabb, azaz a lényeg: felejtsük el a hollandust, mert nincs benne a vélt kalapban. Tfh a vezetőségnek fontos a Juve kötődés, vagy legalább a nemzetiség. Azt hiszem ez egyébként elég valószínű, hiszen a jelenlegi vélt listán nem látok külföldi edzőt. Tehát próbálj meg olyan nevet mondani, aki olasz és/vagy Juve kötődésű és elérhető... Várom a neveket ;)

Tony 2010.01.28. 14:04:34

Zaccheronit emlegetik most elég gyakran. Ő egy félkegyelmű,de legalább már volt edző nagycsapatnál.

ronny34 2010.01.28. 14:09:25

Egyébként Conte szerintetek nem lenne jó megoldás? Ha jól emlékszem most csapat nélkül van, és neki van már tapasztalata. Nem sok, de amúgy sincs sok rutinos, elérhető edző. Bár az erős személyisége miatt nem akarják valószínűleg, mint Deschamps-ot. Én is Hiddink-nek örülnék legjobban, de én sem hiszem, hogy meg tudják szerezni, ha akarják egyáltalán.

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 14:24:42

Conte -> Egy edző nem vállalhat munkát egy szezonban több csapatnál. Deschamps -> Mikor Deschamps itt hagyta a Juvét alaposan lehordta a vezetőket és mondta, hogy addig vissza sem jön, amíg meg nem változik a vezetőség összetétele, tehát nem az erős személyiségétől félnek, hanem egyszerűen nincsenek jóban vele.

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 14:27:47

Állítólag Trap is Gentilét ajánlotta. Mondjuk - ha ez igaz - az összefonodások nem kérdésesek. Bettega ismeri Gentilét... őket pedig Trap edzette annó, szóval ebben a trióban mindenki ismeri a másikat :)

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 14:33:24

Pontosabban mindenki ismeri egymást.

Ismeretlen_53881 2010.01.28. 14:47:13

Persze, Benítez is olasz, és játszott a Juventusban is, ugye? Azért keresnek ilyen jellegű embert, mert más nem vállalná el azt a megalázó szerepet, hogy 4 hónap után kiteszik. Gentile erre úgy tűnik éppen megfelelő, meg szerencsétlennek amúgy sincsen munkája, kapóra is jön neki. Te honnan veszed, hogy Hiddink valami más miatt nem jön? Azt hiszem neked sincsenek belső információid, így nem jelentheted ki biztosan. És mivel a legtöbb pletyka arról szólt, hogy kevesli a pénzt, így arra gondolhatunk, hogy valóban ez van a háttérben. Ugye egyszerűbb egy Gentile 250 ezerért... "Gentile nem tökéletes, de ahogyan kicsitom írta a felmerült nevekből a legjobb." Az ilyen szubjektív dolgokkal nem tudok mit kezdeni. Mitől lenne ő a legjobb? Azért a legjobb, mert már ketten is írtátok? Nem tudom. Nevek.. Mint már mondtam, ez nem az én dolgom, nem is fizetnek érte. Emellett én nem tudok róla, hogy csak és kizárólag olasz/Juve nevekben lehetne gondolkodni, ez inkább csak azért lehet, ami írtam. Az elérhetőség fogalma is eléggé érdekes, mert bizonyos körülmények okán akárki elérhető lenne. Szóval én Elkann helyében már rég kipengettem volna, akármennyit is kér Hiddink. De ha nem ő, akkor is ott van - és a most következő nevek egyikét sem szeretem - Ramos, Sacchi, Erikkson vagy akárki, akit én nem ismerek, hiszen nem ez a foglalkozásom. De majd biztos írsz róluk is bemutató cikket, így megismerhetjük őket is.

Ismeretlen_102246 2010.01.28. 15:40:59

Benítez igen nagyon valószínű, hogy nincs a kalapban jelenleg, hiszen Poolból most elhozni kicsit necces és drága lenne. Valószínű nyártól lesz a kalapban, HA addig az ideiglenes edző nem mutat valami nagyot és addig nem mond kategórikus nemet Benítez és/vagy képviselője. Én a következő fél évre gondoltam a listát illetően. Hiddink: Azt viszont biztosan kijelenthetem, hogy nem biztos, hogy a pénz miatt nem jön. És én erre céloztam, ha visszaolvasol. Nagy szavak: "akárki elérhető lenne". Nekem az tetszik, amit ez előtt írtál: "bizonyos körülmények okán"... ezek a bizonyos körülmények nem minden esetben működnek úgy, hogy egyszerűen bekapcsolom őket, aztán meg kikapcsolom őket ezt te is tudod, azaz nem mindenki elérhető jelenleg. "Emellett én nem tudok róla, hogy csak és kizárólag olasz/Juve nevekben lehetne gondolkodni" - én sem tudok róla, ezért kezdtem ezt taglalva úgy, hogy "Tfh".

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása