Ferrara: "Milánóban is hasonló mentalitással kell játszanunk"

Az Inter elleni Olasz Kupa előestéjén Ciro Ferrara megtartotta szokásos sajtótájékoztatóját, melyen válaszolt a csapatot és a személyét érintő kérdésekre is.

Mindig vállalom a következményeket

"Nem volt szükségem nagy bátorságra, hogy itt legyek ma, és hogy a kispadon legyek holnap. Tudatában vagyok ennek a szituációnak és az én szerepemnek is. Semmit sem szégyellek, de el kell fogadnom a kritikát és a vitákat. Minden pillanatban szembenézek a következményekkel."

Soha nem gondoltam a lemondásra

"Semmit nem kaptam a klubtól, miszerint ki lennék rúgva. Mindennap ugyanazzal a lelkesedéssel és professzionalizmussal jövök ki az edzőpályára, tisztelettel a klub irányába, amelynek sokat adtam, és amelytől sokat is kaptam, nem utolsósorban a lehetőséget az edzősködésre. Sohasem fordult meg a fejemben, hogy lemondjak, ez egyfajta tiszteletlenség lenne a klub felé. Minden döntésemet tiszta lelkiismerettel hoztam meg, és ezután is így fogom csinálni, mégha az eredmények nem is engem igazolnak."

Nem érzem magam magányosnak

"Amennyiben érezném, hogy a csapat, a klub vagy a légkör ellenséges velem szemben, elgondolkoznék a lemondáson, de most nem ez a helyzet. Még mindig a jelenlegi állapot megváltoztatása, és az ebből való fejlődés a célom."

Az Inter elleni Olasz Kupa előestéjén Ciro Ferrara megtartotta szokásos sajtótájékoztatóját, melyen válaszolt a csapatot és a személyét érintő kérdésekre is.

Mindig vállalom a következményeket

"Nem volt szükségem nagy bátorságra, hogy itt legyek ma, és hogy a kispadon legyek holnap. Tudatában vagyok ennek a szituációnak és az én szerepemnek is. Semmit sem szégyellek, de el kell fogadnom a kritikát és a vitákat. Minden pillanatban szembenézek a következményekkel."

Soha nem gondoltam a lemondásra

"Semmit nem kaptam a klubtól, miszerint ki lennék rúgva. Mindennap ugyanazzal a lelkesedéssel és professzionalizmussal jövök ki az edzőpályára, tisztelettel a klub irányába, amelynek sokat adtam, és amelytől sokat is kaptam, nem utolsósorban a lehetőséget az edzősködésre. Sohasem fordult meg a fejemben, hogy lemondjak, ez egyfajta tiszteletlenség lenne a klub felé. Minden döntésemet tiszta lelkiismerettel hoztam meg, és ezután is így fogom csinálni, mégha az eredmények nem is engem igazolnak."

Nem érzem magam magányosnak

"Amennyiben érezném, hogy a csapat, a klub vagy a légkör ellenséges velem szemben, elgondolkoznék a lemondáson, de most nem ez a helyzet. Még mindig a jelenlegi állapot megváltoztatása, és az ebből való fejlődés a célom."

Sokkal tartozom a Juventusnak

"Ne próbáljanak rávenni, hogy valami rosszat mondjak a Juvéról. Akkor sem mondanék semmit rosszat, ha a klub úgy döntene, hogy elbocsát engem. Ez nem foglalkoztat. 1994 óta a Juventusnál vagyok, először mint játékos, majd vezető, később edző lettem. 1994-ben számos választási lehetőségem volt, de meggyőztek, hogy a jó döntést hoztam meg. Most, hogy egy ilyen nehéz szituációban vagyunk, el kell ezt fogadnom, de akkor sem fogok a Juvéról semmi rosszat mondani."

Profikkal dolgozom együtt

"Tudom, hogy profik dolgoznak velem. A srácok tudják, hogy olyan edzőjük van, aki nem adja fel egykönnyen, elmegy a legvégsőkig, és biztos vagyok benne, hogy ők is ugyanezt fogják tenni."

Köszönet Mourinhónak

"Tudom, milyen véleményt fogalmazott meg Mourinho az én védelmemben. Örülök és köszönöm neki."

Nem érzem, hogy ki lennék rúgva

"Nem érzem úgy, hogy már ki lennék rúgva és nem is érzem úgy, hogy kihasználnának engem azért a munkáért, amit az elmúlt napokban végeztünk, ugyanis a klubtól kapom a fizetésemet. Ismerem az előttem álló embereket és tudom, milyen klub áll mögöttem."

A jelenlegi helyzet

"Az okok, amelyek a jelenlegi helyzethez vezettek? Nagyon sok oka lehet. Kereshetnék kifogásokat, de nem akarok. Ez a tapasztalat még nagy hasznomra lesz a jövőben. Ez a Juventusnál eltöltött 6 hónap többet ér, mint a máshol eltöltött 10 év."

Nemcsak a Juvénak vannak sérültjei

"Sok sérültünk volt tavaly és az idei évben is, de ahogy tudom, nem csak a Juvénak vannak sérültjei. Emelett, különbséget kell tennünk az izomsérülések és a meccseken elszenvedett sérülések között."

Inter-Juventus

"Ez azok közé a meccsek közé tartozik, ami előtt nem kell semmit sem mondanom a fiúknak. Számunkra az Olasz Kupa egy fontos célpont. Színes meccseket játszottunk a Napoli és az Inter ellen. Azért megyünk a San Siróba holnap, hogy megpróbáljuk a legjobbunkat nyújtani, és jelenlegi erősségeink kiaknázásával megnyerjük a meccset. Még mindig az Inter az a csapat, amelyet le kell győzni, és mi meg is próbáljuk!"

Felkészülés

"Ebben a pillanatban mindenre szükségünk van a mentális felkészüléstől a bátorságon és a jó játékon keresztül a taktikai fegyelemig. Az Inter mindig kockáztat és gólt kap, és nekünk ezt kell megpróbálnunk."

Fontos eredmény a csapatnak

"Az eredmény azért fontos, mert ha nyernénk, akkor továbbjutnánk az Olasz Kupában, nem az én helyzetem miatt. Összefogást kéne elvárnom a játékosoktól? Kezdjünk el gólokat szerezni, és meccseket nyerni. Minden más másodlagos."

Nem vesztettem el az önbecsülésemet

"Ezek nehéz napok számomra, kár tagadni. Megpróbáltam mindent kiértékelni, miközben megpróbáltam a lehető leghiggadtabb maradni. Végülis nem úgy gondolok ezekre a pillanatokra, mint negatív dolgok, amik elvennék az önbecsülésemet és a jókedvemet."

A szurkolók még mindig közel állnak hozzám

"Egy szurkoló szereti a csapatát, azonban a negatív történések mindenkire hatással vannak, viszont továbbra is érzem a közelségüket, ugyanúgy, mint 1998-ban, amikor nehezen épültem fel a sérülésemből."

Boniperti behívása

"Filippo családneve jelentős a szakmában. Most ismét velünk volt az edzéseken, de ez az első alkalom, hogy bekerül a keretbe. Egy kicsit biztos izgatott lesz."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr854651875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johna Paul Jones 2010.01.27. 23:06:50

"Ez a Juventusnál eltöltött 6 hónap többet ér, mint a máshol eltöltött 10 év." Ezzel elismerte, hogy "Game Over". Az, ami ez után elhangzik nagyon szép, de értelmét veszti.

Doki 2010.01.27. 23:13:00

Én simán el tudom képzelni hogy azért mond ilyeneket mert mást nem mondhat.S majd egy szép napon csak Ő lesz a bűnbak....Holott ezért e helyzetért többen felelősek.Nem mentem fel őt, de tény hogy csak azért van még a padon mert nincs utód :(

Claudius77 2010.01.27. 23:25:20

Remélem meg vannak már számlálva a napjaid.Akkarom mondani az óráid.

süci 2010.01.27. 23:27:13

Sokkal tartozom a Juventusnak Igen! mindenki azt hitte, hogy Ratyieri-mester után már nem lehet rosszabb, de én bebizonyítottam: lehet. Munkám gyümölcseként megdöntöttem tucatnyi negatív-rekordot is, hogy megmutassam, mire vagyok képes. Profikkal dolgozom együtt 'Csodálatos orvosi stábunk van, ezért van csak ennyi sérült. Nem is beszélve az átigazolásokért felelős Secco-ról, aki naponta fedez fel tehetségeket. Blanc-ról se feledkezzünk meg, ilyen jó elnök nincs sehol máshol. Magabiztos, és mindig igazat beszél. És én is jobb leszek, napról-napra (önelégült vigyor)' Nemcsak a Juvénak vannak sérültjei 'Teljesen normális, hogy jelenleg a csapat 80%-a nem játszhat sérülés miatt. Az is természetes, hogy az edzéseken orrok/lábak/gerincek törnek el nap mint nap. És azon sem lepődünk meg, ha meccseken 2 méter futás után görcsöt kap valaki. Mint mondtam, más csapatoknál is így van.' A szurkolók még mindig közel állnak hozzám 'Ez így van. Csak sajnos a többségük baseball-ütővel, és gumibottal lennének a közelemben - miközben édesanyám is sokat csuklana.' Szerintem azért is megbocsátanak, hogy a kedvenc csapatukat tönkretettem, és vagyok akkora marha, hogy észre sem veszem mit csinálok.' Csak pár gondolat, amit kissé máshogy értelmezek. Régebben írtam, hogy nem látok kiutat a krízisből. Most sem javult a helyzet. Ennyire pénzhiányban szenvednénk? vagy ennyire nem akar senki idejönni? (se edző, se nevesebb játékos) vagy megint ez a nyomorék vezetőség szerencsétlenkedik? Remélem ebből a válságból nem úgy akarunk kijutni, mint 'legutóbb'. (jobb játékosok eladása)

Tony 2010.01.27. 23:41:18

süci! Jó nagy állat vagy! :):):) Szimpatikusan nyilatkozik ez a Ciro és biztos vagyok benne,h 1 baráti társaságban vagy 1 sör mellett 1 kellemes,jófej,normális ember,de itt az ideje h a futball színpadáról távozzon!

Ismeretlen_139516 2010.01.28. 00:33:24

Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta, dell'elmo di Scipio s'è cinta la testa. Dov'è la Vittoria? Le porga la chioma, ché schiava di Roma Iddio la creò. Ennyi a kis véleményem!!!! Holnap "Rocky" és csapata padlóra küldi a Mou bandát!!! FORZA JUVEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Ismeretlen_139256 2010.01.28. 01:32:16

Suci nagyonnagy vagy:))

Alessandro 2010.01.28. 08:52:05

Miért lenne tiszteletlenség a klub felé a lemondás, talán az, de minket szurkolókat részben megnyugtatna ez a tény. Nem ellenséges a légkör vele szemben, de ennek is inkább az az oka, hogy nagy barátai is játszanak a csapatban és az ikon Del Piero sem szól rá egy rossz szót sem, de azért pl Melonak más lehet a véleménye. Mourinho még szép hogy megvédte, a legszebb öröm a káröröm, biztos örömmel nézi a legnagyobb ellenfél mélyrepülését, nyugodtabb lehet ő is a kupameccs előtt. Az Inter kockáztatva kap gólt, mi pedig nulla támadójátékkal, ők legalább általában egyel többet rúgnak mint kapnak. Szép dolog a továbbjutás reménye, de ha nem szór meg minket az Inter és szoros meccsen kapunk ki akkor már örülhetünk.

pedronegro 2010.01.28. 09:35:01

Húúú már megint olyan okosokat tudtok mondani!!! Álljon már ki valaki egy ilyen szituációban ország és világ elé! Ferrara már tudja mi lesz a sorsa még is elvárják tőle hogy még tartsa a hátát hagy köpdössék még egy kicsit mire ezek a szerencsétlenek találnak helyette valakit! Szerintem nincs ember aki cserélne vele!!! Értsétek már meg nem ő az egyedüli hibás, de bűnbaknak megteszi.

Ismeretlen_130011 2010.01.28. 10:27:49

Felix Magath,Harry Redknepp,David Moyes,Lourant Blanc!Szerintem ők megfeelőek lennének és nem is a kivitelezhetetlen kategóriába tartoznak.Bár Secco és Blanc talán idehozzák majd Zemant mint megmentőt.........

Ismeretlen_130011 2010.01.28. 10:30:41

VAgy Steve Mclaren.Igaz h az Angol válogatottnál nagyot bukott de a Boronál és most a Twentenél jó eredményei vannak/voltak.

juveguy 2010.01.28. 11:21:29

Ez lesz Ciro búcsúmeccse. Kitudja,lehet bekövetkezne egy ilyen: Ciro kezdéskor odaáll Muringyó mellé a technikai zónába, majd kaján vigyorral az arcán odaszól neki: - Haver, ezt most nagyon megszívtad :D Erre a tartalékcsapat 6:0-ra szétüti az inter-t, a Meazza közönsége csendben hazaballag, Dzsozé és az inter játékosok sírva beszaladnak az öltözőbe.:D Ferrara továbbra is a pálya szélén áll egy darabig, aztán méltóságteljesen odafordul a játékosai, az ultrák és a vezetőség irányába, majd hangosan ordítaná: -ROCKY-T NEM LEHET KIÜTNI CSESSZÉTEK MEG!!!!! Mindezt a nemzetközi jelzéssel is nyomatékosítja :D

Forza_Juve 2010.01.28. 16:21:59

egy halom szánalom,undorító,gusztustalan,idegesítő,pofátlan,egy másvilágban élő vak,fogalmatlan gyökér.

Krilehor 2010.01.28. 19:29:08

"Az Inter mindig kockáztat és gólt kap, és nekünk ezt kell megpróbálnunk." gólt kapni?nem lesz nehéz. nem a legjobb összeállításban fogunk játszani és még enyhén fogalmaztam... Mindenesetre én egy jó, izgalmas meccset várok. Végeredmény: 1:3 javunkra Fő az optimizmus:D Forza Juventus!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása