Amauri nyáron távozhat

A brazil támadó eladásából befolyt pénzt Pazzini megszerzésére fordítaná a Juventus.

Nyáron végbemehet az Amauri - Pazzini csere a Juventusnál, ugyanis a brazil csatár eladásra kerülhet, helyére pedig Pazzini érkezhet, részben persze Amauri árából.

Az olasz útlevélre váró játékos csak négy gólt szerzett ebben a szezonban, azokat is mindössze 11 nap alatt, még októberben. Ez nem túl meggyőző teljesítmény, tekintve Amauri 23 millió eurós vételárát,

A Juventus vezetői szerint ennek az összegnek jelentős része befolyhat a támadó eladásából, hiszen a Chelsea és Machester City is szeretné soraiban tudni Amaurit.

A Tuttosport szerint a támadósor megerősítéséhez Giampaolo Pazzini az első számú célpont Torinóban, és az ő 22-25 millió eurós vételárához megfelelő kezdő tőke lenne az Amauri eladásából származó bevétel.

Roberto Bettega állítólag több olasz játékost szeretne a csapatban tudni, így Pazzini megszerzése is előtérbe került. Ráadásul a Juventus remek kapcsolatot ápol a Sampdoria csapatával, és ez még valószínűbbé teheti a leendő megegyezést.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184651869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 16:57:18

Túl erős a keret, s most nekifognak a gyengítésnek? Egy Amauri-Pazzini cserével egyértelműen rosszul járnánk.

Ismeretlen_53881 2010.01.26. 17:01:47

Én nem vagyok benne olyan biztos. Amauri mostanra elképesztően elszürkült.

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 17:07:43

Gyakorlatilag a komplett keret elszürkült zseniális Ferrara keze alatt, szóval szerintem ne ebből induljunk ki. Amauri kiváló játékos, aki ismét fontos gólokat fog szerezni, ha lesz végre olyan edzőnk, akinek van bármiféle elképzelése erről a játékról, s megpróbál labdarúgást játszatni a csapatával. Pazzini pedig messze nem ér annyit, mint amilyen összegek repkednek vele kapcsolatban.

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 17:08:09

nagyon régóta lófaszt sem csinál hajtűrögetésen meg reklamáláson kívül. persze, persze, nem kap normális labdákat meg jó beadásokat, de ilyen hosszú betli ilyen sok pénzért kicsit sok. menjen az anyjába vagy ahova akar.

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 17:09:43

Apuleius, azt azért ne felejtsd el, hogy pazzini mennyivel fiatalabb, mint ez a szerencsétlen, arról meg nem is beszélve, hogy ranieri második évében sem villogott ez a jómadár.

Lust 2010.01.26. 17:10:33

Én is úgy gondoltam sokáig h Amauri menjen nem juve szint, de az előző idényben ez fel sem merült. és az a tény h 20 milla körül volt az értéke most meg 10 milla és ha eladjuk most máshol visszanyeri a formáját azzal nem a juvénak lesz jó. Szal sztem meg kellene várni h a változások hogyan hatnak a játékosokra, és ez után gondolkozni és nem vonnék le következtetéseket a játékosokról legalább a szezon végéig.

Victor90 2010.01.26. 17:11:20

Pazzini nincs olyan mint Amauri!Én is szidtam még októberbe is,de már rájöttem hetek óta,hogy Ferrara áldozata lett,mint ahogy még pár játékos!

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 17:14:27

kicsitom: Szerintem Amauri megmutatta, hogy remek játékos, más kérdés, hogy tény, van amikor nem nagyon megy neki. Elég sok nevet tudnék mondani a jelenlegi keretből, aki nem nagyon villogott mostanság. Adjuk el mind? Pazzini lehet, hogy fiatalabb (tudtommal 25 éves), de azért a fociban nem csak életkor számít. Rajta kívül van még egy rakat fiatal játékos, akik nem érnek 20 millió fölötti összeget.

Ismeretlen_53881 2010.01.26. 17:20:54

Meglátjuk, szerintem Pazzini jobb, mert nem hiszem, hogy egy rossz forma fél évig eltarthat. Tény, hogy Ferrara alatt sokan nem teljesítenek jól, de pl. Trez a sérüléséig meglőtte a maga góljait, és Iaquinta is j volt. Nem lehet mindent az edzőre fogni, azt meg tényleg nem, hogy egy 24 milliós játékos - az állandó lehetőség ellenére - nem képes a kapuba találni. De mint mondtam, meglátjuk.

Ismeretlen_114665 2010.01.26. 17:29:01

Még pontosan nem néztem utánna de úgy tudom Trez aki legtöbbször eredményes volt és fogadni mernék, hogy jóval kevesebbet játszott mint Amauri! Szerintem ennél nagyobb kritika nem is kell! Úgyhogy pénz és megfelelő helyettes ellenében (és nem Palladino félékre gondolok) akkor részemről mehet ahova akar...

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 17:45:53

passerbyvel értek egyet, régóta olvasgatom itt sokmindenki kommentjeit és Apuleius neked értelmes, határozott elképzeléseid szoktak lenni, de sztem amauri annyi de annyi lehetőséget kapott a bizonyításra, legalább annyit, mint ciro edzőként. tudom hogy tele a tököd ciroval, nekem is bassza a csőröm, de mindent nem lehet rákenni, mert az, hogy valaki formán kívül van, az egy dolog, meghalni, küzdeni, felszántani a pályát meg egy másik dolog. ebből a szempontból én ezerszer többre tartok akár egy brazzot, de még egy szerencsétlen cannavarot is, bár én az ő talpára is útilaput kötnék...

Ismeretlen_137164 2010.01.26. 17:59:04

Del Piero néhány meccse játszik és láss csodát gólokat rugott!!!! amauri basszus azt sem tudja hogy hol a kapu és ezt most komolyan is gondolom!!!! el kell adni és venni kell helyette nyáron egy értelmes fiatal csatárt!!nem pazzit ,ő csak csere lehetne,de még mindig jobb mint amauri!!! Szerintem amauri középszintü csatár és nem lehet arra fogni hogy nem kap labdákat....mert az ő helyezkedésével nem is lehet semmit csinálni!! forza juve

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 18:15:17

passerby és kicsitom: Tiszta sor, nem akarom ám Amaurit védeni. Én látok benne fantáziát valamiért, de tényleg gyenge formában van, el kell ismerni. Amúgy én azt szerettem Amauriban, hogy (amikor megy neki) nagyon sokat dolgozik, tartja a labdát és összességében hasznára tud lenni a csapatnak. Persze gólokat is kellene lőnie, nincs mese. Pazzinit én nem érzem annyira jónak, de szintén tény, hogy távlatilag fiatalítani kellene a támadósorban.

Ismeretlen_147985 2010.01.26. 18:18:38

Amauri-Pazzini csere egyértelmű gyengülés lenne, ehhez kétség sem férhet. Amauri kiváló csatár, ezt megmutatta több soron, egy Sampdoriában játszó, eddig eredménytelen Pazzini semmivel sem lehet jobb játékos nála. Ráadásul Pazzini ára igen magas, és abszolut nem ér annyit, amennyiért el lehetne hozni. Mondjuk a Chelsea jól járna Amaurival, s ez fordítva is igaz, egy olyan komoly edző keze alatt, mint Ancelotti, Amauri nagyon sok fontos gólt lőhetne a Chelsea-ben.

steven-h 2010.01.26. 18:18:45

Mikor Amauri ide szerződött bizakodó voltam, de egyre nagyobb kétségeim vannak kvalitásait illetően, és teljesen egyetértek Tomi82-vel az ő helyezkedésével tényleg nem is lehet semmit csinálni. Paolucci 2 juvés edzés után többször ért a labdába a Chievo ellen mint Amauri tél óta, pedig valljuk be ég és föld a két játékos...

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 18:31:09

az tény, hogy fiatalítani kéne a támadósoron, de ha nem őt tesszük pénzzé ennek érdekében, akkor nem tudom, kit lehetne. alex innen vonul vissza, ha vannak olyan hülyék, hogy trezt eladják, érte nem kapnánk annyi pénzt sztem, mint amauriért, jakit meg személy szerint jobb képességű, kreatívabb támadónak tartom, mint amaurit, és egy fiatalabb csatársor mellett szupercsere lehetne. "eddig eredménytelen pazzini"? http://www.soccerway.com/players/giampaolo-pazzini/4047/ http://www.soccerway.com/players/carvalho-de-oliveira-amauri/4092/ csak az összehasonlítás kedvéért.

Forza_Juve 2010.01.26. 18:32:30

nem bánnám ha elmenne innen ez a nagyképű köcsög,aki azt hiszi magáról olasz és hogy világsztár.sztem soha nem volt juve szintü játékos.nem mellesleg undorító megnyilvánulásai vannak a pályán,ami hihetetlen idegesítő. örülhetünk ha 10millió felett kapunk érte. de ha pazzini jön helyette azt nem nagyon nevezhetjük erősítésnek.

Andrew 2010.01.26. 18:50:05

én is azon vagyok h el kell adni... ha mindenkit megatrtanánk azért hogy megnézzük h hat rá a változás akkor nem lenne pénz más játékost venni. egy szerencsétlen aki csatár létére elég kevés gólt lő. Viszlát Amauri/

WinC 2010.01.26. 18:54:44

Úristen :D Eddig is jókat röhögtem pár kommenten akik ide irnak, de eeeez. Amauri kiváló játékos :D Valóban. Azért lő félévente gólokat, és azért tart 1865percnyi játék után 4 gólnál! Még véletlenül sem akarom összehasonlítani Del Pieroval, mert a cipőjét nem vihetné ez a brazilolasz, de Alex 569percet játszva lőtt már 3 gólt! A Palermoban tökéletes volt, egy középcsapat jó képességű csatára. Aztán vágott nekünk kettőt és meg kellett venni. Pazzini nem ér ennyit? Miért, Amaurinak ez teljesítménye ért 24 millát? Mikor jött én is örültem, hisz mindjárt lőtte a gólokat, 14-ig meg sem állt, de aztán semmi..azóta sem.

Alessandro 2010.01.26. 18:59:06

Amauri egy nagyon jó csatár, de szerintem mentálisan, fejben nincs teljesen ott a meccsen akárcsak a többiek. A Róma ellen volt több lehetősége, nem jöttek be, szerintem ez annak is köszönhető, hogy már nem bíznak magukban a játékosok. Sokat köszönhetünk neki, tavaly ősszel nagyon jól ment neki, Del Pieroval jól összejátszottak, majd egy jó szakember segít neki és a többi játékosnak is, hogy ismét jók legyenek. Pazzini nem ér 20 milliót, nem kéne feltétlenül olasz játékosokat venni, a lényeg a minőség, még ha ez Secco átigazolási politikájára nem is mindig igaz.

juventino03 2010.01.26. 19:05:44

Ha télleg igaz a hir akkor adjuk el a Man.Citynek, mert ők talán megadják a 20 milkát ésrte és, ha már annyira olaszositani akarunk akkor a Villarealból hozzuk el Rossi, mert igen fiatal és már most tehetséges.

juve4ever 2010.01.26. 19:18:18

1értelmű ide 1 Di Natale kéne,nem tudom mennyi lehet a piaci ára,de szerintem nem olyan egetverő és évek óta lővi a gólokat és melletti jól is játszik. Véleményetek erről?

Forza_Juve 2010.01.26. 19:21:07

amaurinak már volt ideje bizonyítani.volt egy jó fél éve és azonkívül semmit se tett hozzá a csapat eredményességéhez.lehetősége volt,nem kevés.ha felépül Iaquinta akkor remélem ő és Del Piero lesz a kezdő.vagy Del Piero és Trez.persze ha nem távozik közülük egyikse.

Ismeretlen_118238 2010.01.26. 19:25:42

Amaurit nem tartom jó csatárnak, mivel már jó ideje nem tud jó teljesítményt nyújtani. Azzal nem lehet megvédeni, hogy ő jó, de szar az edző. Szar volt Ranieri, meg Ferrara is, de azt nem értem, hogy akkor Buffon, Chiellini, Iaquinta, Marchisio és még sorolhatnám, miért nem nyújtanak Amauri féle teljesítményt. Megpróbáltuk a brazilt, nem jött be, kell valaki más a helyére.

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 19:58:48

a nagyon pazzini-ellenesektől kérdezem, suárezhez mit szólnátok az ajaxból? ja és egy másik lehetőség, az amauriért kapott pénzből nagyjából kijönne egy kjaer-kolarov duó, rendbejöhetne a hátsó alakzat, grosso és canna meg mehetne amerre lát...

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 20:02:45

WinC: Látom az a típusú ember vagy, aki nem néz meccseket, csak megnéz 2 statisztikát és osztja az észt. Amit írtál az leginkább Téged minősít, de még véletlenül sem pozitív kicsengéssel. Lehet más a véleményed, lelked rajta, viszont a személyeskedést szerintem tartogasd a közeli ismerőseidnek.

Ismeretlen_145917 2010.01.26. 20:30:11

szerintem mind a két csatár fasza játékos, az, hogy Amauri most nincs formában, Ferrara hozzá nem értése is nagyot játszik. De én örülnék Pazzininek, szerintem remek csatár.

Ismeretlen_145917 2010.01.26. 20:31:03

javítás: abban, hogy Amauri nincs formában...

Ismeretlen_99954 2010.01.26. 21:25:55

en azt mondom, adjuk el Amauri-t, es hozzuk el Lavezzi-t, kijonne az arabol, nem? persze a Napoli nem nagyon engedne, de Hamsik-ot, vagy talan Di Maria-t is elhozhatnank az arabol (egyik sem igazi csatar, csak mondom, hogy kiket szeretnek, akik kijonnenek Amauri arabol :P)

Ismeretlen_108746 2010.01.26. 21:35:43

kicsitom: Suarez mutatói tényleg nagyon impresszívek, de én személy szerint nem láttam elég Ajax meccset ahhoz, hogy érdemben meg tudjam ítélni mire lehet képes egy európai élcsapatban. Vele kapcsolatban akarva-akaratlanul Huntelaar jut az ember eszébe, aki Hollandiában ontotta a gólokat, utána nem győzik elpasszolni a csapatai. Kjaer és Kolarov, utóbbi különösen, jó volna, a védelemben bőven elkelne az erősítés. madcows: Múltkor felmerültek hírek Di Maria átigazolásával kapcsolatban, s azt hiszem valamelyik angol csapat tett érte ajánlatot a Benficanak, de elutasították. Arra viszont határozottan emlékszem, hogy az ára bőven 30 millió fölött mozog, vagyis Amauri árából lehetetlenség elhozni.

Ismeretlen_128290 2010.01.26. 21:53:42

Apuleius, nekem is eszembe jutott Huntelaar, biztos hogy Suárez is kockázatos lenne, csak az a különbség, hogy Huntelaart rögtön a real vitte, ami az utóbbi években elég nagy játékostemető. bár aztán a franc tudja mi lenne a jó, elkeseredettségében már kombinál az ember mindenfélét.

Ismeretlen_145917 2010.01.26. 22:00:50

Apuleius és kicsitom: ha már a mutatókat nézzük, azért Huntelaar 20 meccsen 8-szor találta a kapuba a Realban. más kérdés, hogy jött Pérez és az ő elképzeléseibe nem illett...

WinC 2010.01.26. 22:09:38

Apuleius: azt h én nem nézek meccset, nem tudom miből szűrted le, a csapat összes meccsét végigszenvedem (mostanában sajnos) évek óta, még az összes B-s meccset is láttam. Csak egy statisztikával próbáltam bizonyítani a tényt. Cáfolni azt, h a brazilolasz jó csatár. Csak egy pl volt h a csapatunkban vki több mint 1000perccel kevesebbet játszva is eléri azt a teljesítményt mint ő, de említhetném Trezeguet-et is aki alig 1000percet játszva lőtt 3-szor annyi gólt mint Amauri, aki majdnem minden meccset végigjátszik. Egyszerűen nem értem, hogy lehet jó csatárnak nevezni azt, aki háttal várja a kapunak a labdát és fél éve nem bír betalálni. 70meccsén lőtt 18gólja szerintem nem egy kiugró teljesítmény, főleg ha azt nézzük hogy ebből 14-et fél év alatt lőtt. Az ezt követő egy évben 4, azaz négy gól. Nem személyeskedés, ezek tények! Nem akarok statisztikai adatokkal dobálózni, de szerintem ez a pár szám, máris cáfolja azt h jó csatár-e. Hisz mint tudjuk, a csatárt a góljai minősítenek.. amivel ő hadilábon áll.

Del Piero 70 2010.01.27. 08:09:02

És Cassanot azt nem kellene elhozni?!

fmsteve 2010.01.27. 13:33:37

Én nem hullatnék könnyeket érte ha elmenne. Nem is rúgott sok gólt, meg egyébként se annyira szimpatikus. Hozzunk helyette valaki olyat aki már letett egy jó teljesítményt az asztalra, vagy adjuk a saját tehetségeinknek megfelelő lehetőséget, hogy kiderüljön mit is tudnak.

süci 2010.01.27. 14:22:05

WinC-nek teljesen igaza van. Ezek a statisztikák mellett nem lehet csak úgy elmenni. Egyáltalán nem erősíti a csapatot, sőt, inkább hátráltatja. Beáll 2-3 védő mögé, és várja a labdát. Ha egy lépést tennie kellene érte, akkor inkább nekiáll reklamálni - ahelyett, hogy futna. Remek fizikummal rendelkezik, mégis 99%-ban alulmarad a párharcokban. A lehetőséget, a bizalmat megkapta a vezetőség részéről, egyszerűen nem tud élni vele. Ferrara hibája volna? kétlem. Trez miért tudott gólokat szerezni, annak ellenére hogy negyedannyi lehetőséget kapott? Biztos Ferrara őt jobban 'lelkesítette'. Aha, persze. Arra sem fognám, hogy mentálisan/fizikálisan nem volt formában. Rendben, 1-2 meccsbe belefér minden játékossal, de hogy ilyen hosszú ideig? nevetséges. corvinus-szal is egyetértek, megpróbáltuk, nem ment. Jól kezdett mint Ferrara, és mi lett belőle.

Ismeretlen_108746 2010.01.27. 14:36:06

süci: Szerintem ne nyissunk újabb vitát, Te úgy gondolod ahogy írtad, én igencsak radikálisan másként látom Amauri helyzetét. A csapat csaknem összes tagja gyenge formában van, s lehet, hogy más meccseket nézünk, de én nem látom például, hogy Amauri nagyon sok labdát kapna. Márpedig nem árt, ha egy csatár néha labdákat is kap. Ez az egész egy igencsak komplex probléma, s ahogy Felipe Melo-t is nevetséges bűnbakként kezelni, ugyanez a helyzet Amaurival is.

süci 2010.01.28. 22:58:18

Igaz, kár vitázni róla. Ma is bizonyította, hogy nincs itt keresnivalója, szerintem mindenki látta. Kár rá a szót fecsérelni, csak legyen olyan ostoba klub ahova kell ez a szerencsétlen. :D Ha gondolod olvasd végig az Inter-elleni bejegyzést, kb. mindenki lehordta. Talán mindenki téved?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása