Ferrara: "Nem tudhatom, a vezetők hogyan döntenek"

Ciro Ferrara nem mond le, de elfogadja a személyével kapcsolatos esetleges döntéseket.

Újabb bajnoki forduló, újabb vereség. Sajnos ma sem sikerült megtörni a borzalmas formát, így a Chievo vendégeként is vereséget szenvedett a Juventus.

A Bianconeri lecsúszott a dobogóról is, így minden bizonnyal még erőteljesebbé válnak a Ciro Ferrara leváltását követelő hangok. A tréner természetesen szomorúan adott interjút a Sky Italia számára a vesztes találkozó után.

"Próbálom minden szemszögből elemezni a helyzetet. A fiúk maguk alatt vannak, ha nem jönnek az eredmények, de ez a természetes."

"Nem tudhatom, hogy a vezetők hogyan értékelik a csapat, az edző vagy a klub teljesítményét. Mindenkinek meg kell vizsgálnia a lehetőségeket, és ha úgy gondolják, hogy az edző a probléma, akkor biztos vagyok benne, hogy elmondják nekem."

"Természetesen a szezon folyamán már volt ilyesmiről szó, de konkrétan még sosem mondták nekem, hogy én vagyok a probléma."

"Akik hozzá vannak szokva a Juventus győzelmeihez, azoknak nagyon furcsa lehet ez a helyzet. Meg vagyok győződve róla, hogy a csapatnak megvannak a megfelelő képességei, rá kell jönnünk, ez miért nem látszik most."

"Ha az edző a probléma, mert nem tudja a legjobbat kihozni a játékosokból, akkor én a hibáimért szeretném vállalni a felelősséget. A klub mérlegel, és meghozza majd a döntését."

"Próbálom megtalálni a megoldást. Igaz, hogy hét vereség szokatlan a Juventusnál, de a rendelkezésre álló játékosokkal a fejlődésen dolgozunk, szeretném ha több hitük lenne."

Ha a Napoli ma este legyőzi a Palermo gárdáját, úgy a Juve kiesik a Bajnokok Ligája indulást érő helyről.

"Még mindig hiszek, teljes mértékben. Ennek a tényleg rossz időszaknak ellenére - amit én sem vártam -, még mindig hiszek ebben a Juventusban. Tudom, hogy nehéz ezt mondani a kamerák és a szurkolók előtt, de nem mondok le."

"Őszintén szólva, ez egy nagyon rossz időszak, és én nem akarok kifogásokat keresni, még a sok fontos sérült ellenére sem. Kis csapat állt ma a rendelkezésemre, de a legjobb teljesítményüket akarták nyújtani. Igaz, hogy a bekapott gól után nem reagáltunk valami jól."

"Kevés gólszerzési lehetőségünk volt, még egy másik csatár beállítása után is. Ezen a jeges talajon nehéz játszani, de persze ez a Chievo számára sem volt másképp. Van néhány játékos, aki nincs túl jó formában, de kevés a választási lehetőségem. Néhányuknak talán pihenésre van szüksége, de ezt most nem engedhetjük meg."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr674651816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2010.01.17. 18:54:27

Nem mondta ki, de beadta a lemondását. Észre kell venni, hogy már rég lemondott volna, ha a vezetőség tudna keríteni egy megfelelő helyettest.

Forza_Juve 2010.01.17. 19:00:32

a szokásos betanult undorító,szánalmas,idegesítő duma. "Ha az edző a probléma, mert nem tudja a legjobbat kihozni a játékosokból, akkor én a hibáimért szeretném vállalni a felelősséget. A klub mérlegel, és meghozza majd a döntését." vállald a felelősséget,amit már rég kellett volna és mondj le magadtól.nem a klubbnak kéne ezt a döntést meghozni,hanem magadnak.a csapat érdekében.a jövő érdekében.a siker érdekében. azt is el tudom képzelni,hogy ezt a Juvet most senki se venné át szivesen.de ferraranal még a másodedző vagy egy tapasztalatlan senki is jobb lenne. csak lépni kellene már.már így is késő,de van még mint menteni.

Arnijuve 2010.01.17. 19:02:24

Szerintem nem Ferrara itt a probléma!! Lehet egyedül maradok ezzel az álláspontommal, de szerintem a játékosok hozzáállása pocsék!!!Ez elfogadhatatlan amit csinálnak a pályán.A mai meccsen a Diego, Chiellini és Zebina alkotta 3mason kívül nemvolt élet a csapatban...bár Diego szabadrúgásai sem voltak veszélyesek.A sok sérült sosem jön jókor. talán egy másik orvosi stáb kellene. meg jó igazolások.

Ismeretlen_147309 2010.01.17. 19:04:11

Szerintem már tényleg el kellene küldenie a vezetőségnek!! Nincs elképzelés a csapatban! Ez a színvonal nem a Juvéhoz méltó Forza Juve!!

Ismeretlen_102246 2010.01.17. 19:07:15

Szerintem meg lenne méltó helyettese... nála szinte mindenkivel jobban menne, így nem is kell sokat keresgélni. A baj kiüti a szemünket most már nem először: azt mondja, nem tudja, hogy mi a baj, pedig tudnia kellene, hiszen a pályán is látható, hogy a játékrendszer, amit erőltet nem fekszik a csapatnak. Ez már századjára is kiderült. Mi nem világos tehát?

Ismeretlen_145917 2010.01.17. 19:07:25

várom bettega kijelentését: ez egy nagyon nehéz időszak, de bízunk ferrarában - vagy valami hasonlót XD

Forza_Juve 2010.01.17. 19:08:57

tény,hogy a játékosok maguktól is léphetnének a pályán,ha már az edző nem tud mondani semmi értelmeset,de ez az edző feladata. amúgy ha este nyer a napoli akkor 3ponttal előttünk lesznek és 6.ak leszünk.ha döntetlent jáccik,akkor 1pont az előny és 6.ak vagyunk.mögöttünk a fior 3ponttal és 1meccsel kevesebbel. ha ferrara marad és a játékosok nem szedik össze magukat,akkor küzdhetünk a középcsapat szintér.

leho87 2010.01.17. 19:26:21

CiRoky Resiste!

Ismeretlen_53881 2010.01.17. 19:29:33

Akkor csak én olvasom ki a sorok közül, hogy ő már menne, de a vezetőség tököl. Akkor egyedül vagyok, kész.

Kotrevák Kelly 2010.01.17. 19:31:29

Bettega sem fog szart sem csinálni! Hozzuk vissza Moggit meg Capellot/Ranierit, igazoljunk pár jó játékost, a jelenlegi csapat felét elküldeni, lefejzni a vezetőséget és minden rendben lesz!

Ismeretlen_128760 2010.01.17. 19:32:53

Itt valami komolyabb, a szurkolók által felfoghatatlan dolog lehet a háttérben, amiért nem menesztik, és/vagy nem mond fel... Hol van az a hírhedten kemény olasz média, hogy ugyanazt a töketlen, fos, nyilatkozatot szajkózhatja meccsről-meccsre?

Darkmon 2010.01.17. 19:33:33

Hát az a baj hogy kezdem megszokni azt hogy kikapunk és még a másik adón a Milán meccs is érdekesebb a Siena ellen. Szerintem hatalmas negatív szériába vagyunk. Igaz hogy Ferrara keze alatt jutottunk ideáig de nem vagyok meggyőződve arról ha jönne most valaki más tudna segíteni. Csapatnak meg szerintem csak a stabilitás segíthet hiszen rossz forma, sérülések, fizikális problémák és lelki gondjaik vannak amik egy új edző érkezésével nem fog rövid idő alatt megváltozni. Ferrarat már Ranieri érkezése után se tecet mert nem a defensive felfogást szeretem de ez az év szerintem a juve egyik legrosszabb éve de én akkor is szeretni fogom:D

Ismeretlen_128149 2010.01.17. 20:40:46

Passerby: Nem csak te olvasod ki a sorok közül, hogy már menne...belátta ferrara, hogy ő nem ide való. A probléma az, hogy fizikailag és mentálisan is gyenge a csapat ezért nem képesek megcsinálni a cseleket, időben visszaérni és határozottan futbalozni kivéve Chiellinit. Diego és Marchisio az aki még mutat valamit , de 23 és 24 évesek, még fejlődésbe vannak, és a fiatalságuk és a szivük viszi őket előre, de ne mtudnak 2en 60percnél tovább kűzdeni.

Ismeretlen_108746 2010.01.17. 20:55:41

Én személy szerint nem hiszem, hogy beadta volna a lemondását Ciro "Üssetek nagyobbat" Ferrara, s hogy addig tartják míg nem találnak megfelelő helyettest. Számtalan példát láthattunk már, hogy egy edző lemondott vagy kirakták, s néhány meccsre a segédedző vagy akár egy ifiedző vette át a csapatot. A Ferrara által produkált mérlegre BÁRKI, az égvilágon BÁRKI képes. Vagyis az nem túl erős érv, hogy nem találnak helyettest.

Tony 2010.01.17. 21:16:54

De szerintem,ha találtak volna megfelelőt akkor már leváltották vna(talán) Csak ezek a nyomorékok egyszerre akarnak 1 sztár edzőt aki kijön évi 1,5 millió euróból...nonszensz.

Ismeretlen_99954 2010.01.17. 21:40:04

kesz, ez nem igaz, az utobbi idokben mar nem is neztem juve meccseket, ezek utan se fogok addig, amig ferrara az edzo, addig szerintem elkezdek parma es napoli meccseket nezni...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása