Ferrara: "Elfogadom, ha elküldenek"

A Juve edzője nem mond le, mert szerinte meg tudja változtatni a dolgok menetét. Ennek ellenére bármilyen, a személyével kapcsolatos döntést elfogad.

A Juventus tegnap 3-0-ás vereséget szenvedett hazai pályán a Milan csapatától. Ezzel nem sikerült lezárnia a hetek óta tartó rossz szereplését, ráadásul az éllovas Inter is látótávolságon kívülre került.

Ciro Ferrara megtörten nyilatkozott az újabb vereség után.

"Tulajdonképpen a 3-0-ás végeredmény érthető. Három rögzített szituációból kaptunk gólt, ez már más mérkőzéseken is okozott gondot. A gól utáni szakaszban nem volt elég erőnk a válaszadáshoz."

"Ez elég nehéz pillanat, úgy tűnik, mostanában mindig a legelső kínálkozó alkalommal megbüntetnek minket. Az igaz, hogy nem alakítottunk ki sok akciót, de ugyanezt a Milan csapatának sem engedtük, és csak rögzített helyzetből tudták bevenni a kapunkat."

Ferrara ismét az új, 4-4-1-1-es formációt választotta, de a jelek szerint ez sem oldotta meg a problémákat.

"Gyakran próbálkoztunk hosszú indításokkal, de ezeket nehezen kezelte Amauri. Ebben a felállásban nagy nyomást kell gyakorolnunk a széleken, ez persze kevesebb hibázási lehetőséget enged meg hátul, és néha az előremenetelben is gondokat okoz."

"Próbáltunk váltani, de észrevehetően nem ment valami jól. Részben a hiányzó játékosok miatt változtattam, szóval ez kényszerhelyzet volt. Ezt az utat választottam, és vállalom érte a felelősséget."

Guus Hiddink neve továbbra is lehetséges érkezőként szerepel a sajtóban. Emellett a tegnapi meccs utolsó perceiben a szurkolók egy csoportja is látványosan tiltakozott, lángokba borítva szektoruk egy részét.

"Nem gondolom, hogy kockáztatom az állásomat. Sokkal inkább arra gondolok, mit kellene tennünk, hogy véget vessünk ennek a rossz szereplésnek. A többi nem rám tartozik, nem én hozom meg azokat a döntéseket. Mindent megteszek, hogy lezáruljon ez a nehéz időszak, tehát bármilyen döntést elfogadok."

"Nem az a fajta ember vagyok, aki elhagyja a süllyedő hajót. Az nem az én stílusom, én megpróbálom jobbá tenni a dolgokat. "

"Megértem a szurkolók csalódottságát. A hozzáállásunk meg kell hogy változtassa a véleményüket, és a dolgok folyását is. Mindenki csalódott, és ezt nagyon sajnáljuk."

"Nem hinném, hogy most bölcs döntés lenne célokat kitűzni. Hacsak nem azt, hogy vissza kell szereznünk azt a lelkesedést, amellyel a szezont kezdtük, és abból építkezni tovább."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr554651785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EMPEZE 2010.01.11. 10:46:51

Nem hinném hogy bölcs dolog lenne Ciro-t nem meneszteni!

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 10:48:32

"Nem az a fajta ember vagyok, aki elhagyja a süllyedő hajót." El kell hagynod a süllyedő hajót, ha te vagy a legnagyobb lyuk rajta és máris nem süllyed tovább... olyan ütemben.

mmartin91 2010.01.11. 10:51:41

"Az igaz, hogy nem alakítottunk ki sok akciót, de ugyanezt a Milan csapatának sem engedtük, és csak rögzített helyzetből tudták bevenni a kapunkat." Ember, gurítottak egy hármast, miről beszélünk? Kit érdekel, hogy CSAK rögzített helyzetből tudtak gólt lőni. Ha reggelig játszunk, mi akkor sem rúgtunk volna gólt. A "játékunk" abból állt, hogy valaki előrebaszta a labdát, Diego vagy valamelyik szerencsétlen összeesett, aztán kaptunk egy szabadot, amit felíveltünk Chiellininek, mivel ő az egyetlen játékos a csapatban, aki gólt tud lőni. Ez eléggé silány... A kialakult helyzetért egyértelmű, hogy ez a dilettáns barom a felelős, aki ezt nem látja az vak. Persze, lehet magyarázkodni, hogy dehát sok a sérült, gyenge a keret, de én úgy gondolom, képtelenség hogy akármilyen kezdőcsapat áll ki, egyedül csak is Chiellini tudjon futballozni. Az, hogy a csapat nem motivált, gyakorlatilag szarnak az egészre, egyértelműen az edző hibája, s nem lehet sérülésekkel magyarázni. Lehet szarul játszani, és ki lehet kapni, no de nem így, s nem minden héten.

Del Piero 70 2010.01.11. 10:52:17

Meg tudja változtatni a dolgokat? Inkább ne,mert a végén még nagyobb bajt csinál.Elküldeni!!!

Alessandro 2010.01.11. 10:59:00

Elképesztő ez az ember. Még most is képes védeni az állását. Ez is bizonyítja hogy nem a csapat és a klub jövője fontos a számára, hanem hogy a nagy semmiért felvegye a pénzét. Végül is ha a vezetők bíznak, bíztak benne, akkor még részben igaza is van. Ezek után mindegy hogy ki érkezik edzőnek csak valaki váltsa le pár meccsig jó lesz a másodedző is, szerdán kupa de Ferrarától nem várok többet mint hogy 120 percet valahogy kivédekezni aztán büntetőkkel csak továbbjutunk. A hiányzókra nem érdemes hivatkozni, ha tényleg látja hogy gond van, tegye be az ifijátékosokat, rosszabbak ők sem lehetnek, mint amit az utóbbi időben látni a játékosoktól.

Alessandro 2010.01.11. 11:06:46

Valamiféle kritikát mondott Amauri felé Ferrara. Ez sem megszokott, de szerintem ha az ő helyén Iaqui, Trez esetleg Drogba vagy Torres lettek volna ott elől, ők se éltek volna meg. Bármelyik csatár egyedül több védő között ha nem kap labdát és a taktika megáll annyiban hogy felíveljük neki a labdát, akkor ne várjunk semmit attól az egy csatártól.

Victor90 2010.01.11. 11:32:07

Ferrara! Mi is elfogadjuk,ha elküldenek!

Ismeretlen_145917 2010.01.11. 11:39:51

mi az, hogy "elfogadom, ha elküldenek" - mégis mit mondhatna? esetleg: "nem rúghattok, ki!" ez az ember olyan kretén, hogy felfelé sikít a hullámvasúton!:@

John Paul Jones 2010.01.11. 11:40:05

Kicsit a sportszeletes csávóra emlékeztet.

carlos44 2010.01.11. 11:43:49

Én úgy gondolom, h egy igazi juventinonak, egy régi ikonnak a szeretett klubját kéne szem előtt tartania! Ha nem tudja tovább segíteni, akkor álljon félre, mert ezt kívánja a klub érdeke. Ilyen szempontból óriási csalódás. Csalódtam benne mint ember... :(

juveguy 2010.01.11. 11:58:21

Hát, amióta szurkolója vagyok a csapatnak (8 éve) ilyen katasztrófa meccset nem sokat láttam. A Milantól ki lehet kapni a Juvenak néhanapján, de amelyik csapat tegnap a pályán volt fekete-fehércsíkos szerelésben, az nem a Juventus volt. Most a találkozó másnapján azt vártam, hogy Ciro azonnali hatállyal lemond, ehelyett ismét mossa a kezeit a nyilatkozatával. Úgy veszem észre, hogy neki a pénz lassan többet jelent, mint az a klub, amivel játékosként sikert-sikerre halmozott, amiben tisztelték és szerették. Múlt időt pedig azért használtam, mert ezek után a drukkerek többségének szemében lerombolta a saját nimbuszát. Az enyémben is. Most már vége a kétmeccses ultimátumnak, ideje végre cselekedni Bettega-éknak.

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 12:07:30

mmartin91: Maximálisan egyetértek, én is pontosan így gondolom. Ferrara-nak el kellene húznia a retekbe végre, innen nem lehet felállni ezzel az alkalmatlan kreténnel.

Ismeretlen_53881 2010.01.11. 12:29:22

Olvassatok már a sorok között, és rakjátok össze! Ferrara sem hülye, élete a Juve, elmegy ha kell, de valami gubanc van a háttérben. Lehet Hiddink nem akar jönni, más meg nem nagyon van. Ezzel a nyilatkozattal tulajdonképpen beismerte, hogy ő ide kevés. Persze hogy csak azt mondja, hogy próbálkozik, meg talán majd összejön. A vezetőség kezébe adta a sorsát, azok meg ki tudja mit hoznak össze.

buub 2010.01.11. 12:35:29

passerby egyetértek veled. Egyszerűen elolvasom az interjút, látom, hogy Ferrara teljesen korrektül nyilatkozott, elfogadja, hogy ha távoznia kell. Nyilván ez addig nem fog megtörténni, amíg nem találnak egy megfelelő kvalitású edzőt, úgyhogy ezért nem mond le. Hihetetlen, hogy egyesek dilettáns baromnak nevezik és hasonlók, mert lehet, hogy pocsék edző, de ez az ember ízig-vérig Juventino.

Ismeretlen_128149 2010.01.11. 12:42:35

Nem jönne hiddink, és nincs más...? Nem feltünő, hogy Conte annyira akarta a csapatot, és majdnem őt választották, és hirtelen lemond, mert szar az Atalanta...akár Conte is lehet az edző sőt má azt mondom, h egy olyan lényt is elfogadnék Mint Mourinho, de ne alázzon meg már a Milan hazai pályán...nyerhet, mert msot jobbak, de nem úgy 3-0ra, h sétál a csapatunk...!

Camo 2010.01.11. 12:47:41

Fura h eddig a vezetők nem nyilatkoztak.De reményre ad okot a hallgatás,hátha végre cselekednek is.Vagy jön a szokásos "Megyünk tovább az elkezdett úton","Előre kell tekintenünk" nyilatkozat Blanctól.Sajna én inkább az utóbbira tippelek.

Victor90 2010.01.11. 12:51:37

Hiddink,Gentile,Zaccheroni lehetnek az érkezők,most olvasom,de biztos még ti is fogtok olvasni más neveket is!

pedronegro 2010.01.11. 12:57:14

Vegyétek már észre hogy ez az ember nem a Juve ellensége! Az tény hogy nem tud megbirkózni a feladattal de ez nem csak az ő hibája! Mondjon le? És akkor ki a fasz lesz az edző??? Lehet pont a vezetőség kéri hogy maradjon mert még nincs meg az utód vagy ha nem is kérik ez akkor is nyílt titok. Tudja ezt Ferrara is hogy meg vannak számlálva a napjai és hogy már keresik az új edzőt, nem kretén ő ahogy egyesek állítják! Tisztában van a helyzetével ami kurvára nem könnyű! Egyesek azt hiszik hogy ők mindent jobban tudnak, közben meg sejtelmünk sincs hogy mi folyik a háttérben, de nekem úgy tűnik hogy Ferrara-n akarnak mindent elverni és ez undorító és az is aki ehhez aszisztál!

g3ronymo 2010.01.11. 13:03:04

Ferrara egy igazi juventino!ezt nem kérdőjelezheti meg senki, és azt se hogy ő a juventus megfelelő irányitására KEVÉS! Nyilván nem nyilatkozhatja hogy nem megy, béna vagyok, lelépek. Ő is csak arra vár hogy a vezetőség találjon vmi más éppkézláb edzőt!! A keret nem gyenge!Sok a SÉRÜLT!MOTIVÁLATLANOK a játékosok!

Ismeretlen_22017 2010.01.11. 13:03:18

Nehogy már azt akarjátok, hogy Conte jöjjön Ferrara helyett. Vicc. Ahogy Gentile és Zaccheroni is. Valószínűleg Hiddink nem akar jönni, ezért ez a csend, és ezért nem mondott le Ferrara sem. Úgy néz ki, hogy nincs más.

fmsteve 2010.01.11. 13:14:37

Conte egyébként se jöhetne mert volt már Serie-As csapat edzője a szezonban és ugyanabban az évadban máshol már nem lehet.

tataboy 2010.01.11. 13:17:52

Lassusnak igaza van! Több mint valószínű hogy Ferrara már hetekkel ezelőtt lemondott volna,(ennyire ő sem lehet hülye),de nem találják a megfelelő utódot! Másik kezdőt meg nem kéne idehozni!

Zsocaeight 2010.01.11. 13:22:54

Szép, hogy nem hagy el egy süllyedő hajót, csak a probléma az, hogy ez a hajó már elsülyedt. :/

Camo 2010.01.11. 13:48:58

Sztem Hiddink hosszútávra nem akarja elkötelezni magát klubcsapathoz,de tűzoltásra tökéletes lenne,csakúgy mint tavaly a Chelseanél.Rendet tenne a fejekben,és behozná a csapatot BL helyre. Aztán nyáron lenne idő nagyobb változtatásokra,edzőkérdésre,generációváltásra. Persze h Ferrara nem ellensége a klubnak és a szurkolóknak,de úgy látszik,még motiválni is képtelen a játékosait.Ha semmi változás,és lecsúszunk a BL-ről,úgy még egy év mehet a kukába.

Ismeretlen_135402 2010.01.11. 13:50:55

Lassussal értek egyet ide ne hozzanak megint egy zöldfülü kezdőt!Csak egy elismert sok tapasztalattal rendelkező edző tud minket rendbe rakni!Ha nem jön Hiddink akkor bajban vagyunk,mert jelenleg nem jut eszembe olyan edző,aki jó és nem foglalt.

pataki 2010.01.11. 13:55:08

nem Ferrarat kell hibáztatni hanem a vezetőséget sajna tegnap meccsen is megmondták tapasztalatlanok meg rossz úton járnak de amelett ebből a keretből többett kellene kihozni az edzőnek sok sérült ami a megfelelő edzésre lehet visszavezetni (ha valaki focizott már pályán az tudja)de ne csüggedjünk reméljük hoznak új edzőt és meg lehet még sokminden második hely Európa-liga győzelem

Csülök 2010.01.11. 13:56:36

"Nem az a fajta ember vagyok, aki elhagyja a süllyedő hajót." Annyi becsület azért van benne, hogy ha már meg lékelte a hajót,akkor velünk együtt fullad....

G 2010.01.11. 14:01:36

Én úgy látom, hogy ennek nagyon rossz vége lesz! Ha ez így megy tovább, és nemm lesznek eredmények elveszíthetjük a sztárjainkat! Buffontól sem lehet mást hallani, hogy a scudetto meg a bl kupa mennyire hiányzik neki... Egy rossz szavunk nem lehetne rá ha itt hagyna csapot papot és elhagyná ezt a káoszt! Ráadásul példáját fogja vanni Chiello is, Sissoko, Trezeguet, Diego.... És jövőre harcolhatunk az UEFA kupa helyekért. Sajnos ezt lehet előre látni. milkák, meg a sinterek, is igazolják a sztárokat, csak a JUVE az aki szarból akar várat építeni! Hát ne így legyen, de amit most látni, az a "JUVENTUS" szó gyalázása! De továbbra is Hajrá JUVE!

Csülök 2010.01.11. 14:06:06

Most már Hiddink is haza utazott, tehát remélem Bettega intézkedik...

buub 2010.01.11. 14:08:46

Alex10C: Jó és szabad edző? Henk Ten Cate, csak sajnos őt nem fogjuk leigazolni :( Pedig nekem az egyik kedvencem, az ő csapatai rendre szép focit játszanak.

Streetballer 2010.01.11. 14:12:52

Hali! Hát tényleg szégyen ami itt folyik.És Hiddink 12-13. között jön vissza Európába. Szóval van esély! Forza Juve!

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 14:13:36

Ferrara hatalmas Juve játékos volt. Pont. Edzőként nulla. Pont. Conte nem jöhet. Gentile jóval jobb lenne sztem (ez a vélemény mondjuk nem meglepő tőlem). Nincs mit olvasni a sorok között. Ferrara nem mond le, pedig megtehetné... akár a másodedzővel is jobb egy ideig, mint vele tovább. Ez ilyen egyszerű. Ne keressünk már mindenre kifogást, mert olyanok leszünk mint Ferrara, aki nem hagyja el a hajót, pedig a hajón Ő a legnagyobb lyuk. Basszus. Miért kell tovább bonyolítani?

Forza_Juve 2010.01.11. 14:13:51

ezzel a nyilatkozattal sokadszorra is megmutatta hogy tudása egy hatalmas nagy nulla,semmi. a rendelkezésre álló játékosokból nem a megfelelő embereket rakta fel most se,ez a 4-4-1-1 még 5-0ás vezetésnél is undorító,botrányos lenne.taktikai érzéke és tudása nincs,még csak nyomokban se.sokadszorra bebizonyította hogy alkalmatlan a rábízott feladatra.a vezetőséggel együtt.kitiltanám őket Torinoból.amaurival együtt. Bettega mért jött vissza?elvileg azért hogy megmentse a csapatot.mégse csinál semmit ő se. ha most se lesz változtatás,akkor búcsut mondhatunk szeretett klubbunknak.

Tony 2010.01.11. 14:16:21

Lassus-nak igaza lehet. Csak,ha Hiddink tényleg nem akar jönni és ezért megy a huza-vona akkor KURVA NAGY szarban vagyunk! Mert az említett edzők tényleg a vicc kategóriába tartoznak.

carlos44 2010.01.11. 14:49:07

Mancinit elbuktuk. Spalettivel mi van? B megoldásnak elmenne... más nagy edzőt meg nem tudok. ex city? :)

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 14:49:37

Ferrara pillanatnyilag a Juventus edzője, s szemmel látható hogy tökéletesen alkalmatlan erre a posztra, s már régen eljött a pillanat, mikor ki kellene rakni a szűrét, ha már magától nem hajlandó meghozni a lépést. Jelen kérdés tekintetében teljes mértékben indifferens, hogy Ferrara mekkora Juventino, a szakmai kérdések annál előbbre valóak. Jöjjön bárki akinek nincsen semmiféle kötődése a Juventushoz, s építsen szépen és eredményes játszó csapatot. Egy edző esetében sokkal fontosabb a szakmai felkészültség, mint az érzelmi kötődés. Ferrara jelenleg ártalmára vana Juventusnak, pillanatnyilag ez a legfontosabb tényező személyének megítélésekor.

Camo 2010.01.11. 14:53:35

Tökmindegy,olyan zöldfülű és hozzá nem értő emberek irányítják a klubot,hogy sok jóra ne számítsunk,amíg valódi,komolyabb változás nem történik a klub élén.Bettega jó húzás volt,de kissé későn.Gigli és Blanc,üzletemberek de mi közük a labdarúgáshoz?Főleg Olaszország legnagyobb csapata élén.Nyilatkozni persze nagyon jól megtanultak. Secco csak nyeli el a komoly pénzeket,de úgy látszik semmi átgondolás,szisztéma nincs az átigazolások mögött.Komolyan néha azt gondolom,ez az ember a BKV-nál volt igazgató mielőtt idekerült. Egyszóval az egész vezetőség egy vicc,komolyabb változásokra lesz itt szükség,ha vissza akarunk kerülni az elitbe.Vagy mi leszünk az új Newcastle United,esetleg Lazio...

Type-R 2010.01.11. 14:55:28

carlos44: Spaletti a Zenithez szerződött kb. 1 bő hónapja.

wiltore 2010.01.11. 14:56:46

Mit szólnátok Henk Te Cate-nak???

Szabi 2010.01.11. 14:58:18

Holnapra új edzőnk lesz! Amúgy Hiddinget ingyen elengedik az oroszok, ha minden jól alakul már a Juvéval egyeztet... Bár ebből a vezetőségből előbb kinézem Zoffot vagy Gentilet! Amúgy igazolni is kéne a héten mert elfogytunk!

Type-R 2010.01.11. 14:58:35

camonak igaza van. teljesen alkalmatlanok irányítják a klubot. talán a pénzügyi szakembereket/üzletembereket felvonultató vezetőség a serie B-ben, meg az első évben még jó volt, amikor nagyon kis pénzből kellett kis várat építeni. de úgy tűnik egy fokkal több a pénz, visszajutottunk, indultunk a BL-ben is, most már más felfogás kell! olyan amilyennel visszakerülhetünk a Európa trónjára, ehhez meg a focihoz értő szakemberekre van szükség.

Ismeretlen_141153 2010.01.11. 14:59:30

Russia libera Hiddink.Nem tudok olaszul,de ez azt hiszem egzertelmu mit jelent.forras:www.gazzetta.it,illetve Poulsen 2honapra kidolt igz nincs vedekezo kozeppalyasunk mivel elment Tiago,Sissoko pedig afrikaban van

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 15:00:29

A Camo felvetésével kapcsolatos hosszabb fejtegetést lásd a goal.com-on.

Szabi 2010.01.11. 15:03:07

Henk Te Cate taktikai tanácsokkal nyugodtan elláthatná Ferrarat! A Barcanál is Ő volt az "agy" Rijkaard mögött!

jst 2010.01.11. 15:12:20

Legyen Várhidi Péter! Ő legalább kezdőbe rakta volna Alexet! :) :( Az meg, hogy Ferrara a klub ellensége, és csak az állását meg a pénzét félti egy baromság. Ne az legyen már az emberi nagyság, ha valaki elbasz valamit aztán otthagy csapot, papot. Igenis süllyedjen azzal a hajóval, amíg azt nem mondják neki, hogy mehet, mert van jobb.

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 15:35:22

A goal.com legújabb híre: BREAKING NEWS: Guus Hiddink Set To Take Over At Juventus - Report

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 15:36:12

"Igenis süllyedjen azzal a hajóval, amíg azt nem mondják neki, hogy mehet, mert van jobb." Mi van akkor, ha elmegy és láss csodát nem süllyed tovább a hajó? Akkor az a jó döntés, hogy lemond. Nem mondom, hogy Ferrara a klub ellensége, csak azt, hogy nincs elég önkritikája egy ilyen lépéshez. Bárkiveljobb, mint vele, hiszen az összes játékos elveszítette már a hitét és amíg Ő irányít, addig nem ébrednek fel...

jst 2010.01.11. 15:42:13

Apuleius> Secco és Blanc távozásáról nincs valami hír? Azt jobban várom! ShyrKahn> "Mi van akkor, ha" Ilyen kezdetű mondattal nem lehet mit kezdeni. Ez pontosan az a vaktában lövöldözés, amit mostanában csinálunk (mármint a Juve).

Ultra 2010.01.11. 15:48:35

Ciao Ferrara

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 15:50:51

jst: Én is nagyon várom azt a hírt is :-)) A Shyr Kahn felvetésében azért nagyon sok igazság van. Ha süllyed egy hajó, akkor a létező legrosszabb megoldás, ha minden marad a régiben. A hajót jéghegynek vezető kormányos marad a helyén, a matrózok teszik tovább a dolgokat ugyanúgy (szarul, a hajót tervező mérnök pedig tervezi tovább a hajókat. Senki sem állította, hogy Ferrara az egyetlen hibás a kialakult helyzetért, viszont tény, hogy neki mennie kell, még akkor is, ha a helyére pillanatnyilag nem találnak neves edzőt. Ennyit a másodedző, az ificsapat edzője, a portás vagy Csank János is kihoz a csapatból. nyugodt derűvel el lehetne küldeni azonnal.

Ismeretlen_108746 2010.01.11. 15:52:53

Sorry, nem "a Shyr Kahn" csak szimplán "Shyr Kahn" a mondat elején. Mikor elkezdtem írni a mondatot, még egy másik mondatnak indult. Tudok ám magyarul :-)

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 15:54:44

jst: Mi van akkor, ha rosszul értelmezted, amit írtam? Nekem úgy tűnik ez történt, mint ahogyan sztem Ferrara is a legnagyobb lyuk a hajón. Érthetőbben: az általad idézett szófordulat erősen cinikus volt, azaz illik nem szó szerint értelmezni. Ennek bizonyítására lásd az utolsó mondatom: "Bárkivel jobb, mint vele, hiszen az összes játékos elveszítette már a hitét és amíg Ő irányít, addig nem ébrednek fel..."

Ismeretlen_118238 2010.01.11. 15:57:35

Most már nem tudok Ferrara mellett állni, mert elfogathatatlan számomra, hogy úgy lépünk pályára mint aki nem akar nyerni. Ferrara elvesztette a tekintélyét, csak az a gond, hogy ez a csapat már megbuktatott egy másik edzőt is. És, ha most ide hoznák Gentilet, Contét, valaki mást, mi a garancia, hogy őt nem fogják megbuktatni? Semmi. Ide kemény kezű edző kell, aki helyre tudja rakni a játékosainkat. Mondjuk Capello, de ő csak a VB után jöhetne számításba.

babo410 2010.01.11. 16:03:03

Gyerekek ez hülye? Meg tudja a dolgok menetét változtatni? Akkor eddig miért nem csinálta? Minden meccs után azt mondja, hogy majd a következő meccsen. Csak nem láttam soha azt a meccset amiről beszél. És még van pofája azt mondani, hogy nem hajlandó lemondani! És ha meg tudná változtatni a dolgok menetét, akkor nem lennénk fényévre a zintertől, meg egyre messzebb a Milantól is! Ranierit nem ezért küldtük el! Ennyit, s még ennél többet tudott volna! Ha nem rúgják ki, akkor a szezon végére teljesen tönkre teszi a csapatot ez a... És még sokan azt mondják, hogy tisztelni kéne a múltja miatt! Miért ő tiszteli a csapatot? Sztem csak a lóvéra hajt! Spalletti szerette a Romát, megmutatta, hogy szereti. Lemondott, és utána nem is vállalt olaszban melót. Na ilyen az az edző aki kicsit is tiszteli a klubját! És Ranierit meg sokkal kevesebbért küldtük el, 3. helynél rosszabb nem lehetett volna, most meg úgy néz ki, még az EL-ben sem indulunk jövőre, ami a klub halálos ítélete lenne!!!!

jst 2010.01.11. 16:03:05

ShyrKahn> oké,oké! Csak bepöccentem azokon a kommenteken (még csak nem is te írtad), akik kb. egy utolsó senkinek nézik Ferrarat. Egy ilyen helyzetet nem lehet elegánsan megoldani. Nem lehet lemondani, mert akkor az lesz a baj, hogy szarban hagy mindenkit; de nem is maradhat, mert csak ront a helyzeten. Szerintem a leginkább védhető, etikus magatartás az, hogy bár tudja az ember, hogy vége a dalnak, teszi a tőle elvárható legtöbbet (meg még annál is többet), és várja, mikor tolják orra alá a papírt, hogy itt írd alá, Ciro. Forza Juve!

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 16:03:54

Köszi a lényegi összefoglalást Apuleius ;) Valóban erről "beszéltem", vagy legalább is akartam írni. Mindenki vét hibákat. Velem is előferdül, hogy egy mondat kellős közepén akarok változtatni, de később az átolvasás elmarad...

jst 2010.01.11. 16:05:19

végszóra megjött. :) Szóval az ilyeneken pöccentem be.

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 16:07:38

jst: OK, no problemo. Ettől függetlenül nem értek veled egyet. Sztem az az etikus, ha valaki fel tudja ismerni mikor kell valahonnan lelépni.

Ismeretlen_102246 2010.01.11. 16:08:41

I see. Szóval a radikális megnyilatkozásokon. Abból van mindig dögivel. :)

Tony 2010.01.11. 16:11:02

Csak Hiddinket tudom elképzelni,mint a Juve köv. edzőjét. A piacon jelen lévő elérhető edzők mindegyike alkalmatlan erre a feladatra.

Szabi 2010.01.11. 16:11:44

Szerintem mindenki örülne, ha csak Ferrara lenne a probléma!!! De kapásból lehetne írni 15-20 nevet az Övén kívül és nem csak játékosokra gondolok.

Norbi 2010.01.11. 16:28:27

Én a játékosokat nem okolom.Majd meglátjáotk, h Hiddinkkel mindenki jól fog teljesíteni.Kezdve Diegótól Chimentiig:D:D

Ismeretlen_22017 2010.01.11. 16:31:14

babo410: azért hülyeségeket sem kell ám beszélni. Spalletti azért mondott le, mert a Romának már ott volt Ranieri, Ferrara helyett meg jelenleg nincs senki. Hiddink egyelőre pletyka, semmi konkrétum nincs. Spalletti meg annyira jó fej, meg úgy szerette a Romát, hogy nem vállalt Olaszországban melót? Ilyet hogyan lehet leírni??? És még te hülyézed le Ferrarát?? Ha már edzősködött egy csapatnál, nem vállalhat másikat egy idényen belül. Ennyi.

Ismeretlen_128760 2010.01.11. 16:38:16

Jelenleg szinte mindenki pocsékul játszik, ha végre lesz edzőnk csak akkor fog kiderülni, hogy ki a valódi értéke a csapatnak és kinek kell sürgősen mennie...

Szabi 2010.01.11. 16:39:55

Én nem gondolom, hogy Hidding vagy bárki más érkeztével De Ceglie megtanul passzolni meg cselezni, vagy, hogy Zebina vagy Grygera Dani Alvessé változik... Itt mindig koncepciókról meg projektekről beszélnek csak, valahogy soha nem veszem észre, hogy ez magában a futballban visszaköszönne! Való igaz, hogy ennyi folyamatos sérüléssel nehéz az élet, de egy új edzővel remélem Diego, Melo, Amauri fényéveket fog javulni... Mert ez eddig nulla!

Tony 2010.01.11. 16:43:01

Nemtom ti hogy vagytok vele,de ez a várakozás engem már az őrületbe kerget! Történjen már valami! Szólaljon meg vki h akkor most mi lesz!

Norbi 2010.01.11. 16:50:29

Én elsősorban nem Zebinára meg De Cegliere gondoltam hanem pl. Diegóra mert egyáltalán nem hozza a Bundes Liga szintjét.Ok h vmennyivel gyengébb a német foci, de Diegó fantasztikus játékos és bármelyik csapatban megállná a helyét.véleményem szerint egy új, tapasztalt edző érkeztável megújulna. Szval elsősorban a sztárjainkra gondoltam mert mindenki jóval átlagon alul teljesít.

momo 2010.01.11. 17:20:48

te vagy a kurva lyuk a hajón XD :O iet nyilatkozni kész vicc, miatta süllyed....

Ismeretlen_99954 2010.01.11. 17:25:30

na en most elmegyek 2 es fel orara, mire visszaerek, remelem azt fogom itt olvasni, hogy megallapodtak szoban Hiddinkel, es a kov. meccstol o lesz az uj edzo

4Evorg 2010.01.11. 17:32:51

Rá fél órára meg azt,hogy HIVATALOS:D

juve21 2010.01.11. 23:52:49

Sziasztok! Csak jelzem, hogy az agyonutált Ranipapa a 18.helyről utolért bennünket egy sokkal gyengébb játékosálománnyal. Gondolkozzonak el azok akik kiutálták(itt is, meg Torinóban is), hogy milyen jó döntés volt ezt a félhülyét kinevezni edzőnek, mert ő SZIMPI! Miért nem mond le? Nem értem! Valaki érti ezt?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3522) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4329) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása