Edzőkérdés

Tehát az ígért bejegyzés az edzőkérdésről.

Kezdjük akkor a hivatalos hírrel: Spalletti elfogadta a Zenit három évre szóló ajánlatát. (erről nem írok bővebben, mert már mindenhol ezt lehet olvasni)

Ami számunkra érdekesebb: megjelent egy nyilatkozat Roberto Manciniről is, miszerint szívesen, gondolkodás nélkül elfogadná a Juve vezetőedzői székét, és úgy látja, nem akadályozza majd meg az Internél töltött négy év sem. Feltéve persze, ha valóban kap(ott vagy a jövőben fog kapni) egy ajánlatot csapatunktól.

Az érintett a következőket mondta a Tuttosportnak: “Először is leszögezném, hogy nem tudom, mit hoz a jövő!"

“Másodszor pedig én soha nem nyilatkoztam negatív hangnemben a Juventusról."

“Mindig tisztelettel beszéltem a Zebrákról és az igazsághoz tartozik, hogy még amikor az Internél voltam sem titkoltam azt a tényt, hogy gyermekkoromban a Bianconerinek szurkoltam."

“ Gyermekként mindig Jesiből buszoztam, hogy a Comunaléban lehessek, és ezeket a szép emlékeket senki nem veheti el tőlem."

“Másrészről profi vagyok, azoknak a kluboknak dolgozom, akik engem akarnak. Ha a Juve engem akar, kész vagyok igent mondani."- szögezte le a jelenleg munka nélkül lévő edző.

"Sajnálom Cirót, hisz épp egy nem túl szép időszakot él át. A Juventus eddigi produkciója mindenképp csalódást keltő. A szezon elején úgy gondoltam, hogy nem lesz ekkora különbség az Inter és a Juve között."

“Meg voltam győződve arról is, hogy a Juventus simán továbblép a BL csoportjából! Sajnálom, hogy nem így történt”
- zárta mondandóját Mancini.

Kíváncsian várom mit lép a vezetőség a jövőben ezzel kapcsolatban. Személy szerint én is csalódtam Ferrarában. Többet vártam tőle. Talán túl sokat is. Nagyon megörültem, mikor kinevezték, erre alig volt értékelhető, pörgős, magabiztos meccsünk a szezonban.

Mindenesetre én a szezon végéig mindenképp itt tartanám, fejezze be, amit elkezdett, utána lehet értékelni. Csak egy kis adalék: SAF-nak is voltak gyengébb évei a MU élén. (a félreértések elkerülése végett eszemben sincs összehasonlítani a két ember eredményeit és tudását, csupán megjegyzendő, hogy a világ egyik legjobb edzőjének se jön be mindig minden húzása!)

Ha viszont választanom kéne, én egyértelműen Guus Hiddinket jelölném meg. A múltbéli eredményei önmagukért beszélnek! Szinte minden csapatnál sikeres tudott lenni (jó, kiv. most az oroszokat). Bizonyára mindannyian emlékszünk, hogy a tavalyi évben ősszel bitang gyenge Chelsea-t hogy összeszedte ellenünk, pedig nem volt túl sok ideje....

A kommentekben várom mindenki véleményét az edzőkérdésről, így a keddi szégyenteljes vereségből némileg felocsúdva, talán tisztább fejjel tudja mindenki átgondolni csapatunk jövőjét edzőfronton.

FORZA JUVE!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr74651645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r-m-c 2009.12.11. 13:57:10

szerintem felesleges Cirot hagyni év végéig, mert a végén még a BL indulásunk is veszélybe kerülhet...én pedig kizárólag Hiddink érkezésének tudnék örülni, ideje szakítani az olasz csapat-olasz edző tradícióval, az Inter, és a Milan váltott, nekünk is kell!

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 13:58:31

Ha Ferrara menne (az év végén): 1. Arrigo Sacchi vagy Claudio Gentile 2. Gasperini vagy Prandelli 3. Mancini 4. Hiddink Olasz párti vagyok, ezért olasz edzőt szeretnék. Rutinosat és már bizonyítottat. Hiddink ezért került a sor végére.

spider81 2009.12.11. 13:59:15

Szerintem sem ő az emberünk és én maradnék az olasz edzőnél......Gasperini a Genoa-ból,ő kéne,bár az MU-val is szóbahozták!

Ismeretlen_135402 2009.12.11. 14:02:40

Szerintem egyértelmű,hogy már megkeresték Mancinit!Ez a "gyermekkoromban a Bianconerinek szurkoltam" elég gyanús,meg az is,hogy sajnálja Ciro-t,meg hogy elég rosszul megy a Juvénak,szerintem tuti,hogy Ő lesz az edzőnk 1 hónapon belül!Én speciel Hiddingnek jobban örülnék!

Csabah 2009.12.11. 14:11:40

Hiddink-azért amit írtál, hogy mindenhol sikeres tud lenni, és minden csapatot össze tud rázni! Manchini nem kell, Bl ben tapasztalatlan, és az Internek volt edzője--áá nem!

r-m-c 2009.12.11. 14:17:17

jahm, ráadásul mit ért el az Interrel?Semmit...megnyert egy Scudettót riválisok nélkül, a Serie A akkori legerősebb keretével...

pedronegro 2009.12.11. 14:18:33

Ez jó! Ha valakit hírbe hoznak valamilyen komolyabb csapattal, az illetőről mindig kiderül hogy ő már gyerekkorában annak a csapatnak drukkolt! :) Hiddink! Más edző nem kell ide! Vagy Lippi nyáron! Mancini, ne már!!!!

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 14:19:00

Mondjuk "bitang gyengének" semmi esetre sem nevezném azt a Chelsea-t, mert ugyan tényleg botladoztak, de állati vastag keretük volt már akkor is. Ettől még Hiddink vitathatatlanul nagyon jó edző. Ferrara-t nem szabad megtartani nyárig, s szerintem a Bayern meccs után azonnal lépni kellett volna. Mancini-t játékosként kedveltem, viszont nem tartom elég jó edzőnek. Gasperini-nek jobban örülnék.

Joshy 2009.12.11. 14:24:09

Hiddinket ide, ez nem is kérdés. Minél előbb, annál jobb. Capello szint edző, mindenhol bizonyított már

Harig · http://péntek 2009.12.11. 14:43:04

Én olasz edzőnek örülnék a legjobban,csak az a baj,h akik alkalmasak lennének erre a posztra már mindenkinek van munkája Lippire,Capellora,Ancelottira és Trappattonira gondolok,bár utóbbi már túl öreg ,ráadásul ezek közül 3 külföldön dolgozik,2 pedig az angol focit erősíti és most már Spalletti sem az olasz fociért tevékenykedik,aki szintén nagyon jó edző!Ha ők otthon dolgoznának,az olasz foci is erőssebb lenne szerintem!!De mivel ők már mind foglaltak,ezért ha külföldi jön,akkor Hiddingnek örülnék,a többieknek nem igazán,bár az a lényeg h jöjjenek az eredmények,mindegy,h kivel,csak nyerjünk!!

Ismeretlen_128149 2009.12.11. 14:44:42

Ferrara menejn azonnal Mancini meg nyerjen mindent a Juventussal!

Ismeretlen_99954 2009.12.11. 15:01:11

1. George "Sex Master" Burley 2. Guus Hiddink 3. Frank Rijkard

Tony 2009.12.11. 15:02:38

Szememben Mancini semmit nem tett le az asztalra,Gasperini detto(nem is nagyon kedvelem 1iket sem). Most nem a kísérletezésnek van itt az ideje,ez nem a szezon eleje,új év új remények! Vkinek ki kell húznia a csapatot a szarból. Ezért szakmailag és emberileg is: CSAK HIDDINK

Ismeretlen_138370 2009.12.11. 15:03:04

Azt olvastam hogy Trappattoni is esélyes én örülnék neki,de ha Hiddink jönne se sírdogálnék az biztos:)

Ismeretlen_142652 2009.12.11. 15:13:15

Hali! Én annak örülnék hogy Ferrara maradjon az edző, év végéig mindenképpen, a szezonnak nem decemberben van vége, attól hogy nem jutottunk tovább a bl-be még nincs katasztrófa el kell fogadni még ha nehéz is. Nem értem hogy miért írja ferraráról mindenki hogy váltsák le, az inter meccs után még nem ezt mondtátok...

Ismeretlen_128760 2009.12.11. 15:17:24

Már Mancinit is szívesebben látnám a padon, mint Ferrarat. Spalettinek valamiért nem örültem volna, a többi igazán jó olasz edző is foglalt. Hiddinkn lenne a legjobb, de őt nagyon meg kell majd fizetni. Azzal pedig egyetértek, hogy angol, (Angliában játszó) főleg védőket kellene igazolnunk. Az Arsenalból lehetne nézelődni...(Sagna, Clichy, Gallas)

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 15:25:00

alex10: Lehet, hogy vannak akik minden meccs után változtatják a véleményüket, viszont mások az Inter meccstől függetlenül Ferrara távozását kívánják. Én magam ez utóbbi csoportba tartozom. Ha lehet, kerüljük az általánosításokat.

Ismeretlen_119096 2009.12.11. 15:26:58

Lippi,Gasperini,Prandelli,Trappattoni,Hiddink,Mancini ebben a sorrendben

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 15:39:36

Tduja valaki, hogy ki az a Claudio Gentile? Persze az Ő neve nem merült fel még, de volt Juve játékos, és az olasz U-21 vezetőedzője volt 2000-től 2006-ig. Ebben az időszakban elég jól ment az U-21-nek. Gentile többek között a keménykezűségéről is híres. Szerintem lenne olyan jó, mint mondjuk Gasperini... Az biztos, hogy a játékosok töke alaposan össze lenne szorítva, azaz nem lenne gond azzal, hogy kinek, mi a feladata, mit kell csinálnia, hol kell lennie... Elképzelésem szerint.

Alessandro 2009.12.11. 15:58:15

Manchini is csak utána lett jó az Interrel hogy a Juvét visszasorolták, pedig előtte sem volt rossz a játékosállományuk. Nemzetközi szinten ő sem tudott nagyot alkotni még jobb kerettel sem. Jöjjön inkább külföldi edző aki felforgatná az állóvizet, akár játékosokat rakna eladási listára és jelentőseket változtatna, csak ugye ez nem jönne be Secconak és Blanc-nak sem, Deschamps is minőségi játékosokat akart, nem is egyet, rögtön mehetett is, Ranieri és Ferrara is befogja a száját és ugyanúgy védik az állásukat, illetve nem ismerik el a saját felelősségüket a kudarcokért.

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 16:11:24

Most vettünk minőségi játékosokat (Melo, Diego, egy-két évre Canna)... legalább is ezt még a nyáron mindenki így gondolta. Én még most is így gondolom.

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 16:12:44

Azaz Ferrarának egy szava sem lehet... és DD-nek sem lehetne. Ugye most nem DD vezeti ezt a csapatot, így nem is tudjuk, hogy Ő mennyire lenne elégedett ezzel a kerettel... sajnos.

Ismeretlen_108746 2009.12.11. 16:24:57

Még szép, hogy tudjuk kicsoda Claudio Gentile! Még a Platini-féle legendás Juventusban is játszott, nagy favorit volt a gombfoci csapatomban!

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 16:41:48

Ebben az esetben vajon miért gondolnak kevesen rá? Itt csak egyedül én írtam róla... karizmatikus személyiség, aki edzőnek sem lenne utolsó. Persze csak lehetőségekről beszélünk, de érdekes, hogy kimerül mindenkinek néhány névben a lehetséges Juve edzők listája...

Tony 2009.12.11. 16:45:52

Jó,de ne vicceljünk már...Gentile edzőként ugyanott tart mint Ferrara.Ezeknek a játékosoknak olyan edző kell akit tisztelnek,van neve a szakmában és eredményei is,úgyhogy ilyen Ferrara2-3-akat felejtsük már el.

garaiu 2009.12.11. 16:51:48

Én például örültem, amikor megláttam, hogy Mancini jöhet. Szimpatikus ember volt, annak ellenére, hogy Interben dolgozott. Továbbá nm értem, miért oly ngy szám Gasperini. A Genoa igazolt idén a legnagyobb értékben (első az Inter), és most meg lehet nézni hol állnak. Továbbá Ferrara sem rossz edző, csak még tapasztalatlan. Az inter ellen jó húzásai voltak, látszott, hogy taktikailag teljesen felkészült, ám sajnos a Bayern ellen nem tudott semmit tenni, SŐT! Továbbá Hiddink jönne? Mert szerintem nem. Ha edzőt váltunk, mindenképp tapasztaltat kell ide hozni, aki már sokat edzett a Serie A-ban, mert idén már csak erre kell figyelni. De én tartom továbbra is, hogy Ferrara maradjon még.

Ismeretlen_53881 2009.12.11. 16:53:55

Általában kommentben azokat említik, akikről bejegyzésben is szó volt. Ha teszem azt, megjelenne egy pletyka arról, hogy Benitezt érdekli a Juve, akkor legtöbben Benitezt akarnák.. Így megy ez. Gentile azért nincs sehol megemlítve, mert még nem edzett felnőtt csapatot, nincs tapasztalata. És ugye senki sem akar egy Ferrara 2-őt...

Ismeretlen_102246 2009.12.11. 17:00:44

Ferrarával ellentétben viszont 6 évig edzősködött már. Ráadásul nem is rossz eredményekkel. Gasperini is ifi edzősködés után váltott... nem is olyan rosszul.

Tony 2009.12.11. 17:01:38

Nekem aztán ideírhatnak akármit én Hiddink mellett érvelnék,mert a szabad edzők közül nincs jobb.

Ismeretlen_135917 2009.12.11. 17:17:11

Én nem mondtam h csak a posztomban említettekből lehet válogatni, sőt! Mindentől függetlenül Hiddinket támogatom. Az eredményei igazolják, a Chelsea-nél már megmutatta h tud dolgozni sztárokkal, tapasztalt és még sorolhatnám. Az h ő ide jönne-e azt nem tudom. Az viszont biztos h nem egy tapasztalatlan vki kell ide, hanem egy olyan edző aki mindent tud a szakmáról (épp elég idő telt el az utosó trófeánk megnyerése óta....)

Ismeretlen_122258 2009.12.11. 17:59:00

Igaz, hogy nem foglalkoztok a véleményemmel de én Sacchira szavaznék, jó edző és nagy taktikus. Hiddink-kel semmi bajom de olasz edzőnek jobban örűlnék. Igazából mindegy ki az edző csak Murinho ne legyen mert őt gyűlölöm és nem csak azért mert az Inter edzője. A lényeg, hogy menjen a csapatnak! FORZA JUVENTUS!!!

Claudius77 2009.12.11. 18:13:53

Hiddink.Mert ö tud sz..ból is várat épiteni.Olyan edző kell kinek van szava az öltözöben és nem bratyizik a játékosokkal.Szerintem ö a megfelelö.

Petya 2009.12.11. 18:25:54

Én a Sven Göran Eriksson,Guus Hiddink kettősből választanék...de inkább a svédet,mert serie a-s tapasztalata a lazioval...sőt,nem is rosszak,és egy nem akármilyen tapasztalattal rendelkező edző.

steven-h 2009.12.11. 18:43:57

Szerintem egyenlőre teljesen felesleges új edzőkről áhítozni, mivel először Elkannak kellene észbe kapnia és a teljes vezetőséget leváltania, hiába jönne Hiddink, Mancini stb nagy edzők ha a vezetőség továbbra is a saját feje után megy, úgy járnának, mint Deschamps. Ezek az edzők nem tűrnék hogy a vezetőség mondja meg kit lehet igazolni és kit nem, vagy hogy kire van szüksége a csapatnak. Nyáron is ugyanez volt mindenhol biztosak voltak hogy Conte lesz az új edző, jött egy nyilatkozat tőle, h neki nincs szüksége Diegora hanem két gyors szélsőt igazoljanak ha őt akarják edzőnek, kb ezzel el is lett intézve h őt nem ültetik le a padra. Ébredjünk fel, főleg a torinói vezetőségnek üzenném csak úgyse jut el hozzájuk, addig a büdös életbe nem fog újra nagy lenni a mi szeretett csapatunk amíg a vezetőség bábunak használja az edzőt és csak olyasvalakit ültetnek a padra aki hajlandó arra hogy eltűrje mindezt. OFF: Remélem érthető 4 óra mikroökonómia tanulás után kicsit nehéz értelmesen fogalmazni...

Ismeretlen_53881 2009.12.11. 19:46:51

Gentile klubcsapatnál még nem volt edző, és ez a lényeg. Kísérletezésre pedig nincs idő, mint ahogy azt Ferrara példája is mutatja.

carlos44 2009.12.11. 21:35:32

ha edzőcsere lesz kemény tapasztalt edző kell, mert nincs időnk pöcsölni, különben agyő kupa/uefa nomeg bl indulás...

Ismeretlen_122894 2009.12.11. 22:12:26

hiddink rendbe tenné a dolgokat, csak szabad kezet kell neki adni

babo410 2009.12.11. 22:15:51

Csak megjegyzem. Nem Mancini volt az aki tavaly előhozakodott azzal, hogy 2005-ben elég gyanúsan nyertük meg a bajnokságot? Ha nem ő volt boccs, de én úgy emlékszem. Ha más volt nem szóltam. Én Mondjuk nem érzem, hogy ő kéne, mert interrel nem tudott elérni semmit, csak miután minket széttéptek. BL-ben nem ért el semmit. Mondjuk tavaly Murinhoval 16 között pofáraestek, idén meg véletlenül jutottak tovább, tehát Mancinivel tovább jutottak BL-ben. De bajnokságban meg nem tudott semmit elérni. Mondjuk lehet Azért, mert mi jobbak voltunk? Nem tom, de Ferrara még tanulhatna, mert nem tud hatni a játékosokra, meg a taktikája se tökéletes!

alibi 2009.12.11. 23:46:53

én sztem Hiddink már tett le az asztalra még pedig nem akármit.Hány csapatot vezetett ki a vb-re egymás után?3at?és 4.lett volna aszem az oroszok.de az nem jött ösze.Mancini pedig sztem 2 dolog miatt se.1Inter edzö volt(ez böven elég)2még az az Inter is szar volt még ha scudettot is nyertek(az lett volna szégyen ha nem nyerik meg)enyi elég is.Gasperiniért imádkoztam a nyáron DE megnézitek azt h Genova hány golt kapott már!az elég para.

Roli921 2009.12.12. 10:01:22

Conte-t mért felejtette el mindenki? Én még mindig őt szeretném nyáron isőt akartam és akkor sem értettem mért a teljesen kezdő Ciro-t választotta a vezetőségünk. Manchinivel meg nem értem mi a baj? Nem nyert bl-t de mindig ott voltak legjobb 8 v 4 között és a keretükből szerintem ennyi volt elvárható. Az meg már nehogy az ő hibája legyen hogy épp akkor volt sinter edző és seria a bajnok amikor a többi csapat szar volt. Hiddink-nek is örülnék és a mostani játékoskeret mellett szerintem már ő is elvállalná a feladatot. (de lassan már Ranierit is visszasírom mert ezzel a kerettel ő biztos nem esik ki a csoportkörben és szerintem bajnokságban is jobban állnánk vele és az unalmas 4-4-2 jével.)

alibi 2009.12.12. 11:12:27

sztem Conte-t azért felejtette el mindenki mert az elmult 5meccsen kikaptak az Atalantával.egybk nyáron én is örültem volna neki de most jobban félnék ha ö venné át a csapatot de idén ugye ez már nem lehet...

Type-R 2009.12.12. 12:57:31

Én nem gondolom, hogy Mancini a megoldás. Ahogy azt sem, hogy Ferrara egy tehetségtelen edző lenne. Azért ne felejtsük el, hogy a legnagyobbtól tanulta a szakma fortélyait. Szerintem tapasztalatlan, nagy a nyomás rajta, sok neki a Juve elsőre. Fog ő még fejlődni, nagy edző lehet pár év múlva, de most inkább egy tapasztalt edző kellene, hogy kimásszunk a slamasztikából (meg egy normális vezetőség szvsz). Én Hiddinkre vagy Prandellire voksolnék, bár egyiket nem fogják megfizetni, a másik meg most biztosan nem hagyja ott a Fiot. B-tervként pedig Gasperini egy alternatíva nálam.

Gio20 2009.12.12. 14:38:23

Hát ha igazi és erős juvét szeretnénk akkor szerintem Hiddink lenne a megoldás. Ehez a juvéhoz erős és szigorú edző kell aki már bizonyitott, és rende tudná szedni a játékosokat. Ami most Ciro alatt folyik az elfogadhatatlan, nincs győzni akarat és szinte semmi. Gyengén veszi a Ciro a játékosokat barátian áll hozzá a dolgokhoz, de szerintem egy edző a játékosok szemében legyen olyan akire felnézhetnek és tisztelik ne úgy mint egy egyszerű barátra. Nekem ez a véleményem így röviden.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása