A Bayern München elleni keret

A tegnapi utolsó edzés után Ciro Ferrara kijelölte a Bayern München elleni Bajnokok Ligája mérkőzés keretét.

Íme a teljes lista:

kapusok: 1 Buffon, 12 Chimenti, 13 Manninger

védők: 2 Cáceres, 5 Cannavaro, 6 Grosso, 15 Zebina, 19 Molinaro, 21 Grygera, 23 Ariaudo, 33 Legrottaglie

középpályások: 4 Felipe Melo, 7 Salihamidžić, 8 Marchisio, 16 Camoranesi, 18 Poulsen, 20 Giovinco, 22 Sissoko, 28 Diego, 29 De Ceglie, 30 Tiago

csatárok: 10 Del Piero, 11 Amauri, 17 Trezeguet

UPDATE: a Tuttosport szerint Sissoko is kihagyhatja a meccset..

A találkozót a tv2 20:45-től élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr884651626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bfeco 2009.12.08. 22:38:46

Rendőri biztositás kell ahhoz a juve buszhoz. Helyünkben várnék reggelig

Doki 2009.12.08. 22:39:03

Eddig en kitartottam Ferrara mellett.De egy ilyen keretbol tobbet lehet kihozni.Igaz ma mindenki ramatyul jatszott.Nem lattam a nagyon meg akarjuk nyerni taktikat.Ferrara meg mehet.....Ennyi...Hiddink johetne hozzank

Tony 2009.12.08. 22:39:23

Nálam most szakadt el a cérna! Eddig mérsékelt voltam,de FERRARA RAUS!!!!

Ismeretlen_128149 2009.12.08. 22:39:41

én nem tudok kínomban se röhögni:////

Ismeretlen_20408 2009.12.08. 22:39:44

egyetértek,Mi is olyan buták lennénk,ha csak ferrarára kennénk,itt az egész csapat 1-2 embertől eltekintve annyit ér,mint a cipőmön a sár! 50 milla,bakker és csak kidobott pénz,és momo is,primadonna,komolyan....

turorudi 2009.12.08. 22:39:57

meccs előtt ment a nagy nyilatkozgatás, h persze, jó nekünk az x, de hát mi egyértelműen győzelemre jáccunk! arra leszek kíváncsi ezt h fogja kimagyarázni? a 4. játékvezető elbaszta, nem is poulsent akarta beküldeni?? ha van gerince, és kicsit is tisztán látja a helyzetet, most szépen lemond! olvasom a kommenteket, és tényleg szarok voltak ma sokan, de ez a keret sokkal többre képes! és kb már október eleje óta hullámvölgyben vagyunk, csak van havonta 1 meccs, amin jól játszunk, plusz 1-2 amit behúzunk, de ugyan olyan impotens szar játékkal! szégyen, szánalom... kb ez jut eszembe a juveról sanos:S

DelPietro 2009.12.08. 22:41:34

Ezek után senki nem jöhet azzal a dumával, hogy "nem Juve szintű" - Ferrara sem (meg próbálta magyarázni a meccs előtt, hogy egy Juve szintű csapatnak csak győzelemre szabad játszani. Hát most EZ A JUVE SZINT!

Juve... 2009.12.08. 22:41:47

nem csak Ferrarat kéne elküldeni de még a fél kezdő csapatot is szégyen amit ma műveltek :@:@:@

4Evorg 2009.12.08. 22:41:56

A Juve-t illene nagy betűvel írnod,amúgy egyetértek.

Victor90 2009.12.08. 22:42:02

Ilyen meccs után,ilyen eredmény után,hazai pályán,mi itt juve szurkolók,imádók ..nagyon nehéz szavakat találni!Felesleges itt beszélni Melo-rol,Diego-rol,Del piero-rol,1 hónap fizetés elvonás!Ferrara-neked meg lapát!Ez hihetetlen...meg is érdemeljük hogy kiestünk,ilyen teljesítménnyel,tényleg nincs helyünk a legjobb 16 csapat között!Órákat lehetne szidni játékosokat,de hát sajnos ez van,megy az élet tovább,hétvégén remélem új edzőnk lesz!

bfeco 2009.12.08. 22:42:09

"Ferrara: Számunkra ez lesz a döntő!"

Doki 2009.12.08. 22:43:05

Ha ma azt a csapatot láttam volna aki szombaton az Intert verte akkor nem ez az eredmeny lett volna. Okes kikaptunk, de kaptunk volna ki emelt fovel, nem ehelyett ugy jatszottunk mint egy megye 2 es csapat.Szanalom.El lehet a vezetoknek is gondolkodni hogy akkor mi legyen.Ha tovabbjutottunk volna lett volna egy kis + pénz.MOst majd azert nem lesz uj fiatal jo jatekos mert hat nincs ra keret.De rossz jatekosok rossz edzővel nem mennek sokra.Több van, több volt ebben a csapatban. FORZA JUVE!!

Marco 2009.12.08. 22:43:10

komolyan mondom nem tudok ideges lenni. Ilyen játékkal ne is legyen ott a Juventus mert kurvára nem érdemli meg. Közünk nemvolt a mecshez senki nem hajtott, támadásunk nem volt 2:1-nél.. Van egy kis jó a rosszban: Ferraranak mennie kell ez már biztos!!!! és ha esetleg továbbjutottunk volna hosszú távon megint rossz let volna Ferrara jelenléte. na jóéjt gyerekek pedig mennyire vártam ezt a mecset.

kriiszttian 2009.12.08. 22:43:33

ti mindenkit csak lemondatnátok és ha lemond ki a fene jön a helyére akkor is maradunk ilyen szinten itt nem csak az edző a szar hanem egy pár játékos is

csuma 2009.12.08. 22:43:50

Szerintem Ferrara tudja majd hogy mit kell tennie. Sajnálom mert szerettem mint játékos és rendkívül szimpatikus mint ember, de sajnos nem egy olyan valaki aki most a Juventus segítségére lenne. Csak azt nem értem, elsősorban a vezetők részéről, hogy mit gondoltak? Kiadnak ennyi pénzt játékosokra, és akkor annak a töredékét meg sajnálják egy klasszis, tapasztalt edzőre?! Mégis hol élnek? Azt hiszik, majd a játékosok maguktól kitalálják hogy mi a fasz van, és hogy mit kell csinálni? Nem akarom kizárólag Ferrara "nyakába varrni" ezt a mai szart, de azt sem mondhatom, hogy cseréljük le az egész csapatot...Egyrészt a költségek miatt, másrészt ezek a játékosok (legalább is nagy részük) már megmutatta valahol, valamikor, hogy tudnak focizni, és nem hiszem, hogy ilyen rövid idő alatt elszaródtak. Ferrara viszont még nem bizonyított igazán mint edző, ok hogy volt pár jó meccse, de legalább annyi szar is. A mai napon csak szenvedtünk a pályán, kész gyötrelem volt nézni ezt a játékot, ha ezt annak lehet egyáltalán nevezni. off: zinter te megy egy szánalmas, szar életű, fiatal kis pöcs lehetsz, hogy ha ezzel szórakozol, hogy Juvés blogokra jársz fel kárörvendeni. Igényes szórakozás...gratulálok. on: szóval összegezve, szerintem távozzon Ferrara, hozzanak ide egy tapasztalt, bizonyítottan jó edzőt, aztán meglátjuk, hogy mi lesz. Na jó éjt srácok, nekem még tanulnom kell, mert holnap zh-zom.. nagyon fasza lesz ez így...

DelPietro 2009.12.08. 22:43:53

bfeco: Akkor az ezüst megvan...

Ismeretlen_135928 2009.12.08. 22:44:04

kismedvee igazad van. Mire kültötük a 50 milkát??a Nagy nullára. Melo jaj már 4 hónap letetl a Kofederásiós kua óta és még mindig azt mondja h nincs kipehenve. Ugyan már. Diego is egy nagy nulla. Ma Az egész szar csapatból Cannavaro meglepően elég jól teljesitett. És trez amikor volt lehetősége berúgta és Alexnak nagyon igaza volt, ha kiabált a középpályásoknak h jobb labdát adjanak, mert 25 milliós játékos ne tudna egy kibaszott labdát adni basszus. Bocs a végére felhúztam magam. Jah és Arrive derci Ferrara!!! Forza ITALIA!!!

Ismeretlen_128149 2009.12.08. 22:44:51

Nagyon Remélem a Bayernt azért elkapja a következő fordulóban valaki!

Ismeretlen_137084 2009.12.08. 22:45:35

Hát ehhez már nem tudok mit hozzátenni... Szerintem Ferrara-t lapátra kéne tenni... Én már majdnem akkor sírtam, amikor bejött Poulsen. Szerintem nem rá kellene ülni az eredményre, hanem küzdeni tovább. Nem gondoltam volna , hogy hazai pályán ekkora zakót kapunk. :(

Bianco 2009.12.08. 22:45:38

Hol van a tavalyi hó amikor a sajtó Ranieri ellen fordította a drukkereket?! Gyengébb kerettel vertük oda vissza a REALT... 2-1 nél miért nem lépett Ferrara??? Giovincot miért jegeli 80 percig, mikor már csak a góllövéssel juthatunk tovább??? Hajdú B.-nek igaza volt - semmi keresnivalónk nincs a legjobb 16 között.

DonMatteo 2009.12.08. 22:45:41

Arrivederci Ciro!

steven-h 2009.12.08. 22:45:45

Sírógörcs kerülget:S 95 óta vagyok Juve drukker, de ekkora szégyent még sose éltem át, pedig akkor is voltak rosszabb idények. Azt hiszem gratulálhatunk Morattinak, teljesen szétzilálta csapatunkat....Ilyen gyengék még sose voltunk, sajnos ez az igazság.

Bobek 2009.12.08. 22:45:59

Szégyen! Diego takarodjon a kispadra vagy még onnan is meg vele egyútt Melo. Ciro cseréja....huhh. 4-4-2 felállást elő kell venni, nincs szélső játékunk. Giovincot játszatni. A középpálya és a csatárok közt nincs kapcsolat. Nincs elképzelés hogyan akarunk támadni, Ídiego csak pöcsöl a labdával....váhhhh

turorudi 2009.12.08. 22:47:18

murinho 1 fasztarisznya, de meg lehetett nézni a 7végi derbit! kb 4 csatárral támadtak már a végén, és nem a 80. perctől kezdve! ő lereagálta a dolgokat időben, más kérdés h nem jött be, de megpróbálta...eleve nem tetszettek a cserék, sem a sorrend, sem a névsor, de könyörgöm, mennyi idő felfogni ferraranak h a 0 pont nem jó nekünk??

Bianco 2009.12.08. 22:47:33

A vicc az hogy papíron jó játékosaink vannak, de sem taktika, sem elképzelés, sem csapatszellem...

pruxta 2009.12.08. 22:48:19

Életem legrosszabb futballélménye a mai pedig 98 óta rengeteg meccset láttam. Ez a mai teljesitmény minden emberi mértéket alúlmúlt, amit ember el tud képzelni. Csak azt nem tudom megérteni, hogy ilyen kezdővel 1-0 ás előnyről hogy náthásba lehet kikapni ugy hogy kapura sem rúgtunk. SZÁNALOM!!!!!!!! A halvány reménysugár az, hogy most nem egy rutintalan edzőt hoznak, hanem talán Guus Hiddinket, aki tavaly egy ehhez hasonló helyzetben lévő Chelseat nagyon összekapott. Ha hozzá hasonló szintű edzőnk lenne, akkor a Scudetto még talán elérhető lenne. Amugy meg a Hajdu B. végig a Münchennek szurkolt, hogy szakadna meg!!!!!!!!

bfeco 2009.12.08. 22:48:23

A bayernt tuti elkaszálják a kövi körben. De a most a Juve megmutathatja, megnyerjük az új ligát!:D

Ismeretlen_128149 2009.12.08. 22:48:50

Bianco igazad van, Ranierinél legalább Alexéknak ment, és labdát tartottunk, bmeg nem tudtak ma labdát tartani, inter ellen is lehezen..

tiger 2009.12.08. 22:50:03

hát...tizensokév szurkolás után...rettentő csalódás a játék, mert ha láttam volna a fiúkban a tűzt és így kapunk ki...az más lenne...de ilyen lélektelen, szar játékot...hát nemtom, mi lesz így...bár azt gondolom, hogy a keret jó, egy rutinosabb edző valószínűleg változást hozhatna, mert többre hivatott eme állomány...de ebben az évben nem hinném, hogy edzőváltásra kerülne sor...mindenesetre kiváncsian várom a fejleményeket... na meg mi a faxért kell a szabadrúgásokat Grossora bízni?!

csuma 2009.12.08. 22:50:21

És ami még kimaradt... focitól a 2000-es eb döntő óta nem éreztem magam ennyire szarul...pedig azóta láttam pár Juve kiesést, még zakót is...de akkor legalább mi is ott voltunk a pályán.

Ricsman 2009.12.08. 22:50:26

A játékos nem lesz egyszer csak kutyaszar, ha előtte kurva jó volt... legalábbis nem elfelejt focizni! A fejében van a gond, ehhez pedig EDZŐ kell, tegye fel a kezét aki szerint nem így van. Tovább megyek: RADIKÁLIS EDZŐ! Olyan aki azt is megmondja mit eszel, mikor szarsz, meddig ülsz a padon (pont addig amíg ilyen szar vagy), mennyit von le a fizudból, leanyáz, hozzád bassza az öltözőben a szemeteskosarat / mágnestáblát / éles stoplist és úgy levesz a 20. percben hogy egy hónapig nem látod a keretet se ellenben +10 kör edzésenként! Jelenleg két ilyet tudok ex-has: Hiddink, Murinho..

DelPietro 2009.12.08. 22:51:29

Én 95 óta vagyok Juve fan, és tényleg nem volt még ilyen szégyenben a csapat (azóta biztos nem). Calciopoli ide vagy oda, ennyi idő alatt illett volna helyrerázni a csapatot annyira, hogy hazai pályán ne kapjunk ekkora zakót a BL csoportkörében. Katasztrófa... Az eredmény már önmagában is, de a mutatott játék hétről-hétre minden mást alulmúl...

Bianco 2009.12.08. 22:52:36

Mindig előrébb voltunk az Internél mert CSAPATUNK volt akik meghaltak egymásért a pályán! Lehetett a legfőbb riválisnak sokkal jobb kerete, mentálisan a JUVENTUS volt a legjobb csapat. Hol van ez a csapat?!

Ismeretlen_128149 2009.12.08. 22:52:37

Csuma és Ricsman mind a kettőtöknek igazatok van...Hiddink vagy Mancini vagy Spalletti leül a padra nagyon hamar, nem fogják megtartani Ferrarat!

zinter 2009.12.08. 22:53:11

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444444

bfeco 2009.12.08. 22:53:30

Már látom lelki szemeimmel szerdán elbeszélgett a csapattal Ferrara. Hogy érzitek magatokat? Miben kéne javítani? És még sok iylen értelmes kérdéssel!:)

Bianco 2009.12.08. 22:54:01

Marchisio akkor mondanom sem kell, hogy a druszád sokkal jobb teljesítményt nyújtana 4-4-2 formációban a középpálya tengelyében! No meg Gio-val a szélen...vagy már inkább Alex:( helyett.

DelPietro 2009.12.08. 22:54:59

zinter: Agyilag belerokkantál abba a sokkba, ami szombat este ért kiskehely?

Lust 2009.12.08. 22:55:03

Engem csak az zavar,h Ferrara a szurkolók képébe hazudott, amikor azt mondta h győzelemre játszunk.Nyílván ez járt a fejében amikor lecserélte DP.t Poulzenre 1-1-nél, már ott éreztem h elment a meccs...

Krilehor 2009.12.08. 22:56:11

Ilyen meccset akkor lehet látni amikor egy 5.osztályú csapat játszik a világ legjobbika ellen.A bayern tönkrevert minket... ma egy nagy csalódás volt ez a juventus. Spallettit a padra Ciro helyett!

bfeco 2009.12.08. 22:56:55

Nem lehet kitiltani az ilyen tirpákokat,mint pl zinter? De kurva nagy degenerált fasznak kell lenni hogy itt veri a nyálát a mi oldalunkon. De látod zinter ebbe különbözünk. Te itt baszod a rezet és ebből látszik hogy te interes vagy. Egy degenerált paraszt. Ez az inter. Jól választottál csapatott.

Ismeretlen_135928 2009.12.08. 22:57:22

zinter: Húzz az anyádba vissz te faszomszopó... Lehet h kiestünk ,de megnézheted bármikor a hétvégi meccset akkor is ki kaptatk akkor meg takarodj a sintér oladlra, habár menj a Roma oldalára, emrt nektek még oldalatok sincs.

Ricsman 2009.12.08. 22:57:29

Spalletti nem elég zsarnok ide sajna, még Mancini se :(

Ismeretlen_125576 2009.12.08. 22:58:35

Szerintem ne is vegyünk tudomást a milánói kék-fekete csapat itt lévő "szurkolójáról", az a legegyszerűbb, és legésszerűbb magatartás. Van nekünk elég bajunk, van mivel foglalkozni.

Tony 2009.12.08. 22:58:54

Ajánljanak fel 10millio euro-s fizetést csak hozzák ide Hiddink-et! Ugyanis a csapatot hiába szapuljuk,őket nem lehet elküldeni,márpedig valakinek mennie kell!

Ismeretlen_135928 2009.12.08. 22:59:20

Spaletti vicceltek??? NEm azt mondom h nem jó edtő, de nekem elég volt annyit látnom amit az AS Roma-val csinált. Hidding ssztm. legyen a legrosszabb edző akit elhivunk

Ismeretlen_141231 2009.12.08. 22:59:23

Hiddink jöhetne a Chelsea-t is összekapta.

bfeco 2009.12.08. 22:59:33

Afrikából vagy kinából kéne egy edző, az a szart is kihajtaná belőlük!:D

Ismeretlen_125576 2009.12.08. 22:59:59

Gyerekek, könyörgöm, legalább mi Juve-szurkolók ne alacsonyodjunk le arra a szintre, amit az interista mutat!!!

Bianco 2009.12.08. 23:00:22

László Csabit:D Vagy Várhidi Mágnestábla Fecót:D:D:D:D

Krilehor 2009.12.08. 23:00:53

nem zsarnokság kell ide, hanem a focihoz értő és épp ésszel gondolkodó edző

Bianco 2009.12.08. 23:01:19

Petya a meccs előtt elemezd a sport1 nézőinek a mai hadrendet!!!:D

John Paul Jones 2009.12.08. 23:01:52

"Mezitlábas bazdelőrével" nem is lehet bejutni a legjobb 16-ba. Ez is óriási lebőgés, de kérdem én egy Barcától mennyit kaptunk volna? 10et?

Ismeretlen_125576 2009.12.08. 23:01:55

Az edzőkérdéshez hozzászólva, én még Fatih Terimet is megnézném a kispadunkon, nála sem lenne lazsálás, kihajtaná a szart is a csapatból.

Bianco 2009.12.08. 23:02:33

Hogy miért írtam Fecót, Várhidi Péter helyett? bocsi:/

Ismeretlen_135928 2009.12.08. 23:03:01

A végén sztm. már Ferraranak is tudnia kell h ennek kellet lennie az uccsó meccsének és remélem h igy is van.NEm akarom fikáni Ferrarat, emrt jó játékos volt, de mint edző nem nagy tehetség. Jah és többet biztos nem nézek TV2-ről Juve meccset meg semmiet se, emrt azok amennyit fikázták a Juuvét már az csak szurkolókban még egyet szúrtak a késsel.

Ismeretlen_99954 2009.12.08. 23:03:08

Bianco azert Laszlo Csaba kurvajo edzo, talan ezt a csapatot is el tudna vezetni :P amugy mostmar ajanlom blancnak melegen, hogy rugja ki a picsaba ferrarat, adjon neki feladatot az utanpotlasnal, v vmi, mert faszkivanmarvele

Ismeretlen_135227 2009.12.08. 23:03:39

El vagyok képedve... Ugyanakkor hatalmas dühöt is érzek. Egy SZÉGYEN volt ez a meccs. Ez a Bayern rúgott 4 gólt nekünk, ráadásul otthon? Komolyan fájdalmas volt látni ahogy csak vergődünk, erre nincs jobb szó. Én is a türelmesebbek közé tartozom, de MOST volt elég. Azonnal valami radikális változás kell mert ez így ebben a formában nem mehet tovább. Egyszerűen nem fogom fel, hogy lehetnek ekkora különbségek meccsek között egy szezonon belül... Egyértelmű, hogy Ferrara-nak mennie kell. Vagy nem tudja kellőképp motiválni a csapatot, vagy a stratégiával van baj. Bár én azt is megkockáztatnám, hogy mindkettő. Cuore Bianconero!

Bianco 2009.12.08. 23:03:44

Hallottam róla és a munkásságáról Skót honban!

Ismeretlen_114321 2009.12.08. 23:03:48

szerintem, ha nem jött volna Poulsen, előbb kapjuk a második gólt. Ferrara azért hozta be, mert már az első félidőben 2-12 volt a kapura lövés, labdabirtoklás meg 38-62, kit hozott volna be helyette? rajta kívül akárkit küld be, gyengül a védelem. szerintem amit megtehetett, megtett, 4-3-1-2-vel kezdtünk, 2. félidőre 4-2-3-1-gyel jöttünk ki, aztán beálltunk 4-4-2-re. azt nem lehet mondani, hogy nem próbálta meg, de sajnos azt kell mondani, hogy nem ért hozzá. nem ért a játékosok feltüzeléséhez. szerintem fejben van a baj, ugyanis papíron tényleg jó játékosaink vannak.

Ismeretlen_137084 2009.12.08. 23:04:56

Lust , én ugyanezt éreztem... Amikor Poulsen bejött éreztem , hogy bajok lesznek. Hajdú B. is egy szemét láda :@ Elejétől a Bayern így - úgy. Utálom ezt a kommentárt.

bfeco 2009.12.08. 23:05:20

Szerintem szépen fel kell hozni az ifiket. Szépen be kell őket építeni. Mert szerintem ha vmire büszkék lehetünk az a utánpótlásunk. Lehet kockáztatunk, de egy be biztos vok, ha felküldünk egy 18 évest az addig futni,robotolni míg össze nem esik. Kell egy edző aki rendezi a játékosokat fejben. Aztán várni szépen építeni a csapatot. Melonak meg Diegonak elkapni tökeit,jól megcsavargatni. aztán menni fog aminek menni kell:)

Ismeretlen_135402 2009.12.08. 23:05:46

Már a szünetben elment a meccs!!! Az,hogy lehozta Alexet ám legyen,de,hogy nem Giot hozta a helyére megpecsételte a sorsunkat!A középpályánk meg egyszerűen szörnyű,simán átviszik rajtuk a labdát,és az előre játék is fos!Lehet szidni a védelmet,de ekkora nyomást nem lehet hiba nélkül elviselni!A csatárok meg egy meccsen jó ha két használható labdát kapnak!Ez nem a játékosok hibája,Melo,Diego,Marchisio,Sissoko,Camo nagyon jó játékosok,aki ezt vitatja nem ért a focihoz!Fogalmuk sincs mit kéne csinálniuk,ez néha látszik az arcukon is,egyszerűen nincs taktikánk,annyi ki jobbra aztán lesz valami! BYE CIRO!!!!!

Krilehor 2009.12.08. 23:07:09

Diego játéka is óriási csalódás számomra

tomsz 2009.12.08. 23:08:16

Felháborító amit a csapat művelt! Legalább Ranierivel továbbjutottunk volna! Nyári igazoláskor mélyen a zsebünkbe nyúlni: Hiddinket vagy Wengert elhozni, emellett védőket hozni, fiatalítani! Buffon Dani Alves- Chiellni-?-Rafinha Sissoko Giovinco David Silva Diego Iaquinta Benzema Tessék mélyen a zsebbe nyúlni-DRASZTIKUSAN

Bogyex 2009.12.08. 23:09:50

eddig a csapat mellett voltam,bmi is volt. de ez a "játék"-nak nevezett vmi. melo ahogy játszott és "passzolt" katasztrófa volt. diogo is nagyon halvány. ferrara iszonyat elcserélte magát. de ilyen "játékkal" nem érdemeljük meg,h a BL-ben játszunk. és az a baj,h kb az EL-ba a "kiscsapatok" ellenünk felszívják majd magukat és szophatunk majd nagyokat:S Undorító volt ez a mai nap:S:S

zinter 2009.12.08. 23:11:06

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44

bfeco 2009.12.08. 23:11:08

Én nem Realt akarok. Mert ha az a megoldás felvásárlunk mindenkit, mint a spanyolok akkor nagy hiba. Ott Barca, beértek az ifik aztán iszonyat szépen játszanak. Csak az a baj nem lépjük meg fiatalitáshoz szükséges lépéseket.

bfeco 2009.12.08. 23:12:29

Zinter te tényleg fogyi vagy?:D

Ismeretlen_142281 2009.12.08. 23:12:31

Sziasztok! Hatalmas Juve drukker vagyok én is de ez.....! Remélem hétvégén már HIDDING ül a Juve kispadján tényleg! Szerintem Ferrar4ának vége! Az a baj nem elöbb! Nem volt való egy ilyen klasszis csapat kispadjára! A játokos keret szerntem ennél sokkal többre képes! Ha marad az edzőnk tovább pár hét és a bajnokságnak is löttek! Forza JUVE! HIDDINGET!!!!!!!

Kotrevák Kelly 2009.12.08. 23:12:50

Ez a "no comment" kategória...

Ismeretlen_135227 2009.12.08. 23:12:50

bfeco: Én is ezen a véleményen vagyok! Utánpótlásból játékosokat végre és ne csak a keretbe. Immobile-t nagyon megnézném már és nem csak taktikai csereként az utolsó pár percben. Nem tudom miért fél ettől Ferrara is annyira...

babo410 2009.12.08. 23:13:23

Ferrara mehet a fenébe! Ranierivel 2-2-t játszottunk a Bayernnél 25.000x erősebb Chelseavel! És ha Ilyen a keret lehet nyerünk. Most látom be, hogy Ferrara nagyon nem ide való. Guardiola se tudna olyan eredményeket elérnie a Juvéval, mint a Barcaval! Olyan játékosokkal könnyű! Ide egy sokat látott edző kellett volna!

Krilehor 2009.12.08. 23:13:25

ez a buzi zinter gyerek meg minek örül?! miért nem szombat este voltál ilyen vidám?

Roli921 2009.12.08. 23:15:36

hát ez szégyen volt még így részegen is. Casares Canna meg Trez(gólja miatt) aki elfogadható volt. Legro szánalmas, Molinaro meg már nagyon hiányzik minden támadás Grosso oldalán jött. Kp-n mindenki szar volt mert a hátvédek felivelték a labdát ahelyett hogy lepasszolták volna. Elöl meg nem volt sok esélyünk. Ferrara huzzzon el a picsába! Kell egy edző ez nema spanyol bajnokság itt taktika is kell.Gasperini, Conte Manchini remélem hétvégén már egyikük ül a kispadunkon.

Szabi 2009.12.08. 23:16:14

A slusszpoén! Sissoko nem játszik szombaton sem! Asszem írhatnánk a Jézuskának, hogy karácsonyra 6 pontot kérünk, hogy legalább a remény megmaradjon jövőre! Ferrara nem focizhat senki helyett sem! De ennek ellenére biztos Ő is hibás, miért ne lenne... De ennyire balf.sz Juvét még nem nagyon láttam, főleg otthon! A szurkolók szemében volt az igazi csalódottság a közeliken!!!

pruxta 2009.12.08. 23:17:24

Nem feltétlenül kell ezeket az eredményeket Melo, Diego nyakába varrni. Ami szembetünő, hgoy az összhangnak a legkisebb nyoma sincs a játékosok között. Amikor Melo bal hátul sarkazott, azt Grossonak simán el kellett volna érnie, de nem vette észre, és lecsapott rá egy Bayernes amiből Juve kontra helyett Bayern helyzet lett. A meccsek ezeken múlnak. Ma a labdaszerzés nulla volt, pedig 3 kpályás játszott! Emellett az erőnlét is nevetséges, Marchisio is hulla volt, Sissoko meg pályára sem lépett. És azt se feledjük, hogy egy olyan Bayerntől kaptunk 4et, aki otthon alig verte a Mönchengladbachot!!

babo410 2009.12.08. 23:17:58

Conte nem kell! Atalantával se jutott semmire! Másik meg, hogy ide egy tapasztalt edző kell!!!

csuma 2009.12.08. 23:21:22

Keshudioo, abban igazad van, hogy ma legalább láttunk valami reakciót a meccs folyamán Ferraratól, még az is egy jó húzás volt, hogy behozta Poulsent a felénél. De azt magyarázza meg nekem valaki, hogy miért mindig az utolsó 5-10 percre hozza be Giovincot?! Még a játék ritmusát se fogja tudni felvenni, nem hogy hozzá tegyen valamit. Mondjuk az is igaz, hogy milyen ritmusról is beszélünk? :D Na mind1, a lényeg az, hogy ha ma volt is valami elképzelése Ferraranak, a játékosokat ismét nem sikerült megfelelően motiválnia. Mondjuk, a mai napon leginkább itt ütközik ki a játékosok felelőssége, hogy egy sorsdöntő bl meccsre egyáltalán hogy képesek így kimenni? Oké, hogy volt már pár ilyen meccsük, ennél jelentősebb is, de azért még is csak Európa legjobb 16 csapata közé való bekerülésről van szó. És mondjuk ki, egy Juvénak normál esetben ott a helye. Még tavaly is eljutottunk oda...még Rani papával is sikerült.

bfeco 2009.12.08. 23:22:36

Nem tudom meddig kell még várni egy rendes Juventusra. Kedvenc csapatomat síralmas így látni. Mikor vissza soroltak minket, minden seria B meccset követem, hogy majd egyszer lássak nagy Juve győzelmeket. De hát így?! A Juvés sálat sem jelképesen akarom hordani, át akarom élni azt mint tavaly, amikor megbasztuk a realt. Büszkén hordtam a sálát a táskát és a sapkát is, mert igen nagy győzelem volt. Ferrara nézen magába és döntse el tud keményebb lenni, vagy ő ennyire képes! Mindenkinek jó éjszakát, és várom a holnapi nyilatkozatokat!

Zsil 2009.12.08. 23:32:31

Ki lehet kapni,de nem így! Ilyen szégyenteljes játékot még nem láttam!!!!!!!!!! zintrenek meg reméljük ez lesz szánalmas életének legnagyobb öröme.

Ismeretlen_108746 2009.12.08. 23:55:24

Nem kell mindent Ferrara nyakába varrni, viszont vajon miben lehet a hiba, ha a pályán lévő játékosok mindegyike messze a tudása alatt játszik? Diego, Melo és a többiek talán agyvérzést kaptak és elfelejtettek focizni? Ezt talán senki sem gondolja komolyan. Ebben a keretben ennél nagyon, nagyon sokkal több van. Remélem már nem sokáig látjuk ezt a dilettáns bohócot a Juve kispadján.

Ismeretlen_96517 2009.12.09. 00:59:17

azt leszámítva, hogy nem játszottunk jól, ez a meccs nagyon rossz volt ...

Ismeretlen_96517 2009.12.09. 01:15:07

Nem hiszem, hogy ferraraval volt a fő gond. Gondoljatok az első 25 percre. Ő jó csapattal, jó felállásban, jó motivációval küldte pályára a srácokat. Nem tehetett róla, ha az 50 milliónk, minusz 30 at játszik. Caceres, tudása, alatt, Diego, melo, mélyen tudása alatt, DelPi mérhetetlenül lassú, Grossó végzi a szabadrúgást, meg a szögletet. Régen rossz. Gio 15 percre áll be, és 10 percig labdába se ér? Ez hol az edző hibája? Ferrara nem egy zseni, de attól, még labdát levenni és tovább passzolni tudni kell. Régen rossz, ha cannavaro a juve leggyorsabb játékosa. És ez nem eddző függése. Camo jó volt az első félidőben. Egyetértek, hogy rani papa szintű húzás volt a delpi paulsen csere, pedig majdnem érthető, de gyorsaság kellett volna a csapatba, nem hátrafelé passzolok, mert paulsen a nevem ember. De akkor sem az edző hibája volt ez a meccs. ha anyukátok főz, és a kedvenceteket csinálja, és nem vagy éhes, mert tegnap annyira bebasztál, hogy lépni se bírsz, az akkor sem anyukátok hibája. Ha valaki nem tud a mezhez szinten játszani, vagy, értékelni, menjen reál buzinak. És talán kellett ez a meccs, hogy ki merje hagyni a diegot, és a melót a kezdőből. Talán kicsit összeszedik magukat, és gio végre többet játszhat. marchisiónál meg le a kalappal, sokat dolgozott, és nagyon elfáradt. Én juventus szurkoló vagyok és várom az Európa Liga ellenfelünket. Egy olyan csapattal, aki küzd! Nagy igazolásokkal vagy anélkül, nekem mindegy.

Ismeretlen_114321 2009.12.09. 07:01:58

predy: részben igazad van, hogy a csapat hibája a motiválatlanság, de azért el kell ismerned, hogy a csapatot feltüzelni az edzőnek kellene. Ranieri fel tudta tüzelni a Juvét a Real, az Inter, a Roma, a Milan ellen, a Chelsea után is emelt fővel jöhettünk le a pályáról. ez nem azt jelenti, hogy Ferrara ***** (amit el tudsz képzelni) edző, én nem vagyok olyan szigorú, hogy ezt így kijelentsem, de az biztos, hogy tapasztalatlan még ehhez a csapathoz.

Ismeretlen_53881 2009.12.09. 07:11:00

Érdekes, az Inter ellen fel tudta tüzelni a csapatot... Predy kommentjében vannak igaz dolgok.

Scooter82 2009.12.09. 08:58:53

Nem is értem miről beszél sok ember. Ez a csapat erre képes, nagyjából olyanok vagyunk mint egy erős középcsapat Olaszországban, kivéve hogy nekünk van nevünk és múltunk és egy "kicsit" drágább játékosállományunk. Nézzétek végig a keretet és észre fogjátok venni, hogy ebből a Juventus-ból senki nem férne be egy másik (angol, spanyol, olasz) normális csapatba, legalábbis én nem tudok olyan nevet mondani, talán Chiellini és jelenleg Marchisio. Buffon öregszik igaz így is nagyon jó, de rajta nem múlt egyik vereség sem, DP már szerintem kiég, Camoranesi is öregszik, kannabáró tegnap jó volt, de öreg, Grosso egy 0, legro nem rossz, de ez Juve és ide a nemrossz az kevés, Caceres egy középcsapatba nagyon jó kb mint legro. Amauri nem is tudom mit keres még mindig a juve környékén, jahh mert nincs más csatár, Trez a kedvencem, de már ő sem fog fiatalodni, pedig ha van egy olyan középpálya aki kiszolgálja akkor ontaná a gólokat most is. Sissoko és Felipe Melo talán Juve szintű játékos lenne, csak rájuk meg nem kellene ennyi terhet rakni, nekik a labdaszerzés lenen a feladatuk a többit a középpályának kellene megoldani ami nálunk nincs. Néha egy középcsapat is össze tudja szedni magát egy-egy meccsre úgy ahogy mi is az Inter ellen és a Samp ellen, ebből is látszik hogy nagyon messze vagyunk az élcsapatoktól. A 2006-os juvéba nálam ebből a jelenlegi keretből senki nem férne be. Valahol olvastam hogy sok idő kell kb. 10 év mire teljesen kiheveri a Juve a száműzetést, és be kell látni neki lesz igaza. Ezzel a kerettel akármilyen edzőnk lehet, nem leszünk jobbak. Forza Juve.

Scooter82 2009.12.09. 09:02:17

Keshu és a többiek: Az inter és a real ellen nem kell senkit feltüzelni, ezekre a meccsekre mindenki feltüzeli magát, szerintem ez nem az edzőn múlik. Én is focizok... fociztam és amikor pl. kupában egy magasabb osztályú csapat ellen játszottunk, olyan motivált volt a csapat hogy olyan sikereket ért el ami senki nem hitt el. Ez van nálunk is, egy erős középcsapat vagyunk, akiknek egy real és egy inter legyőzése hatalmas dicsőség, de hosszútávon nem képes elérni semmit.

r-m-c 2009.12.09. 09:49:01

Ciro köszönjük, de pá...büdös nagy fos ez a csapat, nem méltó a Juventus névre...

Ismeretlen_108746 2009.12.09. 10:20:09

Rendben, én elfogadom azokat a véleményeket, hogy ez nem csak edzői kérdésről van szó, viszont akkor várnám a javaslatokat, hogy vajon mi lehet a hullámvölgy oka? Diegio, Melo és mindenki más is elfelejtett focizni? Vagy úgy döntöttek kollektíve, hogy ezt az idei szezont lazábbra veszik? Ne vicceljünk már... Szomorú, de ez vastagon Ferrara hibája...

Ismeretlen_117673 2009.12.09. 10:45:28

Szerintem hiba az összes sarat Cirora kenni. Azért lássuk be ,hogy Felpie Meloval egy éve vagyunk képben ,tehát simán lehet ő még egy Almiron valamivel drágább kiadásban ,Diego pedig nem az első olyan klasszis lehet ,aki Olaszországba érkezve elfelejt focizni...ilyenre is volt már nem egy példa.

Ismeretlen_108746 2009.12.09. 10:51:40

DonMatteo: Ha láttad Melo-t játszani a brazil válogatottban vagy a Fiorentina-ban (márpedig Firenze Olaszországban van) Te magad is tudhatod, hogy a képességeik alapján Melo és Almiron nem említhető egy lapon. OK, tegyük fel, hoyg Diego-nak nem fekszik az olasz foci (én nem hiszem, hogy így van), akkor most már csak a keret összes többi tagjának az értékelhetetlen teljesítményét kellene megmagyarázni...

Ismeretlen_53881 2009.12.09. 11:00:35

Apuleius, az a legszomorúbb, hogy ha akarnám, mindenki teljesítményét meg lehetne magyarázni egyesével.

Ismeretlen_117673 2009.12.09. 11:06:16

Csak lehetőségeket vázoltam fel. Diegoban egyébként én is nagyon bízok , jó játékosnak tartom ,viszont Felipe Melonak szerintem nem sok keresnivalója van a Juventus kezdőjében.

Ismeretlen_108746 2009.12.09. 11:23:26

passerby: Elhiszem, a kérdés csak az, hogy mi jönne ki belőle a végén... Na meg, hogy van-e értelme az egyenkénti magyarázkodának, s abban kell-e keresni az okokat.

Ismeretlen_53881 2009.12.09. 11:27:10

Az jönne ki belőle, hogy van egy szar csapatunk.. Ezért inkább hagyjuk :)

Ismeretlen_108746 2009.12.09. 11:37:06

passerby: Ez tetszett :-))) Igen, tartok tőle, hogy valami hasonló végkövetkeztetést lehetne kisakkozni belőle. Van egy szar csapatunk egy szar edzővel. Ha lehet ez még rosszabb. Szemmel látható, hogy vannak nagyon gyenge részei a csapatnak, de változatlanul azt állítom, hogy még ebben a keretben is nagyon sokkal több van, mint amit Ferrara "kihozott" belőle.

Ismeretlen_108746 2009.12.09. 11:39:02

DonMatteo: Persze, semmi gond, én ugyanúgy csak a lehetőségeken agyalok. Bízom benne, hogy hamarosan ismét örömünket lelhetjük a Juve játékában. Alighanem Ferrara nélkül...

Type-R 2009.12.09. 11:54:16

én a részvényesek helyében az egész vezetőséget és Ferrarat is kiraknám még idén. némely renitens játékostól meg megvonnám a fizetését amíg nem úgy játszik, ahogy az ára/fizetése alapján kellene. szerintem ez vastagon a vezetőség hibája is. nem mindig a legolcsóbb megoldást választják, tutyimutyik, nem képesek azonnal lépni. és most nem is mentem bele abba, hogy miért van egy francia, olaszország legnevesebb klubjának élén... leváltani az összeset, kezdve az edzővel! Elkannak is megalszik a tej a szájában vazzeg, csináljon már valamit. nyúljon bele a Fiaz kasszába, és a Chrysler mellett egy edzőn is vegyen már nekünk. csengessünk ki Hiddinknek, vagy Prandellinek 5 misit évente az rázza gatyába ezt a csűrhét! komolyan mondom, hogy rajtunk röhög egész Európa. szemét módon elkaszáltak a calciopoliban aztán visszajutunk egy edzővel, majd leváltjuk, majd hozunk egy másik, azt is, most a harmadik van. közben az átigazolási politikánk a vicc kategóriába tartozik. a legjobb igazolás a kölcsönbe vett Caceres és a vénszarköcsögáruló de még mindig legalább a csapat átlagát hozó Cannavaro. és ha nem lép valami fejes k**** gyorsan akkor új kapust is kell keresnünk, az meg aztán f**** lesz.

Ismeretlen_114321 2009.12.09. 14:03:53

szerintem ezek a játékosok túl nagyképűek és kényelmesek ahhoz, hogy feltüzeljék magukat. legyőztük az Intert, de tény, hogy ők "csak" az X-ért jöttek, tény, hogy nem játszottak jól, de nem volt háromszor annyi lehetőségünk, kiegyenlített meccs volt. szép volt, jó volt, de nem egy jó meccs után kellene ujjongani, hanem egy jó szezon után, és egyelőre úgy tűnik, hogy nem lesz annyira örömteli a vége. másrészről: ha a nagy meccsre minden játékos magát tüzeli fel, akkor a Bayern ellen mi volt ez? ez volt a tűz, a foci iránti szenvedély és a nyerni akarás, ami megmutatkozott a játékon? hát elég szomorú, ha ennyi a maximum. amúgy értem, miről beszéltek, de úgy tűnik, ez a "magunkatfeltüzeljük" dolog rohadtul nem működik a Juvénál.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása