Ha Ferrara megy, ki lészen az új edző? - Arrigo Sacchi?

A kérdés a Cagliari elleni 2-0-ás vereség után talán már esedékes. Ha Ferrara innen képes felrázni a csapatot, akkor megeszem a kalapomat - mondhatnám. Miért mission impossible innen a csapat felrázása? Mert látszólag már a játékosok sem hisznek sem magukban, sem Ferrarában. Erre példa Diego esete is, aki megkereste az edzőt, megkérdezve, hogy akkor most mi is igazán az Ő feladata, mert nem tudja, mit is akar tőle az edző. Erről korábban itt és itt is olvashattatok.

Arrigo Sacchi

Mi ez, ha nem egyértelmű bizonyíték arra, hogy a játékosok, vagy azok egy része zavart, és nem érti, mit akar tőlük az edző? Véleményem szerint éppen Diego volt az egyik, ha nem egyetlen játékos, aki minden helyzetben próbált maximálisan küzdeni. A Cagliari ellen 4 kapura tartó lövésből 4 az Ő nevéhez fűződik. Ez - azt hiszem - sokat elmond. Ennyit kitérőnek.

Visszatérve a main streamhez: Sokan írják, hogy Ők bizony angol, vagy spanyol edzőt szeretnének a csapat élén látni. Én - sokakkal együtt - nem értek egyet ezzel. Miért? Például mert a Juventusnak nem szokott külföldi edzője lenni. Újra felmerülhet bennetek az előbbi kérdés: Miért? Biztosan nem tudom, de a Juventus talán mindig is olasz, hazai akart maradni. Játékstílusban, felfogásban, játékosokban. Vegyük sorra ezeket.

A kérdés a Cagliari elleni 2-0-ás vereség után talán már esedékes. Ha Ferrara innen képes felrázni a csapatot, akkor megeszem a kalapomat - mondhatnám. Miért mission impossible innen a csapat felrázása? Mert látszólag már a játékosok sem hisznek sem magukban, sem Ferrarában. Erre példa Diego esete is, aki megkereste az edzőt, megkérdezve, hogy akkor most mi is igazán az Ő feladata, mert nem tudja, mit is akar tőle az edző. Erről korábban itt és itt is olvashattatok.

Arrigo Sacchi

Mi ez, ha nem egyértelmű bizonyíték arra, hogy a játékosok, vagy azok egy része zavart, és nem érti, mit akar tőlük az edző? Véleményem szerint éppen Diego volt az egyik, ha nem egyetlen játékos, aki minden helyzetben próbált maximálisan küzdeni. A Cagliari ellen 4 kapura tartó lövésből 4 az Ő nevéhez fűződik. Ez - azt hiszem - sokat elmond. Ennyit kitérőnek.

Visszatérve a main streamhez: Sokan írják, hogy Ők bizony angol, vagy spanyol edzőt szeretnének a csapat élén látni. Én - sokakkal együtt - nem értek egyet ezzel. Miért? Például mert a Juventusnak nem szokott külföldi edzője lenni. Újra felmerülhet bennetek az előbbi kérdés: Miért? Biztosan nem tudom, de a Juventus talán mindig is olasz, hazai akart maradni. Játékstílusban, felfogásban, játékosokban. Vegyük sorra ezeket.

Mindenekelőtt a játékstílusban, hiszen ezt a stílust az olaszok értik igazán, ebben nevelkedtek, Ők tudnak benne a legkönnyebben, mondhatni otthonosan mozogni.

Felfogásban: a Juve felfogása a győztes mentalitásban gyökerezik. Ezt csak azok az edzők tudják, akik maguk is győztes mentalitással rendelkeznek. Ez szerintem tanulható dolog. Ha valaki másik csapatnál volt győztes, akkor is jellemző rá ez a mentalitás.

A Juventus életében ilyen edző volt Lippi és Capello is. Ferrara még tapasztalatlan, de talán egyszer Ő is ide lesz sorolható. Ami fontos, hogy ne úgy váljon azzá, hogy közben a Juventustól elvesz egy, vagy két évet. Már pedig most úgy látszik, hogy elvesz legalább egy évet, hiszen jelenleg a csapatot már lehagyta a korábban Leonardo tapasztalatlansága miatt lesajnált Milan is, és a BL-ben is egyre kilátástalanabb a helyzet, hiszen a Bayern Münchennél felépült a két sztár: Robben és Ribéry.

Azt hiszem, abban egyetérthetünk, hogy az utóbbi két játékossal kiegészült Münchent nagyon nehéz lesz tartani a jelenleg pocsék formában játszó Juventusnak.

Játékosokban, hiszen mindig is sok olasz játékos alkotta a Juve keretét.

Ha a fentebbi szempontokat figyelembe vesszük, akkor ezzel például Benítez és Hiddink neve máris kiesik a jelöltek közül. Persze lehet, nincs igazam és a vezetőség másképp dönt, de jelenleg ezt elég valószínűtlennek tartom.

A sokak által említett olasz edző alternatívák ezen felül aggasztóak, vagy erősen kérdőjelesek számomra. Lássuk csak, kikre gondolok.

Spalletti sok szép eredményt ért el a Romával (2005-től 2009-ig), de ne felejtsük el, hogy még a Ranieri által vezetett Juventus is meg tudta verni rendszerint, azaz - akár hihetetlenül hangzik, akár nem - stratégiailag nem érzem elég érettnek a Juventushoz.

Mancini szintén egy alternatíva, és korábban szépen is irányította a Laziót (2002-2004) és az Intert is (2004-2008), de ne felejtsük el, hogy a BL-ben a siker rendszerint elmaradt, valamint azt se feledjük, hogy képtelen volt a Calciopoli előtt megközelíteni az Interrel a Juventust.

Conte. Kezdjük azzal, hogy élő szerződés köti az Atalanta csapatához, és bár már elért egy-két sikert a Barival (2007-2009), valójában Őt sem nevezhetjük kellően tapasztaltnak a Zebrák átvételéhez. Talán egy-két év múlva, de ezt Ferraráról is el tudjuk mondani.

Vialli neve még Ranieri kinevezése előtt merült fel, de őszintén szólva azóta nem is foglalkozott az edzősködéssel. Két évig a Chelsea, majd két évig a Watford csapatának kispadján ült, amely évek során nem sikerült igazán nagy eredményeket felmutatnia.

Gianpiero Gasperiniben minden megvan, ami a Juventusnak kellhet. Kiváló stratéga, korábban a Juventusban játszott, majd játékos pályafutását befejezve a klub utánpótlás csapatait vezette címekhez. Kezdetben a Giovanissimit, majd az Allievit és végül a Primaverát.

Ez alapján elmondható, hogy kellőképpen bejárta a ranglétrát, és jelenleg a Genoával is sikeres. Ranierivel ellentétben mind Palladinót, mind Criscitót be tudta építeni csapatába. Minden megvan tehát benne, csak egyetlen dolog hiányzik: csakúgy, mint Conte esetében, neki is élő szerződése van. Elcsábítani tehát nagyon nehéz.

Cesare Prandelliről, a Fiorentina jelenlegi edzőjéről hasonlóakat tudnák leírni, mint Gasperiniről. A különbséget csak abban látom, hogy kollégájával szemben nem vezette még sohasem a Bianconeri utánpótlás csapatait, valamint a BL-ben a Fiorentinát már tovább is juttatta az egyenes kieséses szakaszba. Utóbbi dolog azért fontos, mert Őt így szinte lehetetlen elcsábítani a Violáktól.

Számomra egy versenyző maradt, ami talán sokak számára meglepő lehet, és sokak számára fel sem merülhetett eddig.

Arrigo Sacchi, aki elég tapasztalt, elég érett, és korábban a nagy rivális AC Milant már győzelemre vezette néhányszor. 1988-ban Serie A-t nyert, egy évvel később olasz Szuperkupát,  BEK-et 89-ben és 90-ben, ugyanekkor Európai Szuperkupát és Világkupát is.

Amiért Ő felmerült bennem, az egy nem is olyan régi hír. Pár héttel ezelőtt ugyanis azt nyilatkozta, hogy imádná a Juventust vezetni. A goal.com-on ez a mai napig megtekinthető. Katt ide, ha tudsz angolul.

Ha Ferrara megy - amire lassan kezemet merném tenni, persze legyünk sikeresek vele, azaz ne legyen igazam -, akkor én Őt látnám a legszívesebben a kispadon.

A Nagy blog teszt sorozatban biztosan felteszi majd passerby nektek azt a kérdést, hogy kit szeretnétek Ferrara helyére, ha elmegy, azaz én egyelőre csak arra vagyok kíváncsi, hogy mit szólnátok egy korábbi AC Milan sikeredző érkezéséhez? Mennyire viselnétek el, ha egy nagy rivális korábbi sikeredzője vezetné a csapatot?

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr974651578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 00:23:57

Valójában most olvasom, hogy Gasperini összekülönbözött a Genoa elnőkével Enrico Preziosival, így lehet mégis Őt tartanám az ideális jelöltnek... akárhogyan is, a következő mérkőzéseken még Ferraráé a stafétabot. Aztán majd meglátjuk.

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 00:27:56

Bár most ennek ellenkezőjét is olvastam, azaz ez egy műbalhé lehetett, amit szokás szerint az újságírók hoztak össze. A goal.com szerint Gasperini nem balhézott össze az elnökkel, így marad első tippem Sacchi :)

Szabi 2009.11.30. 00:30:46

Mi garantálja azt, hogy vele sikeresek lennénk?! Ennyire meg kellene alázkodnunk? Ő lenne a végső megoldás, a mentsvár??? Hát én inkább böjtölök még egy évet, de ne adjuk a büszkeségünket...! De lehet, hogy csak én vagyok ilyen fanatikus...

Tony 2009.11.30. 00:42:19

Miért kellene megalázkodnunk? Capello is Milan-sikeredző volt korábban. ShyrKahn,nekem megfelelne 1felől,mert olasz,név meg stb. De sztem azt figyelmen kívül hagytad,hogy hány éve nem gyakorolja az edzőséget! Nagyon sok,így emiatt én nem bíznám rá a csapatot.

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 00:44:13

Ebben igazad van Tony... ezt nem vettem figyelembe :( de sajnos jobb olasz alternatívát nem tudok. Talán kellene egy újabb Lippi... de honnan? Ha érkezik ilyen, akkor az számunkra most még nem ismert név.

Szabi 2009.11.30. 00:57:59

De Capellonak legalább volt köze a Juvéhoz, játszott nálunk 7-8 évet... Sacci meg egy izzig vérig milanista, amúgy meg jó ideje nyugdijas...

pruxta 2009.11.30. 01:01:49

Több forrásban is olvastam, hogy egy szezonon belül egy edző csak egy csapatot irányíthat a Seria A-ban. Ha ez igy van, akkor Gasperini,Spalletti,Conte és még néhányan kilőve. Sztem Sacchi sokat kihagyott, és a mai futballban nincs képben. Az a véleményem, hogy sztárjátékosokhoz sztáredző kell, nem rutintalan újonc. Ciro jó edző lesz, de ki kell tanulnia a mesterséget. Két jelöltem van: Guus Hiddink, sztem nem kell indokolni. Reálisabb jelölt Juande Ramos. Bár Tottenhammal és Moszkvával leégett, jól bánik a minőségi, 'sztár' játékosokkal, tud motiválni, ami sztem a Juvénál a legfontosabb lenne.

Tony 2009.11.30. 01:45:28

Az a baj,h jobb olasz alternatívát én sem tok.De figyeljetek,lehet h eljött az idő a váltásra. Ha Ferrara-t kiteszik az is 1 kuriózum a Juve-nál,mert már vmi 20éve nem vt ien. 3 éve kizártak a 2.osztályba,ilyen se volt még. Akkor most szakítsunk a szép hagyományokkal és jöjjön Hiddink,akinél alkalmasabbat jelenleg nem látok!

Ismeretlen_99954 2009.11.30. 03:18:29

szerintem ez a hagyomany baromsag, nem szabad foggal-korommel ragaszkodni ahoz, hogy csak kimondottan olasz edzo johet, ne ez legyen a szempont, hanem, hogy tapasztalt sikeres edzot hozzunk, legyen az tadzsik vagy skot...

DonVito 2009.11.30. 05:00:13

Hiba volt Ciroval elkezdeni a szezont, 3 nyert meccs miután a csapat megbuktatta Ranierit, még nem elég referencia egy ilyen klubhoz. Spallettivel kellett volna kezdeni (ha megtehettük) és talán még látványos is lenne a Juve játéka nem 'csak' eredményesebb, bár igaz Ciroval is láttam meccset ahol szépen játszottunk dehát nincs eredménye...

Ismeretlen_125607 2009.11.30. 08:07:22

Én nem bízok az olasz edzőkben. Nem szeretnek támadni, pedig a mai világban ez a járható út. Sacci egy vicc lenne életében nem tudott a csapata támadni.

Wade 2009.11.30. 08:18:04

szerintem Ciro olyan a csapatban mint egy második csapatkapitány aki nincs a pályán hanem a pályaszéléről figyeli a dolgokat és inkább figyeli a meccset mint, hogy irányítsa. Én szeretem és szerintem jó edző lesz de erre még picit várni kell. Nekem Lippi az örök kedvencem. wenger is szerintem nagyon jó és benítez is :)

Alessandro 2009.11.30. 08:29:49

Nem tudom mért kéne annyira a hagyományokhoz ragaszkodni, jöhet külföldi edző külföldi játékosok, az se baj ha csak 3-4 olasz lesz a kezdőben a lényeg hogy jó legyen a csapat és trófeákat nyerjünk. Többször olvasom, sokan várják hogy a Villarealos semmit nem mutató Rossi jöjjön. Semmivel nem jobb focista mint pl Amauri, lehet hogy fiatalabb meg olasz, de max ennyi az előnye. Az meg szintén lényegtelen hogy adott edző hol volt korábban sikeres, lehetőleg itt is tudjon eredményt felmutatni.

Ismeretlen_53881 2009.11.30. 08:55:25

Szerintem a BL csoportból továbbjutunk, és ha ki is kapunk az Intertől, Ferrara marad. Tavasszal meg - hiába úszott el a bajnokság - nem fognak edzőt cserélni, megvárják a nyarat, hogy legyenek tényleges opciók. Persze ehhez kell az is, hogy legalább egy döntetlenre jók legyünk a bajorok ellen. Persze azért valljuk be, még ha Ferrara rá is szolgált a menesztésre, nem biztos, hogy jól jövünk ki a dologból, mert egyszerűen nincs kit a helyére hozni. Sacchi jó lenne 1-2-3 meccses beugrónak, de szerintem ennyi. Amúgy ha valakinek van jó forrása ehhez az inkriminált szabályhoz - 1 edző 1 évben 1 csapat - az megoszthatná velünk.

Del Piero70 2009.11.30. 09:03:15

Ha a hagyományokhoz ragaszkodik a Juve akkor szerintem a legjobb Mancini lenne edzőnek,mert neki jelenleg nincs csapata.Ferráráról meg annyit,hogy azt mondták ő lesz az új Guardiola.Az lehet,csak a Barcába kicsit jobb játékosok vannak.A véleményem viszont az hogyha ezek után sem jönnek az eredmények a télen szerintem edzőt kellene váltani és persze igazolnunk kell mert ezek után jön még csak a neheze:Inter,Milán.Még egy kérdés a végére amit feltettem pár nappal ezelőtt is:Miért kell egy csatárral játszani??? Forca Juve!

pedronegro 2009.11.30. 09:08:07

passerby: egyetértek, ciro sorsa a következő két meccsen dől el. BL kiesés esetén is az inter meccs előtt szerintem már nem neveznek ki senkit, de valószínű ahogy mondod, nyárig már nem variálnak.

momo 2009.11.30. 09:26:17

jobb lenne pedig szerintem ha külföldi edzőt hoznának szerintem! Benítez lenne nálam most a befutó, aztán Hiddink vagy Gasperini...Gasperini-t még Mourinho is elismerte szóval elférne télleg a padon...de viszont Benítez tudja mi az a siker és BL ben is nagyon jók lennénk vele az tuti!(mostani év csak egy véletlen)

Csabah 2009.11.30. 09:38:55

1.Hiddink-a világ legjobb edzőjének tartom, ezért neki örülnék, de gondolom a pénztárca nem biztos, hogy engedi. 2.Rijekard-szinpatikus edző, aki a Barcánál lerakta az alapot,majd győztes csapatot kovácsolt. Szívesen látnám itt. 3.Benitez-nagy taktikus, jó edző, de olasz csapat, és méghozzá a Juve kispadján, hát... 4.Spaletti-elsősorban azért mert, olasz, de nem tartom rossz edzőnek. 5.Cesare Prandelli-több a szememben mint Gasperini, őt is jó választásnak tartanám, de a Fiort em hagyná ott a mi kedvünkért.

Diego 2009.11.30. 10:28:50

Spaletti jöhetne

Victor90 2009.11.30. 10:30:02

Az lenne a legrosszabb ha nyárig várnánk,mert mivan ha hétvégén kikapunk az Inter ellen akkor már 11 pont előnye van,és utána a bajorok ellen is kikapunk!Bajnokságnak is annyi,és a Bl-nek!Jó ez a legrosszabb gondolat,de jelen helyzetben nem fogjuk megverni az Inter-t,és a bl-ben is remeghetünk 90 percen át,hogy legalább a 16 között legyünk!Ferrara-t a héten sürgősen menesztelni kell,hogy hétvégén új edzővel,jó eredményt érjünk el,és a bl-re is gondolok itt!

Ismeretlen_137779 2009.11.30. 10:45:41

Nem érdekelne, hogy Milanos volt. Csak vezesse győzelemre a csapatot, csinálja a dolgát!

Ismeretlen_20408 2009.11.30. 11:10:34

Ami a hagyományokat illeti, a Juvenak volt már külföldi edzője,nem is egy! Ne menjünk messzebb,Didier Deschamps vagy MAGYAR edzője is volt,szóval ezt a hagyományt felejtsétek el. Sok dologban dühös vagyok Cirora,de én nem cserélném le,viszont erősen el kellene beszélgetnie Lippivel,a mentorával. Ha pedig minden kötél szakad,az én jelöltjeim: 1.Zoff-habár irreális jelölt,mert évek óta nem vállalt munkát sehol,így kicsit rozsdás lehet 2.Erikson-nálam a Lazionál bizonyított,és az angol padon is nem ült rövid ideig...talán megoldást jelenthetne,de azért leszerepelt párszor,szóval fosok tőle, ja és a notts coutnál már dolgozik angilába... 3. Hiddinknek tudnék örülni,mert Ő abszolút zseni,ám 2 gond van,egy az orosz bukása eléggé megviselte,és amennyiben nem marad a válogatott padján,szerintem befejezi,mert a NS-be olvastam,hogy angilába szívesen vissza menne,de már erősen gondolkodik,hogy befejezze...remélem helyre billen a lelke,de apénztárcánkat ki kéne nyitnunk hozzá 4.Rijkaard- nem volna bajom vele,csak nem hiszem, hogy képes volna a csapatot felrázni,nem érzek benne annyi karizmát 5.Spaletti-hát,vele az olasz arsenal lennénk,ám a jó eredmény benne van,hátha itt kijön belőle a plusz Akik semmikép se lehetnének edzők; Mancini,nekem egy Interes edző ide ne jöjjön,aki a zöld asztal mellett kaparta ki a bajnoki címet.... Sacchi,sajna Zoff kategóia....

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 11:22:14

Őszintén szólva nem értem az olyan típusú kérdéseket, hogy "mi garantálja, hogy vele sikeresek lennénk?" Természetesen semmi, de ez minden egyes edzőváltás esetén kérdéses, történjen az szezon közben, vagy szezon végén. Nyilván nem ad senki írásos garanciát a sikerre. Ugyanakkor természetese a kérdést meg is lehet fordítani, mi a garancia, hogy nem süllyedünk még lejjebb és lejjebb Ferrara-val? A legkisebb mértékben sem érezném "megalázkodásnak" ha nem Juventus kötődésű edző vezetné a Juventus-t, lehetőleg eredményesen. Sacchi zsákbamacska, szakmailag már eleget bizonyított, ugyanakkor hosszú évek óta nem edzősködik, s átment amolyan "megmondom a frankót, osztom az észt" típusú nagy öregbe. Ettől függetlenül akár nagyon nagy húzás is lehetne. Én egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy nem kellene-e azonnal lépni, s Ferrara-nak kell-e meghagyni az Inter és a Bayern elleni kulcsfontosságú meccseket... Azon meg kár agyalni, hogy Ferrara kihúzza-e nyárig, mert ha a jelenlegi forma marad, egészen biztos, hogy lapátra rakják.

Raistlin 2009.11.30. 11:27:54

Szerintem a legjobb megoldás az lenne ha Ferrarát lefokoznánk másodedzőnek és Ale megkapná a csapatot, mint játékos-edző! Lehet h ez egy kicsit meredek, játszani is akar még az öreg de valjuk be sajnos már elég nehézkesen mozog a pályán. Nem az erőnléttel van a baj hanem a gyorsasággal... Sztem a valaha volt legjobb Juventus játékos, örökké a kedvencem marad, de talán most eljöhetne egy új korszak... Felnéznek rá a játékosok és kinek lenne nála nagyobb belelátása a csapat hibáiba??? Én maximálisan eltudnék vele képzelni egy új (3 csatáros:) Juvét!!!

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 11:40:26

Isten mentsen Mancini-től, ha már edzőt váltunk ne egy másik bohócot ültessünk a padra.

DartagnanX 2009.11.30. 11:47:20

"tudnák" helyett érdemes a "tudnék" szót használni.

r-m-c 2009.11.30. 13:49:07

Hiddink, Hiddink, és mégegszer Hiddink!!vagy ő vagy senki!

Ismeretlen_137780 2009.11.30. 13:50:36

Emberek Ferrarat nem fogják elküldeni nyárig! Ebbe nyugodjunk bele. Viszont! Nyáron VB lezajlik és jön vissza Lippi papa :)

Ismeretlen_128149 2009.11.30. 15:20:30

1 Elfogják küldeni, mégpedig nagyon hamar, csak ez fájdalmas lesz...mert az Inter nagyon megfogja verni a Juventust, de úgy, hogy annak sírás lesz a vége! 2.Prandelli lenne a legjobb, de ő lehetetlen...éppen ezért Roberto Mancini kellene...hasonló emberke mint Prandelli, és ő elegáns de mégis olaszos focit tudna jáccatni..igazi öreghölgyeset! 3.Sacchit nem ismerem annyira mint a többit, ezért nem nyilatkozok róla se jót se rosszat, de ennek ellenére nem érzem azt, hogy ő kellene ide... És Benítez se kéne, mert amit aLiverpoolnál msot csinál az katasztrófa...Aquillani-t a semmiért vitte oda, amikor egy hatlamas tehetség, sé a Liverpool 3.legjobb játékosa! Jelszóm: Mancinit a Padra!

steven-h 2009.11.30. 16:47:53

Egyetértek az előttem szólóval én is Mancinit látnám szivesen a padon, még ha a zöldasztalnál nyert bajnoki címet akkor is, elegáns és határozott edző, tud bánni a játékosokkal. Az hogy miért pont őt favorizálom ennyire arra 2 okot mondok: 1. Nagyon motivált (ezt most nem tudom normálisan megfogalmazni a lényeg Mourinho személye sinter padján) és motiválni is tud. 2. Az, hogy nem nyert bl-t az nem az csak épp az ő hibája Műringyó se ért el nemzetközileg semmit a sinterrel...

buub 2009.11.30. 17:06:53

Nálam az örök favorit edző: Henk ten Cate. Barca neki hála BL-t tudott nyerni pár éve és egyértelműen az ő munkája látszott azon a csapaton, a "holland totális futball", ami számomra a legszebb játék. És abban biztosak lehetünk, hogy a támadó játékkal nem lennének vele problémák, abban vérprofi. Nem igazán értem, hogy egyesek miért tartják Mancinit alkalmasnak, én személy szerint azt látom, hogy nyert egy rohadt jó kerettel bajnokságot. De a BL-ben semmi esélyük nem volt, folyton csak szenvedtek, pedig a játékosok minősége ezen a szinten bőven túlmutató célokra engedett következtetni. szóval nem hiába küldték el az Intertől.

bianconero 2009.11.30. 17:16:11

Most olvastam a hírt, hogy az elsődleges kíszemelt Guus Hiddink. Szerintem ő megfelelő lehetne egy újra erős csapat felépítésére, de ha nem ő akkor tényleg Gasperini vagy talán Spaletti lehetnének a megfelelő befútók.

steven-h 2009.11.30. 17:18:33

buub, igazad van nem nyert Bl-t de Műringyónak sikerült? Ugyanúgy nem pedig erősebb kerettel vágott neki...

buub 2009.11.30. 17:26:40

steven-h, nem a BL győzelemre gondoltam, hanem akár a 4 vagy 8 közé jutásra. Murinho azért szerintem sokkal komolyabb kvalitású edző, mint Mancini, bár érdekes mód neki sem megy túlságosan jól a BL szereplés a csapattal.

steven-h 2009.11.30. 18:17:08

igen épp sem épp a győzelemre céloztam épp, de jelenleg az inter semmivel nem áll jobban egy papíron gyengébb csoportban mint mi.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10237) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4275) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4291) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása