Ferrara: "Elégedett vagyok"

Ciro Ferrarának jó oka van az elégedettségre, hiszen csapata öt gólt szerzett, és jól is játszott az Atalanta ellen.

Ciro Ferrara

"Örülök, és elégedett vagyok. Dicséret illeti a srácokat, hiszen nyomás alatt is jól teljesítettek. Több gólt szereztünk, nem álltunk le, és ez jó jel. A pályára lépő játékosok a kellő mentalitással kezelték a mérkőzést, és a hétközi Bajnokok Ligája találkozó ellenére a fizikai kondíció is rendben volt. Csodás este volt, főleg David számára."

Ferrara bízik a csapat erejében a sok hiányzó ellenére is.

"A srácok erősek, és ez bizakodásra adhat okot. Nem kell néznünk, mit játszik az Inter, de a saját teljesítményünkre oda kell figyelnünk. A tabellával majd az idény végén foglalkozunk. Az elmúlt öt mérkőzésből négyet megnyertünk, és csak azt az egy furcsa mérkőzést veszítettük el a Napoli ellen. Éppen ezért úgy vélem, jó időszakon megyünk keresztül. A sok sérült miatt szinte mindig ugyanazokra a játékosokra kell hagyatkoznom, de nagyon elégedett vagyok a hozzáállásukkal."

Ferrara legyőzte Contét.

"A barátságunk teljesen független ettől a mérkőzéstől. Annak örülök, hogy győzött a Juve, és nem annak, hogy legyőztem Contét."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr124650274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_128760 2009.11.08. 12:24:41

A Sampdoria elleni győzelem óta én is elégedett vagyok a csapat játékával. (Napoli meccs ide vagy oda)

agi905 2009.11.08. 17:13:09

Hát amikor bekaptuk azt a 2 gólt kicsit megijedtem, mert a Napoli ellen is így volt, de aztán a végére megnyugodtam. A játék szerintem azért lehetett volna jobb is az 5 gól ellenére. Kicsit magabiztosabban kéne játszaniuk, mert a félpályánál mindig megállnak és akkor vissza tud érni a védelem, senki nem meri előre vinni azt a hülye labdát, kicsit félnek vagy nem tudom...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása