Juventus - Bordeaux: 1-1

Vincenzo Iaquinta góljára viszonylag hamar válaszolni tudott a Bordeaux (a lassításokból kiderült, hogy les volt), így a Juventus mindössze 1-1-et játszott a vendég franciák ellen.

Juventus - Bordeaux: 1-1

Ciro Ferrara ma debütált edzőként a Bajnokok Ligájában, de a bajnokságban eddig veretlenül irányította a Bianconerit.

Diego, Del Piero, Sissoko, Grygera és Salihamidžić sérülés, Chiellini pedig eltiltás miatt nem játszhatott, így Sebastian Giovinco kapott lehetőséget Iaquinta, és Amauri mögött.

A Bordeaux-nak nem kellett ilyen problémákkal bajlódnia, így az egykori Inter-játékos, Laurent Blanc a legjobb összeállításban küldhette pályára csapatát.

Sajnos a mérkőzésen Cannavaro, Tiago és Felipe Melo is megsérült, állapotukról hamarosan további tájékoztatás várható.


JUVENTUS - BORDEAUX: 1-1

Összegzés:

Gólok: Iaquinta 63', Plašil 75'

Sárga lap: Ciani 64', Giovinco 67'


JUVENTUS
: Buffon; Cáceres, Legrottaglie, Cannavaro (Zebina 67'), Grosso; Tiago (Poulsen 79'), Felipe Melo, Marchisio; Giovinco (Camoranesi 73'); Amauri, Iaquinta

Fel nem használt cserék: Manninger, Molinaro, De Ceglie, Trezeguet 

Edző: Ferrara


BORDEAUX
: Carrasso (Ramé 55'); Tremoulinas, Ciani, Planus, Chalmé; Diarra, Fernando; Wendel, Gourcuff, Plašil (Gouffran 77'); Chamakh

Fel nem használt cserék: Henrique, Jurietti, Jussié, Bellion, Cavenaghi

Edző: Blanc


Bíró: Øvrebø 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr524650027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puding 2009.09.15. 23:34:43

Igen,1-1 lett egy büdös koszos lesgóllal...Süljön ki a szeme a pertjelzőnek!!!!

babo410 2009.09.16. 00:40:33

És már megint sérült mindenki! Nem kéne végre utánajárni mi ez? És jól seggberúgni, ha van felelős? Vagy csak ilyen gyenge játékosokat vettünk? Nem hinném. Inkább valaki, és vmi hibás érte!

Tony 2009.09.16. 01:20:24

Gyakorlatilag majdnem minden nagy hozta a papírformát,remek,hogy a Juve az 1ik kivétel... Ha 1x próbálnának legalább 2 gólt lőni gyorsegymásutánban....

juve16 2009.09.16. 06:50:43

Dafke nem néztem a meccset! Na nem azért mert Milános lettem ,hanem mert a tököm ki van hogy a 21.században MO-on csak interneten keresztül lehet Bl meccset nézni, ja és azt is kutatni kell(vagy UEFA.com....köszi). Na mindegy! Csóró Giovinco kapja a lehetőségeket,de valszeg szteridozni kellene hogy ne boruljon fel olyan hamar. Tiago meg már szóra sem érdemes. Nagyon sokáig kitartottam mellette,de már annyira várom hogy elmenjem, mint tavaly Ranierit. Most kiderült viszont az is, hogy a cserepad igen karcsú sérülés esetén!

Ismeretlen_118238 2009.09.16. 07:03:44

Sajnálom az elveszített pontokat, de még messze a vége, tehát csüggedésre semmi ok. Iaquinta ismét bizonyította, hogy igen is van helye a kezdőben. Egy valaminek viszont nagyon örülök, mégpedig annak, hogy Tiago megsérült. Remélem a szezon végéig már nem léphet pályára. Nála csak Apiah-t utáltam jobban. A bekapott gólnál is Tiago nézelődött mikor Plašil rúgta a gólt. Selejt ez az ember.

Ismeretlen_53881 2009.09.16. 07:12:40

Ettől féltem, tudtam hogy a Bordeaux kemény ellenfél lehet. Idegenben még ok lett volna az x, de így kellemetlen. Nincs mese, ha tovább akarunk jutni - csoportelsőként - akkor idegenben verni kell őket. Amúgy Övrebö hogy a fenébe kaphat meccset a tavalyi olasz-román, meg a Chelsea-Barca után? Rég el kellett volna tiltani, erre megint minket szívat.

Ismeretlen_128760 2009.09.16. 07:34:00

A bíró össze-vissza fújt, nem lehet egyértelműen mondani, hogy az ellenfelet segítette volna. Megverjük oda-vissza a Bayern-t, én nem lesz gond.

babo410 2009.09.16. 08:47:28

Én is csak abban tudok bízni, hogy ennél csak jobbak leszünk! Tavaly is x-eltünk a Zenittel, meg a BATE-val. At mégis csoportelsők lettünk. Lehet a Realt kellett volna kifogjuk? Őket le szoktuk győzni!

babo410 2009.09.16. 08:47:59

Én is csak abban tudok bízni, hogy ennél csak jobbak leszünk! Tavaly is x-eltünk a Zenittel, meg a BATE-val. At mégis csoportelsők lettünk. Lehet a Realt kellett volna kifogjuk? Őket le szoktuk győzni!

carlos44 2009.09.16. 10:39:00

Srácok, nem kell parázni. Voltak helyzeteink, sőt kapter is a 89.percben....ilyen a futball! De, soxor olyan jól játszattuk a labdát a középpályán, és ment a trükk, látványos pörgős foci, h már kurva nagy eredmény. 2éve nem láttam ilyen jó kp-t, Ranipapa idején mi volt? ahoz képest fényévekkel vagyunk jobbak. Ez van, amjd lesz jobb is én nem parázok. védelem+Caceres gyereknek kell még fejlődnie és nem lesz gond.

Imp_man 2009.09.16. 10:50:17

A bordonak nagyobb helyzetei voltak, nekünk viszont több. Iaquinta óriási potyát lőtt, nagyon benne volt a kapus. Igazságos a döntetlen sajnos. Véleményem szerint a támadók a teljesítménye nagyon alulmaradt. Amaurin látszik hogy nem megy neki és ideges. Gio-t meglepetésre mindig utolérték és megállították. Iaquinta nem volt rossz, de tőle is több kell. Tiago nagyon gyenge volt, róla kaptuk a gólt és amikor bejött helyette Poulsen egyből feljavultunk. A dánon látszott az akarás és a küzdés, kár hogy nem volt szerencséje. Marchisio kapufája pech volt, de olyan közelről nem így kellett volna lőnie. Védelem csinált hajmeresztő dolgokat, de Buffon nagyon jó volt. Bayern egy sokkal keményebb meccs lesz.

Ricsman 2009.09.16. 11:15:53

@juve 16: én is ezen akadtam ki, bár kiadtam magamból a dühöt... (http://ricsman.blog.hu/2009/09/15/blama_1) A juve meccset is úgy sikerült néznem, hogy kb 20 streamet csekkoltam le, mire az egyiknél viszonylag élvezhető minőséget találtam! Gio egyébként nem volt olyan rossz, mint egyesek mondják, a gólpassz is tőle volt, mellesleg nyilatkozta h nincs megelégedve a teljesítményével és az eredménnyel se. De nem egy Diego. Kraft kell még a kicsibe. :)

phuturo 2009.09.16. 11:19:49

Amaurinak sztem megy, csak a gól nem jön össze. Én is azon tűnődtem h mikor láttam utoljára ennyire látványos focit a juvetól. Talán Capello előtt, 5 évvel ezelőtt! A döntetlenért kár de igazságosnak tartom. Remélem én is h úgy szerepelünk mint tavaly a csoportunkban;)

hameee 2009.09.16. 12:31:13

Sziasztok,én nem láttam a meccset,szerintetek ki volt a legjobb a csapatból?A törpe hogy teljesített?

Ismeretlen_128678 2009.09.16. 12:49:56

juve16! nekem is tele van a f...om azzal,hogy nem lehet normálisan meccset nézni M.o. és nem csak a szeretett klubunkra gondolok hanem pl: a Debrecenre vagy az Inter-Barcara!végre kijut egy magyar csapat és tessék nézem a falat...!Így jártunk!Kiváncsi leszek látok e JUVE meccset a tv-ben,talán ha döntősök leszünk.Tegnap igen gyengék voltunk,otthon kellett volna hozni a kötelezőt,tényleg minden nagy csapat hozta a meccsét még a Milan is...na mind1 FORZA JUVE http://emtv.blog.hu/2009/09/15/digitv_magyarorszag_bekaphatod

Ismeretlen_108746 2009.09.16. 13:31:47

Tényleg nem szabad temetni a csapatot, sajnos ez benne van a játékban. Nem igazán ment a játék, a Bordeaux viszont nem rossz csapat, s ha hozni tudják ezt a formát elüthetik az egyik nagyot a továbbjutástól. Ferrara nem a levegőbe beszélt, amikor óvatosan nyilatkozott a meccs előtt. Nagyon kár az elveszített pontok miatt, így sokkal kiélezettebbek lesznek a Bayern elleni meccsek, s már nem sok botlás fér bele.

Ismeretlen_127756 2009.09.16. 14:20:58

Hát én sajna nem tudtam nézni, de az igaz, h ebből az egy meccsből még nem kéne messzemenő következtetéseket levonni, hiszen úgyis visszajön majd Diego és Momo is és ha Alex is felépül végre akkr nem lesz gond...meg persze jó lenne ha Camo is újra a legjobb formáját tudná hozni, de sztem alakulunk majd, összességében véve jó as csapat.

Sziszi 2009.09.16. 14:53:23

Én sem láttam a meccset, csak követtem neten a történéseket. Gyűlölöm neten keresztül nézni a meccseket...sztem elég vicc h a mai világban 1 tv csatorna nem bírja közvetíteni...:S M1. Még annyit fűznék hozzá, h ha jól számolom Chiellini, Diego, Alex, Brazzo, Sissoko, és Grygera is hiányzott, szval mondhatjuk h "csere"csapattal álltunk fel. Így is nyerni kellett volna ez tény, de inkább most legyen az elején rosszabb a forma, mint a végén amikor már nagyon számíthatnak a dolgok...még simán tudunk javítani! Nehéz lesz, de Én bízom a csapatban, és szerintem Ti is ezt tegyétek! Az h ki mit hibázott a meccsen az 1 dolog, az 1 másik h Mi csapat vagyunk, legalábbis a JUVE mindig is az volt, és az is lesz, így csapatszinten hibáztunk! Ha nem nézelődött volna, ha berúgta volna ezek semmire sem jók... Forza Juve!

Ismeretlen_96517 2009.09.16. 16:01:46

nem nagyon értettem a cseréket, de így hogy sérülések voltak, nem nagyon volt más megoldás. Nem láttam a második félidőtől a meccset, de nem érdemeltünk többet. Remélem sokkal harapósak leszünk, és végre játszani fog már a trez is, mert nagyon hiányolom elölről. Tudja valaki, hogy az Amauri mióta nem lőtt gólt?

Juve4ever 2009.09.16. 17:59:46

les gól nem les gól,nem ezen kellenne izélni.jobban kellett volna jáccani,egyel többet rúgni aztán kész.ezekután csak a győzelem elfogadható,még 1 vagy 2 hiba aztán addig se jutunk egy könnyebb csoportból mint tavaly.igaz hogy ez még csak az első meccs volt,de a csoportkörbe már csak 5van hátra,ez nem a bajnokásg ahol több hiba is belefér. tehát nem lehet még egy ilyen meccs,eredmény.ha vannak hiányzók ha nincsenek.

Juve4ever 2009.09.16. 18:10:36

az meg már régen rossz ha buffon a meccs embere.ha nem ő véd,gólókkal kikaptunk volna. a mi gólunknak meg örülhetünk,mert az év potyája szinten van kb. marchisio üres kapura meg berughatta volna valahogy. tehát van mit össszeszedni a srácokon.

M 2009.09.16. 18:58:23

Nem tudja valaki, hogy mi van a sérültekkel?

year 2009.09.16. 19:07:55

Mit kell sirni ??? Az első BL meccset döntetlennel zárni a francia bajnok ellen még nem vészes , nem kell temetni a csapatot. Nem lehet mindig nyerni! és golokat is fogunk még kapni párat...

dani 2009.09.16. 19:09:51

Azért nekünk is volt nem egy potenciális helyzetünk... Szerintem egyáltalán nem potya gól volt amit lőttünk, de a lényeg az eredmény, sajnos nincsen "ha".

Tibi78 2009.09.16. 19:11:43

Remélem Amauri helyett Trez fog játszani, és kicsit megbarátkozik a kispaddal mert sztem kritikán aluli amit csinált az elmúlt 4-5 meccsen. Mutassa már meg neki vki hogy kell gólt lőni

Ismeretlen_102194 2009.09.16. 20:08:53

Kicsit szánalmas már amit ebben a kúrva országban csinálnak a sportszerető emberekkel a monopol helyzetben lévő társaságok! Hangsúlyozni szeretném nem vagyok Debrecen drukker,de mint magyar szorítanék értük tiszta szívemből,hisz a Levszki meccse is kint voltam!De tudjátok mia baj????Az hogy a debrecenben vagy inkább a környéken élő csupaszív nem a tehetős osztályból való drukkerek nem láthatják kedvenc és szeretett csapatukat ilyen faszok miatt! A digi meg rohadjon meg mert egy szarházi dilettáns banda,hiszen volt szerencsém velük összeveszni!Tavaly októberben megígérték hogy 6-8 hét alatt bekötik a kábelt!De 14!!!!hét után is csak hitegettek mire felmondtam,és még nekik állt feljebb!!!!erre persze elküldtem őket az anyjukba,meg megpendítettem a fogyasztóvédelmet,erre persze kussoltak!Na mindegy,aki megrendelte megnyugodhat,nem lesze egyhamar digije,mert egy abszolút megfelelő aparátus nélküli dilettáns banda!!! Bocs az OFF-ért,de ez kijött Üdv itthon a 21.-ik században!;) A Bordeaux egy roppant masszív rakkolós ellenfél,és ettől én is tartottam, de sajna bejött! Voltak helyzeteink és ennyit nem szabad kihagyni mert ez nem az a kávéház!!!

Ismeretlen_22017 2009.09.16. 20:25:42

Srácok, ha van link a Debrecen meccshez, jöhet ide, de a hozzátartozó kommentek menjenek a Dühöngőbe, oké?

carlos44 2009.09.17. 09:35:23

Ricsman: a gólpaszt Canna adta :)

gilfred 2009.09.17. 16:04:34

Arról volt szó, hogy három játékosunk is megsérült a Bordeaux ellen. Azóta se tudom mi van, pedig aggasztó. Cannavaro és Felipe Melo állapotáról nem tud valaki valamit? (Tiago nem érdekel.)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása