Trezeguet: "Győzhetünk"

Az új Dsquared² öltönyök bemutatóján David Trezeguet arról beszélt, mennyire bízik a csapatban:

David Trezeguet

"Jó csapatunk van. Jól kezdtük az idényt, tudom, hogy idén maradandót alkothatunk a bajnokságban. Diego? Még fiatal, sokat kell tanulnia, de olyan szerepe lehet a Juventus történelmében, mint Zidane-nak és Platininek."

A francia csatár beszélt a motivációról, melynek egyáltalán nincs híján.

"Az első mérkőzéseken más karakterű játékosokat választott az edző, de továbbra is elszántan dolgozom majd, és pozitív maradok, akárcsak a többiek, akik eddig nem kaptak lehetőséget. Megpróbálok készen állni, hogy amikor eljön az időm, megmutathassam, mit tudok."

Végül Trezeguet egy fontos bejelentést tett (ez még tegnapi hír a juventus.com-ról):

"Szeretném a lehető legtöbb időt a csapattal tölteni; minden edzést, minden mérkőzést, és szeretnék valami fontosat nyerni. Ez lenne a legideálisabb módja lezárni ezt a 10 fantasztikus évet, ami rengeteg örömet és szenvedést adott nekem. Ez a 10 év júniusban lezárul, mert - a családommal egyetértésben - úgy döntöttem, hogy hazatérek. Már jó ideje meghoztam ezt a döntést, melyről természetesen a klubot és Ferrarát is tájékoztattam."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr514649988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2009.09.04. 16:44:40

Szomorú! És ebben a döntésben gondolom a mellőzése is szerepel. Meg lehet honvágya van. Ha menni akar, el kell engedni. És remélem Agüero jön helyére!

Imp_man 2009.09.04. 16:53:43

Szerintem Aguero esélytelen, jövőre még fizetünk Diegoért és Meloért is bőven pénzt, ha jön Caceres végleg, az kapásból 20 Milla. Trez 33 lesz jövőre, szerintem érte max 3-4 millát adnának. Max akkor jöhetne Aguero ha Bl-t és bajnokságot nyerünk, mert talán akkor lenne pénz ilyen játékosra. Ő legalább 50 millába kerül, sőt ha jól fog játszani a vb-n, akkor 60. Olvastam hogy Aguereoért 55millát ajánlott augusztusban a chelsea és azt mondta az atletico hogy eladták volna nekik, ha nem bl selejtező előtt 1 héttel jön az ajánlat hanem 1 hónappal. Szerintem Edin Dzeko lenne a megfelelő Trez utód!

Ismeretlen_53881 2009.09.04. 17:46:46

Felejtsük már el Agüero-t... Veszett drága, és az árából 2-3 jó játékost is vehetünk. Nekem most így hirtelen Pazzini ugrik be esetleges Trez utánpótlásként, hasonlót játszanak, fiatal, olasz. Trez pedig ha menni szeretne, áldásom rá. Sajnálnám persze, mert egyik kedvencem, és mára szinte jelkép. Remélem összejön neki az utolsó siker.

mmartin91 2009.09.04. 19:22:02

Agüero leigazolására reális esély nincs, mivel jövő nyáron már lehet h 60 millió feletti összeget kérnek majd érte, ennyit pedig mi egyetlen egy játékosért sem fogunk kiadni. Majd a tehetősebb csapatok leigazolják, ha akarják. Gondolok itt a Barcára, Chelsea-re vagy a Man.City-re. A Real-t azért nem mondanám, mert Agüero Atletico-s, így nem gondolnám h a helyi riválishoz szívesen menne, bár manapság minden megtörténhet és meg is történik. Trezeguet esetleges utódját sztem már lehet h elkezdték keresni a vezetők a színfalak mögött, én nagyon remélem h majd egy komoly, ténylegesen jó csatár érkezik majd, nem pedig egy sztárnak kikiáltott valaki. Az előttem szólók írták Agüero, Dzeko és Pazzini nevét is, én pedig írok egy negyediket. Számomra a legmegfelelőbb játékos Ezequiel Lavezzi lenne!

Ismeretlen_22017 2009.09.04. 19:35:01

Igen, a goal.com is Lavezzit írja :)

Ismeretlen_114321 2009.09.04. 19:57:02

én is mondhatok? Mauro Zárate. imádom!

babo410 2009.09.04. 20:38:18

Akkor én is mondok vmit. Mondotok itt egy csomó nevet, de ilyen Lavezzik, meg Pazzini. Most ezt komolyan gondoltátok? Én olyan csatárt akarok Trez helyére, aki megfelelően tudná pótolni, nem olyanra, aki a kispadról fel sem fog állni! Gio lehetne Trez helyett a csatár. Na? Vagy lehetne Csatár is, meg ha kell, akkor irányító. Mind két poszton jó. Így több lehetősége lehetne. Vélemény?

Ismeretlen_128760 2009.09.04. 20:42:05

Azért Lavezzi igen csak beférne a kezdőbe...

Ismeretlen_131027 2009.09.04. 20:46:26

mmartin91, Lavezzi jól hangzik elnézegetném Amaurival... Zarate sztem elérhetetlen, Lotito ha Kolarovért 20 milla körül kért vna akkor egy Zarate minimum 40. Pazzininek most nagyon megy de a Fioba nem ment szal nem tudom mit nyújtana nálunk. Ha jól tudom Chamakh neve is felmerült hát ő max magasságban Trez utód (ez a kijelentés vitaképes) Na de akkor az én nevem: Kis Giovinco:P Del Piero sajnos öregszik és ő inkább utód mint a nagyobbik Gio sajnos azt kell mondjam :( Amauri meg tudja pótolni Trezt! De biztos vannak akik máshogy gondolják ami nem baj. Én így látom

babo410 2009.09.04. 20:49:14

Én olyan csatárt szeretnék Trez helyére, aki legalább azt a szintet megüti amit ő. em akárki jöhet a helyére! Ha Nem Gio lesz a csatár, hanem hoznak vkit, akkor ne Lvezzi, meg Pazzini legyen már az! Sztem ők nem ütik meg azt a szintet! Akkor inkább Quagliarella, vagy G. Rossi! Sztem mind a két játékos kb 25 milla körül elhozható lenne. És nem kell annyi játékost venni jövőre. Mondjuk védelemre költünk 20 millát, kp-ra hozzuk Ribéryt (poén, vhol olvastam, hogy jövőre ő jön :)) kb 30 milla, és egy csatár 25 milla az 75. Ennyit el tudunk költeni. Állítólag 2008-ban is 60 milla volt átigazolni! Akkor 2010-ben ne lenne? Pláne, ha belegondolok, hogy idén sok klub eladni kényszerült a sztárjait, mi meg igazoltunk. És pláne mióta Coboli az elnök egyre nyereségesebb a klub. Akkor? De sztem lehet csak egy csatár, meg védő kell jövőre.

Wade 2009.09.04. 20:55:59

Giovinco mint csatar? ez most komoly?Gio szerintem full szelso jatekos. olyan stilus mint messi. en G.Rossit szeretnem itt latni nekem szimpi. Szerintem nekunk olyan igazolas kene majd mint Diego volt... marmint realis arat kertek erte. nem ugy mint az a bena udinese jaekos meg ilyenek... mar nem azert de szerintem jovore ket uj csatar kene... del pierot is lassan lekene valtani en vennek egy tapasztaltabb csatart plusz egyet ifibol. es Piero tol tanulhatna rendesen meg Quintatol is az akarast.

mmartin91 2009.09.04. 21:33:51

babo410: Giovinco megfelelő helyettese lenne Trezeguet-nek, de Lavezzi nem? Na, ez az évszázad vicce...LOL XD Köszönöm a poént, már nevetve fekszek le aludni! Ja, még az óriási, h Lavezzi nem üti meg ezt a szintet, de Giovinco igen. De az is szép volt h inkább Quagliarellát vegyük meg, mint Lavezzi-t. Persze, nem akkora vicc, mint a Giovinco-s, de ez sem semmi. Egyébként gondolhatjuk h milyen sok pénz van átigazolásokra, hogy ha Diego és Felipe Melo árát is "húsz" részletben fizetjük ki, sőt, a 2 milliós Grosso-t meg háromban. Biztos lesz majd 2010-re 75 milla, amit elkölthetünk, na ez is jó poén volt.

Imp_man 2009.09.04. 22:32:08

Gio szerintem is szélső, ő már csak testi adottságai miatt sem alkalmas csatárnak. Lavezzi: szerintem ő nem az a tipikus gólvágó, elismerem őt, de Trez helyére egy igazi befejező csatár kell. Rossi: Ő is inkább az a szélról induló típus, nem az a klasszikus ék. Zarate: óriási kezdés után visszaesett, de még így is nagyon jó lenn, a lazio 20millát fizetett érte. Az én jelöltem azért Dzeko, mert tavaly 26 akciógólt lőtt a bundesligában, befejezőcsatár, fiatal és hasonlít Trezre, valamint legszívesebben a Juve vagy a Milan játákosa lenne, mert olasz foci fan. Azért 26 akciógól a bundesligában emberfeletti. Igaz ez egy szezon, de ha a mostani szezonban jó lesz akkor talán leigazolhatnánk.

Ismeretlen_117673 2009.09.04. 23:31:33

Giot a kezdőbe! :)

Ismeretlen_131027 2009.09.04. 23:37:22

Szerintem igazából nem Trez helyettesét kell megtalálni...mert arra ott van Amauri. Amauri és Dzeko vagy esetleg más tipikus befejezőcsatár úgyse lenne jól el ott elől. Inkább egy fiatal Del Pierot kell találni. Sztem

hameee 2009.09.05. 00:15:04

Az h Quagliarella mennyire poén azt megmutatta a második fordulóban,vágott kettőt meg félpályáról széttörte a felsőlécet.Lavezzi nem győzte ölelgetni a góljai után...Ilyen poénok után én is kellemesen mosolyognék ha zebramezben tette volna. Az h Trezzel mi lesz az majd az idénytől függ,mindenesetre nagy pénzt érte már nem kapunk.Egyetértek azokkal akik azt mondják h a helyére ott van Amauri.Az viszont már elgondolkodtató h egy Del Piero típusú csatárra van e szükség Diego előtt...Remélem minnél előbb látjuk őket együtt a pályán és választ kapunk erre a kérdésre!

DP88 2009.09.05. 23:41:34

ÁÁÁSrácok, passerby jól szólt, Giampaolo Pazzini kell ide, az egyik legjobb olasz csatár per pill, és még elötte a karrier, tuti megéri.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása