A Juve újra érdeklődik Rafinha iránt...

A Juventus talán mégse tekinti befejezettnek az átigazolásokat, de hogy egy jobb szélső védőt vegyenek, előbb el kell adniuk egyet.


Bár a Christian Poulsen eladásáról folytatott tárgyalások eredmény nélkül záródtak, új tárgyalásba kezdtek a Schalke 04-rel Rafinháról. Ciro Ferrara szeretné a játékost a csapatában tudni, de a Tuttomercatoweb.com információi szerint előbb el kell adni Grygerát, hogy ajánlatot tehessenek az olaszok.

Rafinha 2005-ben került a németekhez a Coritibatól. A brazil összetűzésbe került jelenlegi klubjával még tavaly, amikor a Schalke tiltása ellenére elutazott az Olimpiára válogatottjával. Ezért akkor 700 000 Euróra megbüntették.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr64649911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juve... 2009.08.09. 15:40:07

Hú igen jó lenne ha leigazolnánk :) de ha már el kell adni valameik hátvédet akkor az biztos h nem Grygera lenne... -Rafinha-Cáceres/Legro-Chiellini-Brazzo/Paolo nah talán ez a hátvédsor már sokkal jobb lenne mindenkép szükség van rá

Ismeretlen_128760 2009.08.09. 16:28:08

Ha már Schalke-s akkor esetleg a Poulsen üzletbe lehetne bevonni... Azt, hogy eladnánk valamelyik védőnket, kétlem.

Ismeretlen_128760 2009.08.09. 16:30:17

Rosszul emlékeztem, azt hittem a Schalke is érdeklődik Poulsen iránt.

juveman 2009.08.09. 17:41:16

támogatom a leigazolását de grygera maradjon és most h sissoko 1 honapig nem játszhat poulsen is!csere nélkül kell kifiztni!nemhiszem h akkora ára lenne...

Csülök 2009.08.09. 19:31:01

Na Ő az akit el tudnék képzelni ebben a csapatban:D:P Nagyon jó játékos! Bár úgysem jön össze szerintem!

Ács Ricsi 2009.08.09. 19:41:51

Én örülnék ha jönne. Még azért erősítenünk kell mer ennyi nem elég. Az buzi inter is jókat igazolt és azért az Eto'o Milito pároshoz kell egy jó védelem. Szal hajrá igazolják le.

Alessandro 2009.08.09. 19:59:29

Még most sem elég jó a védelem, bár ha beépül Cáseres is a csapatba talán nem is kéne más. Grygera mindenképp kellene a csapatba és mivel több felkészülési meccsen is ball oldalon kapott szerepet, inkább Molinarot kéne elpasszolni

Ismeretlen_114321 2009.08.09. 20:29:12

Molinarot ne, jó védő, ha minden kötél szakad, menjen középre Chiellini mellé, szerintem írtó nagy belső védőpáros lennének, gyorsak, jó felépítésűek, stb.

Marchisio 2009.08.09. 21:31:59

Azt a Brazzot v kit kéne odadni, ő vmi ifi nem?... Rafinha jó hátvéd, de nem biztos, h ő a megoldás, mmint Grygera v Poulsen v Molinaro árán nem!

Juve... 2009.08.09. 21:44:29

Brazzo = Salihamidzic :)

Ismeretlen_114321 2009.08.09. 21:44:49

Brazzo Salihamidzic beceneve ;)

babo410 2009.08.09. 22:00:38

Brazzo elvileg öcsit jelent, és ő Salihami lenne. Én Grygerat nem adnám el, sztem ő jó játékos! Mondjuk mostanában Zebina is jó volt, de inkább őt kéne elszórni. Én mondjuk Cannát nem hoztam volna, de a Villareal elleni meccsig még ő is jó volt. De igaz ott meg senki se. És én nem igazán adnám el Zanettit, mert ő jó, de ha azt nézem mennyit sérült, akkor van benne valami. Nem tom. De ha még erősítünk, a nem baj, csak okosan. Én mégeygszer mondom, nem adnám el Grygerat, inkább Zebina, mert ő nagyon sokat szabálytalnkodik, és sokszor van kiállítva!

Ismeretlen_53881 2009.08.09. 22:58:10

Az azért nagyon erős - még gondolati szinten is - hogy Molinaro irtó nagy belső védő lenne. Szíve meglenne hozzá, de képességei nagyon nem. Sajnos az a helyzet, hogy nincsen klasszis szélső védőnk, egyik oldalon sem. És mondjuk szerintem ez az egyik oka annak, hogy felesleges BL győzelemről beszélni. Jó szélső védők nélkül nem sok realitása van.

Ismeretlen_102194 2009.08.10. 08:39:18

Azt kell mondjam passerbynek teljesen igaza van! Bevallom engem kicsit meglep hogy valaki nem tudja Brazzo igazi nevét,nem tegnep igazoltuk!De sebaj,ez csak meglep,semmi különös!;) Rafinha ?Hát én nem tudom,tényleg nincs más????

babo410 2009.08.10. 09:37:17

Én nem érzem olyan rossznak Molinarot, csak sajnos divat a szélső védőinket fikázni. Nektek De Ceglie se jó! Nem tom, de sztem ti csak akkor lennétek elégedettek, ha mi is 20 sztérnevet igazonánk mint a Real. Csak mi minden posztra kettőt. És én mai napig azt mondom, hogy Molinaro igen is jó védő. Csak ti nem veszitek észre, ha jót csinál, mert ti csak azt veszitek észre, ha valaki nem jó. Chiellinit is állandóan szídjátok, pedig ő se olyan rossz, mint itt sokan beállítják! És Del Pieronál, meg Treznél is csak a rosszat nézitek, de mikor jót csinálnak, akkor senki nem mond semmit. Buffont is mindenki eladta volna, mert volt egy két hibája, Manninger meg jobban teljesített, mint vártuk, azt mindenki őt éltette. Na ez itt a baj! Nem a játékosainkkal van a baj! És ha a szélső védőink olyan rosszak lennének akkor Ferrara már hozatott volna valakit, de nem ez a helyzet! És Molinaronak csak a beadásokkal vannak súlyos gondjai, de nem is ad be mostanság, hanem inkább átpasszolja vkinek. Na mindegy, nem erőlködik itt tovább, mert nem tudlak úgyse meggyőzni titeket!

Tamas 2009.08.10. 10:06:42

babo410: Molinaro-ban mégis mi a jó?? Hajt, ez oké. Meg talán gyors is. De nem tud beadni, nem tud szerelni, csak zavar, de 10/9-szer berúgják mellette a labdát, az miért jó?

Ismeretlen_114321 2009.08.10. 10:35:50

Molinaro nem tud szerelni? nem tudom, te milyen meccset nézel, inkább tud szerelni, mint De Ceglie vagy Grygera.

Ismeretlen_53881 2009.08.10. 10:47:07

babo, eléggé el vagy tévedve szerintem. Nekem szimpatikus Molinaro, de azzal azért tisztában kell lenni, hogy egyetlen más európai élcsapatba sem férne be. DeCeglie pedig biztos nagyon jó, de még semmit sem bizonyított. Végig játszott akár egy szezont is? Nem. Akkor miről beszélünk? Vannak "jó" szélső védőink, de nincs köztük klasszis, sőt kiemelkedően jó játékos sem, ennyi.

Ismeretlen_99954 2009.08.10. 11:23:27

babo410 Nezd, ezek a jatekosok marha sokat kaszalnak egy meccsen, akar jol jatszanak, akar nem, szoval ertheto, ha azt varjuk el, hogy dolgozzanak meg a penzukert, szoval ha jol jatszanak, az a normalis, ha hibaznak, az biza baj, es aki sokat hibazik, nem hajt, nem olyan nagyok a kepessegei, annak nincs sok keresnivaloja europa egyik legnagyobb klubjanal, csinalhat karriert az olasz bajnoksagban attol meg, de ez a Juve, ide nem valok olyanok, mint mondjuk Trezeguet, aki mar miota semmit sem mutat fel. Lehet kiemelni jatekosokat, hogy igenis jok, de ha egyszer nem eleg jok ide, akkor menjenek, Grygera pont nem ilyen, sajnalnam, ha elmenne, en is az mellett vagyok, hogy adjuk el Molinaro-t.

Ismeretlen_108746 2009.08.10. 11:27:42

Én is egyetértek passerby-al, nekem is teljesen szimpatikus Maolinaro, de be kell látni, hogy nem elég jó. Senki nem mondta, hogy világklasszist kell igazolni, de ettől azért még nagyságrendekkel jobb védőre lenne szükség a posztján. Sajnos pont az ilyesfajta "apróságokon" múlik, hogy egy csapat tud-e BL-t vagy bajnokságot nyerni...

babo410 2009.08.10. 11:36:50

Tipikus, hogy megint Trez a példa, aki az előző szezonban majdnem végig sérült volt, utána meg csak pár perceket játszott! Nem tom ki tudna úgy bármit is mutatni, meg újra formába lendülni? Én hiszem, hogy Trez még a régi lesz! És Molinaro is tud szerelni! Sőt! Néha igen is nagyon jó, de minden meccsen van jó pár nagyon jó megmozdulása! És ha Ferrara nem akart balra hozni senkit, akkor biztos jók a bal oldali védőink! És mindenki Molinarot szídja, mert egy ideig tényleg gyenge volt, de azóta sokkal jobb, és már megtanult védekezni! És ha mindenki olyan fizikummal rendelkezne, akkor már tavaly is a miénk lett volna a BL! De Nedvedet is nagyon sokan szídták, azt nagyon sok jó megmozdulása volt, és nagyon hasznos volt, csak őt is és Del Pierot is pihentetni kellett volna néha. Én hiszem, hogy Molinaro, és a többiek, akik itt kezdijók meg a 2009/10-es szezont, azok azért kezdhetik meg a szezont, mert jók, és Ferrara bízik bennük. Szerintetek miért nem jött bal oldalra védő? MIért középső védő kellett Ferraranak? Mert megbízik a szélső védőkben!

Ismeretlen_128149 2009.08.10. 11:38:22

Molinaro jó hátvéd, igaz nem világsztár, de szívből focizik, és szimpatikus ember! A BL gőzelem szerintem nem ezen múlik, és sokat kell még dolgozni, mert a Villareal ellen elbasztuk, BL-ről csak Január, Februárba érdemes beszélni sztem! Rafinha meg jó hátvéd, de biztos, h most ez lenne a nagy segítség?...sztem Ferrara lebaszta őket a Villareal után, és mostmár jobban fognak védekezni, ennyi!

Ismeretlen_108746 2009.08.10. 11:41:58

Chiellini kivételével szerintem nincsen olyan védőnk, aki egy igazán jó Juventusban kezdő lehetne. Ez azért elgondolkodtató, s bizony ezen elképesztően sok múlhat. Caceres még elválik milyen, de a többiek...

babo410 2009.08.10. 11:42:37

legalább egyvalaki egyetért velem! Köszi!

Ismeretlen_128149 2009.08.10. 11:54:08

Szerintem annak Juventus szintű védők! Chiellini a legjobb, ez nem vitás, Canna sztem egyre jobb, és össze fognak ők szokni! Cacares még nem illeszkedett be igazán, Grygera én őt nagyon kedvelem, és azért ő klasszis fazon, Zebina én nem tudom, egész sokat fejlődött a nyáron, de sztem Grygera a jobbik, Bal oldalt meg Molinaroról már nyilatkoztam 3komival feljebb, DC pedig sztem óriási tehetség, és egyértelműen a jövő olasz és juve balhátvédje! ennyi!

Ismeretlen_53881 2009.08.10. 11:59:52

DC-nél érdekes ez a jövő balhátvédje dolog, ugyanis U21-ben rendre középpályást játszik... Azzal én is egyetértek, hogy a jelenlegi védőink közül Chiellini az, aki kiemelkedik - Cacares számomra fekete ló -, a többiek viszont jók, de nem az a kategória, akikkel mondjuk BL-t lehet nyerni.

Ismeretlen_128149 2009.08.10. 12:04:53

Én azt nem értem, h miért a védelem miatt ne nyernénk BL... Jók ők azért, és elkezdődik a szezon, még jobbak lesznek, a mostani hibákat ferrara kijívítja, és jó lesz, lesz egy sissoko v poulsen aki rombol, és a kpn vannak már világsztárok! Nekem a csatársor és az új felállás a hiba! Mert nem rossz, de ehez tényleg vagy jobb védők, vagy nagyobb koncentráció kell, ráadásul a csatárok nagyon nem tudnak alkalmazkodni hozzá, olyan a Juve, mint egy profikból álló összevissza jáccó grundcsapat!

Ismeretlen_53881 2009.08.10. 12:28:40

Egyszerű ez: vedd az úgynevezett élcsapatokat (MU, Barca, Chelsea, 'Pool st, stb, akik ugye szintén BL-re hajtanak), nézegesd meg a védelmüket, aztán próbálgasd a behelyettesítést. Egy Dani Alves vajon hány csapatba férne be? Vagy egy Rio Ferdinand? Egy Carragher, egy Terry? Egy Chiellini? És egy Molinaro? Lehet puffogni, hogy ezek csak nevek, dehát a nevek mögött azért legtöbb esetben teljesítmény is áll. Vagy lehet mondani, hogy direkt a nagy neveket szedtem össze, hogy nagy legyen a kontraszt köztük és Molinaro között, dehát akinek van ideje, megcsinálhatja akár posztok szerint is. Nem fikázom a csapatot, de a valóságtól elrugaszkodni sem akarok. Ezek sajnos tények, lehet őket ignorálni, de az még rosszabb, mint az alaptalan fikázás. Jó a védelmünk, de nem a legjobb, ezt el kell fogadni. Majd gondolom jövőre oda megy a több pénz, vagy legalábbis remélem.

dani 2009.08.10. 12:34:09

Nem Grygerát kell itt eladni, hanem Molinarót. Bár úgyse lesz itt már semmi, szóval max majd januárban.

Ismeretlen_108746 2009.08.10. 12:41:53

Senki nem állította, hogy csak és kizárólag a védelem gyengesége miatt ne nyernénk BL-t. A BL győzelem szerintem idén eleve nem realitás (ne legyen igazam), s felesleges ilyen elvárásokat támasztani. Az viszont tény, hogy a védelem a leggyengébb csapatrészünk, s lehet, hogy nem rossz, de ez kevés lehet. Azért van szükség erősebb védelemre, mert bármilyen hihetetlen is, de feltételezhetjük, hogy az ellenfél is támadni fog néha, attól függetlenül, hogy a többi csapatrészünk miként teljesít. Márpedig Cannavaro-t gyakorlatilag bárki beszopatja, s kétségeim vannak, hogy Molinaro miként teljesít Európa élcsapatai ellen.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása