Cáceres: "Végre a Juve"

"Végre a Juve. Nagyon boldog vagyok, végre valóra válik az álmom. Alig várom, hogy elkezdődjön az új kalandom Torinóban" - Martín Cáceres, a 22 éves uruguayi védő így nyilatkozott szerda délelőtt, miután a két klub mindenben megegyezett a játékos megszerzését illetően.

Martin Cáceres

Kedden Daniel Fonseca, a védő menedzsere Txiki Beguiristainnal, a Barcelona sportigazgatójával tárgyalt, ahol Alessio Secco telefonon vett részt.

A felek megegyeztek, Cáceres 1 évre kerül Torinóba kölcsönbe, előre megszabott kivásárlási árral (10 millió euró körül).

Mégsem volt felhőtlen a siker, a Zebrák ugyanis szerették volna Christian Poulsent is bevonni az üzletbe, ám a katalánoknak nem volt szükségük a dán középpályásra.

Így teljesül Ciro Ferrara kérése, aki még egy védőt szeretett volna látni a keretben. Most már csak a hivatalos bemutatás és a szerződés aláírása van hátra.

Íme a lista a hátvédekről, hogy melyik poszton ki vethető be:

jobbhátvéd: Jonathan Zebina, Zdenek Grygera, Hasan Salihamidžić, Martín Cáceres

középhátvéd: Nicola Legrottaglie, Giorgio Chiellini, Fabio Cannavaro, Lorenzo Ariaudo, Martín Cáceres, Zdenek Grygera

balhátvéd: Cristian Molinaro, Paolo De Ceglie, Zdenek Grygera, Hasan Salihamidžić


Forrás: Zebraportal

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr724649881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zero 2009.07.29. 20:38:19

Hát ez nagyon jó hír, nekem szimpatikus a srác, fiatal és bízom benne hogy nagy jövő áll előtte, amit persze nálunk tölt el :D Poulsent meg remélem sikerül eladnunk megfelelő áron.

Tibi 2009.07.29. 20:38:30

Buffon Grygera-Caceres-Chiellini-Molinaro Melo Camo-Sissoko Diego Iaquinta-Amauri Manninger Zebina-Canna-Legro-Saliham Zanetti Marchisio-Tiago GIovinco Trezeguet-Del Piero De Ceglie, Poulsen, Ariaudo mint védekező alternatívák.

Ismeretlen_102194 2009.07.29. 21:03:01

Tibi!Így van!;)Poulsen simán tud középső védőként is játszani,és sztem nem is olyan szarul..... Amúgy én még várnék a hurráoptimizmussal,remélem megállja a helyét,bár a mostani védelmet elnézve vele csak nyerhetünk az ügyön!

Alessandro 2009.07.29. 21:36:38

Ez oké de valahogy így sem tűnik még elég acélosnak a védelem, bár ezek után gyakorlatilag szinte biztos hogy új hátvéd nem jön. Lassan évről-évre azért épülget ez a csapat. Jövőre talán lesz 20 millió körül egy klasszis védőre is és reméljük Caseres is beválik. Legalább most már Cannának van egy biztosabbnak tűnő alternatívája, illetve könnyen lehet hogy ki is szorítja őt. Tibi: egy olyan csapatban ahol fontos lesz a szélsőjáték és a pontos beadások, oda Molinaro már nem férhet be. Canna és Moli az a két játékos akik szerintem jobban kilógnak ebből a keretből.

Ismeretlen_114321 2009.07.29. 21:51:30

de gyors- lefut mindenkit, végén odaadja Tiagónak, ő meg középre rúgja :P

Ismeretlen_130182 2009.07.29. 22:51:25

Hát felemás érzések.Egy év,kölcsön,10 millás opció.A Tottenham ellen kezdő volt és látszott a meccshiány és a kapkodás.Zseniális hosszú passzok és gyermeteg hibák.Vagy vmit nagyon tud a srác és nemsokára rámcáfol vagy tiszta hülye vagyok! Így,ezzel nem tudok sokat kezdeni!Akkor vagy látunk benne fantáziát és játszik ahogy tud,vagy cserepad és akkor Őt és a Barcát nem értem.

Csülök 2009.07.30. 07:04:26

Nekem csak az fáj,hogy Giovinco ismét ki marad... Pedig rohadt nagy tehetség,és el herdáljuk.....3 év múlva már nem lesz Juve játékos higgyétek el,,,,ha így megy tovább... Pedig bizonyította a tehetségét.... én inkább úgy próbálnám a kp-t,hogy: Melo Sissoko-Giovinco Diegop Valjuk be Camo se rossz,de már el járt felette az idő,és lehetsőég kell az ilyen fiatal tehetségeknek,különben menni fog,és azt szerintem sokan nem akarnák...

Alessandro 2009.07.30. 09:13:52

Csülök: egyetértek veled, de szerintem könnyen lehet hogy Gio kiszorítja Camot a kezdőből, Ferrara meg fogja adni a lehetőséget mindenkinek és valószínű hamarabb is fog cserélni egy-egy meccsen és aki rossz azt hamar leveszi a pályáról ellentétben előző drága jó edzőnkkel

vizi8 2009.07.30. 09:28:08

Gio remek csere lesz Diegonak, és valószínű lesznek olyan meccsek amikor ő lesz a kezdő. a kupa első fordulóiban simán lendületbe jöhet. Gio ebben a felállásban csak Diego helyén tud játszani, mivel nem tud védekezni, a másik 3 kp.poszton igen fontos a jó védekezés.

mmartin91 2009.07.30. 10:00:56

vizi8-nak teljes mértékben igaza van, ebben a felállásban Giovinco csak Diego helyén tud játszani. Camoranesi-t nem tudja kiszorítani, mivel az ő posztján védekezni is kell. Egyébként a goal.com-on olvasható, hogy Kászeresz elméletileg már megérkezett Torinóba, és 11:00-kor esik át az orvosi vizsgálatokon. Ha pedig megfelel, akkor hivatalosan is bejelenthetik a transzfert.

juvem 2009.07.30. 10:04:54

szerintem ugyanúgy mint a barca a jobb oldalon fogjuk játszatni persze lesz amikor középen lesz d főleg szélen sztem! én nagyon örülök h "megszereztük" mert nagyon jó játékos! na van 1 éve h bizonyítson megérdemli e h itt játszon és akkor sztem csengethetünk nyugodtan:)

Ismeretlen_130211 2009.07.30. 10:14:31

csülök: én felcserélném a te felállásodban momo-t és melot, de ettől függetlenül egyetértek vele. az én álom juvém( a jelenlegi keretből): buffon zebina-caceres-chiellini-brazzo sissoko melo gio diego iaquinta amauri jobbhátvéd lehet még: grygera belső védő:ariaudo, canna, legro kp: marchisio, zanetti, poulsen(ha nem megy el), camo(bár szentem az idén nem lesz szükség klasszikus szélsőjátékra, mivel ugye nem 4 középpályással játszik majd a csapat), tiago csatár:del piero trez a vázolt csapat nem az állandó kezdőt jelenti nálam, hanem a forma alapján(bár akkor melonak nem lenne helye benne, de megelőlegeztem:), hiába személyes kedvencem del piero. gionak pedig mindenféleképpen kell helyet találni és szentem lehet is, mivel ferrara gyakoroltatja a meccs közbeni taktika-váltást és akár 2 irányítóval is lehetne játszani 1 csatár mögött. és ez nem feltétlenül lenne gyengülés, tekintve, hogy a 2 irányító diego és gio, akik azért elég veszélyesek a kapura:)

Ismeretlen_127214 2009.07.30. 10:20:13

Hát én igazság szerint Zebinát nem nagyon értem hogy mért raknád be Grygera helyett...

Shyr Kahn 2009.07.30. 10:57:38

Nagyon egyszerű: Zebina jobb játékos, csak néha eldurran az agya...

juvem 2009.07.30. 12:12:06

zebina sokkal jobb csak elkéne vinni önkontrollra vagy beültetni a csernus dr elé vagy nem tom!:D

Shyr Kahn 2009.07.30. 14:03:06

Cáceres átesett az orvosin... a "miénk" lett. Hivatalos bemutató szerintem még a héten várható (ha terveznek egyáltalán egy kölcsön játékosnak ilyet - valószínű nem, de hátha mégis).

Dani 2009.07.30. 14:53:11

Ezt a 4 csatáros dolgot hogyan lehet megoldani úgy, hogy senki ne sértődjön meg?

Shyr Kahn 2009.07.30. 15:10:09

Sehogy. Nem kell megoldani. Rotálni kell őket és aki hisztizik közülük az mehet Isten hírével (Del Piero kivétel... Ő ne menjen sehova még ha hisztizik is).

blake 2009.07.30. 15:54:59

buffon grygera-(canna)-chiellini-molinaro melo-momo-camranesi diego alex-amauri talán... am érdekes,hogy most jöttek kp-ra sztárok mennyire el lett felejtve gio-remélem nem tékozoljuk el

Shyr Kahn 2009.07.30. 16:44:49

Miért lett elfelejtve? Kapott 30 percet a koreai csapat ellen és Ő is csak később csatlakozott a csapathoz. Senki nem felejtette el, csak működik az a dolog, hogy az új szerzeményekre kíváncsibb az ember. Nyilván a sajtó is éppen ezért őket kapja fel... később már az Ő nyilatkozatuk és a róluk való beszéd is megszürkül... legalább is az újdonság ereje eltűnik.

Ismeretlen_130390 2009.07.30. 17:43:12

Bocsi az Off-ért: http://href.hu/x/9p6y On.

Ismeretlen_127756 2009.07.31. 11:18:00

Hát ezen nem lepődtem meg:) Teljesen megérdemelten nyerte el. Grande Pavel!:D

Csucsuuu 2009.07.31. 21:48:31

én is gio t irányítónak tenném be mert ebben a szerkezetben sztem tényleg nem lesz szükség szélső kp-ra....hanem a szélső védőknek kellene jobban felhúzódni és támogatni a támadást bááár igazán a legjobban egy 3-4-1-2 nek örülnék de csakis ha chiellini atombiztossá válik :) tehát az én álom juve-m Buffon grygera-(ideiglenesen canna)-chiellini(és ha canna nem kell de ceglie a bal oldalra melo-sissoko camo-diego-giovinco Trezeguet-Amauri(Del t már csak sajna cserének raknám sztem már csak a pontrúgások és a hatalmas tisztelet iránta tartja a pályán :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása