De Ceglie jól érzi magát Torinóban

Paolo de Ceglie fontos szerepet tölthet majd be jövőre a csapatnál, és bár korábban felmerült az is, hogy a játékos a Napolihoz igazol, végül Ciro Ferrara külön kérésére mégis maradt a csapatnál.

Paolo De Ceglie

A fiatal játékosra Ferrara is védőként számít majd, és a posztért Cristian Molinaróval kell majd megküzdenie.

De Ceglie már alig várja, hogy végre elkezdhesse az előszezoni edzéseket.

"Minden fronton harcba szállhatunk - a bajnokságban, a Bajnokok Ligájában és az Olasz Kupában is. Nem szeretnék az eligazolásommal kapcsolatos pletykákról beszélni. Jó érzés, hogy igen tekintélyes klubokkal hoztak kapcsolatba, de konkrét ajánlatot senkitől sem kaptam. Örülök, hogy a Juventus játékosa lehetek, és a következő idényben nagyon szeretnék bizonyítani."

Az új érkezőkkel kapcsolatban De Ceglie is nagyon optimista.

"Fabio Cannavaro, Felipe Melo és Diego leigazolásával a klub megmutatta, hogy komolyan gondolja a kitűzött célok elérését. A juventus készen áll a bizonyításra. Tavaly voltak problémáink, és ezért kárpótolnunk kell a szurkolóinkat."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr704649844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve fan 2009.07.13. 20:41:01

Remélem De Ceglie lesz a kezdő nem Molinaro.De nem szeretném bántani.Remélem megnyerjük a bajnokságot és a bl-t

Derrick 2009.07.13. 20:53:03

Molinaro > De Ceglie De Ceglie nem hátvéd, egyszerűen. Nagyon jó labdákat ad be, s az U21 kitűnő szélsője de az a baj vele hogy (jogosan) nem tud védekezni, két szóval Molinaro ellentéte. Egy olyan védelemmel mint a miénkkel csak az hiányzik hogy őt állítsuk balhátvédként a kezdőbe.

Ismeretlen_117673 2009.07.13. 21:13:17

hajrá DC! mutasd meg mindenkinek,hogy jobb vagy te mint Maicon és Ramos együttvéve :) Forza Juve

Ismeretlen_128149 2009.07.13. 21:44:23

Hát, nem tudom, h melyik a jobb, de az Biztos, h De Ceglie zseniálisan ad be, de ő sztem mint Marchisio a pályán bárhol bevethető, főleg baloldalt. Meglássuk, de Ferrara szereti őt is:D

Ismeretlen_114321 2009.07.13. 22:01:12

most már elég. mindenki arról beszél, hogy Felipe Melo leigazolása (is) mekkora húzás volt. nagyon felizgattak, alig várom már, hogy hivatalosan is bemutassák. áááááááá

Ismeretlen_128149 2009.07.13. 22:08:36

Igen, ez benne a vicc, h még nem mutatták be, de már mindenki isteníti:D:D:D

babo410 2009.07.13. 22:15:55

Mert Melo már a miénk, csak még nem írta alá a szerződést, mert még otthon van, majd a héten jön olaszba és aláír! Ilyen egyszerű, de gyakorltilag már a mienk. Remélem még legalább egy belső védőt vehetnénk. És bízom benne, hogy a jobboldali védőink i mind jól teljesítenek majd! A bal oldaltól kevésbé félek, mert az jobb, de Grygera nem bírja állandóan a pályán, Zebina meg állandóan sérült. De akkor jön Salihami? Remélem ő is jól fog teljesíteni!

Ismeretlen_128149 2009.07.13. 22:47:19

am, ha kivírítanánk még egy kis zs-t, akkor nagy sztár védő jöhetne! Lucionak és Puyolnak is lejár a szerződése, és nem bizti, h aláírnak, főleg Lucio, aki sztem azért nem kerülhet olyan sokba, kb annyiba mint Santacroce, ő jó igazolás lenne sztem, igazi Brazil Trio, és ebben 2 világklasszis védő:D

k_krisz92 2009.07.13. 23:04:56

Marchisio ezzel az egyetlen baj az lenne hogy a nagy olaszosításból amit akartak nagy brazilosításba csapnánk át! :D

Ismeretlen_114321 2009.07.13. 23:13:40

babo, értem, mit mondassz, de én csak akkor fogok megnyugodni, ha már Juve mezben látom! :) meg ez kicsit olyan, mint mikor tudod, hogy mit kapsz szülinapodra, de addig nem adják óta, te pedig nagyon várod.

Ismeretlen_114321 2009.07.13. 23:14:13

*adják oda

Ismeretlen_128149 2009.07.13. 23:34:58

Igen, brazilosítás lenne, de sztem senki nem sírna, ha a mi védelmünkbe lenne, inkább mint Cannavarro v Legrotaglie!, am 1brazil ide-oda már mind 1:D

Ismeretlen_118238 2009.07.14. 07:27:30

De Ceglie-t be kell rakni a védelembe és 1-2 éven belül jó játékos lehet belőle és ebből a válogatott is profitálhat. Ennek a nagy "brazilosításnak" nem vagyok a híve, mert 94-es VB döntő óta nem nagyon csípem őket. Olvastam valahol, hogy Paniccinak lejárt a szerződése és mivel ingyen van, öreg is, olasz is, így még a Juvéba is beférne. Remélem erre Seccoék nem gondolnak.

Ismeretlen_53881 2009.07.14. 08:35:16

Szerintem sem Molinaro, sem De Ceglie nem tökéletes megoldás bal hátvédnek. Mindkettőnek megvannak a maga hiányosságai, amik még nagyon visszaüthetnek. Az meg vicc, hogy a hátul a bal oldalunk erősebb mint a jobb.

Roli921 2009.07.14. 08:45:12

Az a baj hogy beadni meg lehet tanítani bárkit gyakorlással de a védekezéshez kell egy megfelelő fizikum, keménység és gyorsaság. Ezek közül De Ceglie maximum gyors, de sajnos nem elég kemény és sérülékeny is. Ezért inkább kp-ban kéne vele számolni. Vagy bezárni 1 évre egy konditerembe. Egyébként szerintem az összes fiatal olasszal az a baj hogy fizikálisan szinte nullák. Persze Giorgo volt a kivétel de a többiek.

babo410 2009.07.14. 09:24:04

Sztem az lehetne a megoldás, ha az olasz szakembereket elküldenék nézzék meg mit csinálnak az angol kollegák, hogy ott olyan bivalyerős játékosok vannak már fiatalon is. Itt is azt kéne csinálni, hogy nagyon felerősíteni fizikálisan a játékosokat. Akkor nem lenne az, hogy az olasz angol párharc végeredménye már előre borítékolható. Olyan fizikai állapotban kéne legyen az egész csapat, mint Molinaro, vagy Poulsen, és gond nem lenne egy szál se! Akkor jöhetne akár a Man. United is! Mert vagyunk olyan jó csapat, mint a MU, vagy a Barca, de ha fizikális gondjaink vannak, akkor úgy elnyomnak, mint a... És ez volt a baj a Chelsea ellen is, mert látszott, hogy partiban vagyunk velük, csakhát egy pokoli jó fizikumú Drogba, Terry, stb volt az ellenfélnél. Ezért is bízom benne, hogy Ferrara megerősiti a csapatot. Mert akkor kevesebb lenne a sérült, és nagyobb esélyünk lenne a BL-ben is. Mert mit ér a tudás, ha simán magávalsodorja a védőket Drogba, vagy Messi? Akkor lehetnek akármilyen jók!

hartigan 2009.07.14. 09:34:06

Messi sem az az ütköző típus... Mellesleg most a középpályánk sztem Meloval most elég kemény lesz, fizikálisan is. Csatároknak meg nem kell nagy erő. De ha az is kéne akkor is ott van Iaquinta meg Amauri is

Shyr Kahn 2009.07.14. 10:40:50

Akik DC-t fikázzák a gyenge védekezése miatt, vegyék észre, hogy mennyi idős a srác. Ebben a korban még nagyon sokat lehet fejlődni. A helyezkedést meg mindig meg lehet tanulni. Szerintem így pontosan az ellenkezője igaz annak, amit Roli ír. Futni és beadni nehéz megtanulni, míg a helyezkedés elmélete és később begyakorlása gyorsan tanulható. DC fizikálisan jobb, mint Molinaro... ráadásul utóbbit nem akarom bántani, de védekezésben nem sokkal jobb, mint DC, beadásokban meg egyértelműen rosszabb... ki is a jobb összességében? Véleményem szerint egyértelműen DC.

Juve... 2009.07.14. 10:44:32

Elég megnézni a MU-ban Machedat... olasz stb... 17 éves és olyan jo fizikumba van hogy csak na... mikor a haverom azt mondta h 17 éves hát nem akartam elhinni

Derrick 2009.07.14. 10:53:52

Melo már tegnap este óta Torinóba van, s reggel fél9kor folytatódtak a vizsgálatok. Nagy valószínűséggel d.u. fogják bemutatni, 19:00 óra után.

Derrick 2009.07.14. 11:03:33

Shyr Kahn: Hát asszem, lemaradtál a múlt szezon második feléről. Láttad egyáltalán De Cegliet-t azon a poszton játszani? Védekezés egyszerűen 0. Sok mindent elmondhatunk Molinaroról de azt nem, hogy szarul védekezik. Az utóbbi meccseken (még a sérülése előtt) rendkívüli biztonságot adott a bal szélen, még BL-ben is nagyon ritkán tudtak ott elmenni mellette. DC fizikálisan jobb mint Molinaro? Ezt még te is viccnek szántad szerintem.

mmartin91 2009.07.14. 11:13:16

Kettejük közül egyelőre Molinaro jobb játékos. De Ceglie lehet bármekkora tehetség, egyelőre azt sem tudjuk h mi a posztja. Molinaro játékában az az óriási pozitívum h az esetek többségében küzd, hajt, kiteszi a lelkét a pályára, s az elszántságával próbálja ellensúlyozni a technikai lemaradását. Molinaro egyértelműen százszor jobb fizikálisan, mint De Ceglie. De Cegliével az a nagy probléma- amellett h gyenge a védekezése- h fiatal kora ellenére már most rendkívül sérülékeny, ami az idő múlásával még rosszabb is lehet. Molinaróra meg lehet mondani h egy favágó, nem tud beadni, technikailag képzetlen és nem Juventus szintű játékos, viszont egy védőnek még mindig az az elsődleges feladata h védekezzen, amiben pedig egyelőre magasan jobb Molinaro, mint De Ceglie.

Shyr Kahn 2009.07.14. 12:12:56

Fizikálisan valóban nem tűnik jobbnak, ezt elismerem. A szezon második felét láttam és tudom, hogy nagyon szépen játszott DC. Molinaro egy lelkes és szimpatikus ember, aki sem védekezni, sem támadni nem tud igazán. DC legalább a támadásban jeleskedik, de ha kapna elég lehetőséget a védelme is javulhatna. Molinaro is fejlődőképes persze, de korukat nézve (is) DC előnyben van. Meddő vita. Felesleges folytatni. Nekem ez a véleményem, másoknak meg más :)

Shyr Kahn 2009.07.14. 12:16:30

Kacag a vakbelem... ezt viccnek szántad mmartin: védekezésben magasan jobb? Mennyi gólt is kaptunk Molinaro-ról? Persze nem várom, hogy utána számoljatok, de nem egy gólról van szó a helyezkedési hibái miatt. Nem is értem miért mondjátok, hogy jól védekezik, amikor csapnivaló abban is. Nem emlékszem szép szerelésekre tőle. Az egyedüli vitathatatlan dolog, hogy lelkes, küzdő, gyors játékos, de ez önmagában kevés. Ennyi. Most már tényleg leszakadtam a témáról.

Derrick 2009.07.14. 12:37:19

"A szezon második felét láttam és tudom, hogy nagyon szépen játszott DC." Lemaradtam akkor valamiről. Amúgy meg nem a tavalyi Molinaro-ról beszélünk,az utóbbi időkben komolyan rengeteget fejlődött Cristian, nem tom mikor kaptunk utoljára gólt kimondottan az ő hibájából kiindulva. Ami nem mondható el De Ceglie-ről.

mmartin91 2009.07.14. 12:41:43

Az a baj h De Cegliét oda-vissza verte az összes jobbszélső, akivel találkozott. Tény, h nagyon jól ad be, de ez önmagában kevés. Molinaroról valóban kaptunk számos gólt, dehát De Cegliéről azért nem kaphattunk ennyit, mert állandóan sérült volt. Nekem semmi bajom De Cegliével, elválik majd a következő szezonban h egy Juventus szintű csapatnak mennyire van rá szüksége. Molinaroban én azt szeretem leginkább, h nagyon sok esetben a csapat rendelkezésére áll, nem bajlódik komolyabb sérülésekkel, lehet rá számítani. Persze, most bejött neki ez a bizonyos probléma, ami elég ritka, viszont előtte szinte mindig bevethető volt. Ezzel szemben De Ceglie állandóan sérült, ráadásul mikor balbekket játszik, akkor meg nem jó. Én egy igazán jó meccsére emlékszem, mikor a Milan-t vertük 4-2-re, semmi többre. Ez pedig így egyelőre kevés, még egy Molinaroval szemben is.

Roli921 2009.07.14. 13:36:56

Shyr Kahn Én elég ritkán láttam De Ceglie-t tavasszal játszani mivel 3 szor sérült meg. Fizikálisan meg az egyik leggyengébb sajnos az egész keretből nem számolva az ifiket. Ne viccelj már hogy erősebb Molinál. Egyébként nem emlékszek olyan gólra február óta amit Moliról kaptunk de te biztos tudsz mondani. Mert ezeknek az általánosításoknak nincs sok értelmük. De Cegliet csak 3-5-2 ben szélső kp ban tudom elképzelni. De nem hinném hogy a Juve valaha is így játszana.

Ismeretlen_127033 2009.07.14. 13:49:44

Szerintem most nyáron ferrara is azon van,hogy megtanítsák de cegliet helyezkedni,és védekezni,ha képes lesz erre és javít a fizikumán akkor lefölözi molinarot,aki hajt meg mindent odatesz a pályán,de a támadásoknál abszolut nem lehet rá számítani,és a Juventusban ezen elég nagy hangsúly van,hogy hátvéd a felfutásnál minimum beadni tudjon pontosan,ezért molinaro nem lehet tartos tagja a kezdő 11-nek addig mig ezen nem változtat.

Ismeretlen_114321 2009.07.14. 13:54:17

szerintem idén Chielliniről több gólt kaptunk, mint Molinaróról...

Derrick 2009.07.14. 14:00:54

pancsika06: "és a Juventusban ezen elég nagy hangsúly van,hogy hátvéd a felfutásnál minimum beadni tudjon pontosan" Ez talán így lehetett Ranieri 4-4-2jével (pfuj milyen szar focit játszottunk most hogy eszembe jut), de ne feledjük hogy a következő idénybe más felállással fogunk játszani, lesz több play-makerünk, úgyhogy Diego-val, Melo-val, Marchisio-val és a többiekkel nehezen hiszem hogy még egyszer arra fogunk kényszerülni hogy csak Molinaro és Grygera beadásaival legyünk veszélyesek a kapura. Egy 4-3-1-2vel egy balbekk inkább védekezni tudjon, főleg ha megnézzük milyen védelmünk van.

Ismeretlen_127033 2009.07.14. 14:05:13

Na jolvan azért chiellinit ne hasonlítsuk már molinarohoz,mert ez rossz tréfa,molinaro fényévekre van chiellinitöl,Mért szerinted ebben az uj felállásban védöknek nem kell feljönni a támadásokhoz,hát szerintem igen,de valoban molináronak semmi értelme sincs,hogy feljöjjön,mert ott egy egyeneset nem tud rugni a labdába

Shyr Kahn 2009.07.14. 14:15:02

pancsika06, hagyd szerintem. Nem lehet meggyőzni őket. Ez parttalan vita. Ők így látják és legalább annyira előítéletesek az érveik, mint neked, vagy nekem. A többség remélhetőleg kellemesen fog csalódni DC-ben, ha meg nem, akkor így jártam. A lényeg, hogy a csapatnak legyen egy jó bal bekkje, aki védekezni és támadni is tud (majd).

Ismeretlen_127033 2009.07.14. 14:16:52

Igy legyen,én bízom De Cegliében,már a tavalyi évben is meg voltam vele elégedve amikor játszott.

Ismeretlen_114321 2009.07.14. 15:25:38

nem hasonlítottam hozzá, nyilvánvaló, hogy Chiellini az elkövetkezendő ~10 év egyik legjobb hátvéde, alapember, remekül helyezkedik, jól fejel, de akkor sem volt jó szezonja, és több óriási hibát is vétett. félreértés ne essék, egy szóval nem mondtam, hogy Molinaro jobb játékos lenne Chiellininél, de De Ceglie-nél viszont hasznosabban játszik jelenleg.

Ismeretlen_127033 2009.07.14. 16:17:47

De azt is nézd,hogy chiellini hányszor javította a az egész védelem balfaszkodását,fől legrotaglie hibáit,és nem értem chielliniröl egyáltalán nem kaptunk sok gólt.

agi905 2009.07.14. 22:15:51

Szerintem mind3 jó, nem kell őket összehasonlítani!

Juve4ever 2009.07.16. 10:22:55

ha már elkövettek egy nagy hibát crisito eladásával,ne kövessenek el még1et deceglie eladásával.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10237) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4275) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4291) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása