Secco: "Nem igazolunk bal hátvédet"

Amíg a csapat keményen dolgozik Pinzolóban Ciro Ferrara és stábja figyelő szemei előtt, addig a klub vezetése még mindig aktív az átigazolási piacon.

Alessio Secco

Alessio Secco állandóan jelen van Val Randenában, és folyamatosan kapcsolatban áll a csapattal, ám egyik szemét az átigazolási piacon tartja.

A klub sportigazgatója a Juventus Channelnek adott interjút, és beszélt a bal szélső védő kérdéséről, Tiagóról, a Primavera technikai stábjánál történt változásokról, és az ifi igazolásokról is.

"Szeretném tisztázni, hogy egyáltalán nem keresünk játékosokat a védelem bal oldalára. Bízunk Cristian Molinaro és Paolo De Ceglie képességeiben."

Ugyanez igaz a portugál középpályásra is.

"Nem tudom, hogy tudnám még ennél is jobban tagadni a folyamatosan szárnyra kapó pletykákat. Tiago nem eladó, attól teljesen függetlenül, hogy kaptunk-e érte ajánalatokat, vagy sem. Nagyon bízunk benne, főleg a Ferrara által elképzelt három erős középpályással történő felállás miatt."

És végül néhány szó az ifikről is, ahol jelentős változások történtek, és nem csak a játékosok között.

"Alessandro Nista is csatlakozott hozzánk, ő lesz a Primavera kapusedzője. Elképzelhető, hogy az idény során a nagy csapatnál is besegít majd. Ez persze nem változtat azon, hogy Michelangelo Rampulla lesz Buffon és a többi kapus edzője. Ami a fiatalokat illeti, Castiglia a Cesena csapatához került kölcsönbe, Bianco pedig végleg a Modena játékosa lett."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14649837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2009.07.11. 19:05:40

Nah, hát akkor azt végleg elfelejthetjük h még 2 védő érkezik a nyáron. Még az is lehet h egy sem. Viszont jobb h most nem jön balbekk, mint hogy jöjjön Grosso vagy Dossena, akik nem érnek semmit. Persze, azt még nagyon remélem h egy védő érkezik a nyáron (Santacroce), és pozitívum h Secco csak arról beszélt h balhátvéd biztosan nem jön, ezáltal nincs kizárva az, h egy más poszton bevethető védő ne jönne. Tiagónak nem értem mire fel adjuk a lehetőségeket, ugyanazt a szar, semmitérő formáját fogja mutatni, mint eddig. Attól h más az edző, és más a taktika, még mindig a Serie A-ban fog játszani, így ugyanúgy hulladék lesz, mint eddig.

süci 2009.07.11. 19:26:49

Számomra rejtély, hogy miért ragaszkodnak ennyire Tiagohoz. Szerintem ő nyújtotta mindig a legrosszabb teljesítményt, csak a szabálytalanságaival tudta felhívni magára a figyelmet. Számomra elkeserítő, hogy bármilyen céljaik vannak vele a továbbiakban :S

Alessandro 2009.07.11. 20:10:04

Pláne hogy Tiago a jobban kereső játékosok között van, a padon nem érdemes jegelni 3,5 millióért, Melo meg talán kap majd 2,6-ot. Hamar ki fognak derülni szerintem a csapat gyengeségei, ami egyértelműen a védelem lehet még ha Sissoko, Marchisio, és Melo egyszerre lesz a pályán, ha úgy alakul a télen még lehet ezen a ballhátvéd poszton segíteni, de egy középhátvédre még feltétlenül szükség van még most nyáron. Azért kiváncsi lennék azokra a bizonyos ajánlatokra Tiagoért, nem hinném hogy semmi pénzért nem eladó, érdemes lenne a M City-nek ajánlani, vissza is jönne az ára és ott sokat is kereshetne, persze ott nem játszhatna nemzetközi kupában.

Ismeretlen_129072 2009.07.11. 20:23:51

szerinte secco ara vár hogy valahol valamien poszton be váljanak az mondhasa hogy én meg mondtam hogy kell!! logikus gondolkodásal talán utolso eséj Tiago meg társainak hogy bizonyisanak de elég pipa leszek ha be hozák a kezdöbe hogy csináljon valamit és el megy rajta egy mecs!!Secco meg anyira egy lassan cselekvö ember ezért amenyiért vetük tiagot anak a kétszeresért talán el agya.....

Juve... 2009.07.11. 20:34:36

Nem tom mit kell állandóan Tiagoval foglalkozni... Ferrara kijelentette h Tiago nem aladó mert számít rá... ennyi az egész Nem kell mindenért Seccot szidni

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 20:41:54

Egyet értek, nem kell Seccot szidni, Tiagonak emg most van egy lehetősége, egy utolsó, ah él vele, mi jól járunk ha nem él vele, akkor télen eladjuk v jövőre, nem ez alényeg...Cacares meg jön középre?, ez is vicc, bár a kölcsön az ingyé szokott lenni, csak fizetést kell átválalni, v azt se

Ismeretlen_102194 2009.07.11. 20:53:42

Tiago= Cloverfield 2!!!-Return of the Monster! :)))))))))) Bocs passerby,ezt nyúltam de nem hagyhattam ki! Egyszerűen nonszensz hogy valaki aki semmit-hangsúlyozom SEMMIT! nem csinált egész évben,-még annyit sem mint a szintén szapult Poulsen EGY idény után(!)- hogy lehet ekkora "SURVIVOR"????UNBELIVEABLE!

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 21:06:31

Olvastam egy másik honlapon, h futóteszteket csinnak, sé első nap Poulsen volt a legjobb!!!!, szal, ő nem rossz, de sérült volt sokat, tiago se szar, sztem Almiron aki abszolút nem kell, és még egy középvédő, sé BL és Scudetto!!!

Ismeretlen_53881 2009.07.11. 21:07:48

Semmi gond asvééd, egyetértünk :D "Tiagonak emg most van egy lehetősége, egy utolsó, ah él vele, mi jól járunk ha nem él vele, akkor télen eladjuk v jövőre, nem ez alényeg" - Ez sajnos nagyon nem így van. Most még talán el lehetne passzolni valamennyi pénzért, de ha továbbra is szar lesz, akkor már legfeljebb a fradiba tudjuk eladni. Másrészt Tiago nem keveset keres, tulajdonképpen már majdnem megkereste Santacroce árát. Óriási zsákbamacska még egy esélyt adni neki.

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 21:19:46

Sztem Ciro Ferrara tudja mit akar, most azzal foglalkozzanak, h hozzanak egy középhátvédet, ezen ne spóroljunk Santacroce jöjjön még, Almiraont adjuk el v megint kölcsönbe, bánom is én, és Poulsen és Tiago is bizonyítsa, h nem csak a neve, a tudása is nagy!

babo410 2009.07.11. 21:20:48

azért bízom benne, hogy legalább Poulsen és Almiron eltakarodnak innen, de minél hamarabb, azt azt mondja nekik Ferrara, hogy: Kérlek hagyjátok el a központot, kiestetek! Nincs rájuk szükségünk! Sokan lesznek velük kp-n. Talán Tiago is mehetne, de ha kell Ferraranak akkor nincs mit tenni, meg kell tartani. Habár én nem erőltetném, mert eddig sem vált be.

babo410 2009.07.11. 21:22:57

És azt a futótesztet megnézném ahol Poulsen a legjobb! Azt gyorsabb nála Chiellini, Marchisio, Camo, Trezeguet, Molinaro mindenképp. A többieket nem tom.

k_krisz92 2009.07.11. 21:26:44

Melyik "szemét" tartja már szegény secco-t az átigazolási piacon?! xD

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 21:31:49

Nem gyorsasági futóteszt volt! sry, h ezt nem írtam, távolsági, és azért az erönléte elég jó poulsennek, kemény srác, még gattusonál si nagyobbakat ütközik, szal azért nem olyan szar! És, ha nem tudjátok elképzelni, h ő tud a legtöbbet futni, akk sajnálom!...de így van, erős srác, és dolgozik azért, h bekerüljön, azért ez már jó hír nem?

Ismeretlen_102194 2009.07.11. 21:41:09

Marchisio : -Ebben az egyben talán én vagyok az egyetlen aki egyetért veled!Nem rossz ő, főleg nem annyira mint amennyire beállítják! De el kell ismerni hogy nem is egy Sissoko;)

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 21:46:53

Thx, h egyet értesz, és sztem nem vagy egyedül, sokan elimerik poulsent, scak nem a Juve Drukkerek...am, a futóteszt fent van hivatalos honlapon is, aki még mindig nem hinné...majd, ha Blbe kell egy romboló , akk beküldik poulsent, leütközik az mindenkit:D...am én nagyon remélem, h lesz Angol a csoportunkban!, mert az jó edzés a kieséses szakaszra, méghozzá a Chelsea v a pool kéne, és emg is kéne verni!

Ismeretlen_124142 2009.07.11. 22:22:51

Tiagot úgy is el lehetne adni, hogy kölcsönadnánk egy csapatnak és ott ha jól teljesít, akkor lehetne kérni érte valami pénzt. Csak hát az a bibi, hogy ez a szarházi nem akar innen elmenni, ezért ha rajtam múlna, akkor felajánlanék neki két lehetőséget. Az egyik, hogy elmegy valahová kölcsönbe, a másik, meg hogy irány a primavera, de ott nem léphetne egy mérkőzésen sem a pályára. Szerintem egy idő után elmenne. Más! A Premier Outlet Center Nike boltjában láttam 5000 Ft-ért Juve mezeket. Fekete fehéret és pirosat, Tamoil szponzorral. 2005-2006-es szerelések. Viszont, egy gond van vele, legalább is nekem, hogy csak M-es méretben van. Ugyanitt a Puma kisebbik boltjában olasz válogatott mez 2700 Ft-ért van. Nagyon jó, szerencsére itt már találtam megfelelő méretet.

süci 2009.07.11. 22:27:17

Szerintem senkit sem érdekel, hogy Poulsen nyert-e futótesztet vagy sem. Felőlem fél lábbal is lefuthatott mindenkit, akkor is a pályán mutatott játék a döntő, ahol alulmarad. Amúgy hihetetlen okosságokat tudsz összeírni: 'méghozzá a Chelsea v a pool kéne, és emg is kéne verni!' - igen, függetlenül az ellenféltől nem baj ha nyerünk :/

Roli921 2009.07.11. 22:34:50

Asveed ebben még én is egyetértek veled. A dán szerintem védekezni nagyon tud. Csak ezeen a fórumon mindenki a támadókat értékeli. Molit is szidjátok h nem tud beadni. Poulsent mindenki elkergetné pedig ő legalább végighajtja a meccseket ha játszik és a csere szerepet is elfogadja.

Ismeretlen_128149 2009.07.11. 23:59:56

Am egyáltalán nem faszság, h a Chelsea v a Pool kéne a csoprotkőrbe ellenfélnek, mert tanulnia kell ennek a csapatnak, és igazad vanm, h meg kell nyerni mindent, de a csoprotban a döntetlen is jó, úgy értettem, és kell a tapasztalat, nemzetközi téren, v úgy játunk, mint az inter, h jön az MU, és a labdába se tudtak érni...A chelsea ellen tavaly igaz, h balszerencsénk volt, de utána a Pool sajnos szétvert volna...meg am is, szeretném látni, ahogy megverjük az egész világot, és nem a Portót és a Celticet...!

Ismeretlen_102194 2009.07.12. 10:26:42

Kösz Roli921, legalább nem csak én látok benne még fantáziát! Csak annyit kérnék minndenkitől hogy fele annyi időt adjatok neki mint Tiagonak! Mellesleg ahogy már sokan írták cserének nagyon jó megoldás,sérülés,pihentetés stb céljából,sztem!

archer 2009.07.12. 10:36:50

Egyik személyes nagy kedvencem, Enzo Maresca az Olympiakoszba igazolt. Remélem egyszer még láthatom zebra mezben! "Enzo Maresca - Why not Juventino?"

Ismeretlen_102194 2009.07.12. 10:37:41

Még annyival egészíteném ki mmartin mondandóját hogy sokan elfelejtitek hogy nagyon hosszú az idény!Bajnoki,kupa,bl,válogatott meccsek,ez iszonyú nagy terhelést jelent!Na most ehhez leírom Canna,Legro,Grygera nevét és máris sokan fogják a fejüket,mert azt ti sem mondhatjátok komaolyan hogy ezek a már nem fiatal legények allni fogják a sarat minden fronton!?Ha nem igazolunk még valakit/kiket hátra az óriási baki lenne Seccoék részéről,sztem!

Ismeretlen_102194 2009.07.12. 10:40:18

Jesszusom!Maresca neeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! Nekem is nagy kedvencem,remélem ezsetekbe jut a Juve-Olympiacos 6:1 ahol rohhhhhadt nagy gólt lőtt!!! Sajnálom hogy nem jött vissza még hozzánk!!!

Derrick 2009.07.12. 10:46:24

A francia lapok szerint Grosso jövőhéten fogja aláírni szerződését Torinóba. 3 évről beszélnek. -.- Ha 1, maximum 2 évről lett volna szó mondom oké, de ha három évre veszik remélem ez nem azt jelenti hogy jövőre nem fogják erősíteni azt a posztot.

zlt 2009.07.12. 11:58:28

"És azt a futótesztet megnézném ahol Poulsen a legjobb!" Menj ki Pinzoloba. Poulsen most tényleg nagyon hajt, tehát eddig vele nincs gond. Feltűnik az edzőmeccseken is, próbál aktív lenni. Ellenben Tiago megint olyan, mint egy élőhalott. Futni még nem is láttam. Szerintem ha valakit el kell adni, akkor az Tiago, mert ő már szinte reménytelen. Aki a felkészülésen is ennyire leszarom stílusban gondolkodik, az nem ide való.

Ismeretlen_128149 2009.07.12. 12:06:15

Am van fent az első edzésnapról videó Youtuben, és Tiago rúgott gólt XD (csapaton belül jáccottak, bemelegítésként, és betalált az a kancsal is, meg Diego és Ariaudo, akiket láttam..) Hajtanak, Poulsen jobban megérdemelné az esélyt, mint tiago, de Ferrara dönt, Almiron rem elmegy, Grosso úgyse jön, azt mondták nem lesz balhátvéd igazolás!, és nem is kell az a balhere...

zlt 2009.07.12. 12:08:32

Ja a tegnapi meccs végén is egyszer szépen kihozta a labdát.:D Végülis tölteléknek elmenne Tiago a keretben, csak ahoz kicsit költséges.:D

k_krisz92 2009.07.12. 12:16:21

poulsent mindenki dícsérte mikor ha jól emléxem a cagliari ellen 90.percben betalált.. most meg 1-2 ember szimpatizál vele. én azt mondom inkább ő mint tiago! hátha mostmár nem hátráltatják majd a sérülések! én szorítok neki. Santacroche-t felejtsétek el mert már volt egy nyilatkozat amiben beszámoltak róla hogy idén 100% hogy nem jön mivel nagyon agresszív ami rontaná a klub hírnevét!

Ismeretlen_128149 2009.07.12. 12:17:04

Legalább kicsit megmozdult, neki is megtiszteltetés a Juvéban jáccani, Ferrara meg de jófej, meg szimpatikus, de hidd el, h úgy seggberúgja az összeset, ha nem dolgozik keményen, h repül a ****ba... Ferrara engem Capellora emlékeztet, csak modernebb felfogású kicsit, és vidámabb is...

Ismeretlen_128149 2009.07.12. 12:18:31

Santacroce agresszív, lehet, de Ferrara megnevelné, lehet, h egyedül vook vele, de én nagyon bízok benne, őt látom a legnagyobb edzőtehetségnek!, remélem 10évig ő lesz az edző legalább!

Ismeretlen_102194 2009.07.12. 18:17:09

k_krisz : -Asszem nem kérdés hogy itt én voltam idáig is talán a legnagyobb Poulsen-pártfogó -erről mmartin tudna mesélni;)- de sosem védtem ha szarul játszott meg gyenge volt, de igenis többre tartom és bárkivel megvitatom, hogy sokkal többet csinált mint az a léhűtő Tiago!!! Catania ellen volt egyébként a gól! Legutóbb -amúgy már kérdeztem mi a véleményetek,csak senki nem váloszolt rá- a válogatottban a svédek ellen asszem középhátvédként nyomta,egész jól és számomra is meglepő volt!Szóval sztetek vész esetén nálunk is bevethető lenne ilyen poszton????sérülés, stb..... miatt?!

Derrick 2009.07.12. 19:17:40

asveed: Ennyit Poulsenról: http://www.youtube.com/watch?v=10M3PsTc_x4

Ismeretlen_102194 2009.07.12. 20:43:48

jaaaajj, Derrick ne fárassz már!Ilyen videókat elég sok játékosunkról találhatsz a jútúbon!Miért nem pl. a Dán-Portugál meccs linkjét raktad fel???Megmondjam?Mert nem szereted őt! Ez nem baj,hidd el vannak még sokan, de akkor is állítom hogy nem ő a leggyengébb láncszem! Ha nálad ez a mérvadó akkor sajnállak mert azt hittem tudod hogy mi a football,de így.... asszem a "szent" Buffonról rakott ide linket nemrég Lassus,ami tisztán mutatja hogy aki "dolgozik" az hibázik!Ettől ő még a világ legjobb kapusa,de lehet neki is mint ahogy bárkinek szar napja. Na ennyi!

Ismeretlen_22017 2009.07.12. 20:52:42

Igen, ez így van. Tiago kicsit több lehetőséget kapott, mint a dán, aki közel sem nyújtott nagyon rossz teljesítményt. Szóval türelem.

Derrick 2009.07.12. 22:02:53

A linket csak azért mutattam hogy röhögjünk rajta egyet. Poulsennal az a bajom, hogy Európában az agresszivitása miatt volt híres, futott, mindent meg tett a csapatér a pályán, nem félt senkitől s semmitől: ez volt az erőssége; de mióta a Juve-hoz jött mint 1 kisbárány olyan. Lassú, ha passzol vagy vízszintesen vagy hátrafelé csinálja, hasznavehetetlen. Ezzel nem azt mondom hogy hú de szarul játszott, meg tette a minimumot s ott megállt. Ha ezen nem változtat, nekünk nem kell ilyen játékos. Cserejátékosnak jó, sőt; de nem vagyunk mi olyan gazdagok hogy valakit évi 3 millióval fizessünk azért hogy üljön a kispadon.

Ismeretlen_108746 2009.07.12. 22:16:03

Én is azt mondom, hogy legyünk türelmesebbek Tiagoval és Poulsennel. Tényleg bárkiről össze lehet állítani olyan videot, ami alapján az jön le, hogy botlábú. Én sem emlékeztem pl. arra a kis bakira, amiről Lassus annak idején felrakta a szóban forgó linket, s én is megdöbbentem :-) Mindkét játékosról (Tiago és Poulsen) elmondható, hogy elég haloványka voltak a Juventusban, viszont szerintem mindketten messze tudásuk alatt teljesítettek... Egyikük semm zseni, félreértés ne essék. A Lyonban Tiago elég kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, s hasznosan focizott. Poulsen szerintem kimondottan jó volt a Sevillaban, masszív játékos, okos labdákat tudott adni, fene tudja miért olyan amilyen nálunk. Reménykedjünk, hogy Ferrara keze alatt jobban teljesítenek, s ne essünk nekik zsigeri alapon. Poulsent lehet pénzéhes szemétládának is látni, amiért nem igazolt el, s nálunk jó szerződése van, de mi van, ha az van a háttérben, hogy tényleg inkább megdöglik a pályán, s kiteszi a lelkét akár ha csak 10 perceket kap?

Roli921 2009.07.13. 06:55:56

Azért az érdekes hogy Melo kevesebbet fog keresni mint Poulsen vagy Tiago. Egyébként szerintem Poulsen nem nyújtott olyan rossz teljesítményt de mondjuk a fizetését biztos hogy nem éri meg. Tiago szerintem más eset. Ő 2 évig egy idegen poszton játszott. Nem is értem minek vettük meg egy 4-4-2 es felálláshoz. Neki idén mindenképpen adnék esélyt.

vizi8 2009.07.13. 09:50:44

Roli921 pontosan egyetértek veled, Tiago ügyében. Ő a Lyonban 3+1 -et játszott a középpályán, nem is akárhogyan, úgyhogy a mostani kp-ink közül ő ismeri ezt a felállást. Talán ha Melo jön ő is játszott már ilyet.

Derrick 2009.07.13. 10:59:36

vizi8: Nem talán, Melo jön!:D Tegnap este indult Rióból, ma reggel Perugia-ba lesz az első vizsgálatokért s onnan egyből megy Torinóba hogy ezeket befejezze. Csütörtöktől lesz Pinzolóba a többiekkel!

vizi8 2009.07.13. 13:12:55

Derrick kösz a gyors reagálást, mivel remek hogy jön. Azt hiszem most már a kp. teljes és a védelmen ügyködnek Seccoék.

Ismeretlen_128149 2009.07.13. 13:46:35

Most olvastam, h a Bayern ha kap megfelelő ajánlatot Eladja Lucio-t, sztem őt megvehetnénk a védelembe, remek párost alkotna Chiellinivel:), kérdés, h kit veszünk, de sztem egy középvédőt még venni fogunk:), v feljön Bamba a fiataloktólxd, de az télleg nagyon Bamba:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása