Amauri: "Új Juventus születik"

A tegnapelőtti mezbemutatón Amauri volt az egyetlen, aki a csapat hazai mezét viselte, és rögtön észre lehetett venni egy újdonságot is. A brazil támadó ugyanis az eddigi 8-as mezszám helyett a 11-est viseli majd. Azt a számot, melyet a Palermonál is hordott.

Amauri

"Nagy megtiszteltetés, hogy megkaptam Pavel Nedved számát." - mondta Amauri, de visszautasította, hogy arról beszéljen, hány gólt szeretne lőni a következő idényben.

"Babonából nem szeretnék erről beszélni, de remélem, hogy annyit szerezhetek, mellyel hozzásegítem a csapatot valami nagyon fontoshoz."

Ebben nagy segítségére lehet majd az új igazolás, Diego.

"Örülök az érkezésének, remélem, hogy még a tavalyinál is jobb teljesítményt nyújt majd. Igazán minőségi erősítést jelent számunkra."

Az új mezek bemutatója után Amauri a most születő Juventusról beszélt.

"Cannavaro is nagyon fontos számunkra, rengeteg tapasztalattal rendelkezik, melyet átadhat a fiataloknak. Felipe Melo? Örülnék az érkezésének, ő is igazi bajnok. A klub nagy erőfeszítéseket tesz. Bár az Inter nagyon jól összerakott csapat, mi is esélyesek vagyunk a győzelemre, akárcsak tavaly. A felállásunk? Minden formációhoz könnyen alkalmazkodom. Szerintem már bebizonyítottam, hogy Juventus-szintű játékos vagyok.  A válogatott? Szeptembertől olasz állampolgár leszek, így bármi megtörténhet."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr274649826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_129146 2009.07.10. 11:35:20

Off: Grygera (29 éves) lehet megy a panathinaikosba 4 millio ellenében, és Cáseres (22 éves,Barcelonaból) jöhet a helyére,elvileg kölcsönbe naggyon zsíííír lenne.

Ismeretlen_129146 2009.07.10. 11:45:34

Már most gyönyörűen alakul a csapat,nekem nagyon tetszik,ezekből a játékosokból mindent ki lehet hozni. (Amauri,Diego,F. Melo,Giovinco,Camo,Sissoko,Del Piero)a felsoroltak közül ki az aki nem játszik szépen??? Itt maximum Gio nem lesz kezdő,helyette marchisio lesz szerintem.Ha még érkezik 2 védő,akkor minden elismerésem a vezetőségnek (a stadion miatt is),ez már nem a tavalyi fos mentalitás.FORZA JUVE

süci 2009.07.10. 11:53:42

Optimizmus az van mindenkinél, ezzel nem is lenne baj De ha egy vak csövest kérdeznének, hogy mi a Juve gyenge pontja, az is tudná hogy a védelmet kellene erősíteni. Ez most komoly, hogy Canna az egyedüli "erősítés" hátra? Oké, megszereztük Diegot, de már unalmas. Nem egy Lecce vagyunk, hogy ekkora dolog lenne egy jó játékos igazolása,,,

Juvegirl29 2009.07.10. 12:02:00

Srácok, én csak azt olvasom itt, hogy Cannavarot mennyire "leírja" mindenki, márpedig ha én nem is, de Amauri csak ért a focihoz, és ha egyszer azt mondja, hogy Canna fontos, márcsak a tapasztalat miatt is, akkor csak ér valamit.Sztem jobb lesz mint a Realban. Forza Juve! Paolino, sei grande!

Ismeretlen_108746 2009.07.10. 12:04:31

El tudod képzelni, hogy a leendő csapattárs azt nyilatkozza, hogy nem érti minek hozták ide ezt a szar Cannavaro-t?? Ne legyünk már ilyen naívak...

Ismeretlen_53881 2009.07.10. 12:07:07

Juventus, nagybetű, javítsd légyszi Lassus!

Ismeretlen_129150 2009.07.10. 12:08:54

:) Oké, majd nemsokára úgyis kiderül

Ismeretlen_129072 2009.07.10. 14:16:50

Cannat azér irja le mindenki mert a Real-ban nyujtot tejesitménye enyhén szolva rosz volt

Ismeretlen_129150 2009.07.10. 14:32:49

Láttam a meccsei, tudom, hogy gyenge volt...ott,na igen és a Konf. kupán is, de ott ki nem? Mind1, én bízom benne, hogy itt majd a régi formáját hozza.

k_krisz92 2009.07.10. 20:48:52

Jajj ne nevettessétek már ki magatokat.. hogy lehet valaki rossz a realban ha aranylabdát kap?!!?.. másik meg hogy én minden real meccset megnéztem(szinte) és ha ő nem irányította volna azt a sok kétballábast hátul (kivéve ramos.. mondjuk ö meg már nem sürün van hátul) akkor még ennél is siralmasabb lett volna a játékuk. a könföd kupán mindenki béna volt. gondolom a tanulóknak sem lenne sok kedve bent maradni még a suliban megoldani egy két versenyfeladatot még akkor sem ha ez lenne a dolga.. én szurkolok neki remélem jó lesz, a nevéhez illő!! FORZA JUVE

Huszy 2009.07.11. 09:07:52

Nem a Realban kapta az aranylabdát. Legalábbis nem a Realban nyújtott teljesítménye alapján. Sztem ezt nézhetjük úgy, hogy még juvésként kapta 2006-ban.

Ismeretlen_108746 2009.07.11. 13:13:02

Az aranylabdát nem a Realban kapta, s évekkel ezelőtt történt. Ne hivatkozgassunk már erre állandóan... Kurva szar volt az egész szezonban, ez sokkal fontosabb tényező, mint hogy anno milyen címei voltak. Nem tudom ki milyen meccseit látta, én egyetlen meccsen sem láttam tőle értékelhető teljesítményt, pedig követem a spanyol bajnokságot. Rendre úgy forgatták és cselezték ki, ahogy akarták. "ha ő nem irányította volna azt a sok kétballábast hátul (kivéve ramos.. mondjuk ö meg már nem sürün van hátul) akkor még ennél is siralmasabb lett volna a játékuk. a könföd kupán mindenki béna volt" Az, hogy a Konföderációs kupán az egész olasz válogatott rossz volt, még nem javítja Cannavaro teljesítményét. Ami a Realt illeti, persze, mindig van lefelé, de nézzük már meg a statisztikákat, s ne csak a levegőbe beszéljünk. A Real 52 gólt kapott 38 meccsen. Érdekességként, a tökutolsó Recreativo 57 gólt kapott ugyanennyi meccsen... A tények makacs dolgok.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása