Fabio Grossót szeretné Ferrara

A Gazzetta dello Sport információi szerint Ciro Ferrara kérésére a Juventus ajánlatot tehet Fabio Grossóért a Lyonnak.

Fabio Grosso

A hírek szerint Ferrara olyan játékost szeretne a védelem bal szélére, aki jóval több tapasztalattal rendelkezik, mint Cristian Molinaro és Paolo De Ceglie. Fabio Grossót pedig jól ismeri a Juve új edzője, hiszen a 2006-os Világbajnokság alatt együtt dolgoztak a válogatottnál.

Ha a pletyka igaznak bizonyul, nem lesz könnyű dolga a Bianconerinek, hiszen a Bayern München is élénken érdeklődik a 31 éves védő iránt.

Könnyen lehet azonban, hogy csak pletykáról van szó, és Domenico Criscito tér vissza a Juventushoz megoldani a védelem bal oldalának problémáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr734649724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi86 2009.06.09. 19:41:39

Ferrara nagyon jól gondolja,erősítés lenne a csapatnak,nem biztos,hogy pletyka,minden pletykának van alapja,csak grossonak is mennyire lenne kedve olasz országba focizni újból, az tény,hogy az európai elit klubok közül,a bayern rendelkezik az egyik leggyöngébb védelemmel,így normális,hogy erősíteni szeretnének,

mmartin91 2009.06.09. 19:41:46

Ez a Grosso is egy érdekes játékos. A válogatottban rendre jó teljesítményt nyújt, a 2006-os VB-n egészen rendkívülit, de a 2008-as EB-n a gyengécske olasz csapat egyik legjobbja volt. Érdekes azonban az is h a Palermo-n kívül egyszerűen nem tudott klubcsapatban olyan teljesítményt nyújtani, mint a válogatottban. Mind az Interben, mind a Lyonban jóval tudása alatt teljesített/teljesít. Én személy szerint a leigazolása ellen vagyok, ezen okok miatt is és azért is, mert ősszel betölti a 32.-et. Én úgy gondolom h nekünk egy fiatalabb, lendületesebb balbekk kellene, hisz minden topcsapatban van egy-egy kiváló szélsőhátvéd (van ahol kettő is), akiknek nagyon nagy szerepük van abban h a csapatuk jól teljesít (hogy ne menjünk messzire, itt van pl. Maicon). Hála Istennek a Gazzettán Preziosi azt mondta h Criscito náluk marad, ami remélem így is lesz. Én azt mondom h ennél a posztnál nem érdemes garasoskodni és rá kell menni Kolarovra, kerül amibe kerül. Persze, nyilván nem 30-at kérnek érte...

Ismeretlen_126453 2009.06.09. 20:07:11

Annyiban javítanálak, hogy nem biztos hogy marad Crisicto bár látom hogy ellene vagy... Maicon? hahó az Inter biztos nem adná el a Juvénak pont a világ egyik legjobb bal szélsőjét! Inkább Crisicto mint Grosso!

mmartin91 2009.06.09. 20:18:34

tequila07: Maicon nevét nem azért dobtam be h leigazoljuk, hanem csak példának hoztam fel, h minden topcsapatban vannak kiváló szélsőhátvédek és h ne menjünk messzire itt van pl. Maicon az Interben...mondhattam volna azt is h a MU-nak ott van Evra, vagy a Barcának Dani Alves, stb. Ráadásul Maicon nem balszélső, hanem jobb...

Ismeretlen_119096 2009.06.09. 20:22:04

kedvelem Grossot.1-2 évre jó lenne,de akkor olcsón kell elhozni.ha sokat akarunk balbekkre költeni akkor Taiwo kell nekünk.Kolarovot én annyira nem isteníteném.nekem Taiwo szimpatikusabb,csak az ára...sztem min. 15 milla.Criscito lenne a legegyszerübb megoldás.

Ismeretlen_126453 2009.06.09. 20:28:00

mmartin91: bocs félreírtam igaz jobbszélső de tényleg crisicto lenne az egyik legjobb megoldás! miért vagy ellene?

agi905 2009.06.09. 20:28:43

Szerintem Grosso nem lenne rossz, bár nem tudom, hogy olyan formában van-e még, mint a vb-n.

Ismeretlen_102194 2009.06.09. 20:31:16

mmartin : -Rendre megelőzöl és gyakorlatilag állandóan csak helyeselni tudok !;)Még azt hiszik puszipajtások vagyunk:DDD!!! Na de hogy Grosso-ról is írjak még valamit,nekem egyáltalán nem tetszett soha a játéka és nem emlékszem klubcsapatban kiemelkedő teljesítményre!Annál inkább a rengeteg padozásra,gyenge játékra!Őszintén szólva számomra talány hogyan lehet ez a gyerek válogatott????! Ha igazán nagy csapat akarunk lenni ismét akkor nem okozhat gondot egy Kolarov kaliber leigazolása!Gyerünk Secco, Diego *-os 5-ös volt de el kell még abba a bizibe egy pár a sok karó mellé;)

mmartin91 2009.06.09. 20:37:22

tequila07: Én nem kedvelem Criscito játékát, és ő maga sem szimpatikus, bár utóbbi a teljesítményétől független. Sztem jelenleg kiváló helyen van, a Genoa éppen megfelelő neki, de egy Juventusba ő kevés. Egyrészt hiányzik a megfelelő játéktudás, másrészt korához képest rendkívül vérszegény a testalkata és egy ilyen védővel öngyilkosság kifutni egy topcsapat ellen, mivel minden támadó megeszi. Más kérdés, h sztem Criscitóval kár foglalkozni, mert ő többször megmondta h jól érzi magát Genovában, nem akar visszatérni hozzánk, és ami a legfontosabb, Preziosi szeretné megtartani és mindenki biztos lehet abban h a Genoa jelenlegi helyzetében nem fog gondot okozni 7,5 millió €. Aki azonban látta Kolarovot játszani több meccsen keresztül az tudja miről beszélek, miért lenne leginkább rá szüksége a csapatnak. Hihetetlen mennyit fejlődött ebben a szezonban, főképp tavasszal. Taiwo tényleg kiváló játékos, de az ára valóban 15 millió körül mozog, szóval őt nem valószínű h meg tudjuk szerezni és nincs is képbe.

Ismeretlen_53881 2009.06.09. 20:43:44

Jöjjön, nekem nagyon tetszik a játéka. Egyrészt tényleg 32 éves lesz, de ő nem 18-19 évesen robbant be, ergo nem hinném, hogy 34 éves korára annyira leépülne. Másrészt jól ismeri az edzőt, és a fél csapatot is.

Ismeretlen_119096 2009.06.09. 20:44:03

Kolarov sincs "képben",és a laziot ismerve őt sem adnák 10 misi alatt sajna...:D

juveman 2009.06.09. 21:01:59

én támogatom!ne feledjétek grosso lőtte be a sorsdöntő 11est a vb döntőn..

mmartin91 2009.06.09. 21:27:48

antonioconte: Kolarov sokkal inkább képben van, mint Taiwo. Többször szó volt már a leigazolásáról, jelenleg ugyan nem róla beszélnek elsősorban, de még biztosan nem merült a feledés homályába. Az a probléma, h akár Grosso, akár Dossena, akár Maxwell érkezik, a csapat abszolut nem erősödik. Teljesen felesleges lenne kidobni 8-10 milliót olyan játékosokra, akik nem jelentenének komoly erősítést. Kolarovot valóban nem adnák 10 misi alatt, de még mindig jobban járunk ha őt vesszük meg 12-13 körül, mint az említett három játékos valamelyikét. Sztem ne garasoskodjunk pár millión és olyan játékost vegyünk, aki hosszabb távon megoldást jelent az adott posztra és akinek már most van komoly játéktudása, nem csak egy tehetség, egy ígéret. juveman: a sorsdöntő 11-es belövésétől kezdődően ível egyre lejjebb Grosso karrierje...

Ismeretlen_108746 2009.06.09. 22:07:06

Nem kellene 31 éves játékosokra eltapsolni a pénzt. Ha már komoly pénzeket költünk, igazoljunk olyan játékost, aki hosszú évekre megoldást jelent a védelemben. Nem kell Grosso!

Ismeretlen_123961 2009.06.09. 22:28:47

Én is Criscito mellett döntenék! A fiatalítás kell. Igaz hogy Grosso jó,de már tényleg nem fiatal...

babo410 2009.06.09. 22:30:19

Sztem jó játékos, de mi Juvét építünk, és állítólag Juve a jövő. Akko miért 30-on felüli játékost figyelnek?

juvem 2009.06.09. 22:41:38

hááát nem tom... ő is már 31 éves! szerintem 24-27 év fele kéne nézelődni szerintem Bale és Rafinha kell:P nem lenne rossz: Rafinha-Chiellini-Cannavaro-G.Bale sztem a seria a ha nem a világ egyik legjobb védelme lenne ez így!

norbi86 2009.06.10. 08:29:24

juvem igazad van,hogy Bale-t kellene megvenni,de az majd akkor dől el milyen csapat,milyen védelem lenne,hogy a meccseket,hogy bírnák hozni,mert az meredek kijelentés,hogy a világ egyik legjobb védelme lenne,jöjjenek a meccsek,és a trófeák,utána..

juvem 2009.06.10. 08:41:25

hát szerintem Rafinha és Bale 2 év múlva a világ legjobbjai lesznek! jó nem lenne a világ legjobbja mert Canna már nem olyan jó:) de 1 jó védővel lenne esély a legjobb védelemre:D pl egy Vidic-chiellini páros elég jó lenne:) pl: Rafinha-Chiellini-Vidic-G.Bale

Ismeretlen_113151 2009.06.10. 09:40:11

Hát ez a hír megosztotta a brigádot... :) Én személy szerint örülnék neki, mert amikor láttam játszani, akkor mindig jó teljesítményt nyújtott, de hozzá kell tennem hogy ezek mind válogatott mérkőzések voltak, ergo nem láttam klubcsapatban! A másik dolog ami miatt örülnék neki, az az hogy olasz. De hát majd meglátjuk.. Tényleg D'Agostino-val mizu??

vizi8 2009.06.10. 09:40:50

Ha már Vidic felmerült, nézzétek meg a BL. döntőt. Az egész meccs folyamán kereste a labdát, de nem találta. Nagyobb a neve mint a tudása. Kolarov legutolsó információ szerint 8-10 milla, amit abban a minutumban ki kellene fizetni. Grosso jó megoldás mivel igen érdekes stílusa van, amit sokan nem tudnak értékelni, de öreg!!

juvem 2009.06.10. 09:55:38

vizi8 az egy meccs volt kiábrándítóan játszott igen de nézd meg a szezon többi részét akkor jól játszott nagyon kivéve még a pool elleni bajnokit! A mi Alexünk is kifoghat szar meccset mint mindenki! 2-3 meccset leszámítva Vidic nagyon jól játszott szerintem! úgysem igazoljuk le szal felesleges erről beszélni:)

Roli921 2009.06.10. 10:00:30

Érdekes nem Mexwell szorította ki a sinterből? Mert Grossonak örültök a sinterest meg szidjátok pedig ő még fiatalabb is. Az meg hogy láttok tőle évi 2-3 meccset és jónak itélitel elg nagy túlzás.

Ismeretlen_53881 2009.06.10. 10:10:20

Amúgy nevetséges ez a tendencia, hogy manapság egy 31-32 éves játékos sokaknál már öregnek számít...

ronny34 2009.06.10. 10:42:31

Szerintem ez nehéz kérdés. Mert Grosso rendelkezik a megfelelő nemzetközi tapasztalattal, ami sokat érhet a BL-ben. Engem nyugtatna a tudat, hogy egy világbajnok rutinos védő van bal oldalt. Viszont tény hogy hosszú távon nem lehet rá építeni. De én mindenképp azt gondolom, hogy a következő szezonban még Grosso többet ér mint pl Kolarov.

Ismeretlen_96517 2009.06.10. 11:13:27

Vidic jó védő nem tagadás. Szerintem Criscitóval az a baj, hogy bár ilyen fiatalon ennyit és ott játszik, nem látom benne, a potenciális jó védőt. Ilyen fizikummal nem is lesz soha. Még abszolút nem juve szintű, lehet hogy majd az lesz, most nem. Grosso meg egy tök jó védő, jó is lenne, ha már 5 éve nálunk játszana, de már öreg.

Ismeretlen_108746 2009.06.10. 11:25:23

Cannavaro azért nálam nem igazán merülne fel manapság a "világ legjobb védelme" kapcsán. Grossoban tényleg érdekes, hogy klubszinten nem igazán sikerült neki maradandót alkotni azután, hogy ismertté vált. Ettől még persze lehet, hogy pont a Juventusban nagyon beválna. passerby: Egy védőben a 31-32 év még elmegy, nem is önmagában ez a lényeg, hanem az, hogy mennyiért lehet elhozni egy ilyen korú játékost. Ha igazolunk egy 25 éves védőt, aki már elég rutinnal rendelkezik, az gyakorlatilag 10 évig megoldást jelenthet a csapat számára, ergo anyagilag ezerszer jobb befektetést jelent, mint komoly pénzért venni egy idősebb játékost, akiben már csak néhány év van. Amúgy én a fiatalítás mellett vagyok, persze nem ész nélkül. A Cannavarok, Grossok felett eljár-eljárt az idő.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása