Nedved visszavonulása mégsem végleges?

Könnyen elképzelhető, hogy az elmúlt napokban szárnyra kapott pletykák mégis igaznak bizonyulnak, és Pavel Nedved mégis a Lazióhoz igazol.

Pavel Nedved

A 36 éves cseh játékos hétvégén, a Lazio elleni mérkőzésen lépett utoljára pályára a Juventus színeiben. Újságíróknak azt nyilatkozta, örül, hogy végre abbahagyja a játékot, és a jövőben a futásra sem akar gondolni, ám lehet, hogy a találgatások valósnak bizonyulnak.

"Át kell gondolnam a dolgokat. Nem szabad semmit sem elsietni, most mindent a nulláról kell kezdenem." - mondta Nedved a Denik Sportnak.

"A Juve nagyon jól bánt velem. Olyan posztot ajánlottak fel, amilyet csak akarok. Azt szeretnék, hogy kapcsolatban maradjak a csapattal, de jelenleg még nem történt előrelépés az ügyben. Rengeteg ajánlatom van, a játékkal kapcsolatban, és azon kívül is. Az biztos, hogy nem szeretnék sokáig a babérjaimon ülni. Jól át kell azonban gondolnom a dolgokat, mert nem szeretnék sok időt a családom nélkül tölteni."

Amikor a Lazióról kérdezték, Nedved így válaszolt:

"Nem szeretnék semmit sem elkapkodni, és sohasem mondom azt, hogy soha. Ez egy nehéz döntés. Annyit tudok csak, hogy az ügynökömnek még vannak tervei a futballal kapcsolatban. Bonyolult a helyzet. Nem lenne értelme tagadni; lehet, hogy még nincs teljesen vége."


Én személy szerint kétlem, hogy Nedved visszamenne a Lazióhoz, sőt, teljesen biztos vagyok benne. Ha pedig mégis... hát, az életem egyik nagy csalódása lenne... Talán még Baggio távozásánál is fájóbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr404649706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

momo 2009.06.04. 19:16:07

hát remélem én is h nem megy a Lazioba...most mindekit átbaszna akkor...áá remélem nem..azért még jövőre is jutna neki szerep ha csak csereként is:/

krisi 2009.06.04. 19:17:59

biztos h nem

Ismeretlen_53881 2009.06.04. 19:46:32

Igazából szerintem sincs sok esélye, hogy eligazoljon. Ugyanakkor több, mint elgondolkodtató ez a nyilatkozat. Egyszer talán az igazságot is megtudjuk.

Ismeretlen_124410 2009.06.04. 19:46:43

mi ez a sok sz@r Nedved körül:S had vonuljon már vissza ha egyszer vissza akar:S

süci 2009.06.04. 20:18:25

Minden tiszteletem Nedvedé, DE 1, Ha azt mondta most már tényleg végleges, akkor legyen végleges, és ne tököljön már ennyit. 2, Ha mégis folytatja, és a Lazio-nál köt ki, akkor viszont NÁLAM óriásit csökken a szememben!

bfeco 2009.06.04. 20:41:31

Hát én nagy szeretem Nedvedet. De ha tényleg a laziohoz megy akkor,nagyot csalódok sajnos benne.:(

Ismeretlen_124142 2009.06.04. 21:12:14

Nekem is nagy csalódás jelentene, ha mégis folytatná a pályafutását. Az meg, hogy vissza megy a Lazioba, abba bele sem merek gondolni. Ha mégis folytatná, akkor az lenne az érzésem, hogy az utolsó évben igen átvágta az agyunkat.

blake11 2009.06.04. 21:26:02

egy tipikus nedved féle nyilatkozat soha ne mond,hogy soha :P nedvedet schumihoz hasonlítanám aki ugyszint visszavonult a közelmúltban és mégis versenyez csak nem az f1-ben

Roli921 2009.06.04. 21:38:25

Nekem egy NFL irányító jut eszembe róla. Kb ugyanakkora klasszis volt ő is és a végén rájött hogy nem bír egyhelyben ülni és tv-t nézni ezért folytatta. Szerintem hozzánk már csak a neve miatt fért volna be jövőre Lazioban még elfutkoshatna egy évig ha akar, bár szerintem jobb lenne ha visszamenne a cseh ligába levezetni ha akar utána meg jöhet hozzánk sportigazgatónak. Egyébként meg szerintem csak az ügynöke keveri a szart.

Type-R 2009.06.05. 11:35:17

Nem hiszem, hogy hozzánk csak a neve miatt fért be. Emlékezzetek, hányszor volt a ő a legjobb, a motor, a szív a pályán, még ennyi idősen is. Az meg a másik, hogy ha hajlandó még egy évet játszani, de nem nálunk kívánja ezt megtenni, az kinek is a hibája? Nem hiszem, hogy máshova húzza a szíve, inkább nem kapott megfelelő ajánlatot/megbecsülést ez esetben. Jelzem, azért ott a "ha"!

Ismeretlen_22017 2009.06.05. 12:37:28

Hagyjuk már ezt a nem kapott megfelelő ajánlatot... Elolvastad a bejegyzést? Nedved is azt mondja, hogy a Juve mindent megadott volna neki, amit csak kért. "A Juve nagyon jól bánt velem. Olyan posztot ajánlottak fel, amilyet csak akarok. Azt szeretnék, hogy kapcsolatban maradjak a csapattal, de jelenleg még nem történt előrelépés az ügyben."

Type-R 2009.06.06. 20:44:24

Természetesen elolvastam, mert anélkül nem tudnék véleményt formálni róla. Fenntartom amit mondtam, simán lehet, hogy nincs igazam. Gondolatébesztőnek szántam, nem a frankót akarom megmondani ezzel. Hiszen nyílván nem tudom mi folyik a háttérben.

Ismeretlen_110517 2009.06.06. 21:02:17

Én egyáltalán nem is értem ezt az egészet...??? :S FORZA JUVE!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása