Thuram látogatása

Kellemes meglepetés érte ma reggel a játékosokat a vinovói Juventus Központban: Lilian Thuram ugyanis meglátogatta egykori csapattársait, akik ölelésekkel, vállveregetésekkel fogadták a franciát.

Thuram arra is szakított időt, hogy interjút adjon a Juventus Channelnek:

Lilian Thuram

"Örülök, hogy újra itt lehetek. Jó érzés volt újra találkozni Alessio Seccóval, Gianluca Pessottóval és a többiekkel."

Az egykori barátok közül néhányan még mindig nagyon aktívak, mint pl. Pavel Nedved.

"Igen, ez így van. Mondtam neki, hogy most már fejezze be, dehát ugyanezt mondtam neki akkor is, amikor még itt játszottam. Végül is igaza van, mert nagyon jó őt még a pályán látni."

A Juventushoz hamarosan visszatér Thuram egykori védő társa, Fabio Cannavaro is. Thuram, Cannavaro és Buffon annak idején még a Parma csapatánál is együtt játszott, majd kisebb-nagyobb eltérésekkel mindannyian csatlakoztak a Bianconerihez.

"Azok, akik kritizálják Fabio visszatérését, valószínűleg nem tudják, mit jelent futballistának lenni. Egy játékos mindig a legmagasabb szinten szeretne játszani, és három évvel ezelőtt ez nem volt itt lehetséges. Ettől eltekintve a Juventus jól járt Fabio eladásával, ugyanis elég sok pénzt kaptak érte. Botorság lett volna nem eladni. És igazából Fabio részéről is butaság lett volna, ha nem fogadja el a Real Madrid ajánlatát. Most, hogy a Juventus visszahívta, azt jelenti, hogy Fabio olyan személy, akiben meg lehet bízni, és aki mindig jól végzi a munkáját."

Thuram visszavonulása után sem szakadt el a futballtól, és azóta is figyelemmel kíséri a Juventust.

"A csapat jól szerepel. Őszintén mondom, hihetetlen, hogy egy év után sikerült visszatérni a másodosztályból, és a Juve most is a legjobbak között van"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94649670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juve... 2009.05.27. 21:07:30

Őrá soha nem tudtam haragudni hogy elment a Barcaba... nagyon bírtam Thuramot

Tomi 2009.05.27. 21:46:29

Csatlakozom cimbi! De szép volt az az idő amikor Thuram volt a védelemben Zizou a kp-n Alex meg elöl.......

Forza Juve 2009.05.27. 22:35:23

Én viszont ö rá haragszom a legjobban!!! A legnagyobb áruló, aki a 2006 vb-n mikor még semmi sem volt eldöntve és még a Juve játékosa volt mikor megkérdezték tőle, h. mi az a JUVE a válasza meg h. mi az a Juve??

süci 2009.05.27. 22:52:36

Szerintem tök logikus volt Biztos nem értette a kérdést, ezért kérdezett vissza :P De tényleg, hol van ez a nyilatkozata?

babo410 2009.05.27. 22:54:32

Én nem haragszom senkire aki elment, de még is. Én Cannavarora haragszom kevésbé. Thuram meg ha jól tom, akkor el is akart innen menni! Nem úgy, mint Canna, aki ha jól tom Capello kérésére került a Realba. És remélem jövőre a Juve is megtapasztalhatja azt a hihetetlen hangulatot, ami egy BL döntőben van. Nagyon jó volt nézni! Pláne, hogy a Barca nyert! 2-0-ra. Ronaldo megint egy hólyag volt. Nagyon sok szabálytalanság, azon kívül nem sok. És mindíg az az öntelt, álszent vigyor a képén! A Barca jobb volt sokkal a MU-nál! Most mondom azt, hogy Guardiola jó edző. A MU-nak nem voltak olyan szép helyzeteik, mint a Barcanak! Nekünk esélyünk nem lett volna a döntőben! Az az iram ami volt, az fantasztikus. És a játékosok 9-10km-eket futottak, nagyon jó volt nézni. Jövőre a Juvét szeretném a BL döntőben látni! Meg azt a pillanatot, hogy a Juventus nevet ésik a serlegbe! Ha jövőre BL döntőt játszanánk, akkor tuti elmennék megnézni akármennyibe is fájna az út! A jegy meg tom, hogy pokoli drága!

Ismeretlen_113151 2009.05.27. 22:54:37

Ő tagja volt annak a csapatnak amikor szárnyaltunk és bármit megnyerhettünk volna! Én is nagyon csipáztam és sajnáltam amikor elment! Na akkor még volt védelmünk! Egyébként szimpatikus nyilatkozatot tett! Forza Juve!

Shyr Kahn 2009.05.27. 23:32:11

A múlt megszépül... a Calciopoli idején nem nagyon szerettem, mert kapásból lelépett és még csak annyit sem mondott: szép volt itt, köszönöm a szurkolóknak. Davids látogatásának ezerszer jobban örültem. A magyarázata meg teljesen logikátlan: valaki elmegy a bajban, majd visszajön és ezért megbízható(?)... nem értem ennek mi a lényege... nekem erről inkább a megbízhatatlanság jut eszembe. Az aki itt marad a bajban is... az a megbízható. Egyébként én Canna-t nem tartottam/tartom árulónak és örülök az érkezésének. Talán, ha a klub nem akarja elpasszolni maradt volna, de legalább nem a sInterhez ment, mint egyesek.

süci 2009.05.28. 00:33:29

Szerintem arra célzott, hogy ha a Juve fütyül, akkor Canna mint egy hű kutya ugrik. Akkor a legjobb megoldás volt, h eladjuk, most meg (elvileg,,,) szükségünk van rá, s rögtön visszajön. Bár nem tudhatom mi járhat ennek a színesbőrű úriembernek a fejében :) Amúgy én egy nagyszerű játékosnak tartom

Ismeretlen_22017 2009.05.28. 10:00:52

babo410: kénytelen voltam MEGINT kiszedni egy kommentedet, mert nem vagy képes a bejegyzés témájánál maradni. Direkt ezért hoztam létre a Dühöngőt. Most másodszor szólok, és még egyszer fogok.

vizi8 2009.05.28. 15:53:30

Nem tudom mit lovagoltok még mindig, hogy ki ment el anno. El kellett őket adni mert nem tudtuk volna fizetni a fizujukat a B-ben, ráadásulnem lehet annyi külföldi a másodosztályban.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása