Diego: "A Juventus jövőre bajnok lehet"

Diego tegnap hivatalosan is a Juventus játékosa lett, és első nyilatkozatában már arról beszélt a brazil középpályás, hogy a csapatban megvan minden ahhoz, hogy bajnok legyen.

Diego

Diego 24,5 millió euróért igazolt a Bianconerihez, és miután hétfő délelőtt átesett az orvosi vizsgálaton, kedden hivatalosan is aláírta szerződését. A játékos tegnap a Sky Sport Italia televíziónak nyilatkozott.

"Azért választottam a Juventust, mert a világ egyik legjobb csapata, és most már két és fél éve a nyomomban voltak. A Juve mindig is a gyenge pontom volt, ennél jobban nem is dönthettem volna."

Diego iránt több klub is érdeklődött, többek között a Bayern München, ám ő végül a Bianconeri mellett döntött.

"Az olasz bajnokság nagyon erős, rengeteg jó csapat játszik itt, akik főleg védekezésben tűnnek ki. Nem lesz könnyű dolgom, de a Juventusban megvan minden, ami ahhoz kell, hogy bajnok legyen. Üzenek-e valamit a szurkolóknak? Nagyon örülök, hogy egy ilyen nagyszerű klub játékosa lehetek, mint a Juve. Remélem, hogy elégedettek lesznek velem."

Diego most még biztosan nem kapja meg a 10-es mezt, mivel azt a Juve csapatkapitánya, Alex Del Piero hordja, ám a brazil középpályás már a jövőbe tekint.

"Várni fogok. Del Piero mögött csodás karrier áll, világszerte a szurkolók egyik legnagyobb kedvence, és a klub szimbóluma. Biztos vagyok benne, hogy a 10-es mez jó kezekben van. Tényleg, ez egyáltalán nem probléma számomra, majd választok másik számot. De, ha lehetőségem lesz rá, a 10-est fogom választani."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr134649666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B 2009.05.27. 11:24:17

23 as a meze amúgy :) már ki derítettem :D (wikipédia)

Ismeretlen_124142 2009.05.27. 11:29:10

Remélem minél később kapja meg a 10 mezt. Én a 21-es mezt adnám neki. Grygera nem méltó erre a számra.

B 2009.05.27. 11:30:43

23-as mezt kapta Giovinco? 11 es lesz?:P

Shyr Kahn 2009.05.27. 11:41:37

A 7-es lenne számára az ideális, de az a bosnyáké. Mondjuk ezen a problémán lehetne segíteni könnyedén...

babo410 2009.05.27. 11:58:27

A 10-est ki kell érdemelni! Majd, ha kiérdemelte esetleg. De én inkább Giot szeretném egyszer 10-esben látni! Vki tud valamit D'agostinoról? Legalább olasz? Jó játékos? Mert az olasz lpok szerint ő a favorit kp-ra. Ha olasz oké, amúgy nem őt szeretném kp-ra a nyáron.

süci 2009.05.27. 12:00:09

Ez legyen a legnagyobb bajunk, hogy melyik számú mezben játszon :D

Juve... 2009.05.27. 12:08:24

Én a 2-es mezt adnám neki :P :D amúgy tényleg ez legyen a legkisebb gondunk :)

Juve... 2009.05.27. 12:09:56

vagyis a legnagyobb gondunk XDXDXD

B 2009.05.27. 12:25:20

De mondom hogy 23 lett az övé :D hivatalos.. :D

Shyr Kahn 2009.05.27. 12:28:49

Szerintem középső kp-t igazolni tök fölösleges... ez a D'Agostino miért kellene?

Ismeretlen_111112 2009.05.27. 13:24:42

D'Agostino már szerintem az interé lesz de ha Juvébe köt ki az se lenne olyan rossz.

mmartin91 2009.05.27. 13:32:33

Nekem tökmind1 hanyas számban játszik, a lényeg h játszon. A nyilatkozatából ítélve úgy tűnik őt sem nagyon foglalkoztatja milyen szám lesz a hátán, és sztem is ez teljesen másodlagos. Viszont az elég valószínűnek tűnik már most, hogy ha Diego ugyanazt hozza mint Brémában, akkor Del Piero visszavonulása után ő örökli majd a 10-es mezt. Egyébként érdekes h nem kapta meg (vagy nem akarta megkapni) Nedved 11-es mezét. Én 99%-ban biztos voltam benne h 11-esben fog játszani. Most vagy az van h Nedved mezét 1 évig nem akarják kiadni senkinek, vagy esetleg mégsem vonul vissza:D Ezt a középpályás igazolást meg nagyon meg kell gondolni, mivel minden Diegotól függ. Legalábbis attól h mit akarnak vele játszatni. Ha Nedved helyére szánják, akkor elvileg jöhet egy belső középpályás, de ha irányítónak és átállunk esetleg egy rombuszra, akkor balszélsőt kellene venni. Úgyhogy ezt nagyon át kell gondolni...

vizi8 2009.05.27. 14:05:57

Ritkán szoktam egyetérteni mmartin91-el, de most pontosan így gondolom én is, minden attól függ milyen felállásban játszik a kp. Bár bárhol játszik Diego akkor is szükség lenne egy jobbszélsőre. Már nem igazán hiszek, Camo régi formájában, és sajna egyre többet sérült.

harciretek 2009.05.27. 14:13:46

Én kozeppalyara még elhoznám Hamsikot... Szélsőt, védekező- és támadó középpályást egyaránt tudna játszani. Nedved pótlására ideális lenne szerintem, univerzális, jobbal-ballal jól lő, érzi a gólt, és most, hogy a Napoli így eltolta a tavaszt az ára is lejjebb ment. Hamsik, Sissoko, Camo, előttük Gioval és Diegoval (3+2 es kp.). Masszív is lenne és kreatív is. Előre egy ék és elég is, plussz könnyen lehetne a meccsek alakulása alapján alakzatot is váltani 4-4-2re vagy 4-3-3ra.

Shyr Kahn 2009.05.27. 14:36:21

Még ezzel a kitétellel együtt sem értek egyet azzal, hogy hozni kellene középső kp-t. Miért? Sissoko, Gio, Ekdal, Marchisio, Zanetti, Tiago, Poulsen, Camoranesi, Del Piero mind tudnak középen játszani... miért kellene több? Semmi értelme. Ha Diego-t is ide vesszük, akkor meg végképp. Ő trequartista egyébként is és nem szélső kp, bár az igaz, h Nedved helyén is ki lehet próbálni. Anyway, Nedved nem biztos, hogy visszavonul. Hol olvastatok erről mostanság? Én sehol, és ez legalább is gyanús... A felállástól függően sincs szükség több középpályásra. Feleslegesen csengetjük ki a fizuját így is Tiago-nak, meg Poulsen-nek. Miért kellene több ingyenélő (ha kezdőbe is vásárlunk, valaki megy a padra, igaz)?

Ismeretlen_22017 2009.05.27. 14:44:30

Shyr Kahn: a Juventus szétküldött a mai napon a tagoknak egy levelet, amiben ez olvasható: "It’s the last match of the season – so important, so fundamental. Voice your support together for the boys towards victory, for the jersey, for the 3 points, and above all for Pavel, our courageous “Gladiator”, in the last official appearance of his mammoth career in the black & white jersey." Szóval én itt olvastam róla mostanában, hogy Nedved visszavonul... :(

mmartin91 2009.05.27. 14:54:04

Shyr Kahn: ha maradunk ebben a felállásban és Diego-t Nedved helyére rakjuk, akkor sztem jó ötlet lenne egy belső kp. leigazolása. Ebben a helyzetben két belső kp. játszana, az egyik biztosan Sissoko lenne. Marchisio tehetséges, abszolut játszatni kell, de ettől függetlenül egy hasonló képességű játékos még elférne. Most ha azt vesszük h Tiago és Poulsen használhatatlan- előbbit mindenképpen el kellene adni-Ekdal-t még ember nem látta játszani, Zanetti meg többet van a partvonalon kívül mint belül, akkor sztem bőven elférne akár egy D'Agostino, akár egy Ledesma, vagy akárki más. Camoranesi középen sztem nem az igazi, hosszabb távon legalábbis biztosan nem. Del Piero régen nem járt már azon a területen, Giovinconak meg egyelőre nincs posztja. Ezeket a tényeket alapul véve sztem elférne még egy ember, persze csak abban az esetben ha Diego-t Nedved helyére rakja az edző. Ha meg esetleg rombuszt játszunk akkor valóban felesleges, akkor sokkal inkább bal oldali játékos kellene. Hamsik leigazolását én is jó ötletnek tartanám, bár sokan túlsztárolt játékosnak tartják, ráadásul gondolom elég drágán adná el a Napoli. Bár, ha 20 millió körül meg lehetne szerezni akkor azt mondom h megérné. Én el tudnám ezt a kp.-t képzelni: Sissoko Camoranesi Hamsik Diego Giovinco-t meg lehetne csereként a két szélen vagy akár Diego helyén is játszatni. Egyébként ha valóban ilyen lenne a felállás, nem is lenne rossz ötlet ingyen Juninho-t megszerezni Diego cseréjének.

Juventinooo 2009.05.27. 15:15:18

Írjatok minél többen a spottvnek!!! :) Forza Juventus

RICh 2009.05.27. 15:57:47

Jó lesz neki a 23-as úgyis eléggé népszerű mostanság...

buub 2009.05.27. 16:10:14

Juninhot nehogy már le akarjátok szerződtetni. Egy hatalmas játékos, aki ha le akar vezetni, akkor elmegy Braziliába. Nem hiszem, hogy Itáliában kellene játszania, ugyanis szerintem nem bírná MÁR el, nem úgy kellene, hogy emlékezzenek rá egyesek, hogy mekkora lúzer volt az utolsó 1-2-3 évében. Középpályára szeritem már nem kell senki, rombuszban meg főleg nem.

Juve... 2009.05.27. 17:09:23

Hát azért a szélre még elférne 1 játékos és én is jó ötletnek tartanám Hamšík-ot :) én egy jó játékosnak tartom és fiatal... de nem szabad megfeledkezni a védelemről sem 2 minőségi védőt kéne venni és jövőre nem maradnánk trófea/trófeák nélkül Remélem Pavel azért még betölt majd valamien posztot a Juvenal

Ismeretlen_119096 2009.05.27. 17:23:58

egyenlőre ne várjunk igazolásokat,mivel még edzőnk sincs hivatalosan jövőre...Hamsik tényleg tulsztárolt...középső kpra lehet kell ember, Mommo,Marci és Zanetti biztos eddig talán.Talán egy kreatívabb védekező kp,egy igazi 8as jól jönne.Cigarinit nem láttam ellenünk de ő sztem jó lesz később.Hatalmas passzkirálynak tartom.Marescáért fájt annó a szívem,igazi juvés,Almirón jött helyette... Diego nyomja a sablon szöveget,tudja mit várnak tőle a szurkolók,mármint h mit kell ilyenkor mondani a népnek.De örülök neki h itt van

Ismeretlen_102194 2009.05.27. 20:24:50

A sors furcs fintora hogy Pavel az "Isten!" pont a Lazio ellen búcsúzik a footballtól.... Egy Ikon akasztja szögre a cipőt,remélem ez méltó ünneplésben lesz része?! Imádkozom hogy győztes góllal búcsúzzon........:(((

Ismeretlen_22017 2009.05.27. 20:28:08

asvééd: Lassus (Adminisztrátor), 2009. május 26., 20:28 Nem tudom, észrevettétek-e már a sorsszerűséget, de ha Nedved tényleg visszavonul, akkor azt pont a Lazio elleni mérkőzésen teszi. Az egyetlen csapat ellen, ahol játszott Olaszországban a Juventuson kívül.

Ismeretlen_102194 2009.05.27. 20:36:16

Valami rosszat írtam vagy csak egyrúgóra jár az agyunk??

Ismeretlen_22017 2009.05.27. 21:08:37

Jaja, csak beraktam, hogy tegnap én is majdnem pont ugyanezt írtam :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása