Ferrara: "Minden tökéletesen működött"

A végzet keresztútja: Ciro Ferrara első mérkőzésén edzőként, míg Paolo Maldini utolsó mérkőzésén játékosként. Két legendás védő, akik beleírták nevüket az olasz futball történelmébe. Ezt Ferrara is külön kiemelte:

"Küldtem neki egy üzenetet, amiben leírtam, hogy mennyire örülök a jelenlegi helyzetnek, és mennyire sajnálom, hogy búcsút vesz a futballtól. Vele az utóbbi harminc év legjobb védője vonul vissza."

Ciro Ferrara

A Paolo Maldini előtti tisztelgés után Ciro Ferrara első mérkőzéséről beszélt a Juventus kispadján.

"Minden tökéletesen működött. nem is kérhettem volna ennél jobb teljesítményt. Nagyon kemény hét áll mögöttem, mely alatt rengeteg érzelmet megtapasztalhattam. Egyrészt örömet, másrészt aggodalmat. Aztán a mérkőzés előtt beléptem a stadionba, és mindent elfelejtettem."

A pályán látható Juventus hozta azt az eredményt, amit mindenki várt.

"Köszönet illeti a fiúkat a héten mutatott odaadásukért. Már az első naptól kezdve tiszta lapokkal játszottam: két héttel a bajnokság vége előtt nagyon nehéz a taktikai elemeken dolgozni, így inkább a motivációra helyeztem a hangsúlyt, és ez bevált."

Nem lehet szó nélkül elmenni Del Piero teljesítménye mellett, aki a hét közben összeszedett sérülése ellenére két gólt szerzett, és egy gólpasszt adott.

"Azért őt választottam, mert a héten nagyon jó teljesítményt nyújtott az edzéseken, és az a sérülés is csak egy kicsit hátráltatta. A héten a szabadrúgásokat is sokat gyakorolta. Választanom kellett, ki lépjen pályára Iaquinta mellett, és én Del Pierót választottam, ami nagyon jó döntés volt. Kitűnően játszott, gólokat szerzett, gólpasszt adott. Talán gólhelyzetben lehetett volna kicsit határozottabb, de igazi csapatkapitányként játszott."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr704649651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_109592 2009.05.24. 21:19:55

nagyon birom hogy nyert a csapat, hisz csak ugy jonnek a cikkek :D ha veszit vagy rossz teljesitmenyt nyujt, akkor kinek lenne kedve rogton utana betenni egy ujabb cikket :D.......jo ez igy :D

süci 2009.05.24. 21:23:52

Szimpatikus megnyilvánulás. És egy dologban teljesen egyetértek: Motiváció kell a játékosoknak, Ratyieri a gagyi nyilatkozataival ezt nem tudta megadni! Del Pieronak ment a játék, és tessék. Ezért nem értem, miért kellett ennyit várni az edzőcserére :S Jövőre mindent nyerünk. Forza Juve!

Roli921 2009.05.24. 22:31:38

Végre egy edző aki öszintén beszél és nemcsak a sablondumát nyomja.

Tibi 2009.05.24. 22:32:28

Maldini utolsóként? nem jtászik a fior ellen?

Ismeretlen_108746 2009.05.24. 22:36:07

Tibi: Az utoksó HAZAI meccse volt Maldininek.

babo410 2009.05.25. 08:40:02

Ő a tökéletesség. Azt azért nem hiszem el, hogy Del Piero szar volt mostanában, erre tessék! Most megint jó! Nem hiszem el, hogy nem Ranieri volt a hibás azzal, hogy nem tudta motiválni a Capitanot!

babo410 2009.05.25. 08:48:40

Az meg mekkora parasztság egy csapat ultráitól, hogy az egyik legnagyobb legendájukat csak úgy kifütyüljék? Del Pieroval ez nem fog megtörténni, Nedveddel Kivi leszek mi lesz a köv meccs után. Csak elbúcsúznak tőle! hacsak nem mondja azt, hogy marad még egy évet! Nagyon jó lenne!

vizi8 2009.05.25. 10:22:35

babo410 kit fütyültek ki az ultrák, mert Maldinit a meccs után mindenki ünnepelte, a képek alapján amit mutattak a tv-ben.

babo410 2009.05.25. 10:48:55

A zebraportalon, meg a topfoci.hu-n is fennvan a hír, hogy a Curva Sud kifütyülte, meg olyan drappériát aggatak ki, hogy csak egy igazi kapitány volt, Francesco Baresi. Szeginy, azt már 12 éve Capitano. Az olasz újságok egybehangzó véleménye szerint Conte lesz nyártól az edző. Normálisak? Egy ilyen meccs után ekkora hülyeségeket találnak ki? Pedig sztem ezután a meccs után vált biztossá, hogy maradhat jövőre is. Pláne, hogy látszott a játékosokon, hogy élvezik a játékot, és örülnek Ferrara érkezésének. Sztem maradni fog a nyáron, pláne, ha bejövünk 2. helyre, ami szinte tuti! Lazio ilyen szép focival amit játszottunk, nem fog megverni!

babo410 2009.05.25. 11:00:27

Mourinho szerint Conte maradni fog jövőre is! Bár igaza lenne most az egyszer!

babo410 2009.05.25. 11:01:22

Ferrarat akartam írni! Tiszta hülye vok!

Juve4ever 2009.05.25. 11:13:21

maximális riszpekt és gratula Ferrara-nak.ha az utolsó meccs is ijen jól sikerült el kellene gondolkozni hogy jövőre is maradjon.én nagyon nem bánnám.szimpatikus ember,akit szeretnek és tisztelnek a játékosok.ez már 1hét alatt megmutatkozott. sok sikert Ciro.

Ismeretlen_117669 2009.05.25. 13:39:47

Sziasztok!Nem régóta vagyok Juventus-os.Nem tudok ítélkezni h Ranierinek milyen volt az elsö mecccse.Ferraranak Jól sikerült.Ranierinek sikerült v nem sikerült a bemutatkozás amikor ide jött? Valaki Megtudná mondani h milyen is volt Ranieri a kezdetek kezdetén.Mert azt tudom h most szart se ért. Forza Juve!

Roli921 2009.05.25. 13:51:06

Bobo Én is szeretem Ciro-t, de azért azt megkérdezem ti mi olyan fantasztikusat láttatok ezen a meccsen ami miatt jövőre neki kéne vezetnie a csapatot. Egy motiválatlan Sienat győztünk le, úgy hogy végre a csapat akart játszani és nem az edzőbuktatásra hajtott. Én vártam volna legalább 20 percre Gio-t. Poulsenes cserére most nem írt be semmit. Kb Ranieri is ezt a csapatot küldte volna fel és kb ezeket cserélte volna. Max annyi történt hogy a játékosok felszabadultak, de ez szerintem nem Ciro érdeme inkább Ranieri kirúgsának szól.

Tibi 2009.05.25. 15:21:24

Paolo Maldini utolsó mérkőzésén játékosként.

buub 2009.05.25. 16:16:35

Roli egyetértek veled, kivéve az utolsó mondatoddal. A motiválás szerintem Ferrara érdeme. Gio teljesen valószínű, hogy nem fog már játszani, mert Nedved utolsó szezonja, valószínű, hogy végigjátszatja vele a meccset. Ettől függetlenül, lehet, hogy jó lenne, ha maradna, teljesen normális, hogy ugyanazt a csapatot teszi fel, mint Ranieri, mert egyszerűen nincs értelme változtatni, ennyi idő alatt ez nem megoldható. Úgyhogy, ha esetleg ő maradna, kíváncsian várom, hogy mi a saját taktikája.:)

DelPiero86 2009.05.25. 19:46:42

Biztos voltam benne, hogy Ferrara tudja motiválni a csapatot, és abban is biztos voltam, hogy Alexék már nem akartak jáccani Ranieri mellett, ezekből akadtak a problémák, mikor kiestünk a Bl-ből nemtudta felrázni a csapatot sajna..De ez az igazi juve, mert juve sziv van az edzőben is aki irányitja :)

zlt 2009.05.25. 19:51:54

rolika inkább örülhetnél, hogy végre győzött a csapat ahelyett, hogy még ebben is negatívumot keresel...

Ismeretlen_102194 2009.05.25. 20:42:28

Ferrara nyugalmat sugároz és ha még nemis vagyunk világverők,egyenlőre ez a legfontosabb!Ranieri már a múlt!Ideje lenne előre tekinteni,hagyjuk az öreget, nagyon jó nekünk nélküle!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása