Cannavaro első hivatalos nyilatkozata

A Juventus néhány nappal ezelőtt jelentette be, hogy nyáron leigazolják Fabio Cannavarót. Ám mielőtt a világbajnok védő visszatérne Torinóba, be kell fejeznie az idényt a Real Madrid színeiben, ahol a három eltöltött év alatt két bajnoki címet szerzett.

Cannavaro a Juventus mezében

Cannavaro tehát majd csak júliustól tér vissza Torinóba, ahol - elmondása szerint - egyből azon kezd majd dolgozni, hogy visszanyerje a szurkolók elveszett bizalmát. A szerződés aláírásakor már említette ezt, mostani nyilatkozatában pedig újra csak megerősíteni tudta.

"Az egyik szurkoló örül a visszatérésemnek, a másik pedig nem. Szerintem a többségük inkább örül. A klub jó üzletet csinált, mivel 8-10 millió euróért adtak el, most pedig ingyen térek vissza, és még jóval kevesebbet is keresek majd, mint akkor."

Cannavaro fő célja, hogy visszatérjen három évvel ezelőtti önmagához, és újra a szurkolók egyik kedvence legyen.

"Egy futballista számára az a legfontosabb, hogy mindig a maximumot nyújtsa, és én mindig is ezt tettem. Persze ez már egy másik Juventus, egy másik klub. Rengeteget kell majd dolgoznom, de ettől egyáltalán nem félek. A maximumot fogom nyújtani, a lehető legnagyobb profizmussal. Aztán a szurkolók kimennek a stadionba, és megtapsolják azt, ami tetszik nekik, és kifütyülik azt, ami nem. Minden ember döntését tiszteletben tartom, de én is teszem a dolgomat."

Az viszont már most biztos, hogy Cannavaro győzni jön vissza a Juventushoz.

"A bajnoki esélyeink? Pont ezért jöttem vissza.... A Scudetto nemcsak az én célom, hanem a szurkolóké is. Újabb csillagot szeretnénk a mezünkre, met mindenki tudja, hogy eddig 29 Scudettót nyertünk. Mi nyertük meg őket a pályán, attól függetlenül, hogy a bíróság másik klubnak adott belőlük kettőt. Az a legfontosabb, hogy győzzünk. Egy olyan klubnak, mint a Juventus, csak a győzelem az elfogadható."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr774649639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_124508 2009.05.21. 19:32:04

áhh....

b 2009.05.21. 19:35:39

A klub jó üzletet csinált, mivel 8-10 millió euróért adtak el, most pedig ingyen térek vissza. mintha így lett volna meg tervezve... -.-'

agi905 2009.05.21. 20:21:11

hát sok szerencsét neki!

babo410 2009.05.21. 20:22:52

Én örülök, hogy jött, mivel legjobb tudomásom szerint nem önszántából ment el. De csodát ne várjunk tőle. Már öreg. Helyette fiatalokat kéne venni. Mi vagyunk az a klub, aki elhozza azokat a játékosokat, akiknek lejár a szerződése, mert a klubjuknak már nrm kell. Amolyan szemetes lettünk! Salihamidzic, pedig őt szerettem, de már ő se olyan jó, Mellberg, Cannavaro. Fiatalokat kéne mostmár venni!

Ismeretlen_118238 2009.05.21. 20:32:03

Már most pedálozik a 29 squdettóval. Tudja, hogy ez a Juve szurkolók gyengéje. Egyébként nem gond hogy jött, mert jó játékos és azért a válogatottban is kap helyet.

Ismeretlen_110517 2009.05.21. 21:27:55

PROFIZMUS! FORZA JUVE!!! FORZA CANNA!!!

Ismeretlen_124508 2009.05.21. 21:38:37

Hát ha betartja a szavát és még ezt az évet teljesen komolyan végigcsinálja, akkor GL:)

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 22:01:47

Én személy szerint nem örülök Cannavaro leigazolásának, mert szerintem halovány árnyéka önmagának, s a Realban borzasztóan szarul teljesített, s nem gondolom, hogy a Juventusban jelentős változás várható ezen a téren. DE ez egy nagyon korrekt, profi és szimpatikus nyilatkozat. Meglátjuk a pályán, hogy mire képes. Az akarattal nem lesz gond ez biztos. Forza Juve!

Puding 2009.05.21. 22:12:23

De az is biztos,hogy igy 36 évesen is ő lesz magasan a legjobb védőnk...Chiellini üti még meg a szintet,a többi védőnk meg PFFFFFFFFFFFFF... Elmehetnek a puskába.. :)

Shyr Kahn 2009.05.21. 22:17:18

Sokadjára írom le, hogy szerintem nem kell leírni... persze ahogyan Ő is célzott rá, mindenkinek tiszteletben kell tartani a véleményét. Nagyon örülök az érkezésének.

Zsil 2009.05.21. 22:23:56

Jó lenne ha régi önmagát idézné a következő szezonban.Vélemélnyem szerint nem járunk vele rosszul,tapasztalt rutinos játékos.Reméljük meg lep minket a teljesitményével és ujra szerethetjük.

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 22:59:00

Shyr Kahn: Igen, mindenkiét tiszteletben kell tartani. Pro és kontra. Mások (mint én is) hasonlóképpen sokadjára írják le a véleményüket. Én nem örülök az érkezésének. De cáfoljon rám...

Shyr Kahn 2009.05.21. 23:10:48

Nyilván azért említettem, hogy sokadjára írom le, mert ugyanazokat a köröket futjuk talán már harmadjára az elmúlt egy hét alatt. Tiszteletben tartom a véleményed, csak nehéz mindig elölről kezdeni és a végén ugyanott kilyukadni, hogy szerinted is rendben van, ha a fiataloknak ad át tapasztalatot, valamint ez alatt az egy év alatt klasszis teljesítményt nyújt... Ettől a felesleges körtől szerettem volna megkímélni magam, de úgy látom már beszélgetőtárs sem kell, leírom harmadjára is egyedül :) Jah... említettem már, hogy Lippi nem véletlenül tartja a válogatottnál :) Biztosan nem felejtett el még játszani :) (nem kell rá válaszolni, mert sejtem mi lesz a válasz lényege, pro és kontra ugye)

Shyr Kahn 2009.05.21. 23:13:32

Ne vedd sértésnek Apuleius... nem annak szántam. Nyilván nem kell kötelező sehova sem kommentelnem (azaz ha hallgatok, talán bölcs maradok). Ettől függetlenül elnézést a cinizmusért.

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 23:36:04

Shyr Kahn: Jaj dehogy, tényleg nem éreztem sértőnek amit írtál, az szerintem nem a Te stílusod. Én csak arra reflektáltam, hogy attól, hogy valamit sokszor leírunk, még nem feltétlenül az az egyetlen igazság. Amúgy ha már itt tartunk én is állandóan ugyanazt írom vele kapcsolatban :-) Vagyis: OK, jöjjön Cannavaro, de ne ő legyen az egyetlen erősítés a védelembe. A lényeg, hogy ne fogd vissza magad, s továbbra is szívesen olvasom a kommentjeidet, melyek akkor is mindig értelmesek és lényeglátóak szoktak lenni, ha éppen más volna az én véleményem.

ati 2009.05.21. 23:37:34

Szimpatikus nyilatkozat. Jó lesz meglátjátok, én bízom benne... Azt tudja mindenki és szerintem ő is, hogy nem fogja megoldani hosszútávú problémáinkat. De ő akkor is egy példakép, egy vezér és ezt nem szabad elfelejteni... És tényleg jók lesznek együtt Chiellinivel, az meg nyilvánvaló, hogy egy Mellbergnél vagy egy Legrónál jobb játékos! Forza Juve!

Ismeretlen_117669 2009.05.22. 07:18:24

Természetesen jó védö cannavaro.....De biztosan nem mellette döntöttem volna védö ként.....Pl:Ha védelmet erősitenék akkor ott kezdeném h fél védelmet Kirúgnám....Utána építeném újra .....És nem 36 éves játékosokkal és nem 20-25 évesekkel...hanem a tapasztalt 25-30 éves kori védökkel megoldanám a védelmet....Nem fiatalok de nem öregek és van tapasztalatuk.......És most Bianconerit kell nyerni ez nyilván való...de 20 évesekkel ez lehetetlen h megnyerjük v 36 évesekkel...szal én nem örülök Kannának...

szijem · http://www.juventus.com 2009.05.22. 09:07:23

Ha massal nem is, de a tapasztalataval es elert eredmenyeivel tiszteletet fog kovetelni az oltozoben es tuti h ossze fogja szedni a vedelmet. Szerintem csak pozitiv hatasa lessz az erkezesenek!

Shyr Kahn 2009.05.22. 09:29:22

Apuleius: Köszönöm, hasonlóan gondolkodok én is, azaz a sokszor egyszerű kommentek között szivesen olvasom a színvonalasabban megfogalmazott mondataid és logikus gondolatmeneteid. Nem mellesleg külön öröm, hogy képes vagy elrugaszkodni a makacsságtól (sajnos erre én sokszor képtelen vagyok, azaz ha kell, ha nem, kötöm az ebet a karóhoz) és képes vagy más mondanivalóját is elfogadni. Ez teljesen pozitív és nem mellesleg ritka dolog. Túl van tárgyalva.

Alessandro 2009.05.22. 09:32:57

Látom, többen is inkább a scudettonak örülnétek, pedig már nagyon hiányzik a BL trófea, reáliasan nézve persze bármelyik nehéz lesz, függetlenül az erősítésektől, mert ugyan Ranieri elment, de szerintem nagy űrt hagyott maga után, hiszen tényleg az ő általa favorizált játékosok nagy része vagy rossz, vagy már idős és lassan visszavonul. Nem vagyok Cannavaro híve, bár 3 éve az egyik kedvencem volt, talán Chiellinivel együtt jó párost fognak alkotni, de Chiellini ha kiesik, akkor nagyon szegényes lesz a védelem és azt nem fogjuk tudni megoldani Ariaudoval, bár ő is szerintem pár év múlva nagyon jó védő lehet, ha kellő rutint szerez.

Victor90 2009.05.22. 17:18:22

jól beszél az csávó a dolgokról az tény és való!!Mutassa meg ismét hogy nagyszerű hátvéd!Sok sikert neki!

Ismeretlen_114321 2009.05.22. 17:49:26

az Intertől mennyiért igazoltuk?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása