Megegyezés Quagliarella ügyében?

A Tuttosport információi szerint az Udinese és a Juventus megállapodott egymással Fabio Quagliarella átigazolásának összegében.

Fabio Quagliarella

A torinói lap arról ír, hogy Alessio Secco, és Pietro Leonardi, az Udinese sportigazgatója tegnap Milánóban találkoztak, és Quagliarella átigazolásáról tárgyaltak.

A két órás megbeszélés után állítólag megállapodás született a válogatott támadó átigazolásáról, és eszerint a játlékos a nyáron 14 millió euróért Torinóba költözhet.

A Tuttosport szerint a megállapodás részeként Michele Paolucci játékjogának második fele is az Udinese birtokába kerülne, valamint egy meg nem nevezett Primavera játékos is az udineiekhez igazolna.

A Juventus első nyári igazolása Fabio Cannavaro volt, aki ingyen tér vissza Torinóba, és őt követheti néhány héten belül Diego és Quagliarella is.

Korábban egyébként többször is felmerült, hogy az Inter is vinné Quagliarellát, ám a milánóiak végül Diego Milito leigazolása mellett döntöttek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14649632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_108746 2009.05.20. 12:51:24

Nagyon jó igazolás volna! Remélem beigazolódik mindez. Amúgy ki az a Paolucci? Lehet tudni róla valamit? Mondjuk azt sem ártana tudni, hogy ki az a "meg nem nevezett Primavera játékos"... Nagyon nem mindegy.

mmartin91 2009.05.20. 13:04:33

Én sok esetben melletted vok Apuleius, kivéve ezt. Sztem abszolut nem Juve szintű játékos. Annak örülök azonban h a Tuttosport hozta le ezt a hírt, mivel szerintük mi már megegyeztünk fél Európával, szóval én biztos vok benne h mi nem egyeztünk meg Quagliarellával. Ráadásul 14 millió sztem sok egy olyan játékosért, aki még idáig semmit nem csinált, az Udinesének valóban egy húzóembere, viszont nekem nagyon úgy tűnik h ő tipikusan az a játékos akinek nem szabadna nagy csapathoz igazolnia. Ha jól emlékszem Lavezziért 17 milliót ajánlottunk volna, és sokan írták h sok lenne érte. Hát, ha Quagliarella 14-et ér, akkor az argentinért abszolut nem lenne sok a 17, mivel véleményem szerint a két játékos között nem 3 milliónak kéne lennie, hanem sokkal többnek. Egyébként azt rohadtul sajnálom h Diego Milito valószínűleg aláír az Interhez, mivel ha Trezeguet-t eladjuk, akkor sztem Milito-t simán hozhattuk volna a helyére, mert egy Quagliarellától vagy a korábbiakban felröppent Cassanotól fényévekkel jobb játékos. Ráadásul nekem nagyon szimpatikus is, és nagyon sajnálom h egy ilyen utálatos csapathoz fog igazolni:S

laverda 2009.05.20. 13:04:50

Remélem ez nem kacsa. Ha Trez tényleg elmegy akkor Q kell nekünk. Váratlan megoldásokra képes, tetszik a játéka. Mellé csaphatnák Zapatát is..... Paolucci jelenleg a Cataniába játszik. A játékjogának a fele már egyébként is az udinese birtoka, így teljesen az övék lenne.

Ismeretlen_108746 2009.05.20. 13:11:46

mmartin91: Milito játékát én is nagyon szeretem, már Spanyolországban is nagyon szimpatikus volt. Tényleg kár, hogy a gusztustalan Interhez kerül, de azt nem szabad elfelejteni, hogy már 29 éves, vagyis nem sokkal fiatalabb, mint Trezeguet. Ha valaki megy a csatársorunkból, akkor olyan, relatíve fiatal játékost érdemes hozni, aki hosszabb távon is jó megoldás lehet. Qagliarella szerintem ilyen. Nézz meg néhány Udinese meccset, tavasszal a bajnokságban és az UEFA-kupában egymás után rúgdosta a szebbnél szebb gólokat, melyek általában a forduló góljai voltak. Szerintem egy elképesztően technikás, intelligens játékosról van szó, aki nagyon gólérzékeny. Nem mondanám azt, hogy nem csinált semmit, mert nagyon jól játszik, s a 14 millió egyáltalán nem sok érte. Szerintem. Én nem érzem Lavezzit jobb játékosnak, sőt... Egyébként pedig szeretném már Diegot is Juve játékosnak tudni végre, s egy-két védő sem ártana.

Ismeretlen_53881 2009.05.20. 13:13:03

Na ez rossz hír, már persze ha van alapja, mert így ugye valaki valószínű távozni fog. Mégpedig Trez. Quagliarella és a francia pedig nem ugyanaz a súlycsoport, szerintem óriási hiba lenne.

Juve... 2009.05.20. 13:20:26

Szerintem meg Trezegoool nem megy el mivel úgy volt ha Ranieri marad akkor ő megy de Ranieri elment... Annak nem örülök, hogy minden üzletünkbe bevonnak pár fiatal játékost nekem ez nagyon nem tetszik, adjuk kölcsön őket te ne adjuk el őket vagy a játékjoguk felét...

Ismeretlen_114665 2009.05.20. 13:32:02

Na már csak ez a félnótás hiányzik ide?:S Láttátok mit művelt az olasz válogatottban! Te jézus nehogy már idejöjjön és már megint egy két ember egy lapon említi Trezeguettel, az ő nevükben is elnézést kérek Treztől....

Ismeretlen_117669 2009.05.20. 13:36:48

Nem jó döntés lenne ez!Trez Úgy se megy sehova mert senki nem vinéé olyan nagy klub,Ha pl:Vinné a Chelsea akkor is A kezdö csapatban nem hinném h benn lenne... Amugy nem is adnám el trezt mert az egyik legjobb csatárunk.Ő jó példa a fiataloknak.Most nincs jó formában...De amugy kivácsi leszek a Következö meccsre ahol már az új edzö irányit a kezdö szerintetek mi lesz??::

Ismeretlen_117669 2009.05.20. 13:41:28

Amugy meg ha csatárt vennénk akkor Dzeko is jöhetne..23 Éves Wolsburg labdarúgója...25 gólt lött eddig a bosnyák...Öt eltudnám itt képzelni..

Ismeretlen_117669 2009.05.20. 13:42:15

Amugy meg ha csatárt vennénk akkor Dzeko is jöhetne..23 Éves Wolsburg labdarúgója...25 gólt lött eddig a bosnyák...Öt eltudnám itt képzelni.

babo410 2009.05.20. 13:44:24

Én nem bánnám, ha jönne. inter-Udine meccset láttátok, mikor mi 3-3-at játszottunk a Chievoval? Ha nincs az az öngól, akkor 0-0. És Quagliarella nagyon is király volt a meccsen. Akkor csak a balszerencsén múlott, hogy nem lőt gólt az Udinese. Quagliarella nagyon jó játékos, de én nem akarom, hogy jöjjön, mert az egyértelmű Trez távozását jelentené. Max Iaquinta távozna. De mind a ketten kellenek. Főleg mostanság Iaquinta. Ő nagyon jó játékos, és ő a legjobban küzdő is. Nem mehet el. Nem ment el tavaly sem, pedig nem sok szerepet kapott és kap azóta sem. Befogja a száját, és tűri, hogy padozzon. Habár Del Piero is csak Rtyinál hisztizik ennyire!

babo410 2009.05.20. 13:47:51

Ellentmondásos amit írtam. Nem bánnám, ha jönne, aazt lejjebb meg: "...de én nem akarom, hogy jöjjön." Most mi van. Jöhet, de csak ha nincs más megoldás. Nem menjen el senki a csatárok közül. De ha mégis, akkor ő kell.

Alessandro 2009.05.20. 13:57:02

Bár nem fogtok megszeretni ezért a véleményemért de én annak idején Iaquintaért se adtam volna azt hiszem 12-13 millát, ha Quagli csak 14, akkor alapvetően nem rossz, csak a Bréma elleni uefa kupa jut eszembe amikor 4 ziccere volt és 3at is a kapuson átemelve próbált berúgni, és hát nem nagyon jött össze, aztán 1 gólt rúgott és végül kiesett az Udinese. Mivel ő sem egy kifejezetten befejező csatár, így nem tudom hogy szükség van-e rá, a vezetők helyében én várnék még, majd az az edző akivel elkezdjük az új szezont, szintén meglesznek az elképzelései és Quaglira talán nem is lesz szüksége.

Ismeretlen_102194 2009.05.20. 13:57:32

Kvajja nagyon jó játékos!!!Ez vitathatalan!!!Treznek vagy valakinek mennie kell!!!szükség van a "versenyhelyzetre" elől!!Muszály!!!Én pillanatnyilag "bérletes" jóllakott csatárokat látok zömében,és ez nem jó!Az tényleg nem járja hogy Jaki minden meccsen kiteszi a lelkét a pályára,mások meg csak a sportszárat küldik ki!!!Tudom ez most sokaknak nem fog tatszeni,leszarom,de ez az állóvíz senkinek nem jó!Cirot képesnek látom hogy felrázza ezt a társaságot,de sajnos már sokan vannak a "klinikai halál" állapotában,és ehhez még ő is kevés!Tehát legyen csak vérfrissítés én azt mondom!Lavezzi,Pandev,Kvajja,Lahm,felőlem jöhet,végre nyugodtan nézhetném a meccseinket!

Tibi 2009.05.20. 14:31:55

Ebből a hirből csak annyit lehet kivenni hogy bye-bye Trezegól? (bár ő ugye azt nyilatkozta hogyha megy ratyinéni akkor marad?!) Meg én cassanónak is örültem volna, mondjuk szerintem csak én :D

Ismeretlen_22017 2009.05.20. 14:33:55

Tibi: én is. Nagyon.

Roli921 2009.05.20. 14:48:47

Tibi Cassanonak én is örülnék. Egyébkén Q se rossz játékos. Trezzel szerintem az a baj, hogy most 3 befejező csatárunk van és ez így túl sok. Ama Trez és jaki közül egy biztos elmegy. Q technikás gyors előkészíteni is tud ugyanakkor golérzékeny. Valaki írta hogy werder ellen elhibázott pár helyzetet, de a visszavágon 2 gólt lőtt 2 helyzetből és a 60 percben hosszabításra áltak persze utána jött Diego.

Ismeretlen_109592 2009.05.20. 14:50:58

en nem ertem miert Quagliarella? csatar az van eleg: del piero, trezeguet, amauri, iaquinta. persze ha megy el vki azt kellene potolni. az eddigi pletykak kozul en lavezzinek orulnek a legjobban. eltudnak fogadni egy trezeguet - benzema cseret. de amikor trez formaban van nem adnam semmiert. nagyon orultem volna huntelaarnak, csak azt mar elvitte a real. kozepre es hatra sokkalta fontosabb lenne igazolni mint csatart, hisz most nincs baj a rugott gollal, hanem nagyon sokat kapunk. amugy en Quagliarella-t olyan iaquinta illetve amauri-s stilusunak latom, szoval nem ertem a lenyeget a leigazolasanak (felteve, ismetlem, csak ha menne vki, de en a csatarokkal megvagyok elegedve). diego es cannavaro keves lesz. biztos meg lesz igazolas. kell hogy legyen, mert tavaly nyaron is keveset koltekezett a csapat, a telen semmit, szoval szerintem most megerositik a csapatot.....persze ha lesz eszuk es nem mihaszna jatekosokat vesznek.

Ismeretlen_74763 2009.05.20. 15:26:48

Quaigarella asszem szélső támadót/középpályást is tud játszani, mégpedig jobb oldalt, de lehet rosszul emlékszem. Ilyen támadósor e: Amauri - Iaquinta Giovinco - Diego - Quaigarella ez már tetszene

Ismeretlen_74763 2009.05.20. 15:35:00

na csak nem sikerült leírnom rendesen a nevét :P

Ismeretlen_22017 2009.05.20. 15:50:06

Asszem a válogatottban is szokott jobb szélső támadó középpályást játszani.

Zsil 2009.05.20. 16:08:37

Szerintem egy kicsit komolyabb erősitésekre kellene költeni a pénzt.Nem rossz játékos,de igazi klasszisokra van szükségünk meg egy jó edzőre.Jó lenne ha ujra régi fényünkben ragyoghatnánk és nem kellene minden meccsen infarktus közeli állapotba kerülni.

Ismeretlen_53881 2009.05.20. 17:07:41

A yuuzer által felvázolt támadószekció nem hangzik rosszul. Egy baj van vele: a mostani védelmünk mellett sajnos megvalósíthatatlan.

Ismeretlen_124894 2009.05.20. 17:21:13

Quagliarella nagyon jó játékos,igaz, későn érő tehetség,de az utóbbi években megy neki de rendesen.Jól emlékeztek, tényleg játszik közepest a válogatottban,de oda kár elpazarolni.Valaki említette h a csatároknak bérelt helye van nálunk...ez sajnos igaz,ezen sürgősen változtatni kell.Trez és Del Piero nagy királyok,de szépen lassan el kell vmelyiküktől búcsúzni,s akkor inkább Treztől...

Victor90 2009.05.20. 17:44:42

Quagliarella nagyon jó játékos,érdemes lenne leigazolnunk!!!

babo410 2009.05.20. 17:52:35

Zebraportal arról ír, hogy az olasz lapok szerint egyik szerint Quagliarellaval állapodtunk meg, másik szerint Pandevvel. De lényeg, hogy a megállapodás arról szól, hogy fiatal játékosok kerülnek nagyrész az adott csapathoz. És csak abban az esetben jönnének, ha Trez elmenne, amire valjuk meg nem nagy az esély most, hogy Ranieri elment. Tehát én így okénak tartom a dolgot. Főleg, hogy a zinter is megkörnyékezte a játékosokat. De én Trezt imádom, így a maradásának örülnék a legjobban

Ismeretlen_102194 2009.05.20. 18:05:16

hameee : -Örülök hogy egyetértünk!;) Már kezdtem azt hinni hogy csak én látom így! Meglátjátok,jót fog tenni elől egy kis "pezsgés"!

Jade 2009.05.20. 18:16:26

Sokszor sokat hallottunk már arról ki jön ki megy. Bevallom attól teljesen kész voltam, hogy Cannavarot viszahozták még akkor is, ha ingyen jött. Ha Treze megy én biztos Lavezzit hozznám a helyére, mert erős kitünően cselez és gyors engem Tevezre emlékeztet. Quaglierra szerintem még nincs kész egy nagy csapatra az lesz vele, mint Gilardinoval a Milanba. De egyébként nem értem miért a támadó sorba akarnak mindenáron igazolni az úgy jó ahogy van! Emberek védelem,védelem,védelem!!!!!

amauri-1995 2009.05.20. 19:25:55

Nagyon jó lenne,ha érkezne Quagliera meg,ha Diego is akkor ez a csapat képes lenne akkár megnyerni a BL-t meg a Bajnokságot is. Szerintem akkor a kezdőcsapat így lenne:Buffon grygera chiellini cannavaro molinaro camoranesi sissoko diego del piero amauri quagliera

Alessandro 2009.05.20. 21:00:48

Amauri-1995: én asszem félnék egy kicsit ha ilyen összeállításban játszanánk, max egy olasz kis és középcsapat ellen, de Alex és Canna már nem nagyon lesz kezdő egy komolyabb meccsen, egyébként Molinaro sem Juve színtű, az más kérdés hogy 2 évig kezdő lehetett, de ez már a múlt, és a kezdőcsapatod nagyon is támadó felfogású, egy Barca vagy egy angol csapat simán keresztül futna rajtunk

imip 2009.05.20. 21:35:19

Nekem van 1 sanda gyanum! Iaqi megy a zenithez 15 milláért, Quagliera jön 14 milláért!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása