Ma eldőlhet, ki lesz Ranieri utódja

A Juventus vezetői ma délután találkozót tartanak, hogy a klub jövőjéről beszéljenek, de a várakozások szerint ma döntik el azt is, hogy ki legyen Claudio Ranieri utódja.

Cobolli Gigli, Ranieri, Blanc és Secco

Egyes igéretes pillanatokat leszámítva az idei csalódást keltő szezon volt a Banconeri számára. A klub nagy reményekkel kezdte az évet, de előbb a Bajnokok Ligájától búcsúztak, majd az Olasz Kupától, és közben szép lassan leszakadtak a bajnokságban listavezető Intertől is. Majd néhány hét alatt az év közben elért második helyről is lecsúsztak, és most ott tart a csapat, hogy a harmadik hely sem biztos.

Claudio Ranieri az eredmények miatt a média és a szurkolók haragjának céltáblája lett, és úgy tűnik, a klub vezetőinek bizalmát is elvesztette.

Az olasz sajtó ezek után szinte biztosra veszi, hogy Ranieri nem tölti ki szerződésének utolsó évét, hanem nyáron távozik a Juventustól.

A Gazzetta dello Sport tudni véli, hogy a vezetők mai találkozóján döntés születik majd arról is, hogy a két legesélyesebb jelölt - Luciano Spalletti, és Gian Piero Gasperini - közül melyik szakembernek szavaznak bizalmat.

A lap szerint Gasperini az esélyesebb, mivel az 51 éves tréner Juve-kötődésű, 1994-2003 között a Bianconeri ificsapatát irányította, és remek teljesítményt nyújt a Genoa élén is. Nemrég pedig elismerte, hogy nem tudná visszautasítani a Juventus ajánlatát.

Tovább erősítheti a feltételezést, hogy vasárnap Alessio Secco és Gasperini együtt ebédelt, bár mindkét fél tagadta, hogy a tréner klubváltásáról lett volna szó.

Ezzel szemben azonban John Elkann nem a Genoa trénerét, hanem Luciano Spallettit, a Roma mesterét látná szívesen a Bianconeri kispadján.

Rajtuk kívül az egykori Juve-játékos, Antonio Conte is esélyes még a posztra.

A Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy a vezetők mai találkozóján az átigazolási célpontókról is szó esik majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr894649599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2009.05.12. 11:07:29

Remélem Elkann szava számít a legtöbbet és Spalletti-t hozzák. Vicc volna Gasperini meg Conte is, ugyanott tartanánk mint Ranierivel csak nem a rutinosabb játékosok játszanának, hanem Criscitok meg Palladinok, még gyengébbek lennénk mint most.

Ismeretlen_117673 2009.05.12. 11:13:21

láttál idén egyáltalán egy Genoa meccset is?

RICh 2009.05.12. 11:27:42

Felőlem a szomszéd Jóskát is kinevezhetik csak Ranieri húzzon a rákba!

Ismeretlen_109592 2009.05.12. 11:30:30

inkabb gasperini! spaletti mit ert el a tavaly vagy az iden? nekem olyan ranierisnek tunik. azonban gasperini megmutatta hogy egy kisebb csapatbol is tud jo csapatot kovacsolni

mmartin91 2009.05.12. 11:53:45

DonMatteo: láttam idén is, tavaly is. A probléma csak az h az 51 éves Gasperini-t mindössze 2 éve látom, előtte azt sem tudtam h létezik ilyen nevű ember. Spallettiről viszont már 8 éve lehet tudni h ki az.

momo 2009.05.12. 11:54:40

szerintem Spalletti vagy Conté mindenféle képpen de nem szarom össsze magam ha jövőre Gasperini ül a padon ranieri helyett:D

szijem · http://www.juventus.com 2009.05.12. 11:54:55

Nekem csak az a bajom ezekkel a nevekkel, h nemzetkozi szinten lehet h keves lessz a tudasuk. Az olasz bajnoksagban van tapasztalatuk, de mi lessz a bl ben az angolok es a tobbi nagy csapat ellen? Es attol is felek h nem fog beleszolni az atigazolasokba sem, mert nem meri majd kinyitni a szajat. De cafoljatok meg h nincs igazam...

mmartin91 2009.05.12. 12:03:47

Hát ha Gasperini vagy Conte jön, akkor úgy fognak ugrálni, ahogy a vezetőség fütyül, ez nyilvánvaló. Ők Juve-kötődésűek, leginkább Conte, szóval amit a vezetőség mond, azt csinálják. Nyilvánvaló az is hogy ha kettejük közül jön vmelyik akkor semmi beleszólása nem lesz az átigazolásokba, a vezetőség vesz pár embert, az edzőnek meg csapatot kell belőle csinálnia, az meg másodlagos h az adott leigazolt játékosra szükség van-e vagy nincs. Spallettivel ezt nyilvánvalóan nem tudják eljátszani, mert ha őt is irányítani akarják, akkor egyszerűen nem ír alá, aztán nem lesz a Juventus edzője. szijem: sztem biztos h kevés lesz nemzetközileg a tudásuk mert egyik sem ért el még semmit. Conte és Gasperini eredményei nullák, Spaletti-é sem jelentősek, legalábbis nemzetközi szinten. Viszont ő egy elismert szakember mind az edzők, mind a játékosok körében, szóval hatással lehet a mi játékosainkra.

Ismeretlen_53881 2009.05.12. 12:13:27

Számomra már nagyon unalmas ez a "nincs megfelelő tapasztalata" téma. Volt amikor Lippi-nek sem volt. Ancelotti-nak pl. rengeteg tapasztalata van, de az ambíció, a tűz mára már hiányzik belőle. Márpedig erre van a legnagyobb szükségünk, elkeverve egy nagy adag bizalommal. Jöjjön Conte, nálam ő az elsőszámú jelölt, ha nem ő, akkor Gasperini. Attól meg hogy valaki fél életében a Juve-nak dolgozott, miért vesztette volna el a gerincét? Most tényleg azt hiszitek, hogy Conte-nak Gigli megszabhatná, hogy mit csináljon, amikor Conte-nak sokkal többet jelent ez a csapat... Gasperini meg a Genoa-ba egy év alatt 8-9 embert épített be, tehát igazolások terén már jobban áll mint a Ranieri-Secco páros.

Ismeretlen_122258 2009.05.12. 12:14:13

Nem akarok közhelyeket mondani de mégis, egy edző sem kezdte úgy, hogy van nemzetkőzi tapasztalata. Conte nem hiszem, hogy úgy táncolna ahogy a vezetőség fütyűl mert nem olyan tipusú, a pályán sem volt olyan, határozott és kemény játékos volt nem ismert megalkuvást, harcolt az utolsó percig. Csapatjátékos és tudja mi az a csapatszellem. Emlékezzetek vissza Ancelottival a juventus az egyik legrosszabb szezonját produkálta (9. hely) és most hol tart. Vagy ott van a Murinho akit nem bírok, Őt sem ismerte senki. Az a baj, hogy úgy látom egy-két embernek semmi és senki nem jó, nem akarok megbántani senkit de így nem lehet hozzáállni. Mondjatok egy edzőt akit szívesen látnátok és úgy gondoljátok elérhető lenne. Én Contet és Ferrarat favorizálnám!

babo410 2009.05.12. 12:19:00

Sztem BL-ben Spallettivel érhetjük el a legtöbbet! Romaval megverték odahaza a MU-t, meg kiütötték a Realt! Idén is helytálltak, csak sajna, idén a keretük kevés volt, de sztem olaszok közül ők álltak helyt legjobban. És velünk még az se fordulna elő, hogy 7-et kapnánk a MU ellen idegenben. Ja és idén a Chelseat is le tudták győzni, igaz még a gyengébb időszakában, de a Roma is elég gyér volt akkoriban! Tehát Spalletti nem feltétlenül lenne rossz, és tavaly is utolsó fordulóig esélyesek voltak! Mi meg idén is és tavaly is a tavaszi fordulót alaposan elcsesztük. És a Roma kerete elég szűkös, tehát velünk többet érhetne el Spalletti. Én szívesen látnám itt. De Conte-t is megnézném mire megy velünk! Pláne, hogy két játékost akart nagyon. Walcottot, és Xabit, egyik se lesz meg, mert hosszabbítottak. És ő Cassanot is akarná, de ő meg nem idevaló. Tehát én inkább Spalletti, vagy Gasperini közül hoznám az egyiket. Esetleg Prandeli. Ha jól tudom ő hozta föl a nulláról ilyen jóra a Fiort. Velünk mit művelne? És ha olyan edzőt hoznánk aki nem olasz? Gas Hiddinkre gondolok. De csak abban az esetben, ha nem rakná tele külföldivel a csapatot, hanem hozna olaszokat is.

Ismeretlen_122258 2009.05.12. 12:22:15

Hát én külföldi trénert nem szeretnék a látni a Juve kispadján.

Shyr Kahn 2009.05.12. 12:39:37

Úram atyám. Mikor hagyjátok már abba ezt a "nincs nemzetközi tapasztalata" meg "kevés a tapasztalata" szöveget. Lippi sem úgy kezdte nálunk, hogy akárcsak egy BL meccset játszott volna. Gasperini-ről annyit mmartin, hogy 1994-2003 között Ő volt a Juve ifijének edzője. A fiatalok nem kevés sikert értek el ebben az időben. Szerintem elég nagy stratéga és Ő tudja, hogy milyen az igazi Juve mentalitás, hiszen akkor szolgálta a klubot, amikor a legnagyobb sikereket értük el Lippi keze alatt. Nem mellesleg ismeri a fiatal játékosokat... Gio-t, Criscito-t, De Ceglie-t, Marchisio-t Ő indíthatta el annó. Spalletti az elmúlt 5-6 év alatt két olasz kupát nyert azzal a Rómával, ami azért a Calciopoli után esélyesebbnek tűnt az Internél. És Juve kötődése nincs, ami azért lehet gond, mert neki az összes játékos és a környezet is teljesen új lesz. Persze mind a két edző mellett van Pro és Kontra érv, de szvsz Gasperini mellett több az érv, mint az ellenérv. Sajnálom, hogy Conte nincs a kalapban.

Shyr Kahn 2009.05.12. 12:41:30

Módosítok: Sajnálom, hogy Conte nincs igazán a kalapban (a második lenne nálam Gasperini után).

mmartin91 2009.05.12. 13:29:08

Gasperini egy senki, eddig még semmit nem ért el edzői pályafutása során, pedig idősebb mint Spalletti. Annyit tud felmutatni h a Genoát behozza az 5.helyre. Ha jövőre ott maradna, biztos h ezt nem tudná megismételni, ez egy egyszeri alkalom volt. Az Európában elismert szakembereknek fogalmuk sincs arról h ki ő, nem ismerik, még a nevét sem hallották. Az meg senkit nem érdekel h a Juve ificsapatának az edzője volt. Felnőttcsapatnál az ég világon semmit nem ért el. Semmi tapasztalata sincs nemzetközi szinten és semmi tekintélye nincs a sztárjátékosok előtt mivel ők maguk sem ismerik. Tehát ebből következik h akár több sztár is elhagyhat minket, a legesélyesebb Trezeguet. Erre pedig nincs szükség és arra se h most elkezdje a Juvéba beépíteni a fiataljait, mivel ide komoly játékosok kellenek nem pedig 20 kilós, 16 évesnek kinéző, másfél méter magas Criscitok, akik védőnek csúfolják magukat. Ide elismert szaktekintély kell, akit mi nem tudunk hozni, viszont a rendelkezésre álló edzőkből csak Spalletti felel meg vmilyen szinten egy ilyen csapat irányítására. Sajnos többet nem tudok beszélgetni a témáról (pedig szeretnék), mert pár perc múlva elutazom itthonról és nem lesz nálam a gépem. Majd csak hétvégén jövök haza, úgyhogy minden jót minden kedves Juve drukkernek és remélem mire hazaérek már komoly előrelépések lesznek Spalletti leigazolását illetően:)

Ismeretlen_117673 2009.05.12. 13:34:51

nem akarok kötekedni,de azért Criscito még véletlenül sem másfél méter magas. 184cm körül van. szerintem összekevered Cannavaroval,aki csak 175,vagy Gioval,aki 164 :) egyébként Criscito most hétvégén éppen gólt szerzett és a vereségtől mentette meg a csapatát,szal annyira én most nem bántanám...

-mJz- 2009.05.12. 14:03:25

Gasperini! és ha Jövö ienkor is azon kell beszélgetni h ki legyen a mester akkor le...om magam...mert ő Imádja a Juventust mese nincs! és ez egy olasz csapatba nagy szó...

blake11 2009.05.12. 14:04:07

azért elkannért sem kell annyira oda lenni(talán ha egy kicsit értene a futballhoz,akkor nem ez lenne a jelenlegi helyzet) és a vezetőségben sem ártana egy kiadós nagy takarítás am ez is a pletyka kategóriába tartozik,lehet sőt valószínű gigli vagy blanc kijelenti,hogy ranieri maradni fog -érzem am ki lenne ide jó,hát deschamps nem értett egyet a vezetőséggel(akik futballt tekintve retardáltak)-szentem itt csak lippinek lenne vmi szava de remélem nem így lesz mint ranierinél

Bianconeri 2009.05.12. 14:26:14

mmartin! csak egy példa, h mi van ha egy edző semmit sem ér el... Angliában él egy bizonyos David Moyes - talán már hallottál róla - aki évről évre csodás eredményeket ér el egy bizonyos Evertonnal... az utóbbi években voltak 4-ek is,igaz volt mikor egy európai kupás évben a kiesés ellen harcoltak.De ez a bizonyos "fiatalember" rendre az 5. vagy 6. helyre vezeti őket,pedig egy Genoánál alig jobb kerettel és kb. hasonló költségvetéssel dolgozik,DE ennek ellenére egy bizonyos Sir Alex Ferguson őt szeretné látni nemsoká a MU kispadján,mint az utódja,mert ez a Gasperinihez hasonló senki lenne a méltó utódja Fergie szerint... Szóval ennyit a Gasperinihez hasonló senkikről,akik nem értek el eddig semmit...

Ismeretlen_74763 2009.05.12. 14:29:25

Criscitot nem kell bántani még csak 22 és állandó kezdő a Serie A-ban csak, egy kis koksz kénen neki h egy tizest felszedjen, a magasságával nincs semmi baj

babo410 2009.05.12. 15:08:34

Én személy szerint nem bánnám, ha jönne Gasperini, de kicsit félek is, hogy mit érne el. De felőlem jöhet. Ranierinél mindenféleképpen jobb. És ami miatt még jöhet, mert nem bunkerfocit játszik, mint Ranieri.

Ismeretlen_22017 2009.05.12. 15:19:53

Szerintem Spaletti is, és Gasperini is jó választás, én mindkettőnek örülnék.

Ismeretlen_123773 2009.05.12. 15:27:20

Gasperini olyan számomra ez az edzősdi mint spanyolban B. Schuster! Szóval kisebb csapattól lett kinevezve nagyobb csapathoz! Bár el kell ismerni Conte átigazolási felfogása jobb, sztárcsapat érzése van tőle! De ez olyan, mint a pártok választáskor: ígérgetnek!

-mJz- 2009.05.12. 15:38:54

de kár hogy marad Ranieri! figyeljétek meg! de ne legyen igazam...

RICh 2009.05.12. 15:56:50

Itt tervezgetjük/ találgatjuk h ki lesz az új edző azt holnapi hír: Ranier 2051-ig szerződést hosszabbított....Legalábbis ahogy mostanság mennek a dolgok.

Giggy 2009.05.12. 15:58:42

Úristen... elolvastam először a kommenteket. 3-4 ember legalább átlátja, hogy nem a FIFA09-ből megszokott sztárokról meg a "mit ért el eddigről" szól az edzősködés. Gasperini és Conte lenne a legjobb választás jelenleg, Spalettinek nem örülnék. Teljesen egyetértek Shyr Kahn-al. mmartin91,te pedig kicsit ijesztő dolgokat mondtál, gondold át őket kérlek mégegyszer. :)

buub 2009.05.12. 16:24:25

mmartin, ah arról van szó, hogy Európában elismert, akkor Spalettit lécci ne sorold közéjük, ha már a másik kettőt is kizárod. Spalletti sztem nem igazán jó edző, támadásra jl tud építeni, de a Roma védekezésben valahogy soha nem volt jó. Ha európai szinten elismert edzőt akarsz, akkor alig van pár név: Lippi, Hiddink, Murinho, Henk Ten Cate(szerintem minden idők egyik legjobb edzője, legszívesebben őt hoznám ide) és így tovább. Arról meg, hogy Gasperini nem tudná megismételni az eredményeit? Én is mindig, azt gondolom a hülyeségeidnél, hogy ennél nagyobbat már nem mondhatsz, de mégis sikerül. Szóval szerintem emg tudná, de legalábbis nagyon annak a helynek a közelében lenne, tavaly is jó volt a Genova idén még jobb, egyértelműen látszik rajta, hogy ez egy szép munkával összerakott csapat.

Ismeretlen_109592 2009.05.12. 16:24:35

martin-nal nem ertel egyet. deschamp is juve kotodesu voltes megsem akart ugy muzsikalni ahogy futyultek neki. amugy ha utananeztel volna akkor latnad h gasperini egy harmadosztalyu csapatot felvitt a B-be es ott is tartotta oket, ugyanugy a genoa-t felhozta az A-ba es csupan 6 pontra van a juvetol es 7 pontra lehagyva spaletti romajat, messze nem olyan nagy nevu jatekosokkal (nehany nagy jatekos)mint ami a juvenak vagy romanak van. ezekutan meg martin91 azt allitja h gasperini senki......erdekes ralatas. persze hogy egy europa szinten elismert edzonek, akinek tekintelye lenne illetve nagy beleszolasa lenne a csapatba mindenki jobban orulne. masreszrol guardiolanak mennyi edzoi tapasztalata volt mielott a barca edzoje lett es jol osszerakta a csapatot.....szoval egyes szemelyek kommentejenek nem latom a logikajat, hacsak nem vmi spaletti kultuszban hisznek (viccnek szantam es nem kell megsertodni :D)

Ismeretlen_118238 2009.05.12. 16:33:21

A Juve szurkolók nem bíznak sem Ranieriben sem a vezetőségben. Ebből kifolyólag szerintem Contét kellene idehozni, mert őt szeretik a szurkolók. Ha Gasperinit vagy Spallettit hozzák és becsúszik 1-2 vereség, ismét kialakulhat a mostani szitu. Conténak több mindent elnéznének. A másik verzió, hogy a vezetőséget cserélik le olyan szakemberekre, akiknek van tisztelete a drukkerek körében és akkor az edző személye már kevésbé fog számítani. Blendy: a Juve sosem volt 9. Ancelottival. Az első fél szezonjában 6. hely, majd két 2. hely.

Ismeretlen_108746 2009.05.12. 16:41:42

corvinus81: Úgy bizony, pontosna ezért merték kinevezni Guardiola-t is a Barcelonánál. Egy a klubhoz kötődő, játékosként is ott szerepelt emberrel sokkal türelmeebb a közönség. Ugyanakkor Gasperini is kötődik a Juventushoz, s szemmel látható, hogy egészen kiváló szakember. Egyébként szerintem Spalletti is nagyon jó edző, s szépen játszó, helyenként eredményes csapatot épített egy elég vékony keretű Romából. Ennek ellenére én Gasperinit választanám inkább. Egy kézen megszámolható, hogy kit lehet "nagy nevű" edzőnek nevezni, s ezek gyakorlatilag mind foglaltak, ráadásul én nagyon nem szívesen látnék egy Mourinho-t a Juve élén. Nem lehet ez az elsődleges szempont, s van olyan, hogy egy relatíve (vagy teljesen) ismeretlen edző kiugró eredményt ér el. Lippi-t, Mourinho-t, Ferguson-t sem ismerte a kutya sem.

Ismeretlen_22017 2009.05.12. 16:42:52

galszaby: egyetértek a kommented legnagyobb részével, de Guardiolával példálózni nem igazán jó. Eddig semmivel sem bizonyította, hogy jó edző, mert azt a csapatot bárki el tudná vezetni a spanyol bajnokságban, ahol nincsenek védelmek. A Chelsea ellen láthattuk, milyen taktikai repertoárja van.

Ismeretlen_22017 2009.05.12. 16:45:37

Apuleius: így van, teljesen igaz, hogy egy klubhoz kötődő trénerrel sokkal türelmesebbek lennének a szurkolók. Emiatt Conte és Gasperini is jó választás, de valamiért Gasperininek jobban örülnék. Bár ehhez az is hozzátartozik, hogy Contét még nem láttam "munka" közben edzőként.

Ismeretlen_108746 2009.05.12. 16:49:01

Lassus: Én is pontosan őket látnám szívesen, s nálam is Gasperini lenne a befutó. Nagyon kulturáltan focizó, eredményes, szervezett csapatot rakott össze. Contét én sem igazán tudom megítélni, mert nem láttam még játszani az általa vezényelt Barit. Érdekes, hogy Ferrara mintha kikerült volna a kalapból.

Ismeretlen_109592 2009.05.12. 17:08:40

lassus: az igaz h guardiola vegulis egesz jo csapatot vett at es csak vezereleni kellett oket, csak peldakent hasznalta....a masik dolog pedig az hogy en Hiddinket (mar irtam tobbszor) latnam nagyon szivese, persze tisztaban vagyok azzal hogy nincs esely ra. szerintem o lenne az az edzo aki rendbe tenne mindent, neki a vezetoseg se nagyon pofazhat. vegulis mind1 hogy ki lesz, csak nyerjen trofeakat a csapat.

Ismeretlen_22017 2009.05.12. 17:19:51

Igen, Hiddink is nagyon jó lenne, de sajnos ő biztosan nem jön.

DarthKrisz 2009.05.12. 17:45:24

Arra, hogy Hiddink jövő szezonra a mi edzőnk lesz kb annyi az esély, mint h Lippi legyen az. De nekem megfelel Gasperini is, sőt. Alig várom, hogy már végre bejelentsék Ranieri távozását...A többi jelöltről csak annyit mondanék, hogy jöhetnek, de azért számomra Gasperini lenne a befutó!

tomsz 2009.05.12. 18:38:40

Én azt mondom, nekünk Rijkaard kellene, BL-t nyert a Barcával, elég, ha erre gondolunk. A sok említett vezetőedző közül meg sztem Spaletti lenne a legcélszerűbb sztem.

Ismeretlen_122258 2009.05.12. 19:11:50

corvinus81, akkor bocsánat, én 9.-re emlékeztem!

buub 2009.05.12. 19:18:06

tomsz: Rijkaardot szerintem kerüljük, az a Barca olyan volt, hogy bárkit felraksz, akkor nyernek, igazából Ronaldinho egyedül is képes lett volna megnyerni a meccseket, én nagyon nem tartom jó edzőnek Rijkaardot. Igaz a jelenlegi Barcánál se kell sztem sokat gondolkozni, hogy kiket kell felrakni...

Matee 2009.05.12. 19:50:11

buub azért nem csak annyiból áll az edző dolga hogy kiküld 11 embert a pályára azt jónapot. Amúgy sztem Reikard nem lenne rossz, bár az ő munkásságát erősen segítette Hank Ten Cate.

roli921 2009.05.12. 19:51:43

Roberto Manchini mért nincs képben. Szerintem ő sztáredző és még föl sem vetődik a neve. Amit fiorentina és lazio kispadján csinált az szenzációs volt és szerintem Interel is többet ért el mint JM. Lippi is volt sinter edző úgyhogy azt fölösleges felhozni ellene. Mondjuk sokba kerülne és igazi sztárokat akarna igazolni ez biztos nem tetszene Secconak.

Ismeretlen_53881 2009.05.12. 20:08:07

Nyilván amikor a szurkolók legjobban ki vannak bukva, akkor idehozzák majd Mancini-t. Vicces lenne.

roli921 2009.05.12. 20:29:49

De vele legalább lenne esély a bajnoki címhez. Mert a többivel nem hiszem. 1 jó kezdés után nem hiszem hogy tüntetne a közönség

juve21 2009.05.12. 21:41:03

Sziasztok! Ha már mennie kell Ranipapának, akkor mindeképp Spallettinek kellene jönni. Neki nem ifi csapatos nemzetközi tapasztalat van, hanem már két éve a BL-ben harcol egy nem túl acélos gárdával. Ami fontos még, hogy támadó focit játszik, amit itt mindenki(én is) szeretne. Ja és még valami! Ha tényleg jön Diego, akkor neki van tapasztalata az irányítós taktikával kapcsoltaban. Tudja, hol vannak a gyenge pontjai az ilyen típusú szerkezetnek, hiszen hosszú ideig játszatta azt,bár a végén már Totti inkább csak csatárt játszott. Gasperini viszont sokkal olcsóbb megoldás lenne az tuti. Nem tudom lesz e pénzünk Spallettire?

nilsnoa 2009.05.12. 22:45:10

Végre elmegy ez a faszjani!!!! Senkinek sem kell már.. nálam teljesen leszerepelt!

Shyr Kahn 2009.05.13. 11:49:49

Ancelotti a Juve-val kétszer ért el 2. helyezést. Előtte Lippi hozta össze a 6. helyet. Az volt Lippi legrosszabb szezonja a Juve-val (Del Piero akkor volt sérült szinte egész évben).

Ismeretlen_108746 2009.05.13. 12:09:10

Ancelottit azért nem nevezném eredménytelen edzőnek... Náluk sem nagyon értem a csapatépítési koncepciót, főleg az ősöreg védelem kapcsán. Én inkább azt érzem, hogy kicsit fásult az egész Milan, s ezért férne rájuk némi frissítés.

Ismeretlen_117669 2009.05.13. 15:40:36

Jöjjön Spalleti szerintem az jelent valamit hogy,a Romával 2-szer 2.dik lett.Azzal a Romával...Nagyon össze rakta akkor a csapatot.Miénket szerintem biztos jobban össze tudná rakni.!Spalletinek fekszik ez a "Juve" játék.Eltudnám képzelni!De mondjuk jöhetne Guus Hiddink vagy Harry Redknapp! Forza Juventus!

Type-R 2009.05.13. 16:45:04

Jó lenne ha már bejelentenék Rani távozását, de még mindig nem történt meg, pedig tegnapra ígérték. Na ez az amatőrség, mondom én, hogy tutyi-mutyi a vezetésünk. Mindet le kellene váltani.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3578) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (986) elemzés (40) előzetes (903) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1708) játékosokról (10353) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2514) meccsek (4409) mercato (4313) nyilatkozat (7755) Olasz Kupa (338) összefoglaló (447) pletyka (4322) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (308) video (238) Címkefelhő
süti beállítások módosítása