Az olvasó ír - 4Evorg: A csapat értékelése

Hiánypótló bejegyzés következik 4Evorg jóvoltából, amiért hatalmas köszönet illeti meg.

Eddig lustaságból - de inkább időhiány miatt - nem született idény értékelő bejegyzés, szóval 4Evorg írása a legjobbkor jött - bár ő is inkább a játékosokat és a stábot elemzi. Néhány közhely, egy kis részrehajlás, de azért még a határokon belül. Köszönjük! 

Alapvetően a szezon csalódásként él bennem, ugyanis a  tavalyi évhez képest minden tekintetben visszafejlődés, pláne, ha a későbbiekben a 3. helyet is elbukjuk.

Tavaly ugye harmadikak voltunk, ami akkor egy nagyon szép eredmény volt, ám az idei idénynek nagyobb, sokkal nagyobb célokkal vágott neki a csapat. BL elődöntő, esetleg döntő (a vezetőség álma volt), Scudetto, és ugye az Olasz Kupa.

Juventus FC

Ezeket a célokat ugyan nem támogatták a nagy dírrel-dúrral beharangozott nyári játékos mozgások, kaptunk egy (Xabi Alonso „pótlék”) Poulsent, egy Manningert, Amaurit, Knežević-et, illetve egy Mellberget (meg ugye a Giovinco - Marchisio - De Ceglie triász visszahozatala).

Távoztak is a csapattól, de ezt most hagyjuk. Ugye tavaly még sokszor szép focit játszottunk, idén már ez sem mondható el.

Akkor térjünk ki a játékosok véleményezésére:

Manninger (8/10)

Az egyik jó igazolás, amit Seccónak köszönhetünk (nem volt sok ilyen, de ezért piros pont jár neki a töménytelen fekete mellé), a szezon első részében, amikor Buffon sérült volt, nagyon jól helyettesítette a világbajnok hálóőrt. Igaz kapott potyá(ka)t is, de ez bocsánatos bűn, főleg úgy, ha visszanézzük bravúrjait. Véleményem szerint cserekapusnak kiváló.

Buffon (8/10)

Háááát, itt már nehezebb a helyzet. Tény, hogy nem a legjobb szezonját futja, pontosabban félszezonját, mert a szezon első felében sérüléssel küzködött, és amikor visszatért, egy darabig nem is találta régi formáját. Sok gólt kapott és sokan támadták, de azért a legtöbb gólról szerintem nem ő tehetett. Én is mondtam néha felindultságból rosszat rá, de be kell látnom, hogy sok gól a védelem gyengeségéből született. Remélem, jövőre egy jobb Gigit látunk a kapuban egy megerősített védelem mögött.

Grygera (6/10)

A védelemben helyet kapók teljesítménye szerintem azért nem mérvadó, mert szinte az egész védősor végigjátszotta a szezont, köztük Grygera is. Nem volt megfelelő helyettese (vagy ha volt is, sérült volt), így nem tudta kipihenni magát. De ez csak részben mentesíti az elkövetett hibái alól. Ha megfelelő játékosok érkeznek a védelembe (mert a mostani nem Juve szintű), akkor Grygera egy jó csere ember lehet.

Chiellini (9/10)

Ő az egyetlen olyan játékos, akinek- ha a régi Juve játékospolitikáját nézzük - megkérdőjelezhetetlen a helye a Juventus kezdőjében. Persze őt is kell pihentetni, illetve sérülés esetén pótolni, tehát erről is gondoskodni kéne. Az erőltettet menet miatt ő is követett el hibákat, de a védelem egy szilárd, biztos pontja, sokszor ő segíti ki az elöl ragadt Molinarót. A Juve védelmének oszlopa.

Legrottaglie (7/10)

Na ő egy zsákbamacska. Alapvetően a szezon során jól teljesített, de  elképesztő hibákra is képes, illetve ő sem lesz már fiatalabb és gyorsabb. Mint mondtam, az idény nagy részében méltó társa volt Chiellininek a védelem közepén, de lassan egy méltó, fiatal utódot kell keresni a helyére.

Molinaro (7/10)

Sokan szidják, hogy nem illik a Juventusba, de én azért megvédeném Molinaót. Róla is elmondható, hogy nem tudta senki sem átvenni a helyét a pályán, ha pihentetni kellett volna (azt most hagyjuk, hogy Ranieri miket rontott el vele, és a fiatalokkal kapcsolatban).

Ő töltötte a szezon során a legtöbbet a pályán. Kétségtelen, hogy technikai tudása hagy kívánnivalót maga után, de a védekezésben megállja a helyét, illetve ha megnézzük, ő az, akire nem lehet panasz, ha a küzdeni tudását kell nézni.

Szélső védő, ezért beadni kellene tudnia, illetve további problémája, hogy sokszor fent ragad a támadásoknál, és a helyén lehet vezetni az ellentámadásokat, amiket általában Chiellini szokott megállítani. Én hiszem (lehet, hogy túl optimista vagyok), hogy Molinaro jobb teljesítményt fog nyújtani a következőkben.

Mellberg (5/10)

Voltak jó periódusai, és rosszak is. Rosszak inkább. Lassú, ezt általában a helyezkedésével kompenzálja, voltak nagy mentései (Mellbeg vs. Drenthe), de nagy hibái is, könnyen lefutják stb.. Nem itt lenne a helye, de ez nem az ő hibája, hanem a vezetőségé. Ja, és ő sem fiatal. A fejjátéka viszont egész jó.

Hiánypótló bejegyzés következik 4Evorg jóvoltából, amiért hatalmas köszönet illeti meg.

Eddig lustaságból - de inkább időhiány miatt - nem született idény értékelő bejegyzés, szóval 4Evorg írása a legjobbkor jött - bár ő is inkább a játékosokat és a stábot elemzi. Néhány közhely, egy kis részrehajlás, de azért még a határokon belül. Köszönjük! 

Alapvetően a szezon csalódásként él bennem, ugyanis a  tavalyi évhez képest minden tekintetben visszafejlődés, pláne, ha a későbbiekben a 3. helyet is elbukjuk.

Tavaly ugye harmadikak voltunk, ami akkor egy nagyon szép eredmény volt, ám az idei idénynek nagyobb, sokkal nagyobb célokkal vágott neki a csapat. BL elődöntő, esetleg döntő (a vezetőség álma volt), Scudetto, és ugye az Olasz Kupa.

Juventus FC

Ezeket a célokat ugyan nem támogatták a nagy dírrel-dúrral beharangozott nyári játékos mozgások, kaptunk egy (Xabi Alonso „pótlék”) Poulsent, egy Manningert, Amaurit, Knežević-et, illetve egy Mellberget (meg ugye a Giovinco - Marchisio - De Ceglie triász visszahozatala).

Távoztak is a csapattól, de ezt most hagyjuk. Ugye tavaly még sokszor szép focit játszottunk, idén már ez sem mondható el.

Akkor térjünk ki a játékosok véleményezésére:

Manninger (8/10)

Az egyik jó igazolás, amit Seccónak köszönhetünk (nem volt sok ilyen, de ezért piros pont jár neki a töménytelen fekete mellé), a szezon első részében, amikor Buffon sérült volt, nagyon jól helyettesítette a világbajnok hálóőrt. Igaz kapott potyá(ka)t is, de ez bocsánatos bűn, főleg úgy, ha visszanézzük bravúrjait. Véleményem szerint cserekapusnak kiváló.

Buffon (8/10)

Háááát, itt már nehezebb a helyzet. Tény, hogy nem a legjobb szezonját futja, pontosabban félszezonját, mert a szezon első felében sérüléssel küzködött, és amikor visszatért, egy darabig nem is találta régi formáját. Sok gólt kapott és sokan támadták, de azért a legtöbb gólról szerintem nem ő tehetett. Én is mondtam néha felindultságból rosszat rá, de be kell látnom, hogy sok gól a védelem gyengeségéből született. Remélem, jövőre egy jobb Gigit látunk a kapuban egy megerősített védelem mögött.

Grygera (6/10)

A védelemben helyet kapók teljesítménye szerintem azért nem mérvadó, mert szinte az egész védősor végigjátszotta a szezont, köztük Grygera is. Nem volt megfelelő helyettese (vagy ha volt is, sérült volt), így nem tudta kipihenni magát. De ez csak részben mentesíti az elkövetett hibái alól. Ha megfelelő játékosok érkeznek a védelembe (mert a mostani nem Juve szintű), akkor Grygera egy jó csere ember lehet.

Chiellini (9/10)

Ő az egyetlen olyan játékos, akinek- ha a régi Juve játékospolitikáját nézzük - megkérdőjelezhetetlen a helye a Juventus kezdőjében. Persze őt is kell pihentetni, illetve sérülés esetén pótolni, tehát erről is gondoskodni kéne. Az erőltettet menet miatt ő is követett el hibákat, de a védelem egy szilárd, biztos pontja, sokszor ő segíti ki az elöl ragadt Molinarót. A Juve védelmének oszlopa.

Legrottaglie (7/10)

Na ő egy zsákbamacska. Alapvetően a szezon során jól teljesített, de  elképesztő hibákra is képes, illetve ő sem lesz már fiatalabb és gyorsabb. Mint mondtam, az idény nagy részében méltó társa volt Chiellininek a védelem közepén, de lassan egy méltó, fiatal utódot kell keresni a helyére.

Molinaro (7/10)

Sokan szidják, hogy nem illik a Juventusba, de én azért megvédeném Molinaót. Róla is elmondható, hogy nem tudta senki sem átvenni a helyét a pályán, ha pihentetni kellett volna (azt most hagyjuk, hogy Ranieri miket rontott el vele, és a fiatalokkal kapcsolatban).

Ő töltötte a szezon során a legtöbbet a pályán. Kétségtelen, hogy technikai tudása hagy kívánnivalót maga után, de a védekezésben megállja a helyét, illetve ha megnézzük, ő az, akire nem lehet panasz, ha a küzdeni tudását kell nézni.

Szélső védő, ezért beadni kellene tudnia, illetve további problémája, hogy sokszor fent ragad a támadásoknál, és a helyén lehet vezetni az ellentámadásokat, amiket általában Chiellini szokott megállítani. Én hiszem (lehet, hogy túl optimista vagyok), hogy Molinaro jobb teljesítményt fog nyújtani a következőkben.

Mellberg (5/10)

Voltak jó periódusai, és rosszak is. Rosszak inkább. Lassú, ezt általában a helyezkedésével kompenzálja, voltak nagy mentései (Mellbeg vs. Drenthe), de nagy hibái is, könnyen lefutják stb.. Nem itt lenne a helye, de ez nem az ő hibája, hanem a vezetőségé. Ja, és ő sem fiatal. A fejjátéka viszont egész jó.

Knežević (-/10)

Mivel a sérülés, illetve a szintkülönbség miatt nem játszott, így nincs mit beszélni róla, legfeljebb annyit, hogy nem ide való, ezt az is elárulja, hogy a nagyszerű vezetőségünk egy kőkemény meccset vívott a leigazolásához a városi rivális Torinóval.

Zebina  (-/10)

Mint szinte mindenki, ő is sokat volt sérült.

De Ceglie (6/10)

A fiatalok egyike, kezdetben Molinaro helyén, a védelembe lett aposztrofálva, ám engem ott nem győzött meg, mint ahogy gondolom Ranierit sem, ezért felkerült a középpályára, ahol voltak jó meccsei (a beívelései nagyon veszélyesek, szerintem is a középpályán a helye), de volt, amikor fel sem tűnt, hogy a pályán van. A sérülések őt sem kímélték. Nagy reménység, de még fejlődnie kell, és bizonyítania (bár ez nehéz, ha nem kapja meg a lehetőséget).

Ariaudo

Őt nem értékelném pontszámmal, mert nagyon kevés meccsen játszott. Sokan őt követelik a kezdőbe, de szerintem ezzel még várni kéne, kétségtelen, hogy az Olasz Kupa meccsen jól játszott, de ott nem igen volt dolga, illetve fizikálisan is fejlődnie kellene. Na hajrá, reméljük, jó kis védő lesz belőle.

Salihamidžić (7/10)

SOK SÉRÜLÉS!!! Amikor viszont játszott, jó volt, sok gólpasszt adott, és  fontos gólokat lőtt. Nem vitatható, ő is leszállóágban van már, de padozni még egy évig padozhat.

Camoranesi (8/10)

Amikor játszik, akkor ő a kreativitás a csapatban, amiből kellene még (csak ő, és Giovino van, aki színezi a játékot, Giovincót viszont Ranieri nem nagyon kedveli). Neki is kijutott a jóból, ám üde színfolt a  0 támadó játékunkban. Viszont egy valamiben változnia kell, és az a forrófejűsége. Mindenért szövegel (az más kérdés, hogy jogos vagy sem), illetve buta és durva szabálytalanságokat követ el, amiért jogosan kiállítják.

Sissoko (10/10)

A másik nagy igazolás. Amikor idejött nem nagyon találta a ritmust, de aztán magára talált, és már a Juve középpályájának meghatározó tagja, amit mi sem bizonyít jobban, hogy kidőlésével a középpálya átjáróház az utóbbi meccseken. Sok támadást megakaszt, illetve jól szerel és szűr, és irányító nem lévén sokszor ő mozgatja a csapatot. Mielőbbi gyógyulást és vissza a csapatba!

Nedved (7/10)

A nagy öreg, személyes kedvencem, bár kétségtelen, hogy hullámzó a teljesítménye. Van, amikor nagyon körülményes, viszont van, amikor ő húzza a csapatot. Fontos gólokat szerez, az akarásával nincs probléma, viszont az erőnlét és a kor már nem változhat. Idén ugye tudjuk, hogy sajnos visszavonul, és sajnálom, hogy ezt nem teheti meg egy jó csapat tagjaként,és nem búcsúzhat trófeával. Köszönünk mindent neked Pavel, GRAZIE PAVEL!!!

Egyébként maradhatna jövőre is, de más szerepkörben. Még mindig hasznos tagja lehet a csapatnak, ám már nem kezdőként, hanem 20 percekre beállva. Csak ehhez kéne egy éles szemű edző - a lá Fergusson és Giggs esete -, meg ugye Pavel sem az a padon ülő típus.

Giovinco (9/10)

A fiatal és kegyvesztett tehetség, aki amikor megkapta a lehetőséget, lendületesen és szépen játszott, színt és iramot vitt a játékba, ám stabil kezdő érthetetlen módon nem vált belőle, és ezt Ranierinek köszönhetjük. Inkább játszatott egy pocsék Marchionnit, egy öregedő Nedvedet, csak Giovincót ne kelljen. Sajnos az ő neve merül fel a leggyakrabban az átigazolási csereüzlettekkel kapcsolatban, ami a vezetőség, illetve az újságírók (bár ők ebből élnek) szegénységi bizonyítványát mutatja. A fiú a jövő Juventusának "nagy" figurája lehet.

Marchionni (5/10)

Feltűnően sokszor kap szerepet a Juventusnál, ám ez nem a jó játékának köszönhető. Van egy- két jó megmozdulása a meccseken, de semmi több. Sőt, van amikor annyi sincs, ez pedig nagyon kevés az olasz rekordbajnoknál. A 100%-os ziccereit nagyon kevés százalékban értékesíti, sokszor alap hibákat követ el. Ez nagyon kevés, főleg ha azt nézzük, hogy játszhatna helyette egy Giovinco is.

Poulsen(4/10)

"Alonsót azért nem igazoltuk le, mert nem elég gyors... Poulsen egy fal lesz a középpályán" - valahogy így hangoztak Claudio szavai, amikor bejelentették Poulsen leigazolását. Ehhez képest egy nagy 0 a dán. Eladott labdák, 3 méteres passzok - többbségük hátrapassz -,szabálytalan szerelések, és még sorolhatnám. Nagy csalódás, de hát mit vártunk...

Tiago (5/10)

Neki sincs itt a helye, már ő is bizonyította alkalmatlanságát. 2 éve beilleszkedési nehézségekkel küzd, bravúros, szép megmozdulása ez idő alatt nemigen volt, gólt nem szerzett, mégis sokszor játszik. Tiago védelmében azért meg kell jegyezni, hogy Ranieri őt is kiheréli a 4-4-2 formációba kényszerítéssel, gyakorlatilag rá hárítja a védekező munkálatokat, holott - ha jól tudom - előző klubcsapataiban irányítót játszott.

Marchisio (8/10)

Még egy tehetséges fiatal. Jól játszott a szezon során, amikor lehetőséget kapott. Bár voltak rossz pillanatai, viszont gólokat is szerzett. Ezek között volt nem egy-két fontos találat is. Sissokóval a középpályán megfelelő kettőst alkothatnak a jövőben.

Zanetti (-/10)

Na, neki aztán kijutott a jóból. Szinte az egész szezont átszenvedte. Tavaly korrektül navigálta a középpályát, idén nem volt rá alkalma. Egy év talán még benne van.

Iaquinta (9/10)

Szó nélkül tűri a padozást, tisztában van helyzetével, nem  lázong. Amikor kell, beáll, és általában gólt szerez. A szurkolók - és jómagam - nagy kedvence, a régi Juventus szellemet testesíti meg: küzdés, akarás, mindig égő tűz. Nem adja fel, mindig harcol. Nagyon jó csatár, sok gólt szerez. A szezon végéhez közeledve ő húzta a Juve szekerét, fontos gólokat szerez.

Trezeguet (-/10)

Nem az ő szezonja, szinte a teljes idényt ki kellet hagynia. Aár nem a régi, de kétségtelen, hogy még megújúlhat. Ebben három tényező játszik szerepet.

1.: Nem igazol el. 2: Az elsőből következik, hogy ha elmegy Ranieri. 3.: Megfelelő emberek érkeznek a nyáron a középpályára, akik ki tudják őt szolgálni.

Én drukkolok neki, de ő sem lesz már fiatalabb, gondoskodnunk kell a pótlásáról.

Amauri (8/10)

Hasznos igazolás volt annak ellenére, hogy először kételkedtem a képességeiben, de aztán erre hamar rácáfolt. A szezon első felében rendre ő találta be, ezzel hozva az akkoriban szokásos 1-0 - ákat (atyaisten, mostanában miket meg nem adtunk volna, és adnánk az ilyen eredményekért). Most egy kicsit megtorpant, tudjuk mindannyian, hogy minek köszönhetően, de reméljük, visszatalál a helyes útra.

Del Piero (7/10)

Végül (de nem utolsó sorban) jöjjön a Juventus ikonja, és élő legendája, Alessandro Del Piero. Maradjunk annyiban, hogy közel nem élete szezonja az idei. A szezon első felében, és a Bernabeuban is kiválóan játszott. Akkori pontrúgásai garanciák voltak a gólra, de valami eltört a téli szünetben.

Bármennyire is szeretem, és fáj leírnom, de most már inkább önző, körülményes, durcás, és klasszis megmozdulása alig-alig akad. Nyilván ezt sok tényező okozza (Ranieri, a csapat gyengesége, elkeseredettség a szezont illetően).

Teljesítménye ellenére  szinte mindig a  kezdő csapat tagja, és hiába legenda, ikon, de ha nem játszik úgy, akkor igenis üljön le a padra. Még egyszer mondom, én szeretem Del Pierót, egyik kedvencem, és hiszek egy szebb jövőben, de most ez van.

Térjünk még ki egy picit az edzőre, a stábra és a vezetőségre.

Claudio Ranieri

Nyilván Ranieri (romboló) munkájáról még egy ilyen hosszú eszmefuttatást lehetne írni, de én igyekszem viszonylag röviden megfogalmazni gondolataimat.

Először én is bíztam Ranieriben, és hittem, hogy jó edző. Amit a tavalyi csapattal ért el, szerintem igen jó eredmény volt, de amit most csinál, az már éppolyan szörnyű.

Lerakta az alapokat, semmi több, sőt inkább rosszab. A csapategység elveszett, megosztottá vált az öltöző. A játékosok között elvesztette a tekintélyét, sokukkal összeveszett, és elriasztja őket a csapattól.

Eszement húzásai vannak (későn, rosszat cserél, bombaformában lévő játékosok ülnek a padon, vagy a lelátón), gondolom az edzései sem lehetnek tökéletesek a sok sérülés miatt. Nem képes igazodni a meccshez, várja az isteni sugallatot, hogy hátha történik valami. És ami a legidegesítőbb, az a nyilatkozatai.

Komolyan mondom, mintha Esmeralda vak rokonságának nyilatkozna. Hülyének nézi a szurkolókat, és pofátlan módon ki meri jelenteni, hogy igenis jól játszottunk.

Javított volna a helyzetén, ha tudja, hol a határ, és angolosan távozik. Szóval itt az ideje a váltásnak. Ha kell, a szurkolók legyenek ennek a váltásnak a hangadói, mert ezt a vezetőséget csak az (vagy az sem) ébreszti fel. Itt az ideje a váltásnak, amíg nem késő.

Az én jelöltjeim a posztra ebben a sorrendben (ha Lippivel nem foglalkozunk, hogy nem jön vissza a 2010-es VB után): Gasperini, Conte, Prandelli, Spalletti, Ferrara.

Secco- Blanc - Cobolli Gigli hármas

Secco: megtaníthatná már neki valaki, hogyan kell játékost igazolni,mert nem azzal van a baj, hogy nincs pénz (erről nem tehet), hanem azzal, hogy azt a kicsit is középszerű játokoskra veri el.

Gondolok itt a Poulsen, Tiago, Almiron, Knežević csomagra. Ezen a nyáron illene valalmit villantania, mert egyrészt még rosszab lesz a helyzet, másrészt a kulcsjátékosok távoznak, ha nem erősíti meg a keretet.

Ne szóljuk el (kopp-kopp-kopp), de úgy néz ki, vak tyúk is talál szemet, mert Diego,ha hamarosan aláír. Ez azonban még kevés, kellenek még klasszisok. Tessék megdolgozni a pénzért.

Blanc: Mondogatja a szokásos hülyeségeit ("Ranierinek érvényes szerződése van, jövőre is velünk marad..."- BlaBlaBla). Igazából ő is ugyanolyan balfék, mint a másik kettő.

Cobolli Gigli: Köze nincs a focihoz, nyilatkozgat itt össze-vissza, azt se tudja, ki kicsoda. Egy dolgot viszont biztosan tud: hogy "RANIERI MARAD". Bár utána letagadta, hogy ilyet mondott volna. Egy ilyen nagy presztizsű klubnak, mint a mi Öreg Hölgyünk, egy karakánabb, jobb elnök illene, mint ez a kobold úr.

Orvosi stáb

Csak annyit, hogy nem tudom, mit keresnek még a helyükön. Más klubnál nem fordulhatna elő, hogy egy szezonban rekord számú sérülés van.

SZEZON: 6/10, de ez 4/10-re módosul, ha lecsúsznánk a 4. helyre.


4Evorg

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr974649586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4Evorg 2009.05.09. 19:57:18

Köszi,hogy kitetted

suci 2009.05.09. 20:12:20

Nem olvastam teljesen végig, de amit elolvastam ahhoz gratula ;)

Ismeretlen_53881 2009.05.09. 20:13:22

Szerintem néhány játékos pontszámát kicsit azért lehetne lejjebb vinni. Én amúgyis a kritikusabbak közé tartozom, de nálam nyolcast, vagy annál jobbat max. 2-3 ember kapna. Egyszerű az indoklásom: ha ennyire sok 7-8-9, sőt 10 pontos teljesítmény van, akkor miért nem nyertünk semmit. Remélem érted, nem kötekedni akarok, de pl. egy MU akkor sima 10/10 az egész csapat? Tényleg no offense, csak én ilyen pontozás-sucker vagyok. Amúgy a kezdeményezés jó.

Shyr Kahn 2009.05.09. 20:13:29

Nagyjából OK az osztályozás. Sissoko nálam is a numero uno. Giovinco és Mellberg értékelésével viszont nem értek egyet. Előbbi elég ingadozó teljesítményt nyújt és volt amikor két egymást követő mérkőzésen mutatott felemás teljesítményt. Lehet Ranieri stratégiája a gond, de ezt nem tudhatjuk vele kapcsolatban, hiszen más edző keze alatt nem láttuk sokat játszani. Nálam Ő 6 esetleg 7/10 az elvárásokhoz képest. Tud Ő sokkal többet is. Nem kell neki annyit kiosztani, mintha az elvárt játékát teljesítette volna, mert ez egész egyszerűen nem igaz. Mellberg más tészta. Voltak nagy hibái és nagy védései , mint Legro-nak is, de fejjel veszélyesebb. A kettőnek azonos pontszámot adnék. 6 vagy 7/10-t, de talán 6,5 lenne a Salamoni döntés. Persze ki hogy látta. Peace.

4Evorg 2009.05.09. 20:14:58

Köszi,igazából azért küldtem be Lassusnak,mert kiváncsi voltam a ti véleményeitekre.

Shyr Kahn 2009.05.09. 20:17:42

És De Ceglie méltatlanul kevés pontot kapott Molinaro-hoz képest. Utóbbi jobb erőnléttel rendelkezik, de előbbinek már most jóval jobbak a beadásai. Nálam mindkettő 6,5/10. Valójában nálam Buffon is inkább 7/10. Az előző hsz-emben azt írtam, hogy nagyjából jók az értékelések. Helyesbítenék (minél többet gondolkodom az idényen): kb. a fele játékosnak adnék ugyanennyit.

Shyr Kahn 2009.05.09. 20:19:20

Az íráshoz egyébként grat (nem akartam nagyon kötekedő lenni, ha úgy tűnik, akkor pardon).

4Evorg 2009.05.09. 20:21:48

Nem vagy kötekedő,te így látod,én úgy.Mondjuk ez az első ilyesfajta írásom,majd még lesz jobb is:D

Ismeretlen_114665 2009.05.09. 20:22:28

Korrekt írás! De Ceglie-nek én azért többet adtam volna egy gyenge 6-nál, főleg, hogy Molinaro 7-est kapott! A többivel egyetértek! Ámen!

Ismeretlen_114665 2009.05.09. 20:25:48

Ui.: Amúgy az értékekkel szerintem azért van kis gon mert szűk a 10 fokú értékelőskála! 0/100-asban csináltad volna helytállóbb lett volna!

buub 2009.05.09. 20:30:56

Nekem is is Mellberg és Gio értékelése szúrt szemet, Kahnhoz hasonlóan osztályoznám őket. csatársor egy egyöntetű 7,5 nem igazán az ő szezonjuk volt ez, leszámítva Del Pieronak és Amaurainak a téli szünetig tartó részt (az simán 8 fölött van:) ). Illetve a szezon értékelés nálam ez egy 6-os, akár 4.ek leszünk, akár 3.ak. BL szereplésünk sokat dob rajta, igen jól helytálltunk a Chealseavel szemben, a Realt oda-vissza szopattuk. Oké, hogy volt egy jó pár olyan meccs, amikor a falat kapartam, de ez a keret kibaszott gyenge, ami nem Ranieri hibája, de természetesen ő is ludas a sokszor értékelhetetlen játékban.

buub 2009.05.09. 20:32:52

ja és igen, nálam is a szezon legjobbja Sissoko lenne, ha nem sérült volna le, így ez a díj nem kerül kiosztásra.

Tibi 2009.05.09. 20:40:01

Buffon mire kap 8ast?nem is emlékszem melyik mecsen nem kapott gólt.. chievo+reggina+lecce= 7 gól. szerintem ez elég gyenge. Amauri meg? 8? 2009 1gól?

zlt 2009.05.09. 20:52:23

"Tibi, 2009. május 9., 20:40 Buffon mire kap 8ast?nem is emlékszem melyik mecsen nem kapott gólt" Buffon arra kap nyolcast, hogy még ilyen védelemmel is csak ennyi gólt kap. Voltak hibái, de nagy védései is. Ősszel Manninger csak azért nem kapott ennyi gólt, mert akkor a védelem még nagyon masszív volt....

Ismeretlen_111021 2009.05.09. 21:02:11

zlt-nek igaza van,mert ha azt nézzük,h Buffon kap meccsenként két gólt akkor nem 8 érdemelne...de aki nézi a meccseket az látja,h lassan megköszönhetjük,h csak két gólt kapunk annyira áttudnak menni a védelmünkön... 4Evorg meg valahol írta is,talán Alexnél,h a téliszünetben megszakadt valami...eleinte azt hittem csak nem tudnak visszarázódni,de azért az a 3-4hónap kicsit sok...főleg ha lassan 4helyre csúszunk vissza úgy,h még az első helyért küzdöttünk...

momo 2009.05.09. 22:11:05

fasza lett(Y):) nekem is teccik..jó olvasni a klubbról legalább vmit, ha az egy rossz év értékelése is...személyszerint én spallettit várnám a padra és a full vezetőséget is kiraknám..olyan ez a 4buzi egyfolytában egymást védi! BLANC-SECCO-GIGLI -RANIERI...mintha csak a pénzre mennének..egyszerűen nem értem mit keresnek a csapatnál és kik választották őket ki! sajnos a calciopoli óta tényleg semmi sem a régi:S jó volt az akkori vezetőségünk még ha akkora sumákok is voltak...Moggi nálam 10/10(leszámítva h mindent ő baszott el)es Secco 10/4es az is csak AMAURI meg sissoko miatt..marotta meg giraudo is legalább értette a dolgát...edzőinkről nem is beszélve...

blake11 2009.05.09. 22:53:21

egyet értek szóról szóra

Ismeretlen_121057 2009.05.10. 05:40:16

Jó, bár az orvosi és a szakmai stábnak simán egyest kell adni, és megbuktatni őket. Szörnyű, amit csináltak. A játékosoknál Sissoko volt tényleg a legjobb, neki már akkor örültem, mikor a Liverpoolból jött. Nem is volt hibája, csak mikor majdnem leollózta egy Regginás fickó fejét. :D Buffonhoz meg annyit, hogy neki köszönhetjük, hogy "csak" ennyi gólt kaptunk...

Ismeretlen_117673 2009.05.10. 07:23:45

először is grat a bejegyzéshez! szép munka Gio és Marchisio értékelésére térnék ki. szerintem mindkettő tud ennél sokkal többet is ;) Marchisio jól kezdte az idényt ,de a szezon végére ő is leeresztett egy kicsit. jövőre azért több kell tőle - 7,5/10 :D Giovincoról tudjuk ,hogy keveset játszott,ráadásul -főleg az idény első felében- rendre 10-15 perceket kapott csak. rendre nem a posztján játszatta Ranieri Mester,ennek ellenére azért produkált szépeket a fiú. övé a jövő ! 7/10 hangsúlyozom: sokkal többet tud ő ennél !

Ismeretlen_117673 2009.05.10. 07:25:58

sokan vádolják Giovincot azzal,hogy nem elég jó,meg hol van ő még a Vilag elitjétől. igazuk van,viszont ebben a Juveban Marchionni és Nedved helyett már rég neki kéne kezdenie,még akkor is ,ha neki ez a poszt -tahát a szélső kp- kicsit idegen.

babo410 2009.05.10. 09:02:58

Az értékelés sztem reális, a cikk kiváló! sztem ebből a keretből többet ki lehetett volna hozni, csak ugye olyan csapat ellen értünk el döntetlent, akit mindenki eltapos. Reggina. Nem hiszem, hogy egy színten lennénk velük! Azt mások elnyomják őket! Samp tegnap egy félidő alatt 5-öt rámolt be nekik. Nekünk is így kellett volna, de van egy Ranierink. Sztem akkor kapunk majd valós képet acsapat tudásáról, ha az edző neve nem Ranieri lesz.

Tibi 2009.05.10. 10:06:55

emlékeztek egy hétközi Udinese elleni fordulora? Giovinco: 3,5 ...

Roli921 2009.05.10. 10:24:42

Szia tetszett az értékelésed pár dolgot kivéve. Camo Buffon Gio és Marchisio eggyel roszabb nálam Mellberg pedig legalább egyel jobb. Amivel nem értek egyet a vezetés kritizálása. Tavaj 35 millát költöttünk ezzel kb épphogy bentvagyunk európa 20 csapatában, ami ugye lo**ar ahhoz képest hogy építkezünk. Serintem Secco ennyi pénzből egész jó keretet hozott ki. Knezevics ezést meg nem értem szaros 500ezerbe került. Idén nyereséggel túladunk rajta és kész. Almiron hiba volt Tiagot meg ha valaki a posztján játszatná megmutatná mit tud, mert ugye ő ezelőtt nem játszott védekező kp-t. Blanc megcsinálta az új stadionunkat amiért kijár a gratuláció szerintem.

agi905 2009.05.10. 10:25:17

Hát ez nagyon jó volt szerintem. Én is ugyanígy gondolom.

Juventina 2009.05.10. 14:56:19

Minden igaz, kivéve Molinaro. Nálam ő egyenlő Poulsennel!

Ismeretlen_108746 2009.05.10. 14:57:00

Nagyon korrekt és lényeglátó összefoglalás, s nagyjából reálisan értékelődött minden játékos. Én mondjuk Marchionninak még gyengébb osztályzatot adtam volna, de kétségtelenül elfogult vagyok, s már nagyon nehezen viselem a jelenlétét a keretben.

4Evorg 2009.05.10. 15:00:56

Kösz a dicsérő szavakat srácok,jól esik.Ma meg meg kell csapni a Milant.

babo410 2009.05.10. 19:29:45

Szívesen! A Milan ellen bukni kell! Sajna ez van! Én is szívesen mondanám, hogy nyerjünk, de inkább legyünk idén is 3-ok, de történjen már meg végre a várva várt változás! Nem mehet ez így tovább! És ha véletlen 2-ok lennénk, akkor mindenki elégedett lesz, Ranieri a játékosokra fogja fogni, hogy elszúrtuk majdnem, és marad minden úgy ahogy volt. Illetve nem jön Diego, és ha Ranieri marad Buffon, Trez, tuti, de Camo is lehet távozik. Akkor lesz csak igazán gyenge keretünk. Pláne, ha a távozok további távozásokat gerjesztenek. Mert ez se lehetetlen, ha a keret nem erősödik megfelelően.

babo410 2009.05.10. 19:31:54

Ja és Buffon helyére pletykák szerint Handanovic van kiszemelve, ha netán menne Buffon. Na ez a vezetőségnél az 5 éves terv!

Ismeretlen_22017 2009.05.10. 19:42:16

Hihetetlen, hogy az ilyen emberek Juve drukkernek nevezik magukat. Gondolkodjál már egy kicsit, hogy mit beszélsz. Örülnél, ha kikapnánk? És a Fiorentina 2 pontra megközelítene minket?

babo410 2009.05.10. 20:03:46

Én régi Juve drukker vok, és soha olyat nem mondtam, hogy kapjunk ki. Sőt! Én tavaly is biztosra vettem, hogy bajnokok leszünk. Sajna Ranierit nem klkuláltam bee a dologba. Én még akkor is bizakodok, amikor már nincs renmény. De gondolj bele! Ha második helyen végzünk, akkor mindenki elégedett lesz, és marad Ranieri. Aztán jövőre is ugyan ott fogunk hibázni, ahol idén. Én változást akarok, de egy esetleges 2. hellyel ez nem fog bekövetkezni. Én csak azért reménykedem abban, hogy a 2. hely nem lesz meg, mert akkor van csak esély egy jobb jövőre. Remélem megértitek, hogy így gondolkozom, de én már nem bírnék ki még egy évet Ranierivel! És nyáron meg ugye Buffon, Trez, Camo, és még ki tudja kik távoznánk, ha Ranieri maradna! (Nem a Tiago meg Poulsen félék.)

Ismeretlen_22017 2009.05.10. 20:05:14

"A Milan ellen bukni kell! Sajna ez van!" "Én régi Juve drukker vok, és soha olyat nem mondtam, hogy kapjunk ki. Sőt!" Pont az előbb írtad, hogy kapjunk ki.

babo410 2009.05.10. 20:18:23

Igen, erre a meccsre, de elötte soha! Sőt! Én még a Chelsea ellen is utolsó pillanatig biztos voltam benne, hogy továbbjutunk. Bíztam benne, mikor mások már nem. A remény nállam az utolsó utáni pillanatig élni szokot, de sajna most nem. Én azt akarom, hogy Ranieri távozzon! És ha ma nyerünk sajna csökken az esélye! Pláne, ha ettől a győzelemtől feléled a csapat, és mindegyik hátralévő meccsünket nyerjük. Inkább legyünk idén is 3-ok, mint jövőre 10-ek! Én jövőre egy bajnok Juvét akarok látni! Az pedig Ranierivel nem megy! És sajnos nem korábban játszottunk a Milannal, mert akkor a győzelemért szorítottam volna, de most nem fogok. Ha nyerünk persze örülni fogok, de ha 2-ok leszünk nem. Az egyenlő lenne a halálos itélettel. És a Milan még játszik a Fiorral, jól megveri, és nyeri a bajnokságot.

Ismeretlen_113151 2009.05.10. 21:04:05

Na gyerekek, én még nem néztem meg mennyi az állás, nem is érdekel, nézni kell a meccset! Most kezdődik majd a sport2-n... Szóval valahogy mindig úgy ülök le meccset nézni hogy majd most megmutatják! Hát mostmár mutassák is meg, faszom!! :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása