Ranieri marad

A Juventus a mai napon hivatalos közleményben tudatta, hogy nincs veszélyben Claudio Ranieri vezetőedzői posztja, a klub továbbra is kitart mellette.

Claudio Ranieri

A tegnapi, Olasz Kupából történt kiesés után rögtön olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy a Bianconeri vezetése meneszti Claudio Ranierit.

Sőt, egyes források odáig mentek, hogy tudni vélték, a trénert Luciano Spalletti, a Roma jelenlegi edzője váltja, ám a Juventus a közleménnyel elnémította ezeket a hangokat.

"Azon híresztelések, hogy a Juventus érdeklődne a Roma trénere iránt, teljesen alaptalanok." - olvasható a Juventus hivatalos honlapján.

"Nem voltak tárgyalások, és a Juventusnak egyáltalán nem áll szándékában leigazolni Luciano Spallettit, vagy más edzőt. Ahogyan már korábban számtalanszor megerősítettük, kitartunk Ranieri mellett, és ez nem változott a Lazio elleni mérkőzés óta sem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr444649528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomsz 2009.04.23. 22:42:15

Elég nagy baj............

suci 2009.04.23. 23:01:27

Ha Ranieri marad, akkor a játékunk semmit sem fog változni! Egy jó csapatnak is szüksége van jó edzőre. A Juve is megérdemelne egy jó edzőt. Marad ez a '1. félidőben alszunk 2.-ban bemakkolunk egy-két gólt' taktika! És szerintem minden marad a régiben, folytatódik a 'keressünk egy fiatal tehetséget akiről még senki sem hallott' szisztéma, és marad a pénzünk az új Ferrarira. De komolyan, megvonnám pár ember fizetését mert idén szart se nyertünk - sőőt! A lényeg: Nem hogy megyünk felfelé a lejtőn, hanem egyre lejjebb csúszunk!

Ismeretlen_118238 2009.04.24. 07:55:08

Részben egyetértek suci-val, de azért kiegészíteném egy kicsit. Abban egyet érthetünk, hogy az idei szezon elúszott. Ennek több oka is lehet, de azt nem szabad elfelejteni, hogy a sok sérülés nagyban akadályozta a munkát. Most hogy ez miért volt arról lehet vitatkozni, de az igazságot úgy sem fogjuk megtudni. Ranierit is felelőssé lehet tenni, hogy rossz a taktika, de a Lazio ellen is bebizonyosodott, hogy az a jó aki nem játszik. Eddig Ariaudot, De Cegliet, Giovincot követelték a csapatba. Most hogy játszottak nem nyújtottak semmit, pont a cserék húztak a csapatan, ha lehet arra a meccsre ilyet mondani. Már többször írtam, hogy a csapat erőn felül teljesít. Mivel a kispadra nem klasszis játékosok lettek igazolva, és a sok sérülés miatt több lehetőséget kellett kapniuk, ezért fordulhatott elő, hogy év végére elfogyott a lendület. Ezek a játékosok nem képesek egy szezon végig játszani. Én soha nem bántottam Ranierit, mert a fent említett okok miatt nem tudott megfelelő munkát végezni. Sokkal inkább a vezetőség eltávolítását pártolnám. Spallettiről meg annyit, hogy nem lenne jobb választás mint Ranieri. Ő rosszabbul teljesített idén, igaz neki sem volt könnyű dolga, de nehezebb sem.

laverda 2009.04.24. 08:05:13

Elég baj ha marad. Ha így folytatja lassan középcsapat leszünk. Ranieri ami nem megy nem kell erőltetni!!

Bianconeri 2009.04.24. 08:40:11

Eddig nagyon türelmes voltam Ranierivel szemben,sőt úgy gondoltam h nem végzi rosszul a munkáját. Elismerem h csapatot nagyon de nagyon jól tud építeni(pl. chelsea alapjait is ő rakta le és azért itt is jó volt a csapatszellem...sajnos egy ideig,de most...),DE az is tény h a saját árnyékát nem tudja átlépni.Eddig szerzett ezüstérmet,néhány kupa győzelmet,megmenkítette a parmát és ennyi...Ez kevés,és itt sem sikerült eddig gyarapítani a címei számát,pedig azért a 2 év alatt illett volna legalább az idei olasz kupát begyűjteni.Választanunk kell,mert vagy marad Ranieri,Trez elmegy és TALÁN ismétlem TALÁN a vb után jön Lippi.Vagy pedig elküldjük őt és tényleg idehozunk egy új edzőt(aki valószínű a Conte,Ferrara,Prandelli,Gasperini körből kerülne ki).

Bianconeri 2009.04.24. 08:44:41

De az sem életbiztosítás h ezzel együtt egy új Juve és eredmények is jönnének,mert azoknak is igazuk van akik azt mondják h ezek az edzők eddig egy jó csapat összerakásán kívűl nem sokat tettek le eddig,mint edzők,szóval nem tudom...Lehet h mázlink lenne,mint a Barcának Guardiolával,de ki tudja...Mert tény h Ranieri munkáját tényleg megnehezítették a sérülések és emiatt tényleg valaki végig játszott egy egész szezont és ez most bukott ki,de REMÉLJÜK H MIELŐBB KIMÁSZUNK EBBŐL A GÖDÖRBŐL RANIERIVEL VAGY NÉLKÜLE,DE A LÉNYEG H FORZA JUVE!!! ;)

Ismeretlen_53881 2009.04.24. 08:47:06

Félek, hogy ha marad, akkor nagyon elhibázott döntések születnek majd az átigazolási szezonban. A szakmai munkájáról már nincs mit mondanom.

Ismeretlen_74763 2009.04.24. 09:21:26

Ha igaz, nekem az azt jelenti, hogy a vb után tényleg komolyan számolnak Lippivel. Persze, még mindig ott a kérdés, hogy megéri-e még egy évet kockáztatni ezért....

Trianon 2009.04.24. 09:30:21

Az lehet, hogy most nem vállt be Gio, meg Ariaudo a Lazio ellen (De Ceglie, szvsz a csapat egyik legjobbja volt, ha lehet ilyet mondani egy vesztes meccs után. Amúgy a Gazzetta is 6-ost adott Neki, nála csak Alex kapott jobbat, 6,5-ös osztályzattal)de kérdem én, hogy mitől ment volna Nekik jól, ha ilyen ritkán kapnak lehetőséget? Renieri Giovincot össze-vissza játszatja, vagy nem játszatja, és beteszi meccshiányosan a Chelsea ellen, hogy bizonyítson, majd a kupavisszavágon, hátrányból, szintén jó nagy teherrel a vállán. Nem tudom mit várunk Tőle, de amikor meg bizonyított, akkor 3 mecccsre leültette az öreg. Ranieri annyiban is mindenképpen hibás, hogy Ő mondja meg, hogy kire van szüksége igazoláskor (pl: Xabi Alonso - Poulsen), és a "taktikája" teljes mértékben kiismerhető. A "játék" nézhetetlen, nincsen semmi elképzelés, csak ívelgetnek balról, jobbról, és nyomokban sincs jele a fejlődésnek. Ezután lehet, az egyébként szintén szánalmas vezetőséget hibáztatni, akik, ha jövőre is itt tartják az öreget, (akit Torino 3/4 része el akar jelenleg üldözni), akkor várhatunk még éveket a fejlődésre. Spaletti meg, ezerszer jobb edző, mint Ranieri, mindenképpen többet ért az edzősködéshez, csak nézzük meg, milyen kerettel kell gazdálkodnia, a Juve keretéhez képest.

Shyr Kahn 2009.04.24. 10:02:19

Spaletti nem jobb edző... és semmi kötődése a Juve-hoz. Gasperini-t hoznám el a Genoa-tól és az orvosi/erőnléti stáb vezetőjét is lecserélném... Dottore Agricola módszerei felett eljárt az idő. A vezetőségnek pedig tökösebbnek kellene lennie és többet foglalkoznia a szurkolók véleményével (a bölcsesség hiányára utal, hogy ennyire szembe helyezkednek el a többség véleményével). Ha marad Ranieri és elsősorban az orvosi stáb, akkor nem lépünk sokat előre. Remélem a részvényesek és Elkann is beleszól ebbe a dologba, mert az utóbbi által támasztott minimális elvárásokat már mindenképpen alul teljesítjük.

RICh 2009.04.24. 11:13:24

De miééééééééééér?????!!!!!

Ismeretlen_114665 2009.04.24. 11:52:58

Szerintem mindenki ismeri már az állásfoglalásom! Mint a legrégebbi Ranieri gyűlölő kimerem jelenteni, hogy minden további lépés felesleges, tök mindegy kit igazolunk :\!

carlos44 2009.04.24. 12:44:45

Edzőcsere: nem biztos, h a nagy név az egyenes arányos a sikerrel. Chelsea-Solari, Real-Schuster stb. Kockáztatni annak kell, akinek már nincs mit veszteni. Mi 2 év 0 siker. Sztem ezek után bevállalható egy új edző, pláne h most az öltözőben is igen parázs a hangulat... Ranierivel a baj, h nincs esze. Sztem bármelyik jelölt vagy akár 1 nagy FM rajongó is elvezeti így a csapatot. Szélről bead azt majd lesz vmi. Kp próbálj szűrni, védelem blokkolj, ha nem megy Buffon úgy is véd, Alex meg majd bepiszkálja. Így nem lehet! Amúgy mi a JUVE vagyunk és nem a Chievo.....

agi905 2009.04.24. 13:38:49

Hát ez nem túl jó hír. Ha jövőre is ezt a teljesítményt fogja nyújtani, akkor itt a vég. Viszont jövőre vb, lehet, hogy Lippi rászánja magát és visszajön, akkor már csak 1 évet kellene kihúzni Ranierivel.

Ismeretlen_108746 2009.04.24. 13:54:05

Spalletti szerintem klasszisokkal jobb edző Ranierinél, s szerintem teljesen érdektelen, hogy van-e az edzőnek kötődése a klubhoz, ez abszolúte másodlagos tényező. A szakmai tudás sokkal fontosabb. Fergusonnak sem sok kötődése volt a Manchesterhez emlékeim szerint. Ugyanakkor én is Gasperinit preferálnám talán, ha Spalletti és Gasperini közül kellene választani. Amúgy ennek a hírnek semmi jelentősége, nyilván nem fogják most bejelenteni, hogy jövőre új edző jön, mikor még le kell nyomni néhány fordulót. Szerintem Ranieri megy, s ez így lesz rendjén. A bejelentés a bajnokság lefutása után várható szerintem.

Ismeretlen_22017 2009.04.24. 13:56:02

Apuleius: én is pont erre gondoltam, mikor olvastam közleményt.

Ismeretlen_117669 2009.04.24. 14:27:23

Mennyi lett A Juve-Lazio?.Valaki mondja meg köszz!

Ismeretlen_108746 2009.04.24. 14:35:29

1:2 oda Kettős vereség, kiesés.

Ismeretlen_74763 2009.04.24. 14:43:07

de ha lejjebb görgetsz a hírek között megtalálod az eredményt...

Ismeretlen_22017 2009.04.24. 15:09:54

yuuzer: ne hülyéskedj már, az rengeteg idő és energia veszteséggel jár... ;)

Shyr Kahn 2009.04.24. 15:24:29

Szerintem meg számít a Juve kötődés (aki sokat játszott a klubnál az nyilván jobban át tudja érezni, hogy mik is az elvárások - persze ez csak egy olyan feltételezés, amit én tényként kezelek), de nem vagyunk egyformák.

Shyr Kahn 2009.04.24. 15:28:16

Egyébként, ha most kiálltak Ranieri mellett mondván nem cserélik le, akkor elég gerinctelen dolog lenne a részükről ennek ellenkezőjét tenni az év végén (márpedig nem így ismerem őket, hacsak nem voltak olyan naivak, hogy ilyen kijelentést tettek előre)... persze ne legyen igazam és cseréljenek :) Azt hiszem maga a csere, mint kérdés nagyban függ majd az év végi helyezésünktől.

Ismeretlen_108746 2009.04.24. 15:37:49

Félre ne értsd, tényleg fontos a kötődés, az esetleges Juve múlt, de ennél fontosabb a szakmai tudás. Persze ez ugyanúgy csak az én személyes véleményem. Nem feltétlenül gondolom, hogy ez etikai kérdés. A szokásos, bevett módszer, ami sokszor átigazolások kapcsán is működni szokott. Végig tagadnak, a végén nem leigazolják hirtelen? Szerintem egy ilyen nyilatkozat csak a sajtónak szól, s kb. annyit jelent, hogy nem körtjük az orrotokra a távlati terveket. Szerintem Ranieri biztosan távozik nyáron, s a háttérben folynak az egyeztetések.

Ismeretlen_22017 2009.04.24. 15:49:28

Shyr Kahn: anno amikor még Deschamps volt a tréner, akkor is cáfolták, hogy idény végén távozna. Aztán mi lett.

Shyr Kahn 2009.04.24. 19:15:46

Cáfolták ez igaz, de mintha nem a hivatalos felületen olvastuk volna ezt... bár ez már nem rémlik pontosan. Úgy gondolom, hogy abból a szempontból etikai kérdés, hogy mennyire lesznek szavahihetőek a későbbiekben nemcsak számunkra, hanem az elkövetkező edzők/szakemberek/játékosok számára is. Én nem szívesen mennék olyan helyre, ahol hónapokon belül két ellentétes állítás születik, hacsak nincs meg annak az alapos oka. Jelenleg úgy tűnik, mintha tűzzel vassal ragaszkodnának Ranieri-hez, mégiscsak fura lenne ennek az ellenkezőjéről hallani. Persze ne legyen igazam.

suci 2009.04.24. 19:26:05

Csak azt nem tudom, hogy akkor mi kell ahhoz hogy elküldjék?? Ebben az évben elvertük a Reált, ennyi amit fel lehet mutatni. (ezt ki is hangsúlyozzák rendesen) Ez aztán nagy teljesítmény.

Ismeretlen_111021 2009.04.24. 19:31:50

én arra még mindig büszke vagyok,h elvertül a realt,de ha csak ez az egyetlen amit felmutathat ranieri akkor inkább ezt felejtsük el...ezekszerint őt csak akkor küldik el ha teljesen leamortizál egy csapatot és úgy látszik nálunk még nem végzett...

blake11 2009.04.24. 19:45:18

hát hagyjuk azt,hogy a sérülésekre fogjuk a dolgot,volt már rosszabb is a helyzet akk még sem voltunk ilyet rosszak nem kéne kockáztatni egy edzőcserét érdekes meglátás... spalletti meg azért nem klasszisokkal jobb mint ranieri

Ismeretlen_22017 2009.04.24. 20:10:10

Shyr Kahn: keress rá itt oldalt, a keresősávban a Deschamps névre, és akkor kidobja a régebbi cikkeket. A hivatalos oldalon adtak ki közleményt, hogy Deschamps nem távozik. Aztán néhány nappal később már ment is ;)

Shyr Kahn 2009.04.24. 21:27:02

Lassus, ha utánanéztél, akkor már nincs miért keresnem. Nem arról volt szó, hogy nem hittem neked, hanem arról, hogy nem tudtam ez hivatalos hír volt-e annó, vagy sem. Ebben az esetben, már nincs mit veszítenie a vezetőségnek. Bár az is igaz, hogy Deschamps közölte velük, hogy menni akar és nem Ők rúgták ki, azaz akár lehetett olyan forgatókönyv is, hogy akkor amikor azt a közleményt kiadták, hogy DD marad, még nem beszéltek a franciával. Végül is mindegy. Az igazság az, hogy közben utánagondoltam és valóban volt már egy-két valótlan állítása a vezetőségnek... igaz az "nagy" igazolások is relatívak, hiszen nem tudjuk nekik mi a nagy. Most viszont konkrétan kimondták, hogy nem akarnak megválni Ranieri-től... marad Ranieri felmondása, vagy a részvényesek nyomása.

Ismeretlen_22017 2009.04.24. 23:35:17

Shyr Kahn: ja, nem azért mondtam, csak az érdekesség kedvéért. Hogy a klub hivatalos állásfoglalása sem jelent semmit.

carlos44 2009.04.25. 20:11:53

Egyet értek veletek, h nyilván nem mondjuk ki, h Ranierit kirúgjuk, mert az a szezon végére bajt hozhat. Megvárjuk míg lefut az a pár meccs és utána bejelentjük. Ésszerű döntés, h nem keltenek pánikot. Senkinek nem tenne jót az a 4-5 edző név akik röpködnének hónapokig. Ha Ranieri megy akkor ezt most jól csinálják...csak menjen :)

Ismeretlen_114665 2009.04.25. 21:15:54

Értelek én titeket, hogy csak meg akarják várni a bajnokság végét azért mondják, hogy bíznak még Ratyiériben de csömeg januárban is azt hittük, csak azért mondják, hogy nem veszünk senkit, hogy a "kiszemeltek"-nél ne legyen konkurencia oszt közbe meg TÉNYLEG NEM IGAZOLTUNK senkit :( :S :\! Holott egy kumma védőnk nem volt akkor még a kezdőbe se nagyon, nem, hogy csere.... Ami még csak érdekesség: Capello-t mikor szerintem sz_r körülmények között megnyerte a bajnokságot a Real-lal még akkor is menesztették az idény végén, nálunk meg még most is meg vannak elégedve Ranierivel :\ Elég érdekes szemlélet pedig állítólag mindkettő top csapat!

carlos44 2009.04.25. 22:56:26

Kury ez így van! De mi a JUVE vagyunk ;)

suci 2009.04.26. 11:19:25

Ranierivel a vezetőségen ellentétben, csak a játékosok és a szurkolók nem értenek egyet. Nem tudom mi lesz a csapattal. Klasszisok lassan visszavonulnak, a játékunk undorító, az eredmények nem jönnek, a vezetőség sz*rik az egészre. Nekem nagyon-nagyon rossz így látnom az egyetlen, és kedvenc csapatomat.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása