A Manchester United is érdeklődik Buffon iránt

A legújabb pletykák szerint a Manchester City-n kívül még egy angol - sőt manchesteri - csapat, a Manchester United is érdeklődik Gianluigi Buffon iránt.

Gianluigi Buffon

A Tuttosport szerint Sir Alex Ferguson kérésére próbálná a United megszerezni Buffont, és a lap úgy tudja, hogy a Juventus már meg is kapta az angolok ajánlatát.

A kisebbik manchesteri csapat, a City még januárban érdeklődött Buffon iránt, de mind a játékos, mind a Bianconeri visszautasította az ajánlatukat.

Silvano Martina, Gigi ügynöke korábban úgy nyilatkozott, hogy megfelelő ajánlat esetén elgondolkodnak az eligazoláson, és a Tuttosport úgy tudja, hogy a Manchester United 70 millió eurós ajánlattételre készül.

Persze ennyit a Manchester City is tudna ajánlani, azonban egy világbajnok kapusnál nemcsak a pénz számít, hanem a karrier is...

Kérdés persze, hogy a Juventus egyáltalán el akarja-e engedni Buffont, vagy a kapus egyáltalán távozni akar-e, de az biztos, hogy egyik angol klubnak sem lesz könnyű dolga, hiszen rajtuk kívül még a Barcelona is élénken érdeklődik Buffon iránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14649472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_108746 2009.04.09. 15:50:41

Tisztelem és kedvelem Buffont, de egy 70 milliós ajánlat igencsak elgondolkodtató lenne... Abból nagyon komoly erősítéseket lehetne eszközölni.

babo410 2009.04.09. 16:01:59

Nem adhatjuk el! Akkor kapust is vennünk kell akármilyen jó is Manninger. És különben is mi bajnok csapatot akarunk építeni nem? Akkor a sztárjainkat nem adhatjuk el!

mmartin91 2009.04.09. 16:10:25

Na most a City biztos h nem fogja megvenni mivel nekik nem kapusra kell költeniük a pénzüket, hanem mezőnyjátékosokra. A télen megszerezték Given-t, aki az ő szintjükön kiváló megoldás, ők biztosan nem fogják leigazolni Buffon-t. Én kétlem azt is h a MU adna érte 70 milliót. Továbbá van der Sar kontraktusát megtoldották egy évvel, vagyis 2010-ig. A MU sem kapusra fogja költeni a pénzét, az tuti. Buffon MU-ba történő átigazolása maximum 2010 nyarán valósulhatna meg, mikor van der Sar várhatóan visszavonul, így szüksége lesz egy kapusra a vörös ördögöknek. Ráadásul ha éppen azon a nyáron adnák el Ronaldo-t a Madridnak, akkor abból a temérdek pénzből valóban megvehetnék Buffon-t. Reális esélye Buffon megszerzésére csak a Barcelonának van, akiknek ténylegesen szüksége lenne egy kiváló kapusra, mivel Valdés nyilvánvalóan nem megoldás. Viszont ha megnyerik a bajnokságot és a BL-ben is mondjuk legalább döntőt játszanak (elődöntőbe már ott vannak) akkor nem hiszem h pont a kapusposztot próbálnák megerősíteni. Akkor inkább azt az 50 milliót, amit ők Buffonra szánnak, azt elköltik mezőnyjátékosokra. Az én véleményem az h Buffon-t semmi pénzért sem szabad elengedni, mert egy ikon és nem mellesleg a világ legjobb kapusa. Egyébként kíváncsi lennék hogy ha azt mondanánk h Buffon eladó, akkor mennyit adnának érte, mert mondjuk én kételkedem abban h a MU csak úgy odadobna egy 70-est, vagy a Barca egy 50-est. Sztem ezek az összegek nagyon túlzóak.

Ismeretlen_114606 2009.04.09. 16:40:49

Nem tudom mekkora ennek a valóság alapja, de szerintetek el fogjuk adni? Én nagyon nem szeretném ha eladná a Juve, hiszen annyi mindent le tett már az asztalra.Ő egy ikon. Sok Juve szurkolónak ha a Juventusra gondol ő jut az eszébe. Nem lehet eladni!

Ismeretlen_108746 2009.04.09. 16:43:58

Meddig szól Buffon szerződése nálunk? Szerintem az egyetlen poszt, amin a Barcelonának erősítenie kellene, az pont a kapusposzt. Mezőnyjátékosokra nem igazán van szükségük, nagyon vastag a keret.

buub 2009.04.09. 17:10:56

Szerintem nem fogja megvenni senki, még ha el is adnánk, és hogy miért? Gazdasági világválság. Idén nagyon csekély játékosmozgás lesz szerintem, nem igen lesz, hogy egy csapat tömegesen hoz új játékosokat.

Ismeretlen_22017 2009.04.09. 17:11:10

Apuleius: 2013-ig él a szerződése http://href.hu/x/8poz

Ismeretlen_22017 2009.04.09. 17:12:47

buub: a Barcelonának pl. nem kell tömegesen játékosokat vásárolnia, elég csak egy kapust venni...

Ismeretlen_53881 2009.04.09. 17:41:27

Egyre aggasztóbbak ezek, még ha csak pletykák is. Buffon-t nem szabad eladni, emellett egy rakás érv szól (legjobb kapus, ikon, "márkanév", stb.), eladása mellett pedig csak a pénz. Ha viszont ennyire szükségünk van pénzre, hogy a legjobb játékosunkat is eladnánk, akkor gondok vannak. Először mondjuk ki lehetne pucolni a keretet, és a felesleges vagy szarul teljesítő játékosokat kellene elszórni - van belőlük vagy egy fél tucat. Ebből nyilván nem jönne be 50 millió, de olyan 25-30 gondolom igen, és az már nem olyan rossz, ha hozzácsapjuk az átigazolási pénzhez.

Ismeretlen_108746 2009.04.09. 17:43:47

Lassus: Köszönöm szépen! Akkor elég jó pozícióban van a Juve. Nagyon nehéz ügy, mert Buffon valóban a Juventus egyik legfőbb emblematikus figurája, aki a kizárás idején is maradt. Ráadásul jelképértékű volna, ha a Juve memutatna az érdeklődőknek, s megtartaná a Buffonhoz hasonló bajnokokat. Ezzel megmutathatná, hogy a cél a csapat építése, s az, hogy a Juventus ismét oda kerüljön, ahol a helye van, vagyis Európa legszűkebb elitjében. Ugyanakkor 70 millió egy 30 fölötti játékosért... Fene tudja.

Ismeretlen_53881 2009.04.09. 17:44:11

Azt kihagytam, hogy nálam az olasz világbajnokaink érinthetetlenek, és úgy gondolom, hogy egy olasz csapat olasz vezetőségének is hasonlóan kellene gondolkozni.

Ismeretlen_53881 2009.04.09. 17:45:51

Apuleius, egy Gigi-hez hasonló kapus 38 éves koráig is simán elvéd. Ő mondjuk majdnem a legjobb korban van.

Ismeretlen_108746 2009.04.09. 17:47:16

passerby: Ez valóban így van. Nagyon nem örülnék én sem, ha Buffon menne, s meggyőződésem, hogy meg kell tartani. Elképesztően fontosak az ilyen veteránok a csapatban, főleg a feltörekvő fiatalok mellé.

suci 2009.04.09. 17:47:39

Nagyon szeretem Buffont, számomra ő a legjobb kapus, és kitart a Juve mellett a nehéz időkben is, szóval elismerésem! DE, ha tényleg rengeteg pénzt kapnánk érte, meg ugye elvileg nekünk is van, és 1-2 förmedvénytől megszabadulnánk (Tiago, Ranieri) Akkor igen komoly, új, fiatalos csapatot tudnánk kiépíteni. Ugye gondolni kell a jövőre.

juvem 2009.04.09. 17:56:34

Barcának kéne kapus, Mu-nak sztem meg msot nem...a Juvénak meg kell egy kapus(Buffon) a világ legjobbját 170 milka se feledtetné el velem... én semmi pénzért nem vállnék meg tőle

Roli921 2009.04.09. 17:56:50

Kizárt hogy eladnánk annyira a mi vezetésünk se hülye. De ha el akar menni szerintem egy 50 es csekkért elengedjük. Én azért remélem mostmár nem fiatalítunk meg tehetségeket vásárolunk hanem kész játékosokat. Mi mégiscsak a Juve vagyunk. " évig vettük a középszerű játékosokat kivétel talán Amauri ő azért több annál de ő se igazán nagy sztár. Nekem tegnap Ribery tetszett az első 30 percben utána nem néztem a meccset. Hanry-t kiállítottam volna a picsába az azért nagyon durva volt és azt se lehet mondani hogy véletlen mivel direkt emelte föl a lábát. Én is kapus voltam, egyszer hasonlóan találtak el és 2 helyen eltört az orrom akkor hagytam abba a megye 3-at. Szerintem el kéne tiltani. A kommentátorrol nem is beszélve, durva volt ahogy a barca seggét nyalta

Ismeretlen_108746 2009.04.09. 18:15:57

Azért szerintem Sissoko sem volt rossz vétel. A fiatalítással meg szerintem semmi baj, azt speciel jól csinálja a Juve. A Barca-Bayernt szerintem egy másik fórumon kellene megbeszélni. Amúgy nem volt szándékos Henry mutatványa, s ha már a bírónál tartunk, nem adott meg egy teljesen jogos büntetőt.

suci 2009.04.09. 18:25:49

Roli, nagy kérés volna ha legalább a játékosok nevét leírd helyesen? Azt nem is kérném tőled, hogy helyesen írj - látom nem az erősséged - de legalább a játékosok nevét guglizd ki.

Ismeretlen_22017 2009.04.09. 18:36:43

suci: nem csak Roli921 követ el (helyesírási) hibákat, hanem rengetegen. Ez engem is zavar, de ezért nem kell beszólni senkinek. Te meg mondjuk a nickjét nem tudod leírni normálisan... Egyébként Ranieri lecserélésének eljön az ideje, de remélem, egy évig még nem. Mivel 2010-ben VB, Lippi utána szabad lesz. És nála én nem akarok jobb edzőt.

adamjuve 2009.04.09. 19:22:05

mmartin91:jól látod a helyzetet,viszont a barca asenjot igazolta kapus posztra,aki fiatal és már most egy zseni,nekem elhiheted!

vizi8 2009.04.10. 13:01:15

Ennyiért igenis el kell adni. Egy csapat sem mondhat nemet 70millára. A JUve is csak egy gazdasági társaság. Most jó pénzt lehet kapni érte, ha esetleg nem jött rendbe a háta akkor mindig nyögés lesz a vége.

tomsz 2009.04.13. 22:10:52

Nagyon úgy fest nem fogjuk tudni megtartani Buffont! De ha ez az ára a bajnoki címnek(s talán a bl. győzelemnek) ám legyen. de sztem min. Ribéry Diego+ még egy pluszkapus, s rendben is volnánk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása