A védelem megerősítése

A Juventus vezetői keresik az új Giorgio Chiellinit. A mára a világ egyik legjobb középhátvédjévé vált Chiellót 7 millió euróért vásárolták a zebrák az akkor másodosztályú Livornótól 2004-ben, teljesen ismeretlen játékosként. Abban a szezonban rögtön kölcsönbe került a bentmaradásért harcoló Fiorentinához, majd 2005-ben Capello visszahozta. Középhátvédként Didier Deschamps próbálta ki először.

Salvatore Bocchetti

A Juventus egy újabb hasonló fogásra készül, ami egyáltalán nem lehetetlen, hiszen mind a három szóban forgó játékos remekel csapatában. Az első számú célpont a Genoa középhávédje, a 22 éves Salvatore Bocchetti, akit Lippi először hívott be a Squadra Azzurra keretébe. Az ára 8-9 millió euró körül mozog, ami folyamatosan növekszik, ám a zebrák Criscito vagy Palladino játékjogának átengedésével könnyebben megszerezhetik Bocchettit.

A második variáció a Palermo dán felfedezettje, a fiatal Simon Kjaer, aki remek szezont tudhat maga mögött. Az ára 12 millió euro, ám a szicíliaiak Albin Ekdalért elcserélnék.

A harmadik védő, akire szemet vetett az Öreg Hölgy, az a 19 esztendős Giuseppe Bellusci, az Ascoli középhátvédje, aki Casiraghi U21-es válogatottjának meghatározó tagja. Őt viszont a fél Serie A szeretné megszerezni.


Forrás: Zebraportal

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr284649434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_113151 2009.03.27. 13:58:35

Na erre kiváncsi leszek... Egyébként egy valamit irjatok már meg nekem: Palladino-val most mi van?! A miénk? Vagy félig a miénk vagy hogy van ez?? Mert én eléggé csiptem amikor nálunk játszott.

laverda 2009.03.27. 14:25:44

Pallandino félig még a miénk, de a nem hiszem hogy visszahoznák. A Genoa-ba is csak csereként lép pályára. Bocchettiért cserébe maradhatna is. Criscitot vissza. Kjaer nem kell, főleg nem Ekdalért cserébe.

mmartin91 2009.03.27. 14:55:18

Hát én azért nagyon remélem h nem ezen játékosok közül kerül ki az a középhátvéd, akit a nyárn szerződtetni fogunk, ha fogunk egyáltalán középhátvédet szerződtetni. Erre a posztra egy vmilyen szinten azért ismert játékos kellene. Én nem mondom azt, h Bocchetti, Kjaer vagy Bellusci biztosan nem tehetséges, de én azért inkább egy 'nevet' várnák, mint sem tehetségeket. Persze, ezzel nem akarom leírni őket, mivel szinte egyiket sem láttam még játszani, de nem hinném azt h egy Ascoliban játszó játékost kéne vennünk, vagy h egy tehetségnek kikiáltott elég borsos árú Bocchetti-t. Mondjuk Kjaer-t tényleg nagyon nagy tehetségnek tartják, a Milan is akarja, de én nem tudom h a képességeihez mérten kezelik-e őt. Az én favoritom erre a posztra egyértelműen Zapata, csak az a baj h nagyon drága és minden bizonnyal a 20 millió körüli összeget a Juventus nem fogja kifizetni érte, pedig sztem megérné...

Alessandro 2009.03.27. 15:45:26

Akkor már inkább Ariaudo. Amikor kapott egy kevés lehetőséget, élni tudott vele. Vagy ne vegyünk senkit erre a posztra, vagy egy drága, de jó játékos kéne, aki tényleg lehet akár Zapata, vagy más, de ilyen fiatalok akik valószínüleg csak a kispadot koptatnák, szerintem nem kellenek több millióért, Ariaudo vagy éppen Criscito jó lehet... Ekdalt nem kéne eladni vagy elcserélni, neki is talán a következő szezon hozhatja meg az igazi áttörést, mint idén Marchisionak.

Ismeretlen_119096 2009.03.27. 16:18:14

Agger-Mexés-Zapata hármas.Semmi bajom Bocchettivel,de tehetségeink vannak nekünk is védelem közepére(Criscito,Ariaudo). Kjaer lehet nem lesz rossz,de még igencsak középcsapatba való.

RICh 2009.03.27. 16:33:29

Most hogy így látom a Genova-s mezt eszembe jutott Crischito,vele mi a helyzet,szezon végén jön vissza,mert annak ellenére hogy néha eléggé nagy bakikat elkövet el én akkor is egy jó védőnek tartom (sztem még sokat fejlődhet)

Ismeretlen_22017 2009.03.27. 17:27:04

Néhány meccsüket elnézve Criscito maradjon csak a Genoában fejlődni, mi pedig vegyünk egy igazi belső védőt.

Ismeretlen_108746 2009.03.27. 17:43:41

Egyetértek Lassussal. Nem sok Genova meccset nézek, de annak idején nem tett túl mély benyomást rám Criscito játéka, így én is inkább egy minőségi igazolásra szavaznék ezen a poszton.

Roli921 2009.03.27. 17:58:22

Mért akarja mindenki Zapata-t? Tudtommal az Udineseben játszik ők meg elég sok gólt kapnak, ettől persze lehet tehetséges, de én inkább a Bocchetti-t Cristico párost hoznám vissza. Még legalább egy évig ugyis Legro vagy Melberg játszik azon a poszton, utána meg jöhet valmelyik fiatal vagy esetleg Ariudo. Genoa-ban viszont elég jó védelem van, a két fiatal szépen megállja a helyét a Seria A ban, ugyhogy én örülnék nekik. A dánt nem ismerem. Mexes ről mindig az jut eszembe amikor Pato 10 méteren 5 méterrel futotta le és lőtt gólt ő nem éri meg szerintem az árát meg a fizetése se 2-3 milla lenne gondolom. Igazán sztár középhátvédet(Vidic) ugyse tudunk elhozni, Toure vagy Gallas szint pedig fölösleges szerintem.

mmartin91 2009.03.27. 19:40:24

Hát én azért azt a Toure vagy Gallas szintet nem nevezném fölöslegesnek. Viszont az valóban igaz h igazán sztárközéphátvédet biztos h nem fogunk tudni hozni, ráadásul tisztán látszik h a vezetőség nem is akar. Ők sztem inkább egy fiatal, tehetséges védőt akarnak hozni, aki még ha kell akkor szépen leül a padra Legrottaglie mögé, majd később átveszi a helyét. Legalábbis ebből a cikkből nekem ez tűnik ki. Criscito-t nagyon nem kéne visszahozni, egyrészt mert nincs Juve szinten, másrészt meg a testfelépítése nem túl előnyös. Nekem nagyon tetszett a játéka amikor még nálunk játszott, és nem értettem h egyetlen hiba miatt(Totti-féle eset) miért kell őt kivenni a csapatból. Sajnos azonban tisztán látszik h Criscito soha nem lesz igazán nagy középhátvéd mivel nem rendelkezik a kellő adottságokkal. Ez a Genoánál nem jön ki (annyira), de a Juventusnál nagyon is kijönne és ki is jött anno. Zapatát én azért szeretném nagyon, mert nekem nagyon tetszik a játéka és rajta látszik hogy ha nagy csapatba kerülne akkor lehetne egy igazán kiváló középhátvéd. Azokból a játékosokból akiket mi el tudnánk hozni, véleményem szerint ő lenne a legjobb megoldás. A probléma az, h nekünk túl drága. Mi nem adjuk meg érte azt a bizonyos 20 millió körüli összeget. Egyébként sztem nagyon jó megoldás lenne ha adnánk érte 'x' összeget plusz játékos(t)okat. Ezzel mi is jól járnánk, mert le lehetne faragni a magas vételárból és sztem az Udinese se járna rosszul mert kapna embert.

Ismeretlen_119096 2009.03.28. 08:54:23

Criscito nagy előnye,hogy balbekk-ként is tud játszani.Bocchetti kemény határozott jó védő.Zapata jó,de nagy csapatban kicsit lutri.Mexés általában jó védő,lásdd ellenünk,néha ingadozik a játéka,amit egy ilyen ingázó Romában nem csodállok,de ő a védelmük legfontosabb tagja.Agger játékát én nagyon szeretem,10 milláért simán lehetne hozni,Milan túl sokat hezitál,h kell-e nekik.Giogioval 10 évre megoldanák nekünk a védelem közepét.Legro,Giorgio,Mellberg,Criscito,+Agger--->nagyszerű 5ös fogat lenne.

wiltore 2009.03.28. 11:04:10

Én a védelembe Garay Ezequiel-t hoznám! Nagyon megbízható védő, igaz ő is 22-23 éves rutinnal rendelkezik, de jobb mint akit akarnak hozni ide az biztos! Forza Juve!!

adamjuve 2009.03.28. 11:53:56

garay a madrid jövője nem lehet most elhozni onnan. jobbanmondva a racingból(kölcsönben van)

juvem 2009.03.28. 12:18:13

én amikor néztem a genoa meccseket bár nem soxor akkor jól nyomta... bár láttam egyet amikor meg annyit hibázott:S:S még kell neki sztem 1 év h esetleg visszajöjjön, palladinot meg már na mind1 ő rá se számítok... vagy lehet emiatt megköveznek páran?:):D

Ékes Sándor 2009.03.29. 13:06:44

Srácok A védelem megerösitésébe nem ilyen játékosok kellenek!!!Te Jó ég ilyen játékost!!!Nem gyengülhetünk le ilyen szintre%!!!nyeréshez kell 1 leg és chiell közép hátvédként szélen grygera a másik szélre kéne egy uj játékos de inkább támadó szellemüb!!

adamjuve 2009.03.29. 13:19:27

jol vagy? legro középre=vereség

Ismeretlen_117673 2009.03.29. 20:14:24

azért az a szerencsétlen Criscito a legtöbbet játszatott mezőnyjátékos a Fiot,Romat,Napolit maga mögé utasító Genoaban.Criscito a cikkben felmerölő Bocchettinél is többet volt pályán eddig a bajnokságban...szal finoman a kijelentésekkel,ha az ő teljesítményét méltatjuk. másfelől meg én elégedett lennék egy Bocchettivel,vagy egy Belluscival. fiatal,jó hátvédekről van szó,akik -főleg idén- megmutatták mit tudnak. övék a jövő

nilsnoa 2009.03.31. 11:59:32

Valaki fentebb feldobta Mexést... szvsz bárki jöjjön a posztra csak az az arrogáns nagyképü f*sz ne! Inkább egy fiatal tehetség, vagy Zapata (vagy az álmom Micah Richards :P) de Mexes NE!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása