Marchionni: "Visszakaptam a Juventust"

A Juventus idei teljesítménye mögött a nagyszerű csapatszellem áll, és az, hogy mindenki végzi a saját feladatát. Ez jól látható volt októberben és novemberben, valamint az elmúlt mérkőzéseken is.

Ranieri mindig számíthat valakire, aki egyébként nem biztos, hogy állandó lehetőséget kapna. Az ilyen játékosok egyik legjobbja Marco Marchionni. Első két szezonjában rengeteg balszerencse érte, ám idén végre megmutathatta, miért igazolta le őt annak idején a Juventus.

Marco Marchionni

"Idén végre visszakaptam a Juventust. Nagyon örülök neki, és elégedett vagyok azzal, amit ebben a szezonban a csapatért tettem. Nagyon csalódott voltam, hogy a sérülésem miatt ki kellett hagynom a Bajnokok Ligáját, de szerencsére felépültem, és most már rendben vagyok."

A bajnokság eheti szünetében a Bianconeri a végső hajrára gyűjt erőt, hiszen a csapat szerint a Scudetto sorsa még nem dőlt el.

"Tíz napon belül minden sérültünk visszatérhet, és ez reményre adhat okot. Egyértelmű, hogy bízunk a bajnoki címben, másként semmi keresnivalónk nem lenne itt. Tovább akarjuk idegesíteni az Intert. Elégedettek vagyunk az utóbbi időben nyújtott teljesítményünkkel, de tudjuk, hogy 7 pontot nem könnyű ledolgozni. Ám hamarosan jön az Inter elleni mérkőzésünk, ráadásul hazai pályán."

Az Inter elleni összecsapás sok mindenről dönt majd a bajnokságban, de ennek feltétele, hogy a Juventus addig megnyerje mindkét mérkőzését. Marchionni a Juve mentalitásának egyik legjobb példája:

"Egyszerre csak egy mérkőzésre összpontosítunk. A szünet után a Chievóval, majd a Genoával játszunk. Győznünk kell, és bíznunk abban, hogy az Inter botlani fog. Az Inter elleni mérkőzésünkig meg kell próbálnunk csökkenteni a különbséget, mert nagyon gyakran az utolsó fordulókban dől el minden. Aztán még nem is beszéltünk az Olasz Kupáról, ami már mindjárt itt van."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr464649433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.03.26. 21:49:20

Lehet hogy ő elégedett a teljesítményével, de mi nem. Talán 4-5 olyan meccse volt idén amin jól játszott, a többi meg egy átlagos vagy az alatti. Az a nagy szerencséje hogy Camo sérülése nem csak a kezdőcsapatba hanem Ranieri kegyeibe is repítette őt és én kevés esélyt látok rá, hogy eladjuk a nyáron, az edzőnk nem fog lemondani róla és tartok tőle hogy emiatt a köv szezont egy igazán jó jobbszélső nélkül kezdjük meg.

suci 2009.03.26. 22:49:57

Egyetértek Nem szakadna meg a szívem, ha esetleg elmenne

RICh 2009.03.27. 06:01:33

Erre csak ennyit tudok írni : :D

Ismeretlen_118238 2009.03.27. 07:22:40

"Ranieri kegyeibe is repítette őt" Alessandro: a jobb oldalon Brazzo és Camoranesi is sérült volt, tehát maradt Marchionni. Mondhatnánk, hogy nem volt más választás. Viszont mikor Camo egészséges volt egyből kiszorította a kezdőből. Lehet utálni Ranierit, de legalább baromságot ne irkálj. Ha Camoranesi vagy Brazzo nem sérült akkor a kezdő közelébe sem került volna.

Ismeretlen_114665 2009.03.27. 10:14:36

corvinus81: szerintem te valamit félreolvastál Alessandro üzenetébe, bár nem akarok a kettőtök ügyébe beleszólni, de sokótokat már úgy elvakít az a tény ha páran nem szimpatizálunk Rani papával, hogy mást is oda képzeltek ami igazából mögötte sincs! Na aztán meg ha én olvastam félre valamit a te üzenetedbe akkor neked sry!

Alessandro 2009.03.27. 11:29:30

corvinus81: "köszönöm kedves szavaidat". Mi volt a baromság? Előbb olvasd el még egyszer a véleményemet, gondold át, aztán próbáld meg megérteni és akkor írj. Akár Giovinco is játszhatott volna a jobb oldalon, mert jók a beívelései, ahogy mostanában látjuk, több poszton is bevethető, az meg egy másik dolog hogy Marchionni jobb a védekezésben. Esposito több esetben ott ül a padon, de mégsem teszi be az edző, 20-30 percet kaphatott volna ő is, szerintem Ranieri cseréit lehet kritizálni, mert ha tényleg azt nézzük hogy a jobb oldali kp-ás poszt hiányos volt mert Camo és Salih sérült volt akkor, ha fiatalok vannak, őket kéne megnézni és kipróbálni, hogy mennyire válnak be éles helyzetben, legalább néhány mérkőzésen

Ismeretlen_22017 2009.03.27. 13:10:16

Alessandro: te láttad játszani a fiatalokat? Tétmeccsen? Valszeg nem. Ranieri viszont feltehetőleg meg szokott nézni pár Primavera mérkőzést, és jobban tudja, melyik fiatal hogyan teljesít, milyen erőnléti állapotban van, stb. Egyébként Olaszországban nem szokás 17-18-19 éves játékosokat egyből bevetni. Jó pár évnek el kell telnie.

Roli921 2009.03.27. 13:30:00

Nem értem mért akarja mindenki a fiatalokat játszatni? Még az életbe nem láttátok őket, akkor mért gondoljátok hogy jobbak Machionninál??? Olaszoknál 21 év alatt elvétve játszanak játékosok, és ők is csak kiscsapatokban.Persze néha van egy két kivétel de elég ritkán. Egyébként nem hinném hogy Gio nak jobb oldalon kéne játszania. Akkor túl egysikú lenne a játéka, mivel csak úgy tudna beadni ha csinálna egy visszacselt és áttenné a bal lábára a labdát. De szerintem az esetek 99%-ban ellöknék visszacsel közben. Ő lendületből tud játszani ezért indul a bal oldalró és onnan játsza be a pályát. Jobbról max passzolni vagy betörni tudna ezért kell inkább egy roszabb képességű Marchionnit játszatni ott.

Ismeretlen_113151 2009.03.27. 13:50:28

Szerintem sem tudna nagyon más játszani az ő posztján... Ami biztos, hogy eladni nem fogjuk mert ha Camo sérült akkor ő játszik a posztján, esetleg Sali. Ez van srácok..

Ismeretlen_53881 2009.03.27. 14:11:24

Szeretjük-e Ranieri-t, vagy sem, de az, hogy "Az ilyen játékosok egyik legjobbja Marco Marchionni", és hogy "idén végre megmutathatta, miért igazolta le őt annak idején a Juventus.", még akkor is költői túlzásnak számít. Sőt...

Ismeretlen_118238 2009.03.27. 14:54:06

Esposito? Az meg ki? Egy senki, aki még csak a saját korosztályában bizonyított, az meg nem azt jelenti, hogy a nagyok között is megállná a helyét. Itt van például Palladino. Már Lippinél ott ült a kispadon és a legnagyobb tehetség volt. Azt mondták róla, hogy minden idők egyik legjobb olasz játékosa lehet. És nem LETT. Az hogy a Genovában nyomja a kispadot nem nagy karrier. Tehát az hogy a fiatalok előtérbe helyezése honnan jut egy Juventus szurkoló eszébe nem értem. A Juve nem éppen erről híres. Talán a vezetők abban hibáztak, hogy állandóan azt hangoztatják, hogy a fiataloknak nagy szerepet szánnak. Nem kell kétségbe esni, 2.-ak vagyunk, de ha játszik Esposito, Rossi és a többi primavera játékos, akkor sem állnánk jobban. Sőt....

Ismeretlen_22017 2009.03.27. 15:08:53

passerby: mi köze van ennek ahhoz, hogy szeretjük-e Ranierit, vagy sem? Költői túlzás? Lehet. Bár nem annak szántam. Szerintem Marchionnit pont azért igazolták le, amit idén csinált. Helyettesnek. Beugrónak. Akit be lehet vetni, ha megsérülnek a posztján elsődlegesen játszók. Szomrú lennék, ha ő lenne a Juve elsőszámú jobb szélsője, de szerencsére nem az. Hanem egy helyettes.

Ismeretlen_108746 2009.03.27. 16:15:06

Alapvetően tényleg nem lehet ész nélkül fiatalítani, s szerintem ezen a téren nem igazán érheti kritika Ranierit, mert igenis nem kevés lehetőséget ad a fiataloknak. Ez pedig, legalábbis számomra, nagyon szimpatikus dolog. A kizárás előtt eléggé kezdett elöregedni a csapat, s egyébként is komoly változásnak kellett volna következniük. Más kérdés, hogy Marchionni szerintem kritikán aluli játékos, s pont ez az a pont, ahol bátran be lehetett volna rakni egy fiatalt, mert kizárt, hogy Marchionninál szarabb teljesítményt nyújtott volna bárki. Nem szeretem komolyan kritizálni a játékosainkat, de Marchionnit látni a pályán igazán vérlázító.

carlos44 2009.03.27. 16:39:07

A fiatalítás témában az Inter az érdekes santon+a néger csóka. Bl-ben is elég jól tolták pedig fiatalok nagyon. Ettől függetlenül Camora nem tudom mennyire lehet már számítani, és ha az év 60%-ban vagy többen marchionni a kezdő, akkor kell 1 kezdő ember helyette. Ő meg maradjon beugrónak.

adamjuve 2009.03.27. 18:20:11

Balotellit ne néger csókázd le mer szerintem több tiszteletet érdemel,amugy szerintem játszhatnánk 4-1-2-1-2-ben és akko nem lenne baj avval a poszttal,felvázolom(a jövőt) .................Buffon(c)(Manninger)........... Grygera....Mellberg....Chiellini......De Ceglie (Ariaudo) ....Ekdal........Sissoko...........Marchisio ................Giovinco..................... ..........Amauri.......Iaquinta

Ricsman 2009.03.27. 18:29:44

Balotellivel csak az a baj, hogy könnyű hamis papirokkal a "korosztályod"nál jobbnak lenni... ha van 2-3 év előnyöd :P

Ismeretlen_22017 2009.03.27. 18:52:34

adamjuve: Ekdal belső középpályás, nem szélső, Marchisio szintén

adamjuve 2009.03.27. 19:09:47

ez így igaz lassus de a 4-1-2-1-2 játékrendszerben nincsenek klasszikus szélsők hanem a szélső védőkre hárul a támadás segítés és ha így gondolkodunk akkor a bal oldal tökéletes a jobb oldal kevésbé...szerintem a juvének egy jo szélső védő kéne.nem akarok riválissal példállózni de egy maicon jól jönne

Ismeretlen_22017 2009.03.27. 19:34:10

adamjuve: Maicon tényleg nagyon jó játékos, ezt el kell ismerni. Viszont én a te felállásodat egyszerű 4-3-1-2-nek látom...

Ismeretlen_53881 2009.03.27. 20:31:40

Lassus, arra céloztam, hogy attól függetlenül, hogy valaki jó edzőnek tartja-e Ranieri-t, taktikáját, stb., azt azért szerintem mindenki látja, hogy Marchionni nem jó. Helyettesnek jó? Igen, egy középcsapatban talán jó lenne beugrónak. Te attól lennél szomorú, ha ő lenne az első számú jobbszélsőnk, én attól vagyok szomorú, hogy ő a 2. számú jobbszélsőnk.

adamjuve 2009.03.27. 20:38:45

nem akarok kötözködni lassus, de a 4-3-1-2-ben szerinted nem tud jobb oldali kp-t játszani ekdal vagy marchisio???dehogynem méghozzá világklsszis szinten.sissokoval kiegészülve pedig mind védekezésben mind támadásban hatékonyak vagyunk

Roli921 2009.03.27. 21:18:42

Marchisio bal oldali középső kp szóval szerintem nem tud jobb oldalon játszani.

adamjuve 2009.03.28. 11:51:00

de ha 3 kp van akkor csak belsők vannak!! a védelmet kéne erősíteni. Zapata vagy Kjaer kell.

Ismeretlen_114665 2009.03.28. 13:12:40

carlos44: Maximálisan egyetértek! Pont ezt akartam írni már nektek egy jó ideje, amit Murinho csinált Santon-nal, Ballotteli-vel, azt nevezem én "fiatalokat csapatba" építésének! És azt ne mondjátok, hogy az a kettős jobb a mi Gio, De Ceglie duónknál! (És már most mondom, hogy tudom hogy De Ceglie sérüléssel bajlódott nem rég de akkor se adott annyi lehetőséget neki Rani mint Murinho Santon-nak!) Ja és, hogy megelőzzek néhány értelmetlen kommentet előre mondom nem szeretem Murinho-t és eszem ágában nincs Juve edzőnek követelni, egyszerüen csak ezt kellett volna tenni nekünk is hamar beépíteni ezt a két fiatalt, mert hát mikor máskor lehetne ha nem akkor mikor gyengék vagyunk ezeken a posztokon és amúgy is sok a sérült. Marchionni más tészta mert ő tényleg csak cserének indult de Camo visszatérése után is sokszor keveredett szerintem a kezdő közelébe amit szintén nem értek! Forza Bianconeri!

Ismeretlen_108746 2009.03.28. 13:19:38

Hát nem tudom, a Juvéban pedig rendszeres lehetőséget kapott Marchisio, De Ceglie és Giovinco, s ott van a csapat keretében a még fiatalabb korosztály néhány reményteli tehetsége. Akkor mitől tűnik jobbnak az Inter fiatalítása? Elhiszem, hogy nem mindenki szereti Ranierit, de azért legyünk már objektívabbak egy kicsit. Amúgy a minap éppen Mourinho nyilatkozta, hogy jelentős fiatalításra van szükség az Inter keretében, s a jövőben több fiatalt akar beépíteni. Én azt hiszem, hogy a Juve ezt jól csinálja, s az olasz focinak nagy szüksége van rá, hogy az olasz tehetségek játéklehetőséget kapjanak.

Roli921 2009.03.28. 13:40:09

Szerinted Balotelli hány éves?????????? Mert hogy nem 19 az tuti. Nézd már meg az izomzatát, ha meg 19 akkor egy doppingtesztet kérnék neki azonnal, mert hogy ilyen izomzat magátol nem alakul ki az biztos. Santon meg egy hiányposztra került be Mexvelt minden interes haverom szidta más meg nincs oda, de ő tényleg kurva nagy tehetség és sajnálom hogy nem a mienk. Ö az egyetlen sinter játékos aki kéne meg talán a kopasz argentin Sissoko mellé. Egyébként érdekes hogy az interrel jöttök mert aszem a keretbe összesen 5 25 év alatti van. Azért a mi keretünk ehhez képest fiatal.

mmartin91 2009.03.28. 14:07:07

Santon valóban nagyon jó játékos. Igaz, h több lehetőséget kapott mint pl. nálunk De Ceglie, de nagyon is élt vele. Mondjuk azt én is sajnálom h nem a mi játékosunk, mert akkor nagyon sokáig meg lenne oldva a balbekk poszt, de sajnos az Inter játékosa és így náluk lesz ez a poszt nagyon sokáig megoldva. Balotelli izomzatának meg sztem abszolut nem kell kortól függenie, mivel ő néger, tehát sokkal előbb vesz fel magára izmot mint egy fehér ember. Benne van a génjeiben az, h megiszik egy pohár vizet, rágyúr kettőt, azt így néz ki. Pl. ott van a Man City-s Micah Richards, ő is nagyon fiatal és meg lehet nézni h néz ki. Persze ez csak egy példa, de lehetne sorolni még az ilyen játékosokat.

adamjuve 2009.03.28. 15:01:51

Santon tényleg k..a jó,de szerintem Balotelli még inkább. am a feketék ilyenek.Balotelli nem csak a korosztályánál jobb

Roli921 2009.03.28. 15:57:43

Majd egy 5-10 éven belül ugyis kiderül. Szerintem úgy jár mint Ronaldo. Ő se véletlenül sérült le annyiszor. Barca tiltott szerekkel erősítette a térde nem is bírta a hirtelen súlynövekedést. egyébként én kifejezetten utálom. Richardson szerintem látszik hogy fokozatosan erősödött egyébként őt nagyon elfogadnám.

zlt 2009.03.28. 16:46:17

"Barca tiltott szerekkel..." Ez még a Blikkben elmegy, de amúgy nincs sok valóságalapja. Balotelli meg miért ne rendelkezhetne ilyen izomzattal? Ismerek olyat, aki 18 évesen nagyobb izomtömeget hordott, mint ő most.

Ismeretlen_114665 2009.03.28. 16:59:47

A néhány utolsó meccset eltekintve én nem mondanám, hogy Gio és De Ceglie sok lehetőséget kapott volna mindkettő rendszeresen mérkőzés végén kapott néhány percet! Úgyhogy pont ez az, hogy objektíven nézem a helyzetet! De erről már amúgy is vitáztunk, hogy kevés ez a "sok" lehetőség! Ballottelinek meg biztos anyakönyvikivonatot hamisítottak meg állampolgárságot is ez megint, hogy jönn ide??? OMG!!! :D

Roli921 2009.03.28. 20:54:01

Egyébként tudtommal nálunk is voltak ebből problémák. Ja és Ronaldo maga nyilotkozta hogy szedett dolgokat, aminek a tartalmáról semmit se tudott.

carlos44 2009.03.29. 10:17:51

mindenki szed "dolgokat"! :) Lásd Marion Johns, atléták, és higgyétek el Phelps, és a mi Cseh Lacikánk sem magától ússza a rekordokat.+Thorpe sem véletlen hagyta abba! +nem véletlen halnak meg emberek infarktusban 34-35 évesen! És higgyétek el az élsport az ilyen. Badarság azt hinni, h pont a fociban nem szednek semmit... mindenhol, minden sportágban jelen van! bocs az off-ért.

Roli921 2009.03.29. 18:35:39

Egyetértek carlos44-el. Egyébként Ballotelli karrierje nagyon hasonlít Martinséra. Őróla is angliában derült ki hány éves. Egyébként az hamisításban nagyon jó a sinter (Recoba stb) csak érdekes hogy sohasem büntetik meg őket.

Ismeretlen_117669 2009.03.31. 13:42:46

Ballotelli jo focista....De eggyet nem értek Adriano négyszer jobb és még is ezt a Ballotellit játszatja mourinho és driano márt rég az internél van szal.....Amugy megnéztem a Bl-be A Manchester-Intert és mit ne mondjah ez a ballotelli szat se ér!!!Adriano be állt 15 percre és lött egy kapufát és jol játszott szal...De a mi del piero-nk asszem beállt volna még gólt is lött volna,Inter csatárjai meg se közelitik a mieinket,Imbrahimovic nem rossz de nem éri el del-deljesitményét!Forza Juventus

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása