Nedved nyáron visszavonul

2003. aranylabdása bejelentette, hogy a szezon végeztével szögre akasztja futball csukáit, ez olvasható az UEFA honlapján, sőt már a Juventus hivatalos honlapján is.

Pavel Nedved

"Szezon végén abbahagyom a játékot, a Serie A és a Bajnokok Ligája végkimenetelétől függetlenül." - mondta a Juventus ikonja.

"Meghoztam a döntésemet, ennyi. Nem hiszem, hogy meggondolom majd magam, elérkezett a megfelelő pillanat. Még mindig jól érzem magam, de azt hiszem itt az idő, hogy utat nyissunk a fiataljaink előtt. megérdemlik, hogy játszhassanak. Már nem vagyok fiatal, lassan 37 leszek. Valóban úgy érzem, hogy ez a legmegfelelőbb idő a visszavonuláshoz."

Mint ismeretes, Vinovóban az illetékesek előálltak egy "amennyit játszol, annyi pénzt kapsz" alku ötletével, ami az esetleges folytatást illette volna, ám ezt a cseh középpályás állítólag visszautasította, mert végre több időt szeretne családjának szentelni.

"Beszéltem erről a feleségemmel is, és mindketten ugyanarra jutottunk." - folytatta Nedved.

"Hogy mit hoz a jövő, akár a Juventuson belül is, az még kérdéses. Most a lényeg, hogy a maradék 3 hónapban mindent beleadjak, és remélhetőleg egy BL győzelemmel fejezhetem be a karrieremet. A Chelsea elleni visszavágón bármi megtörténhet. Úgy 55 %-ban ők az esélyesebbek, de csakis a lőtt gól miatt. Nehéz lesz a továbbjutás, de egyáltalán nem lehetetlen."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr534649316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.02.26. 19:26:36

Minden tisztelet Nedvedé, de teljesen meg lehet érteni. Sok meccsen ugyan még mindíg ő futja a legtöbbet, viszonylag sokat is lő, de azért talán tényleg itt lenne az idő a visszavonulásra. Az utód ott ül a padon, ha nem érkezik méltó erősítés Nedved helyére, akkor se biztos hogy nagy bajban leszünk jövőre. Bár szerintem a legnagyobb sikert a nyáron Ranieri távozása hozhatná meg...

Ismeretlen_114665 2009.02.26. 20:04:29

Soha nem felejtem el neki, hogy a 2. osztályba is kitartott a juve mellett! RISZPEKT! Igazi Bianconeri, de még mielőtt visszavonul egy ugyanolyan teljesítményt mint 2003-ban a Real Madrid ellen nyújthatna 10-én a Chelsea ellen! Akkor a Bernabeu-ban szintén 1-0-ra kaptunk ki, és akkor ledolgoztuk a hátrányunkat méghozzá nem is akármilyen teljesítménnyel, szerintem nem én vagyok itt az egyetlen aki még emlékszik arra a bl párharcra!

mmartin91 2009.02.26. 20:07:32

Nagyon szépen köszönjük Pavel amit a Juventusért tettél! Egy hatalmas ikon fogja befejezni a pályafutását a szezon végén. Bizonyos szempontból örülök ennek a hírnek, bizonyos szempontból nem. Örülök, mert Nedved úgy maradhat meg mindenki emlékezetében h ő még az utolsó Juventusnál eltöltött szezonjában is alapember volt, és örülök, mert így érkezhet a helyére egy reményeim szerint Nedvedet méltó módon helyettesítő játékos. Viszont abból a szempontból sajnálom h visszavonul, mert úgy érzem h még egy év talán benne lehetett volna a pályafutásában és még segíthetett volna számunkra a következő szezonban. Továbbá nagyon sajnálom h eljött az a bizonyos idő, mert Nedved mindigis az egyik legnagyobb kedvencem volt a csapatban és szomorú vagyok h a szezon végeztével többet nem láthatom a Juventus színeiben futballozni. Még annyit tennék hozzá h az utód sajnos nem ül ott a padon, hanem éppen a Milan elleni UEFA-Kupa meccsre készül.

laverda 2009.02.26. 20:19:07

Én csak annyit mondok: KÖSZÖNJÜK PAVEL!!!!! (De jó lenne az a bl győzelem búcsúzóul)

Grove4 2009.02.26. 20:22:37

Köszönjük Pavel,egy nagyszerű pályafutás ér véget,és egy nagyszerű ember fejezi be a focit,példát lehetne tőle venni sok játékos számára,sose felejtünk el és remélem méltón zárod ezt a pályafutást,mi méltón emlékszünk majd rád!! Forza Juve,Forza Pavel!

Huszy 2009.02.26. 20:24:31

Kury! Én emlékszem arra a meccsre, hisz azután a meccs után lettem juventus drukker. :D Grazie Pavel! Forza Juve!

suci2k 2009.02.26. 20:34:23

Nedved egy klasszis. Benne meg van a tisztelet a játék, és a játékosok iránt. Ezt ma már nagyon kevés játékos mondhatja el! Nekem hiányozni fog, hozzászoktam már hogy a neve ott van a kezdő csapatban:( _o_

Ismeretlen_111021 2009.02.26. 21:01:07

ooo én azért reménykedtem még egy évben :P de jó lenne ha egy BL győzelemmel távozhatna...kitartott a Juve mellett mindig, odaadással játszott és küzdött akármi is volt :P hiányozni fog...

corvinus81 2009.02.26. 22:03:14

Nagyon sajnálom és is, hogy nedved visszavonul, mert nagyon sok örömet szerzett nekünk. Viszont azt be kell látni, hogy már messze nem a régi önmagát adja, már nem érezni rajta, hogy el tud dönteni egy-egy mérkőzést. Jól döntött, mert így úgy fog visszavonulni, hogy mindeni emlékezetében az el nyülhetetlen Nedved fog maradni. Csatlakozom a többiekhez, köszönünk mindent Pavel.

asveed 2009.02.26. 22:33:24

Na most nagyon kivagyok............ Vígasztalhatatlan,szomorú,sírni tudnék!

Alessandro 2009.02.27. 11:12:44

asveed nyugi. Azért ennyire nem gáz a helyzet. Szerintem Nedved döntésében az is erősen benne volt, hogy hát tényleg sokat játszik, merthát erőlteti az edző, 36 évesen már nem lehet könnyű még ha mi úgy is látjuk hogy odateszi magát mindíg, de fizikailag is elég fárasztó lehet. Talán ha csak minden 2. meccsen játszana, vagy többször csak csereként és többet pihenhet, akkor nem hozza meg ezt a döntést.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása