Renato Augusto a Juventus kiszemeltje?

A legújabb pletykák szerint a Juventus a Bayer Leverkusen középpályását, Renato Augustót figyeli. Bár Giovanni Cobolli Gigli többször kijelentette, hogy nem lesz új érkező januárban, ez nem akadályozta meg, hogy újabbnál újabb játékosokat hozzanak kapcsolatba a Bianconerivel.

Renato Augusto

A legújabb pedig Renato Augusto, a Bayer Leverkusen támadó középppályása, aki tavaly nyáron igazolt a németekhez a Flamengotól egy meglehetősen komplikált tranzakció keretében.

A 20 éves játékos kitűnő formában játszik, és egyes feltételezések szerint Diego alternatívája lehet a Juventusnál, amennyiben a Werder Bremen játékosát nem sikerülne megszerezni.

A Bianconeri jövő nyáron tehet ajánlatot Renato Augustóért; a várakozások szerint 11 millió euró körüli összeget ajánlhatnak, de nem lesz könnyű dolguk, mivel a hírek szerint az Inter és a Liverpool is szeretné leigazolni a játékost.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr664649074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Victor90 2008.12.24. 12:44:41

nem rossz játékos..de Nem Juve szintű játékos sztem!!!

buub 2008.12.24. 22:50:46

Jóó, jó kis játékos. És szerintem jöhetne, egy 20 évestől meg szerintem nem kell elvárni, hogy Juve szintű legyen elég, ha pár éven belül azzá válik. :)

mmartin91 2008.12.25. 11:23:29

Én figyelemmel szoktam követni a Bundesligát, és azon belül a Leverkusen-t is és láttam már elég sok meccsüket a TV-ben, de sztem ez a Renato gyerek nagyon túl van becsülve. Sztem egyáltalán nem akkora játékos mint ahogy mondják, sztem abszolut nincs még a Leverkusen legjobbjai között sem. A Leverkusen szinte mindig ugyanazzal a kezdő 11-gyel lép pályára minden meccsen, amelynek ugyan tagja Renato de egyáltalán nem meghatározó játékos. A németek elég drágán vették, ha jól tom 8-10 mio.€-ért, ami már eleve nem volt reális, de az h mi 11-ért vegyük meg az sztem vicc. Sztem nem ilyen játékosokkal kellene foglalkoznia a vezetőknek hanem olyanokkal akik valóban szükségesek lennének a csapatba, gondolok itt elsősorban egy Nedved-utódra, egy középső középpályásra és egy középhátvédre.

Victor90 2008.12.26. 10:52:22

igazat adok mmartin91 neked!!nem Agustokkal kéne megerősíteni a keretünket!! Ígyis nagyon erős a keretünk,főleg ha nem lenne 10 sérült játékosunk!! Sztem nem kell ide ilyen Agusto-k..felesleges!!Talán valami hátvéd kellene aki tud játszani középsővédőt vagy balszélsőt pl!! Meg 1 középpályás sztem!!!

maradi 2008.12.26. 12:40:25

Na én azt mondom, hogy ennyit egy olasz ifi is tud, nem kell telepakolni brazilokkal a csapatot. Persze, diego jöhetne, mert klasszis, de közepes játékosokat Olaszországból is tudunk venni, vagy az primaveraból fölhívni.

lacsitos 2011.03.15. 03:14:01

juventusnak jó kerete sok jó játékos még is gyenge? vajon miért van ez?..... szerintem agusto igen is nagyon jó játékos és kellenek a brazilok mindenhova mert ök nem vették fel ezta gépeis focit hanem szép footballt jáccanak:)

jónásmacska 2011.03.15. 10:04:16

Köszönjük a zseniális észrevételt Lacifos. Üdv 2011-ből.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása