Legrottaglie: "A derbi nagyon fontos számunkra"

"Fájdalmat éreztem a combomnál a Real Madrid elleni mérkőzésen, de nem kértem cserét, maradtam az első félidőben, mert egy ilyen összecsapáson mindent sokkal könnyebben visel az ember. A korábbi tapasztalatokból okulva azonban úgy gondoltam, bölcsebb, ha a második félidőt már nem kezdem el, és így elkerültem egy súlyosabb sérülést, ami miatt ki kellett volna hagynom a derbit."

Nicola Legrottaglie

Nicola Legrottaglie biztosan pályán lesz szombaton, és már most érzi a derbi hangulatát.

"A torinói derbinek sajátos vonzereje van. Olyan, mint mondjuk egy Real Madrid elleni találkozónak. Szerintem a keddi Bajnokok Ligája összecsapás fordulópont volt az idényünk szempontjából, és lendületet ad nekünk az elkövetkező mérkőzésekre, beleértve a Torino ellenit is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr924648899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása