Tiago a Newcastle-ben folytatja

A 'Gazzetta dello Sport' információi szerint a Juventus és a Newcastle megegyezett egymással, és ez alapján Tiago az angol csapatnál folytatja pályafutását.

Tiago

A portugál középpályás tavaly nyáron érkezett 13 millió euróért Torinóba, de egyszerűen képtelen volt felvenni a Serie A ritmusát. A Bianconeri ennek megfelelően már január óta próbált tőle megszabadulni, felmerült a Tottenham, és az Atlético Madrid neve is Tiagóval kapcsolatban, de mindannyiszor meghiúsult az üzlet.

Most azonban végre úgy tűnik, a Newcastle United személyében olyan vevőt sikerült találni, amellyel mindegyik fél - harmad :) - elégedett lenne.

A 'Gazzetta' úgy tudja, hogy Tiago egy évre kölcsönbe kerülne az angolokhoz, 10 millió eurós opciós kivásárlási árral.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984642494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabah 2008.08.13. 13:34:34

Ha megveszik akkor jövőre, gondolom most azt a 10 miliot kiveszik a tartalékbol, és igy a multkori 22-23 millio van még igazolásokra címüböl lesz 32-33 milka! LEgalább is remélem!!!

mmartin91 2008.08.13. 14:12:09

Hát azért sztem még várjuk meg amíg hivatalos lesz a dolog mert láttunk már olyat h szinte biztos aztán mégse lett belőle semmi. Természetesen Xabi Alonsora céloztam. Tiagoval kapcsolatban remélem h soha többet nem fog visszatérni Torinóba, legalábbis Juve játékosként. Hatalmas baki volt a leigazolása de egyébként az ő megvétele kapcsán nem kell sztem Secco-t hibáztatni mert pl.én is úgy gondoltam h jó lesz nálunk és 13 milla nem is olyan sok érte, sztem nem sokan gondolták volna h ekkora vicc lesz a játéka. Ha télleg elmegy a Newcastlebe akkor remélem jól fog szerepelni h 1 év múlva télleg kicsengessék a 10 milliós vételárat.

blake11 2008.08.13. 15:02:30

hát marchissio is lesérült én azt hiszem nem adjuk el még az idei szezonban,mert a sérülések már most fenyegetik a kp-t

bercike60 2008.08.13. 17:15:37

most olvasom csak hát én azért sajnálom:(sztem nem volt annyira rossz igaz nemtott bizonyítani :(hát sok sikert neki FORZA JUVENTUS!!!

Juvetto 2008.08.13. 17:18:17

Én ezt annyira nem értem?!!!!?!!!!! Szerintem ezt is, mint Almiron "eladását", már megint elég szarul csinálták! Így kettejük kölcsönadása miatt 1 éven keresztül áll az a kb. 16 millió euro, vagyis éppen ez az, hogy nem áll, mármint rendelkezésre, de még csak nem is a klub számláján van és így megforgatni sem lehet addig, se felhasználni, befektetni , se semmi!! És akkor még semmi garancia sincs arra sem, hogy 1 év múltán kell majd ez a két játékos a firenzeieknek, illetve az angoloknak, szóval ez nagy-nagy muja fasz birkaság, SZERINTEM!!!! FORZA JUVE!!!

blake11 2008.08.13. 18:08:11

ez egyik oldala a dolognak juvetto a futball már csak ilyen be kell vállalni a kockázatokat

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása