Cabrini: Chiellini az 5 legjobb védő egyike

A volt Juventus és olasz válogatott védő, Antonio Cabrini nyilatkozatával csatlakozott azokhoz Olaszországban, akik Chiellinit a világ legjobb belső védői közé sorolják, és egyben a felnövő nagy olasz védőgeneráció vezetőjének tartják.

Chiellini

Olaszország igazi védőnagyhatalom, elég Gentile, Scirea, Maldini és Baresi nevét megemlíteni, és ekkor a lista még közel sem teljes. Most pedig formálódik az örökös, a 23 éves Chiellini személyében. Cabrini a világ 5 legjobb védője között tartja számon a Juventus védőjét, Nesta, Mexes, Metzelder és Cannavaro mellett.

„Legfontosabb jellemvonása, hogy képes gyorsan reagálni termete ellenére, egy olyan tulajdonság, ami valószínűleg akkor alakult ki, amikor a szélen játszott.” – nyilatkozta a Világbajnok Cabrini.

„Még csak az előző szezonban kezdett el a középső védő posztján folyamatosan játszani, és még eléggé sokat fejlődhet. Úgy hiszem, a jövőben képes lesz elérni Cannavaro és Nesta szintjét, amikor a legjobbját hozza.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr944642485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.08.09. 16:46:07

Hát azért sztem Chiellini még nincs benne a TOP5 belsővédő között. Tény, h a tehetsége megvan hozzá és naon remélem h egyszer a világ egyik legjobb középhátvédje lesz, csakúgy mint anno Nesta és Cannavaro.Az már most biztos h az olasz csapatban stabil alapember lesz. Mondjuk Cabrini 5 legjobb védője közül én maximum csak Nestát sorolnám a TOP5-be mert Canna már nincs ott, Metzelder sohasem volt, Mexes és Chiellini pedig egyelőre nincs ott...

nilsnoa 2008.08.09. 16:49:49

Ami azt illeti én nem értek egyet az 5 legjobb védő névsorával, nálam ez: Chiellini, Nesta, Touré, Terry és Lucio

PaLLaDiNhO 2008.08.09. 17:57:26

nekem amióta belső védő azóta ő a kedvencem és szvsz akárki akármit mond top5ben benne van csak azt nem értem hogy nagyobb klubbok miért nem jelentkeztek be érte ? de persze nem adjuk soha akárcsak giot! remélem még nagyon sokáig nálunk marad giorgio!ha ő nem lenne ...nem is merek belegondolni ill. az ebn is nagyon jól nyomta forza chiellini!

Vittorio24 2008.08.09. 19:06:28

A világ két legjobb középhátvédje évekig nálunk játszott ez pedig a Thuram-Cannavaro páros volt,de az őket megelőző Juve korszakba is kiváló közép hátvédek játszottak nálunk,például a Ciro Ferrara-Paolo Montero kettős is a világ legjobb védői közé tartozott,a Juve mindig is híres volt a beton kemény védelméről,sajnos mára kicsit felhígult a védelmünk....... Nos a világ 5legjobb középhátvédje szerintem Terry,Rio Ferdinand,Nesta,Sergio Ramos,Vidics! De Chiellini az biztos a legjobb védőnk,és rengeteget fejlődött és kétség nem fér hozzá már a világ legjobbjai tartják számon,de azért még az első 5-be nincs benne,de egyszer oda fog érni! Forza Juve!!!

bercike60 2008.08.09. 21:11:42

és secco még el akarta adni uram atyám:)Sztem 1ébként benne van a top5ben simán:)

pinszi44 2008.08.09. 22:57:55

Topp 5 : Terry Chiellini Sergio Ramos Frerdinand Tuhre

Matee 2008.08.10. 08:34:23

Hát szerintem a TOP5 a mai TOP 5 nem létezhet Puyol,Terry,Nesta nélkül, bárha megnézzük hogy mind 30 feletti játékos és Chiellini 23 éves és már most ezek közé a játékosok közé sorolják és nem alaptalanul, akkor egy posztra 7-8 évre le lehet a gond.

Juvetto 2008.08.10. 14:17:48

Örülök Cabrini Úr véleményének! Ugynakkor szerintem mondjuk Terry-t, Ramos-t kihagyni és Metzelder-t idesorolni, nos nem egészen helytálló... FORZA JUVE!!!

blake11 2008.08.11. 10:29:07

még nem is,de hamarosan ott lesz ebben az ötösben és még máshol is

Shyr Kahn 2008.08.11. 10:54:46

Ramos szerintem túlértékelt játékos. Én inkább Puyol-t tenném a helyére.

blake11 2008.08.11. 17:47:13

hát én ramost nem tartom annak de nem szimpatizálok nagyon vele puyol nekem nem kerülne be top5-be már ferdinand,evra,touré,lahm,terry(vidicet betettem volna de nálam terry még biztossab mint vidic de még minden változik,és hogy mért ennyi angol védő azért mert jelenleg és,általában nekik van a legjobb védelmük meg az olaszoknak-és hogy miért nincs olasz védő-chiellini ott lesz ebben biztos vagyok,canna ott volt de már nem lesz nálam,zambrotta is messze egykori önmagától,maldini is öregszik,nesta meg nem is tudom miért-nagyon régóta formán kívül játszik én azt nem értem,hogy maiconon mi 21milla,chivun meg mi az a 24-ennyire azért nem jó játékosok

mmartin91 2008.08.11. 18:00:43

Hááát sztem Ramos hatalmas játékos és ezt nem azért mondom mert a spanyolok EB-t nyertek hanem mert a Realban is iszonyatosan fontos ember.Abban a csapatban ő az egyik legjobb játékos, persze neki is voltak rosszabb meccsei dehát kinek nem.Sztem Ramos jelenleg a világ legdrágább védője mert fiatal és már most kiválóan jáccik ill.akár jobb akár középhátvédként is világklasszis teljesítményt tud nyújtani. Pályafutást és az elmúlt pár szezon teljesítményét ill.sikereket tekintve a TOP5 nálam: Nesta, Cannavaro, Ferdinand, Terry és Puyol.Beraktam volna Maldini-t is, de ő már régebb óta visszaesett és már nem kezdő a Milanban, persze ez a korral jár, sztem nem kellett volna már beleállnia ebbe a szezonba. blake: nem tom h ennyi-e az áruk valójában de Maicon jelenleg a Serie A legjobb jobbhátvédje, attól függetlenül h egy ripacs.Én akkor is elismerek egy játékost ha az Interben van de legyen mögötte játéktudás és ne csak egy túlsztárolt vki legyen.Chivu-t soha nem értettem h miért tartják annyira jó védőnek, az egy dolog h tud középen meg bal oldalt is jáccani, sőt még vkp-ként is de sztem ő egy kicsit túlértékelt játékos.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása