Ranieri: "Elégedett vagyok"

A Juventus 2008-as angliai turnéja befejeződött. Az eredményeket figyelembe véve idén sokkal jobban ment a dolog, mint tavaly, főleg, hogy most az ellenfelek is sokkal tekintélyesebbek voltak. Az Artmedia elleni BL selejtező előtti legjobb előjel az, hogy a Bianconeri az Arsenal és a Manchester United egyenrangú partnereként tudott játszani.

Claudio Ranieri

Mielőtt a csapat hazutazott volna Torinóba, Ranieri még értékelte a jelenlegi helyzetet.

"Nagyon elégedett vagyok azzal, ahogyan megvalósítottuk az akaratunkat. Határozott, kemény csapatot láttam, akárcsak az Arsenal ellen. A selejtező előtt ez remek teljesítmény volt, de van még egy hetünk felkészülni. Néhány pozitív tapasztalattal térhetünk most haza Torinóba. Mindent összevetve elégedett vagyok a turnéval. Minden jól ment, a Hamburg elleni mérkőzés végétől eltekintve: egy góllal kikapni még rendben lett volna, de hárommal..."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr654642482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittorio24 2008.08.07. 20:25:03

Ranieri elégedett???? De azt nem látja,hogy a Hamburg ellen 0 rúgott gól 3kapott!!!! A winchester ellen 0 rúgott gól!!! Az Arsenal ellen 1 les gól!!! Szóval az eredményesség nem mondható el,a támadó játék nem értékelhető! Kérdem én Ranieri mester a támadójátékkal elégedett????

Ismeretlen_22017 2008.08.07. 20:32:43

Ranieri mester a fejlődéssel elégedett. És most már kurvára legyen elég ebből a pesszimista hozzáállásból. A múltkori, Hamburg elleni meccs utáni kis kirohanásod miatt akartam már szólni, hogy kicsit moderáljad magad, ne nekem kelljen, de eddig elmaradt. Vannak még Juve fórumok, ahol szitkozódhatsz, meg szidhatod a többieket, meg negatívoskodhatsz, itt azért legyen egy határ. Köszönöm, hogy olvasol, meg kommentelsz is, de nem kötelező. Ha nem tudsz a stílusodon egy kicsit változtatni, senki nem kötelez arra, hogy maradj.

Vittorio24 2008.08.07. 20:46:58

Itt mindenki hurrá hangulatban beszél mindenről,valahogy a hibákat senki se veszi észre. Ezeket Ranieri-nek is látni kellene,de ha ő se veszi észre akkor semmit se fogunk előrelépni és itt ugyan annyi mindent nyer a Juve-val,mint az előző csapataival....... Szóval a kritika építő jellegű,de nem tudom mennyire tud hatni Ranieri a játékosokra,mert ha nem akkor bajok lesznek. De azért kiváncsian várom a Bl-t!!! Ja lassus mi a próbléma ki szidott kit???? Szólj ha valami gond van!!!! Csak fel kellene ébredni a rózsaszín mesevilágból majd ha megnyertük a bajnokságot meg a BL-t akkor azt mondom ez igen ,agy ha a kettő közül is legalább az egyiket!!! De ez nem Ranieri-vel fog megtörténni!!!

asvééd 2008.08.07. 21:19:21

És ha mégis??? A kicsit pozitívabb hozzáállás nem egyenlő a "rózsaszínű hurráhangulattal" az én olvasatomban. Tény hogy nem vagyunk egyformák és mindenkinek joga van a véleményét elmondani,de egy -két személy folyamatos mocskolása/Legro,Ranieri../ elég messze van ettől! Egy csapatnak szurkolunk,ergo egy hajóban evezünk,felesleges az indulatkeltés!Itt már régóta egy "nagy családként" osztjuk meg egymással gondolatainkat,estenként vitatkozunk és nem feltétlenül kell ahhoz egyetérteni hogy ez továbbra is így menjen tovább!!!!!!!!!!!Csak arra gondolok hogy a tvalyi idényben egy sokkal gyengébb kerettel simán harmadikok lettünk nem látom értelmét nem hinni a scudettoban!

Vittorio24 2008.08.07. 21:28:01

Két vélemény létetik az enyém és a helytelen!!! Szóval srácok ha a realitásokat nézzük akkor 3 csapat kerete a mienktől sokkal erősebb,ugye az inter-é,amit kifejezetten utálok mert egy szedett-vedett csapat van a keretébe 2olasz,ez szégyen,a másik a milan amibe vén rozzant rinocéroszok játszanak,old boys fc,tele öreg rókával,a harmadik a AS Roma amelyiknek jobb a csapata,előttük le a kalappal őket maximálisan tisztelem,míg az előző kettőt teljesen megvetem!!!! Nos de én örülnék a legjobban ha bajnokok lennénk!!! Ciao!!!

Ismeretlen_53881 2008.08.07. 21:29:02

A mocskolódás szerintem is túlzás és kerülendő. Ugyanakkor én a magam részéről még mindig kerülöm a hurráoptimizmust, és fenntartom a véleményemet, hogy mondjuk a védelmünk gyenge, és talán a középpályára is jó lenne még valaki. Ettől függetlenül nem érzem úgy, hogy ettől kevésbé lennék Juve-drukker...

asvééd 2008.08.07. 21:32:03

Tavaly ezen csapatok egyike sem tudott megverni,sőt.......

Vittorio24 2008.08.07. 21:54:33

Az odáig renben van,hogy nem vertek meg de az inter bajnok lett az AS Roma meg ezüst érmes lett és a szerzett pontokat tekintve megelőztek és ez a lényeg! Forza Juve!!!!

Ismeretlen_22017 2008.08.07. 23:06:25

Vittorio24: erről a bejegyzésről beszéltem. http://href.hu/x/6lgl Nem a hurráoptimizrusról van szó, mert itt azért még nem tartunk. De a folyamatos mocskolódásból kezd elegem lenni.

Edgár 2008.08.08. 08:28:10

amikor nézegetek mostanában sport1en zuhanyhíradót vagy juve meccsek előtti beszélgetéseket, nagy százalékban mondják, hogy a juve esélyes lesz idén, mert nagyon jól erősítettek és cask a védelem gyenge. Amúgy a csatársorunk a milánénál, interénél, és a romáénál(ha egyáltalán itt beszélhetünk csatárokról) egyértelműen jobb. a középpályánkkal az inter sztem nem versenyez, mert összeszokatlanok ők és sztem ott olyan nagy ellentétek lesznek, meg murinyú problémák, a milán középpályája jó ... volt még három éve, flamini meg ronaldinho sztem nem olyan nagy igazolások.roma meg csapatként jó, de rövid a kispadjuk és kevés az igazi minőségi játékosuk. a védelemben ott van még mit fejlődnünk, de én azt mondom két védő kéne még egy bal oldai(bár nem tudom de ceglie milyen, hátha bejön, akkor csak egy kéne szerintem) és egy középső, mert chiellinin kívül nincs igazi jó belső védőnk. Kapusokról nincs mit beszélni szerencsére én nem látom most egyik serie A-s csapatot sem erősebbnek mint a Juvét!!!

asvééd 2008.08.08. 09:07:46

Tengermély köszönetem Edgár!!!!!!!!!!! Erre gondoltam én is!A tavalyi/!!!!/ keretünket előzte meg a Roma és a Zinter.Ha még Giovinco,De Ceglie és Marchisio is visszatér akkor sztem egyáltalán nem erősebb egyik riválisunk sem!!!!

Vittorio24 2008.08.08. 11:22:20

Nos lassus,most leírom normális higgadt hangnemben:) Nos legro a védők közötti hierarchiában utolsó utáni helyen van,és tavaly is csak a piszok nagy szerencséjének köszönhető,hogy lesérült mindenki és bekerült a csapatba,pedig a tudása nem jogosítja fel erre. Idén pedig mintha meglennénk átkozva ezzel a legro-val folyamatosan balszerencse ér minket mióta itt van,most is három védő dőlt ki a sorból,és a pancser legro jót röhög a markába mert nem úgy kerül be kezdőbe,hogy valakit kiszorít a kezdőből,hanem úgy hogy lesérül mindenki aki előtte van a rangsorba. Ez sajnálatos balszerencsw,hogy tavaly is meg idén is a védelmünkből több ember egyszerre dől ki:((( Nos én sose szerettem,nem is fogom szeretni legro játékát mert béna,ha fáj egyeseknek hanem ez az igazság!!!! De remélem minden védőnk felépűl,vagyis kívánom a srácoknak,hogy így legyen és a legjobb védő négyes futhat ki a pályára a bajnokságba és a BL-be is!!! De hangsúlyozom egy minőségi középső védő kellene,akiért azért fizetni is kellene,de a jó játékos nem olcsó ezt a vezetőségnem is be kell látni,az olcsó játékosokkal csak befürödni lehet!!! Szóval egy Zapata kell,ő hosszútávon jó megoldás lenne,és ezt is szem előtt kell tartani! Forza Juve!!!

Shyr Kahn 2008.08.08. 11:24:55

Így van. A fiatalokat még csak nem is láttuk játszani a csapatban. De Ceglie, Marchisio és Gio is sokat dobhat a játékon. Az atomhangyától mindenki a kreativitást várja. Marchisio szerintem nagyon jó vkp, sajnos Sissoko, Poulsen, Zanetti után csak a negyedik. Sajnos, mert azért érkezett vissza, hogy sokat játszon és fejlődjön. De Ceglie - Molinaro párharctól én egy elég nagy versenyt várok és a versenyek sosem jönnek rosszul, hiszen a maximumot hozzák ki a játékosokból. Meglátjuk mi lesz, de én inkább optimista vagyok és azt mondom, hogy nincs szükségünk új játkos(ok)ra...

Ismeretlen_53881 2008.08.08. 12:38:11

No offense, de aki szerint nincs szükség még játékosra, az gondoljon bele, mi lenne ha Chiellini kiesne mondjuk 2 hónapra....

Bobek 2008.08.08. 13:20:39

Meg kell védenem Legrot. sztem egyáltalán nem olyan rossz védő, lehet tavly a szerncse is kellett hozzá hogy csapatba kerüljön, de el kell ismerni megállta a heyét hiszen nélküle nem lettünk volna harmadikok. emlékezzünk csak a Roma elleni meccsre amikor mindenki a védelmet (Lgeot dícsérte, a neve még a válogatottnál is felmerült. Én nagyon örülök , hogy újra magára talált tavaly és sztem idén is megállja a helyét. Nem hiába vettük meg anno nagy versenyben. Hajrá JUve!

Shyr Kahn 2008.08.08. 14:24:29

Ha Chiellini kiesne két hónapra, akkor Mellberg - Legro páros lenne középen.

Juvetto 2008.08.08. 14:25:11

Bravó, Edgár, nagyon jól mondod!! Mindössze annyiban különbözik a véleményünk, hogy én sokkal inkább a jobb oldalra erősítenék a védelemben. Amúgy passerby felvetése abszolút jogos és én is azt mondom még mindíg, hogy minimum egyetlen posztra még kell hoznunk egy klasszis játékost és ez valóban nem más, mint a belső védő poziciója. Amúgy naggggyon várom már az ifjoncok visszatérését az olimpiáról, de főleg Giovinco-ét!!!! Szerintem akkorát fog alakítani az előttünk álló szezonban, hogy csak na!! A legutóbbi góljáról sajna lemaradtam... :( Ja, és asvééd barétom korábbi kommentje(4.h.sz.)szívmelengető volt és tök igaza van!! Mindenkinek így kellene felfognia az itteni és bármely Juvés dolgokat!!!! És ezt nem azért írtam, mert jóban vagyunk, hanem tényleg szupereket mondott! FORZA JUVE!!!

Csabah 2008.08.08. 14:43:14

Amugy a támadósorról meg annyit, hogy a felkészülési mérkőzés azért van, hogy tesztelje a "mester" melyik sor a legütőképesebb! Mivel kipróbálta sokféleképpen! És szerintem RAnieri is tudja, hogy Amuri-Iaqinta, Alex-Trez lesz majd, vagy három csatár!Esetleg Giovinco beszáll ide is! Szóval senki nem beszél zöldségeket amikor azt mondja meg van elégedve a játékkal, nem akármilyen dolog az, hogy 2 év alatt a "pokolból" Ujra lehet, egy ütőképess csapat! Ha ez nem tetszik rugj Te az OLd Trafordon Gólt! És ismétlem ez csak felkészülés!!!!!!!!!! Hajrá Juventus!!!

Juvetto 2008.08.08. 14:53:13

Csatlakoznom kell Csabah-hoz! FORZA JUVE!!!

asvééd 2008.08.08. 21:10:26

Igazán nagyon köszönöm Juvetto,és mindenki aki hasonlóképp vélekedik eme oldalról!Tényleg abbahagyom ezt szentimentalitástcsak egy gondolat erejéig még kérem az oldal szerkesztőjét és titeket hogy hagy "fárasszalak".Kicsivel több mint egy éve hogy sokadik nekirugaszkodásra megtaláltam végre/!/ ezt az oldalt!Ezért talán már mondhatom magam "öreg motorosnak",persze nem megbántva a kezdetekzől itt lévőket! Első benyomásaim abszolút pozitívak voltak,nagyon tetszett az oldal "színessége",változatossága tényszerűsége,naprakészsége de mind emellett soha nem éreztem valamivel is kapcsolatban hogy"sok"!Ez mind egy ember áldozatos,emberfeletti -és ami egyeseknek nem biztos hogy köztudott- költségtérítés nélküli,"/Juve/társadalmi" munkája!És persze yuuzeré is;)!!!!!Higgyétek el hogy sokszor amikor nekünk már ágybaesni is alig van erőnk ,én tudom hogy ő még le-le ragadó szemekkel készíti nekünk "ingyenélőknek":) a posztokat hogy aztán reggel -pl. én- már alig várom hogy láthassam őket és csemegézzek veletek együtt,persze esetleg gyenge vitába keveredve! Nem tudom szavakba önteni mit jelent számomra életem egyetlen "CSAPATÁHOZ"!kapcsolódóan ez az oldal...... Gyorsan hozzátéve hogy nekem senki nem a rokonom,haverom,csupán ahogy mindegyikőtök /Lassus,Juvetto,RICh,buub,mmartin91,Shyr Kahn,Palldainho,yuuzer,passerby,blake,te is vitorio24,Edgár,stb...:virtuális tesó a Juve-klánból:)))) Na,mielőtt végleg blokkoltatnának Lassusék a kínaiakkal,mindenkinek scudettoban gazdag álmokat kívánva elbúcsúzom azzal hogy : F O R Z A J U V E N T U S !!!!!!!! Üdv.: asvééd ;)

bercike60 2008.08.08. 22:27:50

asvééd hát gratulálok sztem ezzel minden juveblog olvasónak megérintetted a szívét legalábbis nekem tuit .én nem nagyon szoktam kommentelni inkább csak olvasom de bevallom ez az 1etlen juveblog amit rendszeresen nézek a többit csak néha és lassus,yuuzer téél elismerés a munkátokért Forza Juve!!!!

delpiero007 2008.08.08. 23:55:28

Sajnos nem láttam a Manchester elleni meccset végig.De nem is ez a lényeg. Nagyon örülök annak hogy ilyen edzőnk van. Határozott,és a lehetöségeihez mérten probál irányitani vannak ugyan favorit emberei de nem annyi mint a többi edzönek.Tanul a hibákbol és mer változtatni , A legtöbb edzö még a bemelegítő csapatösszeállitó turnékon is max 4-5 embert probálnak ki ő nem. És egyébként pedig látszik rajta hogy tisztességes ember,ez a lényeg a mai világban. Ritka mint a fehér hollo.

PaLLaDiNhO 2008.08.09. 10:36:49

jáá ! ez szép volt asvééd! ijet még nem olvastam blogon , és egyet értek veled. mostanába nem nagyon irtam különbőző okok miatt de ezután többet fogok .Sztem jól erősitettünk főleg urival:D és szvsz bl elődöntőbe kerülünk! hogymiért? pont azért mert ranieri igy fel tudja tüzelni nagy meccsekre a fiukat igy rettentő sok esélyünk lessz sztem főleg a nagy rutinnal mert egyik nagycsapat sem tudott leverni minket(hamburgot most hagyjuk) de ha megnézzük sem a roma se a 2 milánói csapat nem szorongatott meg ha nem is jön már senki én máris elégedett vagyok a csapattal ,mert nagycsapatok ellen nem fogunk nagyon kikapni és a blben nem leznek kiscsapatok (már nagyon várom hogy a viasaton vagy az m1en közvetítsék a csoportmeccseket ,8addöntőket amikbe benne leszünk, végre mengint blt fogok nézni két év szünet után:D) számomra már csak a kiscsapatok kérdésesek ,de remélem tultesszük magunkat a szindrómán off: legrorol nem tudok nagyon nyilatkozni nagyon felemás játékos nem érzek iránta kb semmit viszont a genoában is hajrá PALLADINHO ja és nézzétek a szertorna közvetítést 4től meg 8tól nagyon jó kis gyakorlatok vannak:P forza juve per sempre!

Ismeretlen_74763 2008.08.09. 15:15:25

asvééd! Ez nagyon kedves volt tőled. Komolyan mondom jól esik. Mi, pedig örülünk, hogy ennyien olvassátok a blogot és örömötöket lelitek benne. Talán maga Lassus se gondolta volna, hogy ilyen nagyszerű közösség jön létre az oldal kapcsán, amikor kb 2 éve elindította a blogot. Azt hiszem elárulhatom, a kezdeti napi pár olvasóból ma már napi több mint ezer lett, amire nagyon büszkék vagyunk. Mit mondhatnék még: köszönöm, hogy minket választottatok :)

Juvetto 2008.08.10. 12:46:44

Nagy vagy, asvééd!! ;) PaLLaDiNhO! De bolond vagy! :D Pedig Te szóltál, ennek ellenére sajnos lemaradtam a szertornáról... :( :)) yuuzer(Lassus)! Nincs mit, mi is köszönjük! :) FORZA JUVE!!!

Shyr Kahn 2008.08.11. 10:39:55

Így van. Szép volt asvééd!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása